Πάντως είναι πιο βολικό το ηλεκτρονικό. Την βέργα οι περισσότεροι δεν την κοιτούν καν και αν υπάρξει κάποιος που θα την κοιτάξει θα βάλει περισσότερο από όσο πρέπει.
mirage έγραψε:Δεν χρειάζεται βέργα βασικά.
Ψυχολογικό το θέμα πιο πολύ...
Και βολεύει πολύ περισσότερο εάν χρειαστεί συμπλήρωση.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
elteo έγραψε:Τι 1 λίτρο;;;
Λάδι, προδιαγραφή LL04.
@markvag συμπληρώνεις όταν βγει η ένδειξη. Αν εχεις iDrive σου λεει και πόσο.
mirage έγραψε:elteo έγραψε:Τι 1 λίτρο;;;
Λάδι, προδιαγραφή LL04.
@markvag συμπληρώνεις όταν βγει η ένδειξη. Αν εχεις iDrive σου λεει και πόσο.
Άλλο λέω μιραγκιε.... Συμπληρώνεις 1 λίτρο λάδι ενδιαμεσα;
mirage έγραψε:Ε ναι. Αυτο που θέλω να κανω οταν κατεβώ Ελλαδα ειναι να καθαρισω τις βαλβιδες εισαγωγής. Ξέρουμε κανεναν Θεσσαλονίκη που να το κάνει;
Έχει στην Καλαμαριά έναν που είχε συνεργείο μόνο για BMW, στην Αιγαίου ήταν. Βέβαια τελευταία φορά που πήγα ήταν πριν 6 χρόνια...
έντιτ: https://bmwpoint.gr/index.php/el/
When the going gets tough, the tough get going
224v έγραψε:μα καλα τωρα πραγματικα εμπιστεύεστε αισθητηρα, αντι να δειτε στη βεργα τη σταθμη??? βεβαια εσεις εχετε τα γενια …. και εσεις τα χτένια … όμως αν δεν δουν τα ματια στη σταθμη…. τα λαμπάκια δεν λενε, για μενα…. Χασμα γεναιων μαλλον...
σκεψου τον ευατο σου να πρεπει να μετραει χιλιομετρα η να βαζει βεργα καθε φορα που σκεφτεσαι την βενζινη
Το θέμα στο δικό μου μοτέρ, όπως μου έχει πει αρχιμηχανικός (bmw), είναι ότι καίγεται το λάδι κοντά στην τουρμπίνα λόγω θερμοκρασιών και αφήνουν τρελές επικαθίσεις.
@mirage Πόσο λάδι παίρνει το μοτέρ σου; Όταν ανάψει σε εσένα λέιπει 1 λτ; Δλδ έχει πάει στο min περίπου;
Οι επικαθισεις απο καμμενο λαδι στις τουρμπινες ειναι ενα σοβαρο θεμα γι αυτο καλο ειναι ενα σταδιακό κρυωμα του τουρμπο προς το τελος της διαδρομης και ενα λεπτακι λειτουργιας στο ρελαντί πριν σβήσουμε.