Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#485108 Είδες ότι χάθηκε καύσιμο ή το λες επειδή μειώθηκε η αυτονομία; Αν το δεύτερο, μήπως απλά πήγαν για σπορτίβ δοκιμαστική βόλτα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485112 οταν παμε συνεργειο το αυτοκινητο για αντλιες βενζινης /ρεζερβουαρ ,παντα παμε με λιγη βενζινη.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485132
drdino έγραψε:Είδες ότι χάθηκε καύσιμο ή το λες επειδή μειώθηκε η αυτονομία; Αν το δεύτερο, μήπως απλά πήγαν για σπορτίβ δοκιμαστική βόλτα;

Πάντα βγάζω φώτο τα χλμ όταν αφήνω το αμάξι σε συνεργείο. Έκαναν σχεδόν 3 χλμ δοκιμαστικά. Λογικό νομίζω. Από βενζίνη λείπει 1/3 του ντεπόζιτου. Δεν είναι θέμα αυτονομίας. Είναι κατρακύλα του δείκτη. Ή τους ενοχλούσε κάπου και την άντλησαν να κάνουν δουλειά τους ή κάπου έγινε |λογοκρισία|.

dimviii έγραψε:οταν παμε συνεργειο το αυτοκινητο για αντλιες βενζινης /ρεζερβουαρ ,παντα παμε με λιγη βενζινη.

Θεώρησα ότι με 3/4 του ρεζερβουάρ ήμουν ΌΚ βάσει της μελέτης που είχα κάνει στο νετ. Αν υπήρχε τόσο θέμα θεωρώ έπρεπε να μου το αναφέρει και ο μάστορας και όχι να βρεθώ ξαφνικά με -30λτ καύσιμο.

Επίσης μια εσάνς βενζίνης έχει μείνει στο αμάξι. Θα μου πεις λογικό εφόσον η δουλειά έγινε κατω από το πίσω κάθισμα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485143 μερικες εχουν μεσα το φιλτρο στο ρεζερβουαρ.(εβο πχ ενσωματομενο στο φλοτερ)

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485147

Περίπου έτσι είναι κι εμένα, στο ίδιο σημείο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485171 Quote από το service manual:

Danger! Fuel may escape.
♦ The fuel tank must not be more than 3/4 full when removing
the fuel delivery unit, otherwise a large amount of fuel
will escape. Drain the tank if necessary.


Εγώ ήμουν ακριβώς 3/4. Σε άλλο σημείο λέει "αν το καύσιμο είναι πάνω από 3/4, αφαιρέστε 10λτ". Μάλλον ο δικός μου το παράκανε. Τώρα να χει γίνει μλκ στο φλοτέρ? Είναι εντελώς straightforward η τοποθέτηση. Θα φανεί στο πρώτο γέμισμα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#485173 Εγώ άλλαξα την τρόμπα βενζίνης στο κόρσα. Ήταν εμβαπτιζόμενη και δεν είδα διαφορά. Πόση να είχε μέσα της; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#485238 Εμένα έγινε το ανάποδο. Πήγα με 1/2 ντεπόζιτο, μπαινει η νέα μοναδα, φεύγω με φουλ ένδειξη, μου λεει μηχανικός "ε , θα πάρει κάποια χλμ να κάνει adapt" θα έρθει στα ίσια του.

Αρχίζω οδηγώ, 5 10 15 ...80 χλμ μετά ίσα ίσα πέφτει ξερω γω λίγο, πάω κάνω φουλάρισμα, μου βάζει ο βενζινάς 5.5 λίτρα. :lol: :lol:

"Κατα λάθος" με είχαν φουλάρει . :metalo: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#485268
Deleted User 1 έγραψε:Quote από το service manual:

Danger! Fuel may escape.
The fuel tank must not be more than 3/4 full when removing
the fuel delivery unit, otherwise a large amount of fuel
will escape. Drain the tank if necessary.


Εγώ ήμουν ακριβώς 3/4. Σε άλλο σημείο λέει "αν το καύσιμο είναι πάνω από 3/4, αφαιρέστε 10λτ". Μάλλον ο δικός μου το παράκανε. Τώρα να χει γίνει μλκ στο φλοτέρ? Είναι εντελώς straightforward η τοποθέτηση. Θα φανεί στο πρώτο γέμισμα.
Είχε κάποιο στεγανοποιητικό λάστιχο να αλλάξεις επιπλέον?
Το παλιό φίλτρο σε τι κατάσταση ήταν?


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#485277 Υπαρχει λογος που το φιλτρο ειναι μεσα στο τανκ?? εστω οτι η αντλια εχει λογο... το φιλτρο?? οπως το ειδα ειναι πολυπλοκη διαδικασια για να αλλαξει το φιλτρο.... επισης πως ελεγχει καποιος το φιλτρο?? ωστε να μπει στη διαδικασια αλλαγης??. Στα παλια βεβαια το εβγαζες απο το κυκλωμα και το "εβλεπες" ευκολα, ηταν εξω απο το τανκ και η αλλαγη ακομα και της αντλιας ηταν ευκολη υποθεση... Νομιζω οτι τα εχουν κανει πολυπλοκα ολα αυτα ωστε να πηγαινεις και να χρεωνουν εργατοωρες.... και ακριβο ανταλλακτικο...
Ακομα και στην Καππα που ειχα του 1996 ηταν ευκολη η αλλαγη στην αντλια.... και ας ηταν μεσα...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485282 @Kostis

Μαζί δίνουν και ένα λαστιχάκι για ένα από τα σωληνάκια. Το παλιό φίλτρο δεν μπορείς αν δεις σε τι κατάσταση ήταν γιατί είναι fixed. Είναι αυτό το μαύρο σα φίλτρο λαδιού που είναι κολλημένο στο πλαστικό.

Εικόνα

224v έγραψε:Υπαρχει λογος που το φιλτρο ειναι μεσα στο τανκ?? εστω οτι η αντλια εχει λογο... το φιλτρο?? οπως το ειδα ειναι πολυπλοκη διαδικασια για να αλλαξει το φιλτρο.... επισης πως ελεγχει καποιος το φιλτρο?? ωστε να μπει στη διαδικασια αλλαγης??. Στα παλια βεβαια το εβγαζες απο το κυκλωμα και το "εβλεπες" ευκολα, ηταν εξω απο το τανκ και η αλλαγη ακομα και της αντλιας ηταν ευκολη υποθεση... Νομιζω οτι τα εχουν κανει πολυπλοκα ολα αυτα ωστε να πηγαινεις και να χρεωνουν εργατοωρες.... και ακριβο ανταλλακτικο...
Ακομα και στην Καππα που ειχα του 1996 ηταν ευκολη η αλλαγη στην αντλια.... και ας ηταν μεσα...

Η αλλαγή έγινε προληπτικά. Θεωρείται ανταλλακτικό με lifetime διάρκεια. Περισσότερο το κάνεις με το μυαλό στην αντλία υψηλής που είναι δεδομένα ευαίσθητη στα Audi, παρά για το φίλτρο αυτό καθ' αυτό. Το ίδιο και βαλβολίνες πίσω διαφορικού αλλά τις άλλαξα κι αυτές. Το κόστος είναι αστείο.

Παρήγγειλα και μία κλειδαριά συνοδηγού γιατί είναι αηδία η κατάσταση να πάει να μπει ο κόσμος και να πρέπει να του ανοίξεις από μέσα. Καμιά ώρα θα μείνει και το χερούλι σε κανενός το χέρι. Καρέντα μόνο το ανταλλακτικό έχει 160€.

https://www.onparts.gr/kleidaries-exoterika-after-market-76707211.html
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485408 εγω το αλλαξα στις 60 κ χλμ,το ανοιξα,με σιδεροπριονο,και ηταν ολοκαινουριο.
Στο εβο εχει ομως και ενα αλλο σαν σιτα* απο εκει που ρουφαει η αντλια απο το ρεζερβουαρ.Ισως κραταει τα χοντραδια αυτο,και ηταν πεντακαθαρο το κυριως φιλτρο.

*σιτα ειναι αυτο το μπεζ στο κατω μερος
Εικόνα