- 08 Οκτ 2019, 14:18
#608426
Scotch είσαι σίγουρος για τον τρόπο λειτουργίας της κάμερας; Δεν ξέρω πως λειτουργει γι'αυτο ρωτάω.
Θεωρώ οτι είναι μεγάλη καφρίλα εκ μερους του συνεργείου να πει οτι άλλαξε ιμάντα χρονισμού και να μην το κάνει, δεν ειναι πχ κανα φιλτρο λαδιου ή έστω τα λάδια, βαλβολίνες, αντιψυκτικο υγρό, υγρά φρένων και κάποιες άλλες εργασίες που πολύ δύσκολα θα τα καταλάβει ο πελάτης και πιθανότατα να μην εχουν κάποια επίπτωση ως το επόμενο σέρβις.
Στον ιμάντα αν υπάρξει αστοχία η ζημιά είναι μεγάλη
Ρισκάρει ενα συνεργείο τη φήμη του και ενδεχόμενες δικαστικές περιπέτειες για 100-150 (οσο κοστίζει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό);
-
Σε πιο γήινα αυτοκίνητα, ειχα ενα θέμα με τη θερμοκρασία νερου στο Agila. Κοπηκε ενα κολάρο ενω ημουν στη ράμπα του ΚΤΕΟ και δεν μπόρεσα να πάω καν στο συνεργείο, ανέβασε θερμοκρασία στο δρόμο, σταμάτησα, το φόρτωσα, το πήγα. Μου έφτιαξαν το κολάρο επιτόπου, συμπληρωσαμε αντιψυκτικό και έφυγα, αλλά το αυτοκίνητο συνέχιζε να ανεβάζει θερμοκρασία μόλις δούλευε για μερικά χιλιόμετρα.
Τελικά βρέθηκα με κολλημένο θερμοστάτη, μπλοκαρισμένο βεντυλατερ και καμένη ασφάλεια βεντυλατέρ (δεν ξερω με ποια σειρα χάλασαν, πιθανόν επειδή ανέβηκε η θερμοκρασία λόγω έλλειψης νερου).
Παρήγγειλα το βεντιλατέρ, τον θερμοστάτη + λάδια φίλτρα και έγινε η επισκευή και το σέρβις.
Μου ζήτησε 100€
Μου άλλαξε 3 κολάρα (δικά του υλικα ιμιτασιον + το αντιψυκτικό), βεντιλατερ, θερμοστάτη, φιλτρο πετρελαιου, λαδιου, αέρα και λάδια.
Κατέβασε το ρεζεβουάρ και προσπάθησε να το ισιώσει (είχε ενα χτύπημα απο κάτω και καθόταν στραβά η στήλη που εχει το φλοτέρ)
Για να αλλάξει βεντιλατερ και θερμοστάτη στο Agila διέλυσε τη μιση μηχανη και ξήλωσε και λίγο τη μάσκα.
Στην αρχή μου φάνηκαν πολλά, μετά σκέφτηκα οτι ήταν λογική τιιμη για τις εργατοώρες και τα σχεδον 40 χιλιόμετρα δοκιμής που έκαναν για να παρακολουθήσουν τη θερμοκρασία
Scooby