< Note >
< Note >
Scotch έγραψε:Mad_Max_Geo έγραψε:Σε τι αμαξι αντεξαν 68.000χλμ οι δισκοπλακες?
Πολλά είναι; Mercedes B170, my 2008.
Το lexus έχει 82.000, το smart 80.000, το TT στα 78.000 που το πούλησε δεν είχε αλλάξει. Και πολλές άλλες περιπτώσεις με 100.000+ που δεν έχει χρειαστεί (π.χ. η Ε39 της οικογένειας με 120.000km, ένα rover 416 κι ένα vitara του 1996 με πάνω από 100.000κμ)
JimClark έγραψε:Όσον αφορά τις δισκόπλακες..
320.000 εδώ
JimClark έγραψε:Όσον αφορά τις δισκόπλακες..
320.000 εδώ
lazarefa έγραψε:Καλημέρα. Στο δικό μου άλλαξα τις πίσω δισκόπλακες στα 141000χλμ (αλλάχτηκαν λόγω ταυτόχρονης αλλαγής τακακιών πίσω, είχαν βέβαια πατούρα κι αυτές και προφανώς δε θα βγάζαν με τίποτα το νέο σετ τακάκια), οι δε μπροστά στα 181000χλμ δεν έχουν αλλαχθεί ακόμα, αλλά επίκειται αλλαγή στο προσεχές 4μηνο (άρα περίπου στα 185000χλμ), μαζί με νέα τακάκια μπροστά. Όλες οι δισκόπλακες που αναφέρω αλλάχθηκαν ή θα αλλαχθούν για πρώτη φορά...
Οπότε τα 68000χλμ προσωπικά μου φαίνονται λίγα, χωρίς βέβαια να σημαίνει κάτι αυτό. Και σε κάποια Toyota πχ έχω ακούσει για μαμά δίσκους που δεν αντέχουν πολλά χλμ. Η φθορά σε κάθε περίπτωση έχει να κάνει α) με τον τύπο τακακίων που χρησιμοποιείται, β) με τον τύπο διαδρομής που κάνει κανείς πιο συχνά (πόλη/κίνηση, ταξίδια) και φυσικά γ) με τον τρόπο οδήγησης του καθένα (ήπια/νευρική, κυνήγι χρόνων σε επαρχιακές διαδρομές κλπ). Από την άλλη βέβαια, εφόσον όπως λες τα μισά και πλέον χλμ τα έκανες σε ταξίδια, και υποθέτοντας ότι δεν οδηγείς ιδιαίτερα νευρικά και δεν πιέζεις το αυτοκίνητο (δοθέντος και του χαρακτήρα του) συν του ότι πρόκειται για αντικατάσταση υλικών πρώτης τοποθέτησης, σίγουρα προκύπτει ένας προβληματισμός ως προς την αντοχή/ποιότητα των εν λόγω εξαρτημάτων από το εργοστάσιο.
JimClark έγραψε:Όσον αφορά τις δισκόπλακες..
320.000 εδώ
JimClark έγραψε:(θέματαααα...)
JimClark έγραψε:Θα την πώ την καΐλα μου τώρα .
Θυμάμαι πέρυσι μια ψιλοβροχερή μέρα, είχα πάει 2η μέρα πρωτοχρονιάς (για μας εργάσιμη) στη δουλειά χωρίς να πατήσω καθόλου φρένο
Άλλαξα λίγο δρομολόγιο για να μη πάω μια απότομη κατηφόρα, πήγαινα με 1η 2α, πέρασα τον κρίσιμο κόμβο κοντά στην αρχή του #11 (λεωφορείου), βγήκα περίφ κ απλά στην αερογέφυρα μουδανιών έκοψα στροφές. Ήτοι 55 χλμ χωρίς χρήση μεσαίου πεντάλ
Στο γυρισμό είναι πιο δύσκολο, δε βολεύουν οι έξοδοι της περίφ. Εκεί όμως μέτρησα Δουλειά - σπίτι, 16 πατήματα συμπλέκτη πάλι με 3 φανάρια ευνοϊκά.
(θέματαααα...)
lazarefa έγραψε:Πάντως η αλήθεια είναι ότι μεγάλο μέρος των υπέρογκων χρημάτων που ζητούν οι εξουσιοδοτημένοι ακόμα και για τυπικές εργασίες (πλην λαδιών όπου συνήθως είναι έτσι κι αλλιώς απαράδεκτοι με τα λεφτά που ζητάνε), είναι η παρανοική τιμή των γνήσιων ανταλλακτικών που συνήθως τοποθετούν. Μιλάω πάντα για το δίκτυο της GM Hellas/Opel που έχω εικόνα. Κι όταν λέω παρανοική εννοώ και σε σχέση με τις τιμές ανάλογης ποιότητας επώνυμων aftermarket αλλά (κυρίως, δυστυχώς) σε σχέση με τις τιμές που χρεώνονται τα ίδια ακριβώς ανταλλακτικά σε άλλες χώρες της ΕΕ (πχ Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία κλπ). Ενδεικτικά από την εμπειρία μου. Σετ γνήσιες μπροστάδισκόπλακες με τακάκια (πακέτο) τιμή καταλόγου Ελλάδας περί τα 265 ευρώ, αγορά τα ίδια από Γερμανία 105 ευρώ μαζί με τα ταχυδρομικά. Πολλαπλασιαστής γνήσιος, τιμή καταλόγου Ελλάδας 341 ευρώ, τιμή Γερμανίας 115 ευρώ με τα ταχυδρομικά. Αντλία νερού γνήσια, τιμή καταλόγου Ελλάδας 134 ευρώ, τιμή Γερμανίας 65 ευρώ με τα ταχυδρομικά για Ελλάδα. Ακόμα και μετά την εφαρμογή έκπτωσης 20-25% στις πιο πάνω τιμές καταλόγου, η διαφορά ως προς τις αντίστοιχες τιμές εξωτερικού για τα ίδια ανταλλακτικά είναι εντελώς παράλογη, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη και την παράμετρο μισθών εργαζομένων στην Ελλάδα του σήμερα.
JimClark έγραψε:Θα την πώ την καΐλα μου τώρα .
Θυμάμαι πέρυσι μια ψιλοβροχερή μέρα, είχα πάει 2η μέρα πρωτοχρονιάς (για μας εργάσιμη) στη δουλειά χωρίς να πατήσω καθόλου φρένο
Άλλαξα λίγο δρομολόγιο για να μη πάω μια απότομη κατηφόρα, πήγαινα με 1η 2α, πέρασα τον κρίσιμο κόμβο κοντά στην αρχή του #11 (λεωφορείου), βγήκα περίφ κ απλά στην αερογέφυρα μουδανιών έκοψα στροφές. Ήτοι 55 χλμ χωρίς χρήση μεσαίου πεντάλ
Στο γυρισμό είναι πιο δύσκολο, δε βολεύουν οι έξοδοι της περίφ. Εκεί όμως μέτρησα Δουλειά - σπίτι, 16 πατήματα συμπλέκτη πάλι με 3 φανάρια ευνοϊκά.
(θέματαααα...)
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]
Πάντως και οι δύο γέροι έδειξαν μεγάλη κλάση... […]
Μας έχουν πρήξει το ήπαρ με τις βλακείες ωράρια
Κων. Φίλης στην «Κ»: Σύγκρουση εντυπώσεων και συμβ[…]