Scotch έγραψε:Επιτρέπονται, χωράνε και μπαίνουν στους πίσω τροχούς, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
https://shop.tesla.com/fr_fr/product/ch ... ur-model_3
Και γιατι πισω ρε παιδια? 4κινητο δεν υποτιθεται οτι ειναι αυτο? Δεν ειναι καλυτερα μπροστα για να εχεις και φρεναρισμα και κατευθυντικοτητα?
< >
Zeus έγραψε:Scotch έγραψε:Επιτρέπονται, χωράνε και μπαίνουν στους πίσω τροχούς, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
https://shop.tesla.com/fr_fr/product/ch ... ur-model_3
Και γιατι πισω ρε παιδια? 4κινητο δεν υποτιθεται οτι ειναι αυτο? Δεν ειναι καλυτερα μπροστα για να εχεις και φρεναρισμα και κατευθυντικοτητα?
Κι εγώ έτσι περίμενα, αλλά το manual τα λέει αλλιώς
https://mobile.guideautoweb.com/en/spec ... -awd/2021/
POWERTRAIN
Combined power 449 hp
Combined torque N/A
Engine Electric (rear, center)
Power 252 hp (188 kW)
Torque N/A (N/A)
Engine Electric (front, center)
Power 197 hp (147 kW)
Torque N/A (N/A)
Transmission Single-speed
Drivetrain AWD
< Note >
Scotch έγραψε:Zeus έγραψε:Scotch έγραψε:Επιτρέπονται, χωράνε και μπαίνουν στους πίσω τροχούς, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
https://shop.tesla.com/fr_fr/product/ch ... ur-model_3
Και γιατι πισω ρε παιδια? 4κινητο δεν υποτιθεται οτι ειναι αυτο? Δεν ειναι καλυτερα μπροστα για να εχεις και φρεναρισμα και κατευθυντικοτητα?
Κι εγώ έτσι περίμενα, αλλά το manual τα λέει αλλιώς
εχω ακουσει και αλλα 4κινητα να λεει ο κατασκευαστης για πισω.
< >
Chris έγραψε:Θα με αγχωνε πολυ να οδηγω με αλυσιδες πισω. Αν πατησω παγο θα το χασω το τιμονι...
Αυτο ακριβώς. Ουτε φρένα ούτε τιμονι
Scotch έγραψε:Άρα καταλήγουμε σε αλυσίδες πίσω και κουβέρτες μπροστά και έχουμε απ' όλα
Καπως ετσι...κουβερτες σε ολους τους τροχους και τελειωσες. Ακομη καλυτερα μια τετραδα χειμερινα
rx8_drifter έγραψε:Chris έγραψε:Θα με αγχωνε πολυ να οδηγω με αλυσιδες πισω. Αν πατησω παγο θα το χασω το τιμονι...
Αυτο ακριβώς. Ουτε φρένα ούτε τιμονι
Στην 120i μπαίνουν (δύσκολα, αλλά μπαίνουν) οι κουβέρτες. Αλλά χωρίς και κουβέρτες εμπρός, τα πράγματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, γιατί δεν μπορείς ούτε να στρίψεις, ούτε να φρενάρεις.
Γενικώς, ενώ με λίγο χιόνι είναι απόλαυση, με πολύ, δράμα. Για τα πισωκίνητα δεν βλέπω άλλη λύση παρά τα χιονολάστιχα.
Όσο για τα Tesla, θεωρητικά δεν υπάρχει λόγος να μην είναι καλύτερα να μπουν εμπρός οι κουβέρτες, εγώ σίγουρα θα το δοκίμαζα με πρώτη ευκαιρία.