Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#59431 Να πω για τα Mazda που το έχουμε τσεκάρει με κωδικούς, μεταξύ CX7 και 6MPS (που έχουν -θεωρητικά- ίδιο μοτέρ και ίδια 4κίνηση), υπάρχουν διαφορές σε: μοτέρ, τουρμπίνα, πρόγραμμα, διαφορικό, ανάρτηση, ρυθμίσεις ηλεκτρονικής τετρακίνησης, ακόμα και στο πως συμπεριφέρεται το κουμπάκι που βγάζει off το DSC.

Και ξαναλέω: αυτό που έκανα πριν 3 χρόνια που πέρασα διαγώνια τα χωράφια στην λίμνη Τάκα στη Τρίπολη από τα "κανάλια" για τα τρακτέρ, δεν το κάνεις με κανένα sedan (ούτε καν με "φτερούγες"). Άρα υπάρχουν διαφορές και χειροπιαστές μάλιστα....
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#59442
Stefan147 έγραψε:Τονίζω και ξανατονίζω τα λάστιχα. Μόνο αυτά κάνουν τη διαφορά. Πχ στο Land Rover που φόραγα κάτι All Terrain Michelin πήγαινα αέρα σε κάτι Πήλια κτλ. Τώρα αν πάω με τα Verde θα με μαζεύουν με το κουταλάκι κι ας έχει το αμάξι κλάσεις ανώτερη 4κίνηση και άπειρα ηλεκτρονικά συστήματα.


Freelander δεν είχες; Το Disco πάντως με 3 διαφορικά, μπλοκέ, κοντές σχέσεις και λάστιχα M&S δεν έχει χρειαστεί ποτέ αλυσίδες ακόμα και σε 40+ πόντους χιόνι. Φυσικά κανένα πρόβλημα και στις κατηφόρες λόγω ελαστικών (παίρνουν και καρφιά αλλά δεν έβαλα ποτέ).
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#59453 είναι υποχρεωτικές οι αλυσίδες βάσει ΚΟΚ; Έστω να υπάρχουν στο πορτ παγκάζ όπως και το φαρμακείο/πυροσβεστήρας;
Άβαταρ μέλους
By nass
#59455
The Ace έγραψε:Και ξαναλέω: αυτό που έκανα πριν 3 χρόνια που πέρασα διαγώνια τα χωράφια στην λίμνη Τάκα στη Τρίπολη από τα "κανάλια" για τα τρακτέρ, δεν το κάνεις με κανένα sedan (ούτε καν με "φτερούγες"). Άρα υπάρχουν διαφορές και χειροπιαστές μάλιστα....


Δηλαδή λες ότι ένα τέτοιο

Εικόνα

δεν περνάει εκεί απ΄όπου πέρασες ?

(Διαφορές με το "πολιτικό": άλλες αναρτήσεις, άλλα λάστιχα, "ποδιές" Δηλαδή πρακτικά όποια διαφορά έχει ένα SUV από το αντίστοιχο sedan στο οποίο βασίζεται)
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#59456 εχθες στην Ιποκρατειο παντως κατι Audi σκυλοβρομαγανε απο χιλιομετρα απο το ζορι που ειχε φαει ο haldex

Για το αλατι το εχουμε ξαναπει ειναι απαραδεκτο χαλαει το οικοσύστημα , εχει αμμο ή χαλίκι που μπορουν να ριξουν.

οι αλυσιδες ειναι υποχρεωτικές να τις φέρει το οχημα.... και αλλο να τις φοραει και αλλο να ξερει ο οδηγος να τις βαζει... :omg:
Άβαταρ μέλους
By nass
#59457
Dimitris_P έγραψε:είναι υποχρεωτικές οι αλυσίδες βάσει ΚΟΚ; Έστω να υπάρχουν στο πορτ παγκάζ όπως και το φαρμακείο/πυροσβεστήρας;


Μόνο όταν υπάρχει η σχετική πινακίδα Ρ-59 ή σχετική εντολή τροχονόμων.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#59460
nass έγραψε:
The Ace έγραψε:Και ξαναλέω: αυτό που έκανα πριν 3 χρόνια που πέρασα διαγώνια τα χωράφια στην λίμνη Τάκα στη Τρίπολη από τα "κανάλια" για τα τρακτέρ, δεν το κάνεις με κανένα sedan (ούτε καν με "φτερούγες"). Άρα υπάρχουν διαφορές και χειροπιαστές μάλιστα....


Δηλαδή λες ότι ένα τέτοιο

Εικόνα

δεν περνάει εκεί απ΄όπου πέρασες ?

(Διαφορές με το "πολιτικό": άλλες αναρτήσεις, άλλα λάστιχα, "ποδιές" Δηλαδή πρακτικά όποια διαφορά έχει ένα SUV από το αντίστοιχο sedan στο οποίο βασίζεται)


Πολύ δύσκολο, γιατί τα "δρομάκια" για τα τρακτέρ ακολουθούσαν όλα τα αυλάκια, τα αρδευτικά και τα αναχώματα, οπότε χωρίς ύψος και μεγάλες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής/αναχώρησης δεν πέρναγες. Όχι ότι το CX7 είναι κανά Disco ή έστω Niva, αλλά τουλάχιστον τα αρδευτικά τα περνάει σχετικά εύκολα....
Άβαταρ μέλους
By nass
#59466 Θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνήσω μαζί σου, αν μη τι άλλο το CX7 με ground clearance 21 εκατοστά (8.2'' το βρήκα) είναι χαμηλότερο από ένα αγωνιστικό sedan σαν το παραπάνω, για γωνίες ράμπας κτλ. δεν ξέρω.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#59468
nass έγραψε:Θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνήσω μαζί σου, αν μη τι άλλο το CX7 με ground clearance 21 εκατοστά (8.2'' το βρήκα) είναι χαμηλότερο από ένα αγωνιστικό sedan σαν το παραπάνω, για γωνίες ράμπας κτλ. δεν ξέρω.


Ρε συ, η ανάρτηση μόνο της φτερούγας που πόσταρες είναι πιο ακριβή από ολόκληρο το CX7, τι να συγκρίνουμε :s_tongue

Αλλά για τα υπόλοιπα μην διαφωνείς, χαμένος θα βγεις, δίπλα-δίπλα ήμουν με ένα 330 (εντάξει, όχι και το ψηλότερο αυτοκίνητο του κόσμου :lol: ) το οποίο δεν μπόρεσε να πλησιάσει καν το πρώτο αυλάκι....ούτε ότι το CX7 έχει τις γωνίες του Niva ή του Disco ή ακόμα και του Freelander, αλλά όσο να'ναι είναι καλύτερο από οποιοδήποτε -normal- sedan....
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59469
Eliaskat έγραψε:εχθες στην Ιποκρατειο παντως κατι Audi σκυλοβρομαγανε απο χιλιομετρα απο το ζορι που ειχε φαει ο haldex

Για το αλατι το εχουμε ξαναπει ειναι απαραδεκτο χαλαει το οικοσύστημα , εχει αμμο ή χαλίκι που μπορουν να ριξουν.

οι αλυσιδες ειναι υποχρεωτικές να τις φέρει το οχημα.... και αλλο να τις φοραει και αλλο να ξερει ο οδηγος να τις βαζει... :omg:

καλά να βρωμίσει το haldex είναι μάλλον απίθανο, μάλλον δίσκο μύρισες στη προσπάθεια να ξεκολλήσουν από κάπου

όσο για τις αλυσίδες, έχω δει κάμποσους να τις κόβουν.. εγώ προσωπικά δε ξέρω να βάζω γιατί δε μου έχει τύχει

με καλτσούλες μόνο έχω παίξει μπάλα οι οποίες έχουν ένα ζόρι στο να φορεθούν, αλλά στην οδήγηση είναι πολύ καλύτερες (αρκεί να μη τις σκίσεις από μαλακία σου κυρίως) και μπορείς να αναπτύξεις και μια σχετική ταχύτητα χωρίς να ταρακουνιέται το σύμπαν
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#59491 Το απίστευτο σκηνικό σήμερα:

Ο δρόμος έξω απο το σπίτι μου είναι εντελώς οριζόντιος και έχει μια μικρή ανηφορίτσα 20 μέτρων στο τελείωμα του οπου διασταυρώνεται κάθετα με άλλο δρόμο. Μόνο αυτή η ανηφόρα είχε χιόνια το πρωί, όλος ο υπόλοιπος δρόμος απλά βρεγμένος.

Έρχεται αυτοκίνητο απο την κορυφή της ανηφόρας και όπως κατεβαίνει αρχίζει και γλυστράει και κατεβαίνει με το πλάι.

Και τότε κάνει το εξής θεικό: Ο τύπος βγαίνει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και προσπαθεί να το συγκρατήσει με τα χέρια!

Φυσικά αποτυγχάνει να το σταματήσει, το αυτοκίνητο συνεχίζει τον κατήφορο μέχρι που φτάνει στο καθαρό σημείο του δρόμου και σταματάει μόνο του.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#59494
QsisVTS έγραψε:με καλτσούλες μόνο έχω παίξει μπάλα οι οποίες έχουν ένα ζόρι στο να φορεθούν, αλλά στην οδήγηση είναι πολύ καλύτερες (αρκεί να μη τις σκίσεις από μαλακία σου κυρίως) και μπορείς να αναπτύξεις και μια σχετική ταχύτητα χωρίς να ταρακουνιέται το σύμπαν


Στο χιόνι μόνο qsi, στον πάγο είσαι καλύτερα με γυμνά λάστιχα παρά με κάλτσες (ή κουβέρτες?), ενώ οι αλυσίδες κρατάνε παντού
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#59517 Δε φτιαχνουμε ένα θέμα "κινηση σε χειμερινες συνθήκες/χειμερινα ελαστικά" ,για να συνεχίσουμε εκει και να μεταφερθουν τα post?
Άβαταρ μέλους
By leonp
#59550
fubar.gr έγραψε:Το απίστευτο σκηνικό σήμερα:

Ο δρόμος έξω απο το σπίτι μου είναι εντελώς οριζόντιος και έχει μια μικρή ανηφορίτσα 20 μέτρων στο τελείωμα του οπου διασταυρώνεται κάθετα με άλλο δρόμο. Μόνο αυτή η ανηφόρα είχε χιόνια το πρωί, όλος ο υπόλοιπος δρόμος απλά βρεγμένος.

Έρχεται αυτοκίνητο απο την κορυφή της ανηφόρας και όπως κατεβαίνει αρχίζει και γλυστράει και κατεβαίνει με το πλάι.

Και τότε κάνει το εξής θεικό: Ο τύπος βγαίνει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και προσπαθεί να το συγκρατήσει με τα χέρια!

Φυσικά αποτυγχάνει να το σταματήσει, το αυτοκίνητο συνεχίζει τον κατήφορο μέχρι που φτάνει στο καθαρό σημείο του δρόμου και σταματάει μόνο του.

Πιο βλάκας είναι αυτός: