Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#422086 service στα 295000χλμ στο 308

4λ λαδι 5w30
φιλτρο:
λαδιού
πετρελαίου
αέρα
καμπίνας
πλήρωση καθαριστικού τζαμιών

Σύνολο 118€ σε αντιπροσωπία
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#423715 Σέρβις ετήσιο στα 163800 χλμ. Toyota Corolla e12 , 1,6.
Λάδια, βαλβολινες, όλα τα φίλτρα και μπουζι.
Επίσης έλεγχος κλίμα, όπου έλειπαν 105 γραμμάρια φρεον.
Όλα μαζί 210€.
Επίσης κοίταξε την κολώνα του τιμονιού που εμφανίζει μικρό τζόγο και μάλλον είναι το αξονακι.
Προς το παρόν το έφτιαξε μεν αλλά είπαμε να το δούμε την επόμενη φορά!

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#423838
Νίκος Παππάς έγραψε:Σέρβις ετήσιο στα 163800 χλμ. Toyota Corolla e12 , 1,6.
Λάδια, βαλβολινες, όλα τα φίλτρα και μπουζι.
Επίσης έλεγχος κλίμα, όπου έλειπαν 105 γραμμάρια φρεον.
Όλα μαζί 210€.
Επίσης κοίταξε την κολώνα του τιμονιού που εμφανίζει μικρό τζόγο και μάλλον είναι το αξονακι.
Προς το παρόν το έφτιαξε μεν αλλά είπαμε να το δούμε την επόμενη φορά!

Από το Redmi Note 4
Για πες λιγο τι τζογος ειναι και πως τον εφτιαξε?

Εχω νομιζω το ιδιο θεμα στο δικο μου e120, μολις πας να στριψεις το τιμονι κανει ενα κλακ μεσα απο τιν κολωνα. Επισης εχει λιγο τζογο. Ο δικος μου μου ειπε οτι ειναι η κολωνα και αστο μεχρι να χαλασει.

< Smart ultra 6 >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#423873
Nosferatu έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Σέρβις ετήσιο στα 163800 χλμ. Toyota Corolla e12 , 1,6.
Λάδια, βαλβολινες, όλα τα φίλτρα και μπουζι.
Επίσης έλεγχος κλίμα, όπου έλειπαν 105 γραμμάρια φρεον.
Όλα μαζί 210€.
Επίσης κοίταξε την κολώνα του τιμονιού που εμφανίζει μικρό τζόγο και μάλλον είναι το αξονακι.
Προς το παρόν το έφτιαξε μεν αλλά είπαμε να το δούμε την επόμενη φορά!

Από το Redmi Note 4
Για πες λιγο τι τζογος ειναι και πως τον εφτιαξε?

Εχω νομιζω το ιδιο θεμα στο δικο μου e120, μολις πας να στριψεις το τιμονι κανει ενα κλακ μεσα απο τιν κολωνα. Επισης εχει λιγο τζογο. Ο δικος μου μου ειπε οτι ειναι η κολωνα και αστο μεχρι να χαλασει.

< Smart ultra 6 >

Όταν παίζεις ελαφρά δεξιά - αριστερά το τιμόνι, τον αισθάνεσαι στο χέρι μαζί με ένα ελαφρύ τακ τακ.

Έβγαλε την φούσκα που συνδέει την κολώνα με την κρεμαγιερα και κάτι έσφιξε εκεί.
Τώρα δεν το κάνει, αλλά επειδή το καργαρε αν το ξανακάνει θα θέλει αλλαγή.

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#432099 Εμβόλιμο service λόγω αλλαγής ATF στο s-tronic. Φίλτρα αέρα και καμπίνας είχαν αλλαχθεί πρόσφατα ξεχωριστά, λάδια και φίλτρο λαδιού τους τα πήγα εγώ. Σύνολο χλμ: 140.000χλμ

Εικόνα

Έχω κάνει και κάποιες προσθήκες από αυτές τις δικές μου. Πήρα φίλτρο βενζίνης το οποίο ο κατασκευαστής το θεωρεί lifetime αλλά το κόστος είναι αστείο για να ρισκάρεις και να πιέζεις την υψηλής. Επίσης πήρα και δύο μπουκαλάκια ενισχυτικό καυσίμου. Αυτό απ' ότι διάβασα είναι για να καθαρίζει μπεκ και βαλβίδες από τα κατακάθια και επειδή δεν έχω κάνει ποτέ καθαρισμό βαλβίδων, το πήρα ως υποκατάστατο.

Όπως ήταν φυσικό βρέθηκε και μία σπασμένη φούσκα ημιαξονίου και 4 σινεμπλόκ (είχα κάτι περίεργους ήχους και τους είχα πει να τσεκάρουν) που θέλουν αλλαγή με την Καρέντα να ζητάει κοντά στο 300αρι γι' αυτά, όταν εκτός θα αλλάξω ΟΛΑ τα σινεμπλοκ του μπροστινού άξονα με 160€ + εργατικά.

Επίσης έκανα και το κλασικό ασφαλιστήριο κάλυψης αερόσακων που κάνει η Καρέντα σε συνεργασία με τη Mapfre. 42€ για ένα χρόνο και καλύπτει ζημιά έως 2700€.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#432143 Σωστα. |λογοκρισία| που το αναπαρηγαγα χωρις να το σκεφτω. Δεν εχει καμια δουλεια με τις βαλδιβες απλα υποτιθεται δινει πιο καθαρη καυση και αρα λιγοτερες επικαθισεις. Τα μπεκ λογικα τα καθαριζει ομως αν κανει αυτο που υπόσχεται.

<+
Άβαταρ μέλους
By gakost
#432357
Deleted User 1 έγραψε:Επίσης έκανα και το κλασικό ασφαλιστήριο κάλυψης αερόσακων που κάνει η Καρέντα σε συνεργασία με τη Mapfre. 42€ για ένα χρόνο και καλύπτει ζημιά έως 2700€.


Αυτό τι καλύπτει; Πολλές ασφάλειες έχουν κάλυψη αερόσακων
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#432382
fot έγραψε:Τι μάρκα στεφανε;

Το καθοριστικό.


< >
Το ΟΕΜ του vag ειναι. Δεν εχει μαρκα.

@gakost

Καλυπτει αντικατασταση αεροσακων σε περιπτωση ανοιγματος. Η αξια των ανταλλακτικων να μην ξεπερνα τα 2700+φπα νομιζω. Με τις τιμες που εχω δει ας πουμε οτι καλυπτει 2 αεροσακους στο περιπου.

<+
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#436039 Παίρνω σήμερα στη Lexus να κλείσω ραντεβού για λάδια-φίλτρο για το rx400h και να ρωτήσω αν χρειάζεται τίποτε ακόμη, βάσει km (95.000) και χρόνου (10 χρόνια). Και μαθαίνω πως χρειάζεται ιμάντας χρονισμού και αντλία νερού (μάλλον πακέτο πάνε αυτά;) και ίσως βαλβολίνες διαφορικού. Όλα μαζί γύρω στο 800άρι :s_crazy (μαζί με λάδια, φίλτρα, κλπ).
Πώς μας φαίνεται το κόστος; Λογικόν; Αν όχι, να το τολμήσω εκτός αντιπροσωπείας; :ninja:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#436129 Έκανα σέρβις μόνος μου στο Panda 1.2, 40 χιλ χλμ (κάνει ελάχιστα χλμ). Εεχω δοχείο συλλογής λαδιών, εργαλεία και χώρο (υπόγειο γκαράζ). Λάδια (Aral), φ. λάδι, φ.αέρα, μπουζί, φ. καμπίνας 60 ευρώ. Εργατικά 0. χεχεχε