Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#500159 What behaviours ADAC are appraising when they talk of wet "handling"?

Wet pavement (weight 40%, with note limits): Brakes (weighting 30%): Braking distance with ABS braking from 80 km / h to 20 km / h on asphalt and concrete carriageway, three repetitions with five test drives each. Aquaplaning lengthwise (weighting 20%): Acceleration during passage through a water basin, water depth 7 mm, only the left wheels roll through the water basin, the measured variable is the float speed at which the wheel in question gets a slip of 15%, five test runs per tire model , Aquaplaning transversal (weighting 10%): Gradually faster trip on circular path (diameter 200 m) with 20 m long, water-wetted sector, water depth 7 mm, speed increase from 65 km / h to 95 km / h in steps of 5 km / h, measured value is the variation of lateral acceleration on the waterway, One test drive per tire and speed level. Handling (weighting 20% ​​for time evaluation, 10% subjective rating): fastest possible driving (in the border area) of a long-winded, winding handling course (length 1900 m) by two test drivers, measured value: lap time, additionally independent subjective assessment of the tire characteristics by both test drivers, each Driver completes two runs per tire model with three laps each. Circle / lateral guidance (weighting 10%): fastest possible driving on a completely permanently rainy circular path, measured quantity: lap time, five measuring rounds per tire model. curved handling course (length 1900 m) by two test drivers, measured value: lap time, additionally independent subjective assessment of the tire characteristics by both test drivers, each driver completes two runs per tire model with three laps each. Circle / lateral guidance (weighting 10%): fastest possible driving on a completely permanently rainy circular path, measured quantity: lap time, five measuring rounds per tire model. curved handling course (length 1900 m) by two test drivers, measured value: lap time, additionally independent subjective assessment of the tire characteristics by both test drivers, each driver completes two runs per tire model with three laps each. Circle / lateral guidance (weighting 10%): fastest possible driving on a completely permanently rainy circular path, measured quantity: lap time, five measuring rounds per tire model.

water depth 7 mm :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha:
γι'αυτό κάποτε αγόρασα κάποια πιρέλια που πρώτευσαν στο τεστ και στη βροχή ήταν χειρότερα από τα φθαρμένα continental που αντικατέστησαν .
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#504092 Μετά από 3 χρόνια και περί τα 37.000 χλμ καλοκαιρινά χιλιόμετρα (όπως τα βλέπω στο excel που διατηρώ) τα dunlop sport maxx rt 225/45/17 91w έχουν αρχίσει κ παραδίνουν πνεύμα. Δεν έφτασαν τη minimun γραμμή αλλά αφενός μπροστά δεν υπάρχει γραμμή στο πλάι, αφετέρου είναι τόσο λίγη στο κέντρο που φοβάμαι πως σε νεροποντή θα πλανάρει το αμάξι. Επίσης στα 80 χλμ συντονίζει ελάχιστα το τιμόνι (περίεργο αυτό, δεν το θυμόμουν πριν βάλω τα χειμερινά. αυτός που τα αποθηκεύει τα στιβάζει το ένα πάνω στο άλλο βέβαια, όχι κ το καλύτερο). Στο γερμανικό δρόμο ίσως έβγαζαν μια χρονιά ακόμη, αλλά δε θέλω να ρισκάρω για 50€ οικονομία που θα έκανα.


Ποια θα προτείνατε? Θυμάμαι τα p zero, σωστά?

Χρήση πολλή σε αυτοκινητόδρομο μέχρι 200 χαω (όπου μπορώ). Σκεφτόμουν να δοκιμάσω continental. Τα ίδια δε θα τα προτιμούσα πάλι, γιατί τον πρώτο χρόνο είχαν μαλακά πλαϊνά. Από επιδώσεις κατά τα αλλα πολύ ευχαριστημένος. Πολύ αθόρυβα επίσης που μου αρέσει. Υπάρχει κ το sport maxx tt που μάλλον έχει πιο σκληρά πλαϊνά.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#504293 Πρόσφατα έβαλα Michelin Pilot Sport 4 σε 205/45/17 δείκτη W.
Ωραίο σπορ ελαστικό, δεν περίμενα να έχει δείκτη treadwear 320 που υποτίθεται σημαίνει γύρω στα 100.000 χλμ ζωή για αυτοκινητόδρομο.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#506915 Αν στον πίσω άξονα πάω από 225/45/17 σε 255/40/17 πόση αύξηση σε κατανάλωση να υπολογίζω με 2.0 Diesel?
Πχ από 6,2 σε 6,5;

Το δοκίμασε κανείς;


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#506918 Γιατί να κάνεις αυτό το overkill;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#506920 Σοβαρέψου Πέτρο... Ούτε τα άπειρα άλογα έχει για να θες τέτοιο πέλμα, ούτε είναι για σένα αυτό αν υπολογίζει το 0,3 του λίτρου...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#507067 Τα 3 χιλιοστά πέλματος είναι καλά? Μέτρησα με το παχύμετρο στο κέντρο των ελαστικών και παίζω μπάλα μπροστά στα 3,1-3,5χιλ και πίσω γύρω στα 4 χιλιοστά.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#507073
drdino έγραψε:Γιατί να κάνεις αυτό το overkill;

Γιατί το σετ ζαντών BMW 188 που σκέφτομαι να αγοράσω σε 17άρες έχει πίσω 255 λάστιχα σε όλες τις τετράδες.

Είναι φαρδύτερες πίσω


< >
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#507075
PeterPan έγραψε:
drdino έγραψε:Γιατί να κάνεις αυτό το overkill;

Γιατί το σετ ζαντών BMW 188 που σκέφτομαι να αγοράσω σε 17άρες έχει πίσω 255 λάστιχα σε όλες τις τετράδες.

Είναι φαρδύτερες πίσω


< >



πολυ απλα.
δεν τις αγοραζεις....

simple as that.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#507077
popolaros έγραψε:
PeterPan έγραψε:
drdino έγραψε:Γιατί να κάνεις αυτό το overkill;

Γιατί το σετ ζαντών BMW 188 που σκέφτομαι να αγοράσω σε 17άρες έχει πίσω 255 λάστιχα σε όλες τις τετράδες.

Είναι φαρδύτερες πίσω


< >



πολυ απλα.
δεν τις αγοραζεις....

simple as that.

Τότε πρέπει να αγοράσω τις μπροστά από 2 σετ.

Έχω βρει ένα στα 450€ μόνο με καλό πέλμα ελαστικών κιόλας.


< >
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 07 Μάιος 2018, 21:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#507078 Ή αγοραζεις 2 σετ και κρατας μονο τις μπροστινες που ειναι 7.5" ωστε να κανεις μια τετραδα.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#507079
rocsta έγραψε:Ή αγοραζεις 2 σετ και κρατας μονο τις μπροστινες που ειναι 7.5" ωστε να κανεις μια τετραδα.

Sent >

Με τα λεφτά αυτά παίρνω καινούργιες τότε μάλλον, 4 μπροστινές.


< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#507082 Type 158,159, 160 και 187 ειναι ιδιες μπρος πισω αν μιλαμε για BMW
Πέτρο σοβαρά τωρα θα βαλεις μεταχειρισμενα λαστιχα πανω... Ελεος...
< >