Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#745678 Έχω χρόνια Autosock για το γκολφ. Τοποθετούνται πανεύκολα στους κινητήριους τροχούς. Κάνουν πολύ καλή δουλειά σε χιόνι, πάγο ΑΛΛΑ φθείρονται γρήγορα στα ενδιάμεσα κομμάτια δρόμου που ενδεχομένως είναι καθαρά.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#745698
Scotch έγραψε:Επιτρέπονται, χωράνε και μπαίνουν στους πίσω τροχούς, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
https://shop.tesla.com/fr_fr/product/ch ... ur-model_3

Και γιατι πισω ρε παιδια? 4κινητο δεν υποτιθεται οτι ειναι αυτο? Δεν ειναι καλυτερα μπροστα για να εχεις και φρεναρισμα και κατευθυντικοτητα? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745700 Στα συμβατικά μοντέλα εξαρτάται από τη τετρακίνηση πάντως.Σε αλλά μπαίνουν μπροστά σε άλλα πίσω Τώρα στο Tesla δε ξέρω .Μήπως δίνει γενικά περισσότερη ροπή ο πίσω ηλεκτροκινητήρας?

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#745701
Zeus έγραψε:
Scotch έγραψε:Επιτρέπονται, χωράνε και μπαίνουν στους πίσω τροχούς, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
https://shop.tesla.com/fr_fr/product/ch ... ur-model_3

Και γιατι πισω ρε παιδια? 4κινητο δεν υποτιθεται οτι ειναι αυτο? Δεν ειναι καλυτερα μπροστα για να εχεις και φρεναρισμα και κατευθυντικοτητα? :hmmm:

Κι εγώ έτσι περίμενα, αλλά το manual τα λέει αλλιώς :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Serf
#745709 Λογικά σχετίζεται με το γεγονός ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι πιο ισχυρός.

https://mobile.guideautoweb.com/en/spec ... -awd/2021/

POWERTRAIN
Combined power 449 hp
Combined torque N/A
Engine Electric (rear, center)
Power 252 hp (188 kW)
Torque N/A (N/A)
Engine Electric (front, center)
Power 197 hp (147 kW)
Torque N/A (N/A)
Transmission Single-speed
Drivetrain AWD

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745710
Scotch έγραψε:
Zeus έγραψε:
Scotch έγραψε:Επιτρέπονται, χωράνε και μπαίνουν στους πίσω τροχούς, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
https://shop.tesla.com/fr_fr/product/ch ... ur-model_3

Και γιατι πισω ρε παιδια? 4κινητο δεν υποτιθεται οτι ειναι αυτο? Δεν ειναι καλυτερα μπροστα για να εχεις και φρεναρισμα και κατευθυντικοτητα? :hmmm:

Κι εγώ έτσι περίμενα, αλλά το manual τα λέει αλλιώς :s_dunno

εχω ακουσει και αλλα 4κινητα να λεει ο κατασκευαστης για πισω.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#745771 Και τι θα κάνει το τιμόνι που κρατάς αν το πίσω μέρος κάνει τις δικές του τιμονιες και σε γυρίσει τετακε...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745779 και στο εβο πισω ελεγε.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745788
Chris έγραψε:Θα με αγχωνε πολυ να οδηγω με αλυσιδες πισω. Αν πατησω παγο θα το χασω το τιμονι...


Αυτο ακριβώς. Ουτε φρένα ούτε τιμονι
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#745790 Στα παραδοσικα rear biased τετρακινητα αντε να το καταλαβω. Που και παλι το προβλημα στο χιονι/παγο δεν ειναι τοσο το αν θα ξεκινησεις, αλλα αν θα στριψεις ή θα σταματησεις. Στο Tesla ομως που δεν υπαρχει μηχανικη συνδεση των δυο αξονων και 197 αλογα ειναι υπεραρκετα για να κινησουν το οχημα, δεν μπορω να το καταλαβω :s_dunno

Scotch έγραψε:Άρα καταλήγουμε σε αλυσίδες πίσω και κουβέρτες μπροστά και έχουμε απ' όλα :s_smile

Καπως ετσι...κουβερτες σε ολους τους τροχους και τελειωσες. Ακομη καλυτερα μια τετραδα χειμερινα :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#745812 Σχεδόν σε όλα τα τετρακίνητα οι κατασκευαστές προτείνουν πίσω τις αλυσίδες, διότι η ευστάθεια του πίσω μέρους θεωρείται σημαντικότερη. Το ίδιο λέει και η LR για το δικό μου παλιό Disco. Βέβαια αν θες να το κάνεις snowmobile, βάζεις και στους 4 τροχούς! :superman:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745813
rx8_drifter έγραψε:
Chris έγραψε:Θα με αγχωνε πολυ να οδηγω με αλυσιδες πισω. Αν πατησω παγο θα το χασω το τιμονι...


Αυτο ακριβώς. Ουτε φρένα ούτε τιμονι

Στην 120i μπαίνουν (δύσκολα, αλλά μπαίνουν) οι κουβέρτες. Αλλά χωρίς και κουβέρτες εμπρός, τα πράγματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, γιατί δεν μπορείς ούτε να στρίψεις, ούτε να φρενάρεις.
Γενικώς, ενώ με λίγο χιόνι είναι απόλαυση, με πολύ, δράμα. Για τα πισωκίνητα δεν βλέπω άλλη λύση παρά τα χιονολάστιχα.
Όσο για τα Tesla, θεωρητικά δεν υπάρχει λόγος να μην είναι καλύτερα να μπουν εμπρός οι κουβέρτες, εγώ σίγουρα θα το δοκίμαζα με πρώτη ευκαιρία.