Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#351364
Pitt έγραψε:Έβγαλα τις αλυσίδες και είδα ότι σε ένα σημείο κόπηκαν. Δεν φαίνεται να έκαναν ζημιά, αν και στους θόλους έχει ακόμη πάγο.
Είναι Michelin 9χιλ γιατί η απόσταση από το λάστιχο έως την βάση του ελατηρίου είναι ελάχιστη.

Εικόνα


Άντε πάλι ψάξιμο για να βρώ καλύτερες πάλι σε 9χιλ... :s_dunno


Pitt
https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss? ... m+goodyear
υπαρχουν και λεπτοτερες 7χιλ και νομιζω οι γκουντγιαρ οτι ειναι καλυτερες . ειπα νομιζω .
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#351386 Βαλε ενα κρικακι απο απλη αλυσίδα και πατα το μία ποντα με ηλεκτροκολληση
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#351442
nEK έγραψε:Με αλυσιδες ποσα χιλιομετρα μπορουμε να αναπτυξουμε σε χιονισμενο/παγωμενο δρομο? Στην ασφαλτο? Αν εχουμε να διανυσουμε 1-2 χιλιομετρα?
Τις αλυσιδες τις φοραμε σφιχτα στο τροχο? Ζημια/φορα το λαστιχο εχει απο τις αλυσιδες?


Οι αλυσίδες είναι για επείγουσες καταστάσεις μόνο, δεν είναι για να κυκλοφορείς κανονικά. Έτσι λοιπόν οι ταχύτητες πρέπει να είναι περιορισμένες (πάνω από τα 50 συνήθως αρχίζει και τραντάζεται όλο το αυτοκίνητο) και πρέπει να τις βγάλεις αμέσως μόλις ο δρόμος γίνει βατός.
Σφιχτά φυσικά τις φοράμε, για αυτό και τις σφίγγουμε ξανά μετά από 200 μέτρα από τη στιγμή που τις πρωτοβάζουμε.
Ζημιά στο λάστιχο δυστυχώς μπορεί να γίνει, κυρίως χαρακιές στο πέλμα.


MONMAN έγραψε:Προσοχή λοιπόν άλλη μια περίπτωση που θέλει και ταχύτητα μέσα , εγώ πάντως ούτε έτσι θα ένοιωθα ασφάλεια θα έβρισκα πιο επίπεδο μέρος, το yaris είναι και ελαφρύ με βαρύτερο όχημα μπορεί το φαινόμενο να είναι πιο έντονο.


Ταχύτητα μέσα (πάντα φυσικά, όχι μόνο σε αυτές τις συνθήκες) και γύρισμα του τροχού ώστε να σφηνώσει στο πεζοδρόμιο και δεν έχεις κανένα πρόβλημα! :iconcool:


fubar.gr έγραψε:Κάπου διαβαζα οτι αν η θερμοκρασία του χιονιού δέν είναι αρκετά χαμηλή, τότε όταν πατιέται απο τα λάστιχα γίνεται υγρό και γλιστράει πολύ. Ίσως όσοι λέτε οτι το απάτητο κρατά καλύτερα μιλάτε για "κρύο" χιόνι, ενώ εγώ στην ανηφόρα συνάτνησα "ζεστό" χιόνι


Το λιωμένο/πατημένο παγώνει και φυσικά είναι πολύ γλιστερό.


rocsta έγραψε:Στο 2ο βίντεο το wrangler έχει A/T λάστιχο που είναι απλά καλύτερο από ένα ασφάλτινο. Σε καμία περίπτωση δεν είναι χειμερινό, κάτι το οποίο φαίνεται αν με τέτοια λάστιχα σταματήσει αυτοκίνητο σε ανηφόρα.


Εκτός αν είναι M&S, οπότε κάνει και για χιόνι. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#351447 Αλεξ ο,τι και είναι, δεν πιάνει μία μπροστά σε κανονικό χειμερινό. Δεν έχει αρκετά μαλακό πέλμα ώστε να δουλέψει.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#351484
otso έγραψε:Pitt
https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss? ... m+goodyear
υπαρχουν και λεπτοτερες 7χιλ και νομιζω οι γκουντγιαρ οτι ειναι καλυτερες . ειπα νομιζω .


Σ΄ευχαριστώ. Οι 7χιλ είναι πολύ λεπτές και φοβάμαι ότι ίσως δεν αντέξουν.

glf έγραψε:το να κοπεί ένας κρίκος στην αλυσίδα δεν είναι και τίποτα. καμιά φορά έχουν και ανταλλακτικούς κρίκους στη συσκευασία.

blackpug106 έγραψε:Βαλε ενα κρικακι απο απλη αλυσίδα και πατα το μία ποντα με ηλεκτροκολληση


Ναι, η συσκευασία έχει μέσα 4-5 διαφορετικούς κρίκους. Θα την επιδιορθώσω. Έχω και τις AutoSock για ώρα ανάγκης.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#351559
rocsta έγραψε:Αλεξ ο,τι και είναι, δεν πιάνει μία μπροστά σε κανονικό χειμερινό. Δεν έχει αρκετά μαλακό πέλμα ώστε να δουλέψει.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους


Σε μισό μέτρο χιόνι πάντως ανέβαινε σε δασικό στον Χορτιάτη χωρίς πρόβλημα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#351650 Το κυριότερο θέμα είναι αν φρενάρει και για πόσο χρόνο μετά από χρήση στο χιόνι αποδίδει...
Εγω με απλά M+S στο LC90 ,τα βρίσκω να υστερούν πολύ στο φρενάρισμα.Αν και στην αρχή είχα ενθουσιαστει αρχικά ,επειτα με απογοητευσαν.Δε νιώθεις οτι έχεις τον έλεγχο.
Σε "ανάβαση" ανεβαίνει και με απλά καλοκαιρινά στο χιόνι το θηρίο.
To Mini με αυτά εδωΕικόνα
Έκανε ταξίδια εκατοντάδων χιλιομέτρων σε χιόνι με απολυτη ασφάλεια...
Και επιμένω το θέμα δεν είναι αν θα κολλήσεις ή αν θα ανέβεις μια ανηφόρα.Το θέμα είναι το φρενάρισμα οι κατηφόρες και το στρίψιμο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#351656 Επιπλεον με all terrain αν σταματήσεις σε ανηφόρα δεν θα ξαναξεκινησεις.
Δεν αμφιβάλλω ότι πάνε αρκετά μακριά, έχω σε φρέσκο απάτητο με Jimmy πολύ μακριά.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By xeno
#351664
nEK έγραψε:Με αλυσιδες ποσα χιλιομετρα μπορουμε να αναπτυξουμε σε χιονισμενο/παγωμενο δρομο? Στην ασφαλτο? Αν εχουμε να διανυσουμε 1-2 χιλιομετρα?
Τις αλυσιδες τις φοραμε σφιχτα στο τροχο? Ζημια/φορα το λαστιχο εχει απο τις αλυσιδες?

Πολλά χλμ. αν δεν το πάς γρήγορα. Το ρεκόρ μου είναι απόσταση 130χλμ. Τις τοποθέτησα (ερχόμενος από Θεσσαλονίκη) πριν φθάσω στα Τρίκαλα και τις είχα μέχρι τα Ιωάννινα, περνώντας από την Κατάρα. Όταν έφτασα πλέον σε σημείο (στη Μπαλντούμα) που μπορούσα να βγάλω τις αλυσίδες αυτό ήταν αδύνατο γιατί το χιόνι είχε παγώσει και είχε συμπιεστεί τόσο μέσα στους θόλους που δεν μπορούσα να βάλω χέρι. Κατάληξα λοιπόν να κάνω καμιά 25ριά χιλ. σε άσφαλτο μέχρι να φτάσω και κατάφερα να τις βγάλω μετά από 3 μέρες που έπεσε ο πάγος από τους θόλους. Τώρα αν έγινε ζημιά και πόση στα λάστιχα και στα αμορτισέρ δεν το κατάλαβα.
Τελευταία επεξεργασία από xeno και 13 Ιαν 2017, 09:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#351745 Παίδες μην υπολογίζετε σε λάστιχα που απλά αναγράφουν m+s για να κάνουν δουλειά. Στο φορτηγάκι τα dueler a/t ΔΕΝ φτουράνε σε χιόνι. Μόνο σε μαλακό χιόνι λίγο λίγο και αυτό υπό προϋποθέσεις.

Προχτές που χιόνισε καλά για τα εδώ δεδομένα(~10 πόντους) το μεσημέρι, πήγα να ανέβω ανηφόρα στο σπίτι μου. Το καθημερινό δεν το πήρα καν, μάταιος κόπος, πήρα την σουμπαρούκλα με καλοκαιρινά, αμφιβάλλοντας αν θα ανέβει. Τελικά είχα δίκιο, δεν ανέβηκε :lol: οπότε πήρα το αγροτικό για δοκιμή. Όσο μακριά πήγε το σουμπαρού, τόσο πήγε και το αγροτικό, με τα a/t. Δεν το σώνανε ούτε τα αργά, ούτε το ημιμπλοκέ πίσω, τίποτα. Αν ήταν φρέσκα μπορεί να πήγαινε και λίγο παραπάνω.

Η μαγκιά στα χειμερινά είναι όχι μόνο η χάραξη, αλλά και η γόμα, που παραμένει μαλακή σε χαμηλές θερμοκρασίες. Και όσο και αν στις δικές μας τις θερμοκρασίες είναι λίγο δύσκολο να δεις τη διαφορά δια γυμνού οφθαλμού, στους -20 και βγάλε φαίνεται :s_yes

Στο τέλος επιστρατεύτηκε η κλασική μέθοδος φτυάρι/αλάτι :lol:
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#351759 Tα dueler a/t όπως βλέπω δεν έχουν χάραξη χειμερινών μεγάλο τακούνι έχουν για χώμα λασπουριά. Όμως άλλα all season όπως τα vredestein quatrac 5 αν δεις την εικόνα έχουν μισό πέλμα θερινού και μισό πέλμα χειμερινού (ζιγκζαγκωτή σχεδίαση).
https://www.google.gr/search?q=vredeste ... gB#imgrc=_

Φυσικά δεν είπε κανείς ότι κάνει όση δουλειά κάνει το χειμερινό αλλά το χειμερινό το θέλει ο κάτοικος της Φλώρινας που χτυπάει αβέρτα παγωνιές και χιόνια η πόλη του ή εγώ που ανεβαίνω κάθε ΣΚ σε χιονοδρομικό. Ο Σαλονικιός / Αθηναίος ή άλλος κάτοικος πόλης που χιονίζει μια στις τόσο και δεν θέλει να κάνει τράμπες ελαστικά όλο το χρόνο ενώ παράλληλα δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις για κράτημα σε super sport οδήγηση δλδ είναι ο κλασικός μέσος οδηγός νομίζω ότι με all season θα κάνει τη δουλίτσα του όταν θα ρίξει χιόνι μια φορά το χρόνο και αν με λάστιχο όπως το παραπάνω vredestein που έχει και γόμα silica, που αν δεν κάνω λάθος είναι για καλύτερη πρόσφυση σε χιόνι.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#351807 Χτες αντιμετωπίσαμε πάρα πολύ δύσκολες συνθήκες με μαύρο πάγο από την διασταύρωση του Κάστρου μέχρι το Λιβάδι Παρνασσού. Στα 23 χρόνια που ανεβαίνω στο βουνό τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναπετύχει.

Μιλάμε για άπειρα χιλιόμετρα ιδιαίτερα επικίνδυνου δρόμου και δυστυχώς ένας φίλος είχε έξοδο με πολλές τούμπες, ευτυχώς χωρίς να πάθει τίποτα ο ίδιος (φυσικά το αυτοκίνητο -ενα Mazda Tribute με χιονολάστιχα- βγήκε άχρηστο).

Αναρωτιέμαι πόσες λαχτάρες θα είχαν αποφευχθεί χτες αν οι φωτεινές επιγραφές στον αυτοκινητόδρομο αντί για

Μην χρησιμοποιείτε το κινητό ενώ οδηγείτε


έγραφαν

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ! Μαύρος πάγος στο επαρχιακό δίκτυο
Άβαταρ μέλους
By GTS
#351811 Πριν ξεκινήσεις δεν πηρε κανενα τηλεφωνο? Χρονια εχει να κανει τοσο ασχημο καιρο αρα λογικο να είναι δυσκολες οι μετακινήσεις.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#351818 Καμιά ιδέα για κουβέρτες; Δεν έχω πρόβλημα να δώσω κανένα φράγκο παραπάνω, αλλά λογικά θα τις βάλω μόνο σε μεγάλη ανάγκη και τις θέλω για να είμαι καλυμένος από τον ΚΟΚ. Όταν όμως τις βάλω θέλω να με πάνε και να μην τις πάρω στο χέρι. Καμία συμβουλή για μάρκα ή τύπο;
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#351831
Corto Maltese έγραψε:Καμιά ιδέα για κουβέρτες; Δεν έχω πρόβλημα να δώσω κανένα φράγκο παραπάνω, αλλά λογικά θα τις βάλω μόνο σε μεγάλη ανάγκη και τις θέλω για να είμαι καλυμένος από τον ΚΟΚ. Όταν όμως τις βάλω θέλω να με πάνε και να μην τις πάρω στο χέρι. Καμία συμβουλή για μάρκα ή τύπο;


Έχω αυτές: Autosock
Τις δοκίμασα αν μπαίνουν στις ρόδες μου, αλλά δεν τις δοκίμασα στο χιόνι. Θεωρούνται από τις καλές.