Πιστευω οτι είναι ακομα πιο επικινδυνα απο τα δικινητα γιατι ο οδηγός αποκτα αυξημενη αυτοπεποιθηση απο την αυξημένη ελκτική προσφυση αλλα στο φρενάρισμα ή στη στροφή τα πραγματα είναι ασχημα.
Σε συνδυασμό και με το αυξημένο βάρος.
Dimsabas έγραψε:Q7 είναι ο υιός Μαρτίνος.
kostis20 έγραψε:Tα εχουμε συζητησει τόσες φορές...Τα suv ,αλλα και τα πιο σκληρά τζιπ, θέλουν καταλληλα λάστιχα για χιονι ,έστω all season m+s .¨Η κουβερτες /αλυσίδες.
Πιστευω οτι είναι ακομα πιο επικινδυνα απο τα δικινητα γιατι ο οδηγός αποκτα αυξημενη αυτοπεποιθηση απο την αυξημένη ελκτική προσφυση αλλα στο φρενάρισμα ή στη στροφή τα πραγματα είναι ασχημα.
Σε συνδυασμό και με το αυξημένο βάρος.
kostis20 έγραψε:Γιατί οι ασχετοι οδηγοί των SUV νομίζουν ,οτι επειδη πηγαίνουν πιο ευκολα απο τους δικίνητους ,θα σταματήσουν ή θα στρίψουν επίσης πιο εύκολα.
QsisVTS έγραψε:και γιατί είναι αυτά τα suv βρε Στέφανε;
για κακοτράχαλo off road οκ να το δεχτώ ότι δεν είναι, αλλά η 4κίνηση γενικά για τι στο διάολο είναι;
σε στεγνή και καλή άσφαλτο η όποια τετρακίνηση είναι μειονέκτημα και τσάμπα καίει βενζίνη, όταν όμως η πρόσφυση είναι χάλι εκεί φαίνεται η αξία της
βγάλτο για μια μικρή βόλτα στη γειτονιά σου και έλα πες μου αν είναι το ίδιο με το 500 σήμερα ειδικά
Deleted User 1 έγραψε:Γιώργο αυτά τα SUV δεν είναι τίποτα περισσότερο από υπερυψωμένα σεντάν. Αφού όλα τα μηχανικά μέρη είναι ίδια συν μεγαλύτερο βάρος. Γιατί να έχουν πλεονέκτημα? Και ειδικά εφόσον φοράνε και τα λάστιχα που φοράνε. Ο λόγος που τα προτιμάει ο κόσμος είναι γιατί αρέσει πιο πολύ το σχέδιο ή γιατί αρέσει η αίσθηση του "κάθομαι ψηλά".
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]