Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#335951 Κανονικά τα χιονολάστιχα δεν είναι αποκλειστικά για χιόνι, αλλά χειμερινά, δηλαδή χαμηλών θερμοκρασιών. Από τους 4-5 και κάτω είναι ότι πρέπει, ιδιαίτερα αν έχει και την κλασσική βροχογλίτσα που δεν στεγνώνει λόγω χαμηλής θερμοκρασίας.

Φέτος που άλλαξα στο πεζώ είπα να βάλω χειμερινά. Αλλά θα τα βγάζαν τα λεφτά τους για 1-2 μήνες μόνο, και αυτό λόγω θερμοκρασιών, όχι λόγω χιονιού, εκτός και άμα βρω χρόνο να πάρω τα βουνά, πράγμα δύσκολο.

Πρόπερσι ανήμερα πρωτοχρονιά με έπιασε η όρεξη να ανέβω στο χιονοδρομικό στο Βόρα. Ξένο αμάξι ( :s_tongue ) αλλά με κάτι χιονολάστιχα μισελέν, αρκετά παλιά. Έπρεπε να δείτε πως ανέβαινε το σκασμένο πάνω σε 10 πόντους φρέσκο/παλιό παγωμένο χιόνι. Τζιπάκια δεξιά με 20 και αλυσίδα, το μπροστοκίνητο με 70 :lol:

Βέβαια αυτή η ασφάλεια σε τέτοιες συνθήκες πληρώνεται και με το παραπάνω σε βρεγμένο με ζέστα. Εκεί ιδίως άμα παλιώσουν και λίγο, άστα να πάνε. Επίσης το καλοκαίρι δεν είναι για πολλά πολλά.

Βρήκα ένα σετάκι ζάντες για το δικό μου, αν τις πάρω καλή τιμή σκέφτομαι σοβαρά για 2ο σετ για του χρόνου...
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#335954
lemon3 έγραψε:Κανονικά τα χιονολάστιχα δεν είναι αποκλειστικά για χιόνι, αλλά χειμερινά, δηλαδή χαμηλών θερμοκρασιών. Από τους 4-5 και κάτω είναι ότι πρέπει, ιδιαίτερα αν έχει και την κλασσική βροχογλίτσα που δεν στεγνώνει λόγω χαμηλής θερμοκρασίας.

Φέτος που άλλαξα στο πεζώ είπα να βάλω χειμερινά. Αλλά θα τα βγάζαν τα λεφτά τους για 1-2 μήνες μόνο, και αυτό λόγω θερμοκρασιών, όχι λόγω χιονιού, εκτός και άμα βρω χρόνο να πάρω τα βουνά, πράγμα δύσκολο.

Πρόπερσι ανήμερα πρωτοχρονιά με έπιασε η όρεξη να ανέβω στο χιονοδρομικό στο Βόρα. Ξένο αμάξι ( :s_tongue ) αλλά με κάτι χιονολάστιχα μισελέν, αρκετά παλιά. Έπρεπε να δείτε πως ανέβαινε το σκασμένο πάνω σε 10 πόντους φρέσκο/παλιό παγωμένο χιόνι. Τζιπάκια δεξιά με 20 και αλυσίδα, το μπροστοκίνητο με 70 :lol:

Βέβαια αυτή η ασφάλεια σε τέτοιες συνθήκες πληρώνεται και με το παραπάνω σε βρεγμένο με ζέστα. Εκεί ιδίως άμα παλιώσουν και λίγο, άστα να πάνε. Επίσης το καλοκαίρι δεν είναι για πολλά πολλά.

Βρήκα ένα σετάκι ζάντες για το δικό μου, αν τις πάρω καλή τιμή σκέφτομαι σοβαρά για 2ο σετ για του χρόνου...


Σε φρέσκο χιονι οντως δε νιωθουν τιποτα. Για τη βροχογλιτσα διαφωνω. Προχθες που ειχαμε τετοια εδω τα 105 αλογα μου σπινιαραν ανετα την τριτη με σχετικα φρεσκα χειμωνιατικα. Επίσης στο μοναδικο χιόνι που είδαμε μεχρι τωρα , εδω πανω στα βορεια, επειδη ήταν παγωμένο ακομα και τα χιονολαστιχα τα εβρισκαν σκούρα. Ειδικα σε σημεία που πατηθηκε και παγωσε.
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#336057 και στα + οτι αν εχεις 2 ζευγαρια και τα αλλαζεις χειμωνα καλοκαιρι , εχεις διπλασια διαρκεια ζωης στα λαστιχα σου
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#336126
Eliaskat έγραψε:και στα + οτι αν εχεις 2 ζευγαρια και τα αλλαζεις χειμωνα καλοκαιρι , εχεις διπλασια διαρκεια ζωης στα λαστιχα σου


διπλασια ζωη / διπλασιο κοστος = .......
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#336127 Με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#336130
KiloMeater έγραψε:
Eliaskat έγραψε:και στα + οτι αν εχεις 2 ζευγαρια και τα αλλαζεις χειμωνα καλοκαιρι , εχεις διπλασια διαρκεια ζωης στα λαστιχα σου


διπλασια ζωη / διπλασιο κοστος = .......


Δεν είναι ακριβώς έτσι. :s_no
Αν υποθέσουμε ότι τα λάστιχά σου τα αλλάζεις κάθε τετραετία (ας αφήσουμε τα χιλιόμετρα και την φθορά), θα κυκλοφορούσες με λάστιχα 8 ετών;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#336135 απο οποια αποψη και να το δεις ειναι πιο ακριβο να εχεις δυο τετραδες και να αλλαζεις (βαλε και τις εξτρα ζαντες ή τα περαστικα συνεχεια στις ιδιες)

ελα που δε γινεται αλλιως συχνα ομως , αμα ζεις καπου που εχει κρυο.
εχει ενα μηνα που παιζουμε γυρω στο μηδεν οταν χαθει ο ηλιος φετος αν και παραδοξως δεν εχει ριξει χιονι, παρολο που βαραμε κατι -5, -7 κτλ τα απογευματοβραδια
Γενικα κατω απο το +5C τα θερινα αρχιζουν και χανουν προσφυση
οποτε απο μια αποψη, αν σκεφτεις το κερδος απο την αποφευχθήσα φαναρτζοδουλεια, κερδισμενος βγαινεις :-)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#336145 Μην μπερδευεις τα US/Canada spec all weather με τα Ευρωπαϊκά λάστιχα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#336976 Εξαρτάται.
Αυτοί σχεδόν σίγουρα φορούν χειμερινά, αλλά δεν βοήθησαν ιδιαίτερα την συγκεκριμένη μέρα:

Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#337114 Όσο περίεργο και αν ακούγεται για Καναδά, όλοι αυτοί που γλιστράνε στην κατηφόρα είναι κατα πάσα πιθανότητα με καλοκαιρινά ή all season

http://www.theglobeandmail.com/globe-dr ... e32511013/

Would studded tires save lives? Yes. But so would mandatory winter-tire use. In Quebec, where winter tires have been mandatory since 2008, winter collisions have fallen by 17 per cent, and crashes causing serious injury or death are down 36 per cent. In the Greater Toronto area, countless drivers refuse to use winter tires, assuming that all-season tires are good enough. They aren’t. When the temperature falls below 7 C, the rubber compounds in summer and all-season tires harden, reducing their grip. Winter tires are designed to stay soft in cold temperatures. This is the secret of their superior grip.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#341865 Τι προτείνετε για την hondara ? (225/45/17)
Αλυσίδες ή κουβέρτα; Εύκολη τοποθέτηση κυρίως.

Δεν ξέρω αν θα πάω σε χιόνια αλλά θέλω να τις έχω σε περίπτωση που πετύχω, πχ στο εξοχικό