Φέτος που άλλαξα στο πεζώ είπα να βάλω χειμερινά. Αλλά θα τα βγάζαν τα λεφτά τους για 1-2 μήνες μόνο, και αυτό λόγω θερμοκρασιών, όχι λόγω χιονιού, εκτός και άμα βρω χρόνο να πάρω τα βουνά, πράγμα δύσκολο.
Πρόπερσι ανήμερα πρωτοχρονιά με έπιασε η όρεξη να ανέβω στο χιονοδρομικό στο Βόρα. Ξένο αμάξι ( ) αλλά με κάτι χιονολάστιχα μισελέν, αρκετά παλιά. Έπρεπε να δείτε πως ανέβαινε το σκασμένο πάνω σε 10 πόντους φρέσκο/παλιό παγωμένο χιόνι. Τζιπάκια δεξιά με 20 και αλυσίδα, το μπροστοκίνητο με 70
Βέβαια αυτή η ασφάλεια σε τέτοιες συνθήκες πληρώνεται και με το παραπάνω σε βρεγμένο με ζέστα. Εκεί ιδίως άμα παλιώσουν και λίγο, άστα να πάνε. Επίσης το καλοκαίρι δεν είναι για πολλά πολλά.
Βρήκα ένα σετάκι ζάντες για το δικό μου, αν τις πάρω καλή τιμή σκέφτομαι σοβαρά για 2ο σετ για του χρόνου...
lemon3 έγραψε:Κανονικά τα χιονολάστιχα δεν είναι αποκλειστικά για χιόνι, αλλά χειμερινά, δηλαδή χαμηλών θερμοκρασιών. Από τους 4-5 και κάτω είναι ότι πρέπει, ιδιαίτερα αν έχει και την κλασσική βροχογλίτσα που δεν στεγνώνει λόγω χαμηλής θερμοκρασίας.
Φέτος που άλλαξα στο πεζώ είπα να βάλω χειμερινά. Αλλά θα τα βγάζαν τα λεφτά τους για 1-2 μήνες μόνο, και αυτό λόγω θερμοκρασιών, όχι λόγω χιονιού, εκτός και άμα βρω χρόνο να πάρω τα βουνά, πράγμα δύσκολο.
Πρόπερσι ανήμερα πρωτοχρονιά με έπιασε η όρεξη να ανέβω στο χιονοδρομικό στο Βόρα. Ξένο αμάξι ( ) αλλά με κάτι χιονολάστιχα μισελέν, αρκετά παλιά. Έπρεπε να δείτε πως ανέβαινε το σκασμένο πάνω σε 10 πόντους φρέσκο/παλιό παγωμένο χιόνι. Τζιπάκια δεξιά με 20 και αλυσίδα, το μπροστοκίνητο με 70
Βέβαια αυτή η ασφάλεια σε τέτοιες συνθήκες πληρώνεται και με το παραπάνω σε βρεγμένο με ζέστα. Εκεί ιδίως άμα παλιώσουν και λίγο, άστα να πάνε. Επίσης το καλοκαίρι δεν είναι για πολλά πολλά.
Βρήκα ένα σετάκι ζάντες για το δικό μου, αν τις πάρω καλή τιμή σκέφτομαι σοβαρά για 2ο σετ για του χρόνου...
Σε φρέσκο χιονι οντως δε νιωθουν τιποτα. Για τη βροχογλιτσα διαφωνω. Προχθες που ειχαμε τετοια εδω τα 105 αλογα μου σπινιαραν ανετα την τριτη με σχετικα φρεσκα χειμωνιατικα. Επίσης στο μοναδικο χιόνι που είδαμε μεχρι τωρα , εδω πανω στα βορεια, επειδη ήταν παγωμένο ακομα και τα χιονολαστιχα τα εβρισκαν σκούρα. Ειδικα σε σημεία που πατηθηκε και παγωσε.
Eliaskat έγραψε:και στα + οτι αν εχεις 2 ζευγαρια και τα αλλαζεις χειμωνα καλοκαιρι , εχεις διπλασια διαρκεια ζωης στα λαστιχα σου
διπλασια ζωη / διπλασιο κοστος = .......
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
KiloMeater έγραψε:Eliaskat έγραψε:και στα + οτι αν εχεις 2 ζευγαρια και τα αλλαζεις χειμωνα καλοκαιρι , εχεις διπλασια διαρκεια ζωης στα λαστιχα σου
διπλασια ζωη / διπλασιο κοστος = .......
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Αν υποθέσουμε ότι τα λάστιχά σου τα αλλάζεις κάθε τετραετία (ας αφήσουμε τα χιλιόμετρα και την φθορά), θα κυκλοφορούσες με λάστιχα 8 ετών;
ελα που δε γινεται αλλιως συχνα ομως , αμα ζεις καπου που εχει κρυο.
εχει ενα μηνα που παιζουμε γυρω στο μηδεν οταν χαθει ο ηλιος φετος αν και παραδοξως δεν εχει ριξει χιονι, παρολο που βαραμε κατι -5, -7 κτλ τα απογευματοβραδια
Γενικα κατω απο το +5C τα θερινα αρχιζουν και χανουν προσφυση
οποτε απο μια αποψη, αν σκεφτεις το κερδος απο την αποφευχθήσα φαναρτζοδουλεια, κερδισμενος βγαινεις :-)
< >
Αυτοί σχεδόν σίγουρα φορούν χειμερινά, αλλά δεν βοήθησαν ιδιαίτερα την συγκεκριμένη μέρα:
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
http://www.theglobeandmail.com/globe-dr ... e32511013/
Would studded tires save lives? Yes. But so would mandatory winter-tire use. In Quebec, where winter tires have been mandatory since 2008, winter collisions have fallen by 17 per cent, and crashes causing serious injury or death are down 36 per cent. In the Greater Toronto area, countless drivers refuse to use winter tires, assuming that all-season tires are good enough. They aren’t. When the temperature falls below 7 C, the rubber compounds in summer and all-season tires harden, reducing their grip. Winter tires are designed to stay soft in cold temperatures. This is the secret of their superior grip.
< >