Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#376753 Το V40 στα 65k ήθελε αλλαγή, το 308 στα 90k τώρα αρχίζουν να ακούγονται λίγο το οποίο παρεμπιπτόντως το οδηγούμε 4 άτομα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#377012
Scotch έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Σε τι αμαξι αντεξαν 68.000χλμ οι δισκοπλακες?

Πολλά είναι; :hmmm: Mercedes B170, my 2008.

Το lexus έχει 82.000, το smart 80.000, το TT στα 78.000 που το πούλησε δεν είχε αλλάξει. Και πολλές άλλες περιπτώσεις με 100.000+ που δεν έχει χρειαστεί (π.χ. η Ε39 της οικογένειας με 120.000km, ένα rover 416 κι ένα vitara του 1996 με πάνω από 100.000κμ)

Καλημέρα. Στο δικό μου άλλαξα τις πίσω δισκόπλακες στα 141000χλμ (αλλάχτηκαν λόγω ταυτόχρονης αλλαγής τακακιών πίσω, είχαν βέβαια πατούρα κι αυτές και προφανώς δε θα βγάζαν με τίποτα το νέο σετ τακάκια), οι δε μπροστά στα 181000χλμ δεν έχουν αλλαχθεί ακόμα, αλλά επίκειται αλλαγή στο προσεχές 4μηνο (άρα περίπου στα 185000χλμ), μαζί με νέα τακάκια μπροστά. Όλες οι δισκόπλακες που αναφέρω αλλάχθηκαν ή θα αλλαχθούν για πρώτη φορά...
Οπότε τα 68000χλμ προσωπικά μου φαίνονται λίγα, χωρίς βέβαια να σημαίνει κάτι αυτό. Και σε κάποια Toyota πχ έχω ακούσει για μαμά δίσκους που δεν αντέχουν πολλά χλμ. Η φθορά σε κάθε περίπτωση έχει να κάνει α) με τον τύπο τακακίων που χρησιμοποιείται, β) με τον τύπο διαδρομής που κάνει κανείς πιο συχνά (πόλη/κίνηση, ταξίδια) και φυσικά γ) με τον τρόπο οδήγησης του καθένα (ήπια/νευρική, κυνήγι χρόνων σε επαρχιακές διαδρομές κλπ). Από την άλλη βέβαια, εφόσον όπως λες τα μισά και πλέον χλμ τα έκανες σε ταξίδια, και υποθέτοντας ότι δεν οδηγείς ιδιαίτερα νευρικά και δεν πιέζεις το αυτοκίνητο (δοθέντος και του χαρακτήρα του) συν του ότι πρόκειται για αντικατάσταση υλικών πρώτης τοποθέτησης, σίγουρα προκύπτει ένας προβληματισμός ως προς την αντοχή/ποιότητα των εν λόγω εξαρτημάτων από το εργοστάσιο.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#377018 Όσον αφορά τις δισκόπλακες..

320.000 εδώ

:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#377026
JimClark έγραψε:Όσον αφορά τις δισκόπλακες..

320.000 εδώ

:lipsealed:

Σε μισώ αυτή την στιγμή , γαμω τους Γάλλους μου, δισκοπλακες στα 55.000 χλμ και τακακια κάθε 25000 με 30.000, πάλι καλά που είναι σχετικά φθηνά (63 ευρώ τα τακακια , 143 τακακια+δίσκοι περασμένα στην αντιπροσωπεία)
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#377027
lazarefa έγραψε:Καλημέρα. Στο δικό μου άλλαξα τις πίσω δισκόπλακες στα 141000χλμ (αλλάχτηκαν λόγω ταυτόχρονης αλλαγής τακακιών πίσω, είχαν βέβαια πατούρα κι αυτές και προφανώς δε θα βγάζαν με τίποτα το νέο σετ τακάκια), οι δε μπροστά στα 181000χλμ δεν έχουν αλλαχθεί ακόμα, αλλά επίκειται αλλαγή στο προσεχές 4μηνο (άρα περίπου στα 185000χλμ), μαζί με νέα τακάκια μπροστά. Όλες οι δισκόπλακες που αναφέρω αλλάχθηκαν ή θα αλλαχθούν για πρώτη φορά...
Οπότε τα 68000χλμ προσωπικά μου φαίνονται λίγα, χωρίς βέβαια να σημαίνει κάτι αυτό. Και σε κάποια Toyota πχ έχω ακούσει για μαμά δίσκους που δεν αντέχουν πολλά χλμ. Η φθορά σε κάθε περίπτωση έχει να κάνει α) με τον τύπο τακακίων που χρησιμοποιείται, β) με τον τύπο διαδρομής που κάνει κανείς πιο συχνά (πόλη/κίνηση, ταξίδια) και φυσικά γ) με τον τρόπο οδήγησης του καθένα (ήπια/νευρική, κυνήγι χρόνων σε επαρχιακές διαδρομές κλπ). Από την άλλη βέβαια, εφόσον όπως λες τα μισά και πλέον χλμ τα έκανες σε ταξίδια, και υποθέτοντας ότι δεν οδηγείς ιδιαίτερα νευρικά και δεν πιέζεις το αυτοκίνητο (δοθέντος και του χαρακτήρα του) συν του ότι πρόκειται για αντικατάσταση υλικών πρώτης τοποθέτησης, σίγουρα προκύπτει ένας προβληματισμός ως προς την αντοχή/ποιότητα των εν λόγω εξαρτημάτων από το εργοστάσιο.

Καλημέρα :s_coffee :)
Και σ' εμένα λίγα φάνηκαν. Πρώτη φορά αλλάζω δίσκους, σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει περάσει από τα χέρια μου μέχρι τώρα. Και δεν μπορώ να κατηγορήσω και τη σύζυγο, επειδή κι εκείνη ποτέ δεν άλλαξε δίσκους τόσα χρόνια στα δικά της.
Το παιδί στο συνεργείο είπε χαρακτηριστικά "το σύνηθες είναι κάθε δεύτερα τακάκια να αλλάζουμε και δίσκους". Και τα 68.000 του φάνηκαν και καλά (όπως και τα 38.000 και 30.000 για τακάκια).
Νευρικά δεν οδηγώ (τουναντίον). Η σύζυγος πάλι, που έχει κάνει καμιά 20.000km μέσα στην πόλη, το 'χει το νευράκι της, αλλά όσο την έχω παρακολουθήσει δεν ταλαιπωρεί φρένα και σύστημα μετάδοσης. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By markvag
#377031
JimClark έγραψε:Όσον αφορά τις δισκόπλακες..

320.000 εδώ

:lipsealed:


Καλά, εσύ είσαι εκτός συναγωνισμού... Κάνεις 250χλμ κάθε μέρα και πατάς 2 φορές το φρένο όλες κι όλες... :lol:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#377033 Θα την πώ την καΐλα μου τώρα .

Θυμάμαι πέρυσι μια ψιλοβροχερή μέρα, είχα πάει 2η μέρα πρωτοχρονιάς (για μας εργάσιμη) στη δουλειά χωρίς να πατήσω καθόλου φρένο :lol: :lol:

Άλλαξα λίγο δρομολόγιο για να μη πάω μια απότομη κατηφόρα, πήγαινα με 1η 2α, πέρασα τον κρίσιμο κόμβο κοντά στην αρχή του #11 (λεωφορείου), βγήκα περίφ κ απλά στην αερογέφυρα μουδανιών έκοψα στροφές. Ήτοι 55 χλμ χωρίς χρήση μεσαίου πεντάλ :innocent:

Στο γυρισμό είναι πιο δύσκολο, δε βολεύουν οι έξοδοι της περίφ. Εκεί όμως μέτρησα Δουλειά - σπίτι, 16 πατήματα συμπλέκτη πάλι με 3 φανάρια ευνοϊκά.

(θέματαααα...) :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#377035
JimClark έγραψε:(θέματαααα...) :lol:


Τι να κάνεις... τόση ώρα στο αμάξι κάθε μέρα σε ευθεία... κάπως πρέπει να περάσει η ώρα... σε νιώθω... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#377037
JimClark έγραψε:Θα την πώ την καΐλα μου τώρα .

Θυμάμαι πέρυσι μια ψιλοβροχερή μέρα, είχα πάει 2η μέρα πρωτοχρονιάς (για μας εργάσιμη) στη δουλειά χωρίς να πατήσω καθόλου φρένο :lol: :lol:

Άλλαξα λίγο δρομολόγιο για να μη πάω μια απότομη κατηφόρα, πήγαινα με 1η 2α, πέρασα τον κρίσιμο κόμβο κοντά στην αρχή του #11 (λεωφορείου), βγήκα περίφ κ απλά στην αερογέφυρα μουδανιών έκοψα στροφές. Ήτοι 55 χλμ χωρίς χρήση μεσαίου πεντάλ :innocent:

Στο γυρισμό είναι πιο δύσκολο, δε βολεύουν οι έξοδοι της περίφ. Εκεί όμως μέτρησα Δουλειά - σπίτι, 16 πατήματα συμπλέκτη πάλι με 3 φανάρια ευνοϊκά.

(θέματαααα...) :lol:

Α, εσυ εισαι καλος!

Την επομενη φορα μετρα αναπνοες :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#377072
lazarefa έγραψε:Πάντως η αλήθεια είναι ότι μεγάλο μέρος των υπέρογκων χρημάτων που ζητούν οι εξουσιοδοτημένοι ακόμα και για τυπικές εργασίες (πλην λαδιών όπου συνήθως είναι έτσι κι αλλιώς απαράδεκτοι με τα λεφτά που ζητάνε), είναι η παρανοική τιμή των γνήσιων ανταλλακτικών που συνήθως τοποθετούν. Μιλάω πάντα για το δίκτυο της GM Hellas/Opel που έχω εικόνα. Κι όταν λέω παρανοική εννοώ και σε σχέση με τις τιμές ανάλογης ποιότητας επώνυμων aftermarket αλλά (κυρίως, δυστυχώς) σε σχέση με τις τιμές που χρεώνονται τα ίδια ακριβώς ανταλλακτικά σε άλλες χώρες της ΕΕ (πχ Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία κλπ). Ενδεικτικά από την εμπειρία μου. Σετ γνήσιες μπροστάδισκόπλακες με τακάκια (πακέτο) τιμή καταλόγου Ελλάδας περί τα 265 ευρώ, αγορά τα ίδια από Γερμανία 105 ευρώ μαζί με τα ταχυδρομικά. Πολλαπλασιαστής γνήσιος, τιμή καταλόγου Ελλάδας 341 ευρώ, τιμή Γερμανίας 115 ευρώ με τα ταχυδρομικά. Αντλία νερού γνήσια, τιμή καταλόγου Ελλάδας 134 ευρώ, τιμή Γερμανίας 65 ευρώ με τα ταχυδρομικά για Ελλάδα. Ακόμα και μετά την εφαρμογή έκπτωσης 20-25% στις πιο πάνω τιμές καταλόγου, η διαφορά ως προς τις αντίστοιχες τιμές εξωτερικού για τα ίδια ανταλλακτικά είναι εντελώς παράλογη, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη και την παράμετρο μισθών εργαζομένων στην Ελλάδα του σήμερα.

Πολυ μεγαλες διαφορες :lipsealed:
Οι τιμες εξωτερικου, ειναι απο επισημο δίκτυο, ετσι?
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#377082 Τα ξερω, ειναι με ενα επιπλεον μηδενικο στο τελος :lol:
Αλλά νομιζα οτι τα ανταλλακτικα εχουν παρομοιες τιμες , εντός Ευρωπης τουλαχιστον
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#377086
JimClark έγραψε:Θα την πώ την καΐλα μου τώρα .

Θυμάμαι πέρυσι μια ψιλοβροχερή μέρα, είχα πάει 2η μέρα πρωτοχρονιάς (για μας εργάσιμη) στη δουλειά χωρίς να πατήσω καθόλου φρένο :lol: :lol:

Άλλαξα λίγο δρομολόγιο για να μη πάω μια απότομη κατηφόρα, πήγαινα με 1η 2α, πέρασα τον κρίσιμο κόμβο κοντά στην αρχή του #11 (λεωφορείου), βγήκα περίφ κ απλά στην αερογέφυρα μουδανιών έκοψα στροφές. Ήτοι 55 χλμ χωρίς χρήση μεσαίου πεντάλ :innocent:

Στο γυρισμό είναι πιο δύσκολο, δε βολεύουν οι έξοδοι της περίφ. Εκεί όμως μέτρησα Δουλειά - σπίτι, 16 πατήματα συμπλέκτη πάλι με 3 φανάρια ευνοϊκά.

(θέματαααα...) :lol:


Προσπαθω τοσο πολυ να κανω τετοια πραγματα και γενικα να ελαχιστοποιησω τη χρηση του φρενου, αλλα το Αιγιο ειναι ολο ανηφορα κατηφορα. Και παω κατηφορα, με 3η-4η καποιες φορες και 5η με 40χλμ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΦΡΕΝΟ ΣΤΗ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΑ ΖΩΑ ΠΑΝΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΤΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ. Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα να μου κανεις πραγματικα απο αυτο κατα την οδηγηση.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#377092 Εδώ μάλλον έχεις λάθος. 5η με 40 και κατηφόρα ...... δοκίμασε με 3η ή 2α (ανάλογα τι κλίση και τι αυτοκινητο μιλάμε) και ενω οι άλλοι θα είναι στα φρένα εσύ μην σου πω θα είσαι στο γκάζι