Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795757
saxon_747 έγραψε:Μου δηλώσαμε εγγράφως ότι χρησιμοποιούν λάδια με κατώτερες προδιαγραφές.

Πριν 1-2 χρόνια έβαζαν και λάθος ιξώδες.

Τεσπα, είχα επικοινωνία με Hyundai hellas και λύθηκε το θέμα, απλά ξόδεψα λίγο χρόνο.


Οπως μου το εγραψε ενας φιλος μου με ΚΙΑ:

Υπόψιν..ολοι εδω λενε 5-30 (ΚΙΑ), στα συνεργεια 10-40 (οτι ναναι) και βρηκα manual στη κορεα που λεει 5-20


:s_omg
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800638 Peugeot 107 1.0 2008 MMT - Ετήσιο service (124000 χλμ)


Engine Flush με αυτό
Λάδια Total 5w30 & Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο αέρα
Φίλτρο καμπίνας
Υγρά φρένων
MMT Calibration
Γενικότεροι έλεγχοι - σφιξίματα κτλ.

140€
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#800642
saxon_747 έγραψε:Engine Flush

πειταμένα λειφτά εκτός κι αν το πήρες μεταχειρ στα τυφλά από κάποιον που δεν εμπιστεύεσαι.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#800646
saxon_747 έγραψε:Peugeot 107 1.0 2008 MMT - Ετήσιο service (124000 χλμ)


Engine Flush με αυτό
Λάδια Total 5w30 & Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο αέρα
Φίλτρο καμπίνας
Υγρά φρένων
MMT Calibration
Γενικότεροι έλεγχοι - σφιξίματα κτλ.

140€



Πλέον που όλα έχουν πάρει τα πάνω τους, μπορείς να πεις ότι είναι μια χαρά λεφτά τα 140.
Συνεργείο; σε αντιπροσωπεία; ΦΠΑ;
πόσα λίτρα παίρνει όμως;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800650
Giuseppe Busso έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Peugeot 107 1.0 2008 MMT - Ετήσιο service (124000 χλμ)


Engine Flush με αυτό
Λάδια Total 5w30 & Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο αέρα
Φίλτρο καμπίνας
Υγρά φρένων
MMT Calibration
Γενικότεροι έλεγχοι - σφιξίματα κτλ.

140€



Πλέον που όλα έχουν πάρει τα πάνω τους, μπορείς να πεις ότι είναι μια χαρά λεφτά τα 140.
Συνεργείο; σε αντιπροσωπεία; ΦΠΑ;
πόσα λίτρα παίρνει όμως;


Εξειδικευμένο Peugeot - Citroen

Απόδειξη δεν έλαβα, μπορεί να είναι στο ντοσιεδάκι με το service manual γιατί συνήθως εκδίδει - μάλιστα με ρώτησε αν θα πληρώσω με κάρτα αφού μου είπε τιμή. Αλλά δε με ενδιαφέρει κιόλας να σου πω την αλήθεια.

3,1 λίτρα παίρνει το 107
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800651
George_Prix έγραψε:Ποσα αμαξα εχεις τελικα ωρε Σαξονα? :omg:


Κάθε φορά που γράφω κάτι, το ίδιο με ρωτάς ρε μλκ :lol:

2 έχω. i30 & 107
Το Transit είναι εταιρικό
Το GV το πούλησα
Το Ζ4 είναι του αδερφού. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800653
mousatos έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Engine Flush

πειταμένα λειφτά εκτός κι αν το πήρες μεταχειρ στα τυφλά από κάποιον που δεν εμπιστεύεσαι.


Αφενός, σιγά τα λεφτά.

Αφετέρου, ήμουν μπροστά στη διαδικασία και βγήκε αρκετή βρώμα ενω τα λάδια είχα δει πως ήταν αρκετά καθαρά.

Είπα να το δοκιμάσω γιατί διαβάζω θετικά σχόλια για την αποτελεσματικότητά του και το 107 καίει λίγο λαδάκι, ευελπιστώ να μειώσω το φαινόμενο. Ξέχασα να πω πως έβαλε και ακόμα ένα πρόσθετο της ίδιας εταιρίας τύπου motorkote.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#800655
saxon_747 έγραψε:
mousatos έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Engine Flush

πειταμένα λειφτά εκτός κι αν το πήρες μεταχειρ στα τυφλά από κάποιον που δεν εμπιστεύεσαι.


Αφενός, σιγά τα λεφτά.

Αφετέρου, ήμουν μπροστά στη διαδικασία και βγήκε αρκετή βρώμα ενω τα λάδια είχα δει πως ήταν αρκετά καθαρά.

Είπα να το δοκιμάσω γιατί διαβάζω θετικά σχόλια για την αποτελεσματικότητά του και το 107 καίει λίγο λαδάκι, ευελπιστώ να μειώσω το φαινόμενο. Ξέχασα να πω πως έβαλε και ακόμα ένα πρόσθετο της ίδιας εταιρίας τύπου motorkote.
Μόνο που όταν βάζεις τέτοια υγρά πρέπει να βάλεις λάδια να δουλέψει ξανά λίγα χιλιόμετρα και να ξανααδειασεις τα λάδια.
Τώρα μαζί με τα λάδια δουλεύει με κάποιο μέρος από το flush μέσα
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800657
nikos έγραψε:Μόνο που όταν βάζεις τέτοια υγρά πρέπει να βάλεις λάδια να δουλέψει ξανά λίγα χιλιόμετρα και να ξανααδειασεις τα λάδια.
Τώρα μαζί με τα λάδια δουλεύει με κάποιο μέρος από το flush μέσα


Δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στις οδηγίες. Πόσο να έμεινε μέσα... Άντε 100-200ml σε 3100ml λαδιού; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#800659 καθε ποτε γινοταν οι αλλαγες λαδιων? απο καινουριο το εχεις?
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800660
dimviii έγραψε:καθε ποτε γινοταν οι αλλαγες λαδιων? απο καινουριο το εχεις?
Το έχω σχεδόν από καινούργιο. Το αγόρασα με 6000χλμ από αντιπροσωπεία Peugeot.

Οι αλλαγές κάθε χρόνο, max 10000 χλμ με τα συνιστωμενα λάδια.

Δεν παίζει ρόλο αυτό όμως.

Είναι κατασκευαστικό λάθος της Toyota στον κινητηρα 1KR. Μετά τα 100000, το δεύτερο ελατήριο πιστονιού φθείρεται (η μαζεύει βρωμιά) και δε στεγανοποιει καλά.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#800662 Είναι γνωστό το πρόβλημα με το μοτέρ αυτής της γενιάς της Toyota που φόραγαν τα τρίδυμα, τα Yaris και τα Daihatsu.
Όπως είναι γνωστό το αντίστοιχο πρόβλημα του 1.33 που φόραγαν Yaris και Auris της εποχής
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#800671
saxon_747 έγραψε:
George_Prix έγραψε:Ποσα αμαξα εχεις τελικα ωρε Σαξονα? :omg:


Κάθε φορά που γράφω κάτι, το ίδιο με ρωτάς ρε μλκ :lol:

2 έχω. i30 & 107
Το Transit είναι εταιρικό
Το GV το πούλησα
Το Ζ4 είναι του αδερφού. :shifty:


Παιζει αμνησια αφου :lol:

Πλεον εβαλα σε μια σειρα τα οχηματα σου. Συνολικα 4, απο τα οποια το 1 ειναι Ζ4 :s_yes

Τωρα θα αρχισω να μετραω σπιτια και λοιπα περιουσιακα στοιχεια :shifty:
Άβαταρ μέλους
By nikos
#800685
saxon_747 έγραψε:
nikos έγραψε:Μόνο που όταν βάζεις τέτοια υγρά πρέπει να βάλεις λάδια να δουλέψει ξανά λίγα χιλιόμετρα και να ξανααδειασεις τα λάδια.
Τώρα μαζί με τα λάδια δουλεύει με κάποιο μέρος από το flush μέσα


Δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στις οδηγίες. Πόσο να έμεινε μέσα... Άντε 100-200ml σε 3100ml λαδιού; :hmmm:
Έτσι γίνεται όταν βάζεις flush. Είναι κοινή πρακτική.
Για παράδειγμα ένας κινητήρας που αλλάζεις 3λ λάδια σε κάθε σέρβις στη πραγματικότητα χωράει κοντά 4λ αλλά δε βγαίνουν όλα.
Για αυτό σου λένε πχ σε ανακατασκευή βάζεις 4λ.
Οπότε όταν βάζεις flush και το αδειάζεις πρέπει να ξαναλλαζεις μια φορά ακόμα τα λάδια για να ελαχιστοποιηθεί ότι απέμεινε από το flush