Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#458887 Τα cross climate είναι "καλοκαιρινό" 4 εποχών. Δεν είναι για χώμα, ούτε πιστεύω ότι ανταγωνίζεται ένα κανονικό χειμερινό. Απλά , σου δίνει την δυνατότητα να κινηθείς στο χιόνι με αρκετή προσοχή. Προσωπικά αυτά που έχω διαπιστώσει είναι ότι είναι εντάξει σε στεγνό και αρκετό νερό, έχουν θέμα στο ψιλόβροχο και είναι όντως αθόρυβα.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#458907
belgarion έγραψε:Τα cross climate είναι "καλοκαιρινό" 4 εποχών. Δεν είναι για χώμα, ούτε πιστεύω ότι ανταγωνίζεται ένα κανονικό χειμερινό. Απλά , σου δίνει την δυνατότητα να κινηθείς στο χιόνι με αρκετή προσοχή. Προσωπικά αυτά που έχω διαπιστώσει είναι ότι είναι εντάξει σε στεγνό και αρκετό νερό, έχουν θέμα στο ψιλόβροχο και είναι όντως αθόρυβα.

< >
Δε το έθεσα σωστά.
Εννοούσα αν είναι πιο ευαίσθητο στο χώμα σε σχέση με ένα θερινό.
Εσύ σε πιο αμάξι τα έχεις?

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#458913
MIXOStsi έγραψε:ΗΦ, πόσα τα έβαλες τα F1 και τι βδομάδα παραγωγής?

Δεν τα πλήρωσα, από την εταιρεία leasing μπήκαν. Είναι φρέσκα, δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς, θα το κοιτάξω πάντως, αλλά εστάλησαν από τα κεντρικά της Goodyear για να τοποθετηθούν.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#458917
Anonymous Founder έγραψε:έχει μειωθεί το σπινιάρισμα (αν και δεν έχει εξαλειφθεί, είναι που το δικό μου δεν έχει... επαναστατική τεχνολογία στους εμπρός τροχούς και δεν καταφέρνει να περάσει τα 150 άλογα εύκολα... ).


Μου φαίνεται πως πρέπει να δεις λίγο το στυλ οδήγησής σου. Δεν έχει μόνο δύο θέσεις το πεντάλ γκαζιού (On-Off). Έχει και ενδιάμεσες για κάποιον περίεργο λόγο. :s_wink :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#458918 Είναι που στο άλλο αμάξι με αντίστοιχη μη επαναστατική τεχνολογία πρέπει να το προσπαθήσω για να τους σπινιάρω, μάλλον είμαι κακομαθημένος...
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#458920
kostis20 έγραψε:Εννοούσα αν είναι πιο ευαίσθητο στο χώμα σε σχέση με ένα θερινό.

Προφανώς και είναι πιο ευαίσθητο. Λόγω πιο μαλακής γόμας.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#458925
Anonymous Founder έγραψε:Είναι που στο άλλο αμάξι με αντίστοιχη μη επαναστατική τεχνολογία πρέπει να το προσπαθήσω για να τους σπινιάρω, μάλλον είμαι κακομαθημένος...
:s_dunno


Αν αναφέρεσαι στην 120i ας μην ξεχνάμε ότι είναι ατμοσφαιρική με διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και καμπύλες απόδοσης. Φυσικά και η πίσω κίνηση παίζει τον ρόλο της και προσδίδει ανώτερη πρόσφυση λόγω μεταφοράς βάρους κατά την εκκίνηση. Αν είχες την 130i όμως θα σου έλεγα τι θα γίνονταν από σπινάρισμα... :innocent: Το θέμα είναι ότι πρέπει να οδηγούμε ανάλογα με την πρόσφυση και την δύναμη που έχουμε. Για αυτό και το γκάζι όλων των αυτοκινήτων έχει διαδρομή και δεν είναι διακόπτης on-off. Δεν πατάμε παντόφλα και ό,τι θέλει ας γίνει. :lol: Σε προσθιοκίνητο με 30% περισσότερη ισχύ από το Golf σου πάντως δεν έχω θέμα ελκτικής πρόσφυσης εκτός αν γίνω Ταρζάν. Οι ταρζανιές όμως δεν είναι ο ταχύτερος τρόπος οδήγησης. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#459036
kostis20 έγραψε:
belgarion έγραψε:Τα cross climate είναι "καλοκαιρινό" 4 εποχών. Δεν είναι για χώμα, ούτε πιστεύω ότι ανταγωνίζεται ένα κανονικό χειμερινό. Απλά , σου δίνει την δυνατότητα να κινηθείς στο χιόνι με αρκετή προσοχή. Προσωπικά αυτά που έχω διαπιστώσει είναι ότι είναι εντάξει σε στεγνό και αρκετό νερό, έχουν θέμα στο ψιλόβροχο και είναι όντως αθόρυβα.

< >
Δε το έθεσα σωστά.
Εννοούσα αν είναι πιο ευαίσθητο στο χώμα σε σχέση με ένα θερινό.
Εσύ σε πιο αμάξι τα έχεις?

< A3003 >
Στο Clio, ο βασικός λόγος που τα έβαλα προ 2ετιας και ξαναεβαλα φέτος τα + είναι η χιλιομετρική απόδοση, έβγαλαν 50.000 απαιτητικά χλμ , με μόνο θέμα στις τελευταίες 10.000 μια "αντίσταση" σρην κύλιση στα 130-140 .

< >
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#465630 Ξέρει κανείς τι διαφορά έχουν τα P7 cinturato με τα σκέτα P7, καθώς και το good year efficient grip performance με το σκέτο good year efficient grip και αν πρέπει να προτιμήσω ή να αποφύγω κάποιο συγκεκριμένο;