Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#507095
mirage έγραψε:Type 158,159, 160 και 187 ειναι ιδιες μπρος πισω αν μιλαμε για BMW
Πέτρο σοβαρά τωρα θα βαλεις μεταχειρισμενα λαστιχα πανω... Ελεος...
< >

λάστιχα ή ζάντες εννοείς?
τα λάστιχα θα αλλαχθούν γιατί συνήθως είναι 5ετίας κ πάνω, οπότε δε λέει. αν είναι 2ετίας pirelli ή continental κτλ θα τα έκανα ζυγοστάθμιση κ θα τα δοκίμαζα για καμιά χρονιά για να είμαι ειλικρινής.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#507097 Για τα λαστιχα φυσικά.

Α ναι. Δηλώνω υπερευχαριστημενος με τα Bridgestone Driveguard. Καλη πρόσφυση σε στεγνό, χαμηλος θορυβος και εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης. Τολμώ να πώ πως ενα μη RFT δεν θα ηταν καλυτερο. Και πολυ καλη τιμή. Μενει το τεστ σε βροχή.

< >
Άβαταρ μέλους
By theo13
#507101
Thomas_C200K έγραψε:Τα 3 χιλιοστά πέλματος είναι καλά? Μέτρησα με το παχύμετρο στο κέντρο των ελαστικών και παίζω μπάλα μπροστά στα 3,1-3,5χιλ και πίσω γύρω στα 4 χιλιοστά.


Ομοίως 4,5 χιλ μπροστά και 5 πίσω. Νομίζω σε λίγο καιρό είμαστε και οι δυο για λάστιχα. :lol:

Πόσο καιρό και πόσα χλμ τα έχεις;
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#507102
Thomas_C200K έγραψε:Πέτρο μην επενδύεις στο Ε5 ντίζελ :shifty: :shifty: :shifty:
Dieselfahrverbot :whistlink:

Θωμά αν έβγαινε το δικαστήριο κατά της ντηζελοαπαγόρευσης θα είχαμε ησυχάσει τώρα :rant:

Στη BMW βγαίνει το πακέτο 188 στις 17άρες κ όλες με 225, δλδ 8Jx17. Άρα μάλλον όσες τυχαίνει να πωλούνται είναι είτε από μλκες που πήραν πίσω φαρδιές, είτε είναι μάλλον απο 330d/i.

Εικόνα

με βλέπω να μένω με αυτές που έχω από το να σπάω το κεφάλι μου. Λεφτά πολλά δε θέλω να πετάξω, ήδη έχω 2 σετ ζαντολάστιχα (χειμερινά/καλοκαιρινά) κ λεφτά πλέον ΔΕΝ υπάρχουν :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#507112
Thomas_C200K έγραψε:Τα 3 χιλιοστά πέλματος είναι καλά? Μέτρησα με το παχύμετρο στο κέντρο των ελαστικών και παίζω μπάλα μπροστά στα 3,1-3,5χιλ και πίσω γύρω στα 4 χιλιοστά.
Αν το όριο νομιμότητας είναι τα 3χιλιοστά καλό θα ήταν να μην ξεχαστείς και να τα αλλάξεις γρήγορα.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#507114
Thomas_C200K έγραψε:Τα 3 χιλιοστά πέλματος είναι καλά? Μέτρησα με το παχύμετρο στο κέντρο των ελαστικών και παίζω μπάλα μπροστά στα 3,1-3,5χιλ και πίσω γύρω στα 4 χιλιοστά.


Δεν ξέρω τι ισχύει εκεί που μένεις αλλά γενικά σαν κανόνας τα 1,5-1,6 θεωρείται ως το νόμιμο όριο. Από εκεί και πέρα πολλοί κατασκευαστές προτείνουν αλλαγή κάτω από 2,5 - 3mm.

Σαν μπούσουλας τα καινούργια λάστιχα έχουν περίπου 8 mm πέλμα.

Μάλλον ετοιμάζεσαι για λάστιχα σύντομα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#507127 σκιστηκε ένα μπροστινο λαστιχο στο Aygo, εχει κανονικη ρεζερβα αλλα ΔΕΝ εχει χρησιμοποηθει ποτε!!! δλδ είναι του 2006. στην θεση της ρεζέρβας... θα ξαναπαει εκει φυσικα αφου αλλαξω 2 μπροστινα. Το θεμα είναι τι να αγορασω για τοσο απλη χρηση πολεως βασικα.... διασταση είναι 155-65-14. Σιγουρα πολλες μαρκες με καλυπτουν από ποιοτητα πιστευω, τι ψχνουμε από θεμα κοστους??
Άβαταρ μέλους
By Govus
#507148 Δεν έχει και πολλά επώνυμα στη διάσταση αυτή :hmmm: ... Μάλλον Semperit Comfort-Life 2 θα επέλεγα, που είναι και θυγατρική της Continental. Για 2 λάστιχα δεν θα σου κοστίσει πιστεύω πάνω από 100άρικο.
Επίσης, αυτό που δεν σκίστηκε μπροστά θα το κρατούσα για ρεζέρβα (αν είναι ίδια διάσταση) και θα πετούσα την υπάρχουσα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#507169
gakost έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:Τα 3 χιλιοστά πέλματος είναι καλά? Μέτρησα με το παχύμετρο στο κέντρο των ελαστικών και παίζω μπάλα μπροστά στα 3,1-3,5χιλ και πίσω γύρω στα 4 χιλιοστά.


Δεν ξέρω τι ισχύει εκεί που μένεις αλλά γενικά σαν κανόνας τα 1,5-1,6 θεωρείται ως το νόμιμο όριο. Από εκεί και πέρα πολλοί κατασκευαστές προτείνουν αλλαγή κάτω από 2,5 - 3mm.

Σαν μπούσουλας τα καινούργια λάστιχα έχουν περίπου 8 mm πέλμα.

Μάλλον ετοιμάζεσαι για λάστιχα σύντομα
To νόμιμο όριο μπορεί να είναι το 1,6-1,8 αλλά με κάτω από 3 έχει μετρηθεί ότι έχει χάσει το μεγαλύτερο μέρος της ικανότητάς του σε απαγωγή νερού και υπάρχει αυξημένος κίνδυνος για aquaplaning.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#507174
Govus έγραψε:Δεν έχει και πολλά επώνυμα στη διάσταση αυτή :hmmm: ... Μάλλον Semperit Comfort-Life 2 θα επέλεγα, που είναι και θυγατρική της Continental. Για 2 λάστιχα δεν θα σου κοστίσει πιστεύω πάνω από 100άρικο.
Επίσης, αυτό που δεν σκίστηκε μπροστά θα το κρατούσα για ρεζέρβα (αν είναι ίδια διάσταση) και θα πετούσα την υπάρχουσα.

βρηκα τα BF Goodrich με 98.. νομιζω είναι οκ all weather... Για την ρεζερβα που λες εχεις δικιο αλλα είναι απατητη τοσα χρονια.. και τετοια χρηση θα εχει και στο μελλον μιλαμε ειχε ακομα την κοκκινη ριγα στο πελμα... αμαρτια είναι να φυγει. Ασε που δεν θυμαμαι να την εχω φουσκωσει ποτε κι ειχε πιεση 20 όταν την χρειαστικα..
Γνωμη για τα BF Goudrich??
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#507198
224v έγραψε:
Govus έγραψε:Δεν έχει και πολλά επώνυμα στη διάσταση αυτή :hmmm: ... Μάλλον Semperit Comfort-Life 2 θα επέλεγα, που είναι και θυγατρική της Continental. Για 2 λάστιχα δεν θα σου κοστίσει πιστεύω πάνω από 100άρικο.
Επίσης, αυτό που δεν σκίστηκε μπροστά θα το κρατούσα για ρεζέρβα (αν είναι ίδια διάσταση) και θα πετούσα την υπάρχουσα.

βρηκα τα BF Goodrich με 98.. νομιζω είναι οκ all weather... Για την ρεζερβα που λες εχεις δικιο αλλα είναι απατητη τοσα χρονια.. και τετοια χρηση θα εχει και στο μελλον μιλαμε ειχε ακομα την κοκκινη ριγα στο πελμα... αμαρτια είναι να φυγει. Ασε που δεν θυμαμαι να την εχω φουσκωσει ποτε κι ειχε πιεση 20 όταν την χρειαστικα..
Γνωμη για τα BF Goudrich??
Χρειάζεστε πράγματι all weather στην Αττική? Εννοώ θα χάσετε αρκετά από συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο για να κερδίσετε την δυνατότητα κίνησης σε χιόνι οταν και εφ'όσον
Ρίξτε μια ματιά σε αυτά, Γιαπωνέζικη εταιρεία, με Α στο βρεγμένο φρενάρισμα
https://www.skroutz.gr/s/7317487/Falken ... 4-75T.html
< >
Τελευταία επεξεργασία από belgarion και 08 Μάιος 2018, 17:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#507199
224v έγραψε:σκιστηκε ένα μπροστινο λαστιχο στο Aygo, εχει κανονικη ρεζερβα αλλα ΔΕΝ εχει χρησιμοποηθει ποτε!!! δλδ είναι του 2006. στην θεση της ρεζέρβας... θα ξαναπαει εκει φυσικα αφου αλλαξω 2 μπροστινα. Το θεμα είναι τι να αγορασω για τοσο απλη χρηση πολεως βασικα.... διασταση είναι 155-65-14. Σιγουρα πολλες μαρκες με καλυπτουν από ποιοτητα πιστευω, τι ψχνουμε από θεμα κοστους??

Έχω την εντύπωση πως όταν αλλάζουμε μόνο δύο λάστιχα στο αυτοκίνητο τα καινούρια μπαίνουν πίσω.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#507231
belgarion έγραψε:Ρίξτε μια ματιά σε αυτά, Γιαπωνέζικη εταιρεία, με Α στο βρεγμένο φρενάρισμα
https://www.skroutz.gr/s/7317487/Falken ... 4-75T.html
< >


Τοποθετήθηκαν χθές στο 107.
Φυσικά δεν μπορώ να τα αξιολογήσω ακόμα αλλά στο πρόσφατο test του ADAC, κέρδισαν την πρωτιά ξεπερνώντας Dunlop, Pirelli, Continental και Goodyear, έχουν πολύ καλές κριτικές απο χρήστες ενώ κοστίζουν 30-60€ λιγότερο απο τα "επώνυμα".

Και για να γουστάρει και dim: είναι made in japan και φοριούνται σε motorsports. :iconcool: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#507232
saxon_747 έγραψε:
belgarion έγραψε:Ρίξτε μια ματιά σε αυτά, Γιαπωνέζικη εταιρεία, με Α στο βρεγμένο φρενάρισμα
https://www.skroutz.gr/s/7317487/Falken ... 4-75T.html
< >


Τοποθετήθηκαν χθές στο 107.
Φυσικά δεν μπορώ να τα αξιολογήσω ακόμα αλλά στο πρόσφατο test του ADAC, κέρδισαν την πρωτιά ξεπερνώντας Dunlop, Pirelli, Continental και Goodyear, έχουν πολύ καλές κριτικές απο χρήστες ενώ κοστίζουν 30-60€ λιγότερο απο τα "επώνυμα".

Και για να γουστάρει και dim: είναι made in japan και φοριούνται σε motorsports. :iconcool: :shifty:


σε εβο πολλα χρονια πριν που εβαλε φιλος σε εβο ηταν πολυ μετρια παντως.Νταξ θελει ειδικα ελαστικα αυτο, οποτε δεν μπορεις να δωσεις βαση για ελαστικα που προοριζοντα για το 107
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#507267
mirage έγραψε:Για τα λαστιχα φυσικά.

Α ναι. Δηλώνω υπερευχαριστημενος με τα Bridgestone Driveguard. Καλη πρόσφυση σε στεγνό, χαμηλος θορυβος και εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης. Τολμώ να πώ πως ενα μη RFT δεν θα ηταν καλυτερο. Και πολυ καλη τιμή. Μενει το τεστ σε βροχή.

< >
θανάση σε ποια διάσταση τα έχεις;

225/45/17 94 Y ?


< >