Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#560411
kostis20 έγραψε:Δύσκολο το βλέπω dimi...
Πισωκίνητη η BMW με sport θεοφαρδο λαστιχο και τόση ώρα οδήγησης με σχετικά καλό έλεγχο και φρενάρισμα?
Άλλοστε Γερμανία βάζουν σχεδόν όλοι χειμερινά.

< A3003 >

πρέπει να έχουν στάνταρ χειμερινά. Γερμανική κ μάλιστα καθαρή είναι η προφορά.
Από Νοέμβριο μέχρι Πάσχα πρέπει να έχεις χειμερινά ή allweather. Τώρα αν το Πάσχα είναι πολύ αργά όπως φέτος μπορείς να τα βγάλεις κ πιο νωρίς. Χωρίς χειμερινά σε τέτοιες συνθήκες δε καλύπτει η ασφάλεια.

edit: με πρόλαβε ο mirage. είχα πάει να τσιμπήσω καααααάτι (10λεπτο όπως φαίνεται :lol: ) κ μετά πάτησα post :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560416 παιδες εγω ειπα οτι γινεται να κινηθεις με καλοκαιρινα σε τετοιες ταχυτητες σε φρεσκο και σχετικα βαθυ χιονι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#560478 Αν μιλούσαμε για λάστιχα στενά όπως στα παλιότερα αυτοκίνητα, θα συμφωνούσα. Στα σύγχρονα με θερινό λάστιχο με πλάτος 225 όπως η BMW και το Golf που έχω, το βρίσκω αδύνατο. Στην παραμικρή ανηφόρα κόλλησες, ενώ αν βρεις λίγο περισσότερο χιόνι, δεν βρίσκεις πρόσφυση ποτέ. Δεν ξέρω αν κάνει διαφορά ένα μπλοκέ, ειδικά στην BMW που είναι πισωκίνητη, λογικά ναι.
Παλιότερα, ήταν εξαιρετικά σπάνιο να βάλω αλυσίδες. Πλέον, κάθε φορά που θα πετύχω χιόνι κάπως σοβαρό (>5cm) στο τέλος βάζω ή γυρίζω πίσω!
Άβαταρ μέλους
By glf
#560500 Από το πόσο χιόνι πετάει η BMW καταλαβαίνεις ότι φοράει χιονολάστιχα..
Έχουμε κάνει πολλές φορές τέτοια με τους BMWακηδες εδώ και συνήθως καθόμουν πίσω τους σαν.. camera car για να τραβάω. Επί εποχών αναλογικών μέσων αποθήκευσης :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560611
Anonymous Founder έγραψε: το βρίσκω αδύνατο.


να μην το θεωρεις αδυνατο,εχουν γινει αυτα ,τα εχω δει με τα ματια μου με πισωκινητα,και τα εχω κανει και με το δικο μου,μεχρι και με 888.
Καλα δεν εχετε δει ποτε αυτοκινητο σε χιονι με καλοκαιρινα να κανει σαχλαμαριτσες?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#560639 Δημήτρη, έχω βρεθεί πολλές φορές σε χιόνι με την 120 με καλοκαιρινά 225 πλάτους. Με το antispin off φυσικά, γιατί αλλιώς δεν πάει μία, το αυτοκίνητο με λίγο χιόνι παραπάνω δεν μπορούσε ν' ανέβει μια κλίση 5 μοιρών, και φυσικά γλιστρούσε παντού και πάντα, ενώ δεν είχες και τιμόνι.
Φέτος με το Golf και αντίστοιχο λάστιχο, δεν κατάφερα να φτάσω στο χιονοδρομικό του Ανηλίου όταν βρήκα λίγο παραπάνω χιόνι σε μια ανηφόρα.
Μην συγκρίνεις με τετρακίνητο τώρα, καμία σχέση εκεί και με καλοκαιρινά θα κάνει παπάδες.
Άβαταρ μέλους
By nEK
#560640 Χειμερινο λαστιχο στο χιονι.
1) φτιαχτηκε ετσι ωστε να μη στωμωνει απο χιονι και να εχει παντα γκριμ σε καθε κινηση?
2) φτιαχτηκε ωστε να στομωνει απο χιονι ωστε στο επομενο βημα να εχει επαφη χιονι με χιονι και να εχει καλυτερη προσφυση. :hmmm:

Εγω το πρωτο ηξερα, καπου διαβασα το δευτερο, δεν θυμαμαι που και εμεινα λιγο :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#560651
nEK έγραψε:Χειμερινο λαστιχο στο χιονι.
1) φτιαχτηκε ετσι ωστε να μη στωμωνει απο χιονι και να εχει παντα γκριμ σε καθε κινηση?
2) φτιαχτηκε ωστε να στομωνει απο χιονι ωστε στο επομενο βημα να εχει επαφη χιονι με χιονι και να εχει καλυτερη προσφυση. :hmmm:

Εγω το πρωτο ηξερα, καπου διαβασα το δευτερο, δεν θυμαμαι που και εμεινα λιγο :dizzy:


Το 2ο υποστήριζε ο Setright ένα φεγγάρι που είχαν αρθρα του οι 4Τ. Απ' όσα έχω διαβάσει δεν θυμάμαι άλλον να το αναφέρει.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#560684 Με αρκετό χιόνι και με κοινά ελαστικά με Lada Samara ανέβηκα όλη την άνοδο της Κύμης (Ευβοίας). Από πολύ νωρίς ένιωθα το χιόνι να χαϊδεύει την κοιλιά του αυτοκινήτου, πότε πότε όταν έβρισκε και ο προφυλαχτήρας πετάγονταν και κομμάτια πάνω από το καπώ και τελικά με έκοψε ένα αγροτικό και έμεινα στην είσοδο της πόλης που πλέον το χιόνι είχε φτάσει πάνω από τον προφυλαχτήρα. Εκτός από την ομαλή οδήγηση υποθέτω βοήθησε το απάτητο φρεσκότατο χιόνι αφρός.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#560709
rocsta έγραψε:To 2ο το κανουν τα καλοκαιρινα ... και δεν δουλευει πολυ καλα

Sent >


O Walter Rohrl έτρεξε χιονισμένο Μόντε Κάρλο με σλικ σε πισωκίνητο Ascona (το είχε πει σε μια συνέντευξή του που είχα διαβάσει κάποτε στο Drive) και ήταν δεύτερος, πίσω μόνο από ένα Quattro, μέχρι που έμεινε από μηχανικό πρόβλημα. :metalo: :inlove:

ΟΚ, ο συγκεκριμένος είναι και τρελός :lol: :inlove: , απλά η βασική αρχή είναι η ίδια με τις κουβέρτες, η τριβή δημιουργεί στατικό ηλεκτρισμό με το χιόνι και σου δίνει πρόσφυση.

Δεν θα το δοκιμάσω, απλά λέω τι διάβασα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#560715
rocsta έγραψε:To 2ο το κανουν τα καλοκαιρινα ... και δεν δουλευει πολυ καλα

Sent >

Αναποδα. Το δευτερο το κανουν τα χειμερινα και δουλευει

Εικόνα

Γι αυτο εχουν πολλες μικρες αυλακιες για να κρατανε χιονι μεσα. Τα καλοκαιρινα αντιθετα δεν εχουν.

Η λογικη ειναι οτι οι νιφαδες κολλανε μεταξυ τους οποτε κατι που εχει νιφαδες χιονιου πανω του δεν γλυστραει. Παρομοια λογικη εχουν και οι χιονοκουβερτες
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#560792 Αν θυμάμαι καλά είναι η ίδια λογική που μας βοηθάει να φτιάξουμε χιονάνθρωπο. Το χιόνι "κολλάει" πιο εύκολα στο χιόνι απ' ότι στο καουτσούκ (βλ. ελαστικό). Βέβαια ισχύει μόνο για φρέσκο χιόνι. Σε όποια άλλη περίπτωση δεν έχεις ελπίδες. Αν ας πούμε είχε περάσει εκχιονιστικό ο Ρερλ θα είχε μια εγκατάλειψη ακόμα και η Όπελ ανταλλακτικά από Ασκόνα. :lol:

Γενικά το φρέσκο χιόνι είναι η πιο εύκολη επιφάνεια για να κινηθείς. Θέλει μόνο προσοχή το ύψος μην βρεθείς με κάποιον (ή κάποιους τροχούς) στον αέρα. Προσωπικά αποφεύγω τις ροδιές των οχημάτων που πέρασαν πριν από μένα. Το πατημένο χιόνι, γλιστράει περισσότερο.

Είχε ποστάρει ο glf παλιότερα κάποιες συμβουλές και είχα συμπληρώσει κι εγώ κάποια πιο προχωρημένα. Δυστυχώς απ' ότι βλέπω ούτε οι φορουμίτες δεν τα διάβασαν... Πρόταση προς τους mods τουλάχιστον ο οδήγός του glf να γίνει sticky. Ρίχνει 2-3 πόντους χιόνι και ο μέσος Έλλην οδηγός πνίγεται σε μια κουταλιά νερό.