Σεντόνι on
Εφερα μαζί μου απο Αγγλία θερμοστάτη,προθερμάνσεις,φλασάκια led ,αισθητήρες για TPMS ,διαγνωστικό autel AP200,digital torque adapter,εργαλείο για τους αισθητήρες TPMS και ένα απλό obd2 adapter που μάλλον είναι χαλασμένο καθώς δεν συνδέεται με το κινητό .
Ξεκίνησα να αλλάξω τον θερμοστάτη,έχω αλλάξει και στο πούντο οπότε θεώρησα ότι το έχω.Αδειασα το παγούρι οσο μπορουσα,αφαίρεσα το κολαρο της εισαγωγής και του τούρμπο να έχω πρόσβαση και εβγαλα το κολάρο νερού απο τον θερμοστάτη .......και εκεί σταμάτησα.Ο θερμοστάτης είναι στην αντλία νερού ,ανάποδα καθώς το καβούκι του κοιτάει στο έδαφος ενώ και οι δύο βίδες που τον συγκρατούν ξεβιδώνουν απο κάτω και η μία είναι κάπου χωμένη σε ανήλιαγο μέρος .
Ήττα μεγάλη ,ξανά όλα τα κολαρα στην θέση τους,συμπλήρωμα αντιψυκτικού στο παγούρι .Θα δοκιμάσω να το σηκώσω να δω απο κάτω αν έχω ευκολότερη πρόσβαση ,αν δεν γίνεται θα πρέπει να πάω σε συνεργείο.
Μετά καθάρισα τον ΜΑΡ ,μια βίδα τον συγκρατεί οπότε βγήκε ευκολα και σε όχι τόσο χάλια κατάσταση που περίμενα(εχω δει τέρατα στο ιντερνετ)
Ψεκασμα με σπραίη καρμπυρατερ και έγινε και βίδωμα στην θέση του.
Πάμε στις προθερμάνσεις,Εχω δει τόσα βίντεο κλπ με όλες τις ιστορίες τρόμου που έμεινε το μισό στην μηχανή και χρειάστηκε να βάλουν ειδικά μηχανήματα για να αφαιρέσουν τα απομειναρια που το φοβόμουν όσο δεν πάει.Για αυτό πήρα το ηλεκτρονικό δυναμόκλειδο που μετράει και στο ξεβίδωμα ώστε να μην ξεπεράσω το breaking point.
Τελικά ξεβίδωσαν τόσο ευκολα που στο πρώτο νόμιζα ότι το έκοψα .Το δυναμόκλειδο δεν έφτασε καν στο όριο που του είχα βάλει .
Εδω είναι τα παλιά με ένα απο τα καινούργια
Και ένα καινούργιο με το ειδικό γράσο της liqui moly εχω βάλει αλλο τόσο γρασο και απο την άλλη πλευρά.Δεν ήθελα να βάλω πολύ γιατί επηρεάζει πόσο σωστά μετράει το δυναμόκλειδο.Τα βίδωσα με το δυναμόκλειδο στο κάτω όριο σφιξίματος ,έβαλα και τις πίπες και έτοιμο και αυτό.
και πάμε στον αισθητήρα TPMS .
Πριν κανά 2μηνο με πήρε η ότι αναψε ενα λαμπάκι και ήταν απο το tpms ..Διάβασα ότι εχουν ζωή απο 5 ως 10 χρόνια και το αμάξι είναι του 2015 οπότε μάλλον αρχίζουν να τα παίζουν.
Δοκίμασα με το εργαλείο https://www.amazon.co.uk/dp/B072BK693N? ... ct_details αν θα δώσει σημεία ζωής αλλά δεν.
Δοκίμασα να βάλω στην διαδικασία εκμάθησης ένα αισθητήρα απο το ALI και τον αναγνώρισε αμέσως το αμάξι .
Αλλαξα τα πλαινά φλασάκια σε dynamic led σαν τα
https://www.amazon.co.uk/vdp/1aa9abbba2 ... _vse_ibvc0
plug and play ,ούτε 2 λεπτά εργασία.
Ωρα να βαλω μπροστά!Ελέγχω μην έχω ξεχάσει κάντι αβίδωτο ή εκτός θέσης,ελέγχω ότι έχω όλα τα καρυδάκια κλπ που χρησιμοποίησα και γυρίζω το κλειδί ,σβήνουν όλα τα λαμπάκια (εκτός του tpms φυσικά) και βάζω μπροστά.Και λαμπάκι μηχανής!!!Σβήνω ,ανάβω, πάλι λαμπάκι.
Κατέβασμα της εφαρμογής για το autel ap200 στο κινητό ,registration κλπ ,βάζω το scanner στην θύρα συνδέεται με το κινητό και αρχίζω να ψάχνω που θα βρω τον κωδικό βλάβης .Τελικά τον βρίσκω,αφορά τον MAP (κάτι για ψηλή ένδειξη) τον σβήνω,βάζω μπροστά και όλα οκ.
Σεντόνι off.
Γενικά θεωρώ ότι τα πήγα καλά,δεν περίσσεψαν βίδες ή εξαρτήματα.Αν είχα αλλάξει και τον θερμοστάτη θα ήταν τέλεια .