Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#375787 Μη σας κουράζω. 480 στοίχισε συνολικά. Τα 80 για λάδια και φίλτρο καμπίνας, τα οποία πήγα εγώ. Το συνεργείο χρέωσε για τα υπόλοιπα 400. Και εννοείται ήμουν παρών (όπως σε κάθε service).
Οπότε καλά είμαστε.
Γενικώς τους έχω εμπιστοσύνη, αλλά αυτή τη φορά πήγα λίγο αδιάβαστος (και η ανάγκη αντικατάστασης δίσκων και ιμάντα προέκυψαν εκεί).
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Οι δίσκοι άντεξαν 68.000km, με καμιά 35.000 τουλάχιστον σε ΕΟ. Λίγα δεν είναι;

< >
Τελευταία επεξεργασία από Scotch και 15 Μαρ 2017, 14:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#375803
Scotch έγραψε:- Αντικατάσταση ιμάντα δυναμό
- τακάκια textar μπροστά, με αισθητήρα φθοράς
- δίσκοι αεριζόμενοι Zimmerman μπροστά
- Λάδια σασμάν
- λάδια Mobil 1 full synthetic
- φίλτρα (λαδιού, αέρα, καμπίνας)
- διαγνωστικό

Τι κόστος θεωρούμε λογικό;

(B170, 68.000km, my '08)


< >

Μέχρι 400 ευρώ (το πολύ) πάνω-κάτω για υλικά και περίπου 180-230 ευρώ για εργατικά για εργασία εκτός αντιπροσωπείας. Άρα συνολικά ας πούμε 600 ευρώ όλα πακέτο.
Άβαταρ μέλους
By teddx
#375812 Για Όπελ άστρα ντίζελ μας βγηκε 115€ περιελάμβανε.
Λάδι GM
Φίλτρα λαδιου & καυσίμου Mann
Ιμάντας δυναμό Continental
Tακακια πίσω Ferodo
Εργασία. ( Μην σχολιασετε τα λάδια απλα το αυτοκίνητο κανει 4-5000 χλμ το χρονο οποτε, κατα η άποψη μου δεν αξίζει να δίνω τα διπλάσια λεφτά για καλύτερα λιπαντικά).
Τα ανταλλακτικά τα πήρα μέσω ίντερνετ και τα πήγα σε συνεργειο για τοποθέτηση. Όπως είπα κοστος συνολικό 115€ και η αντιπροσωπεία μονο για τα τακάκια ζητούσε 90. Για όλο αυτο το πακέτο υπολογιζω οτι θα χρέωνε 220-250, μου βγήκε το κοστος στο μισο και ίσως και παραπανω.
Ελεος δηλαδή και το κέρδος (νταβατζηλικι) που θέλουν να εχουν οι αντιπροσωπειες. Εν τω μεταξύ και απο διαγνώσεις "μέσα" πεφτουν. Τι τελευταία φορά πριν 1χρονο που το πήγα για τελευταια φορα στη αντιπροσωπεία είχαν βγάλει ως παρατήρηση τα πίσω τακάκια οτι θέλουν αλλαγή και αντεχουν το πολυ σε 4-5000 χλμ τα οποία τα άλλαξα τώρα στις 5.000 και όπως τα είδα άντεχαν τουλαχιστον για ακόμη 5000 μη πω 10.000+. Ας ωψεται, το κορυφαίο ομως είναι οτι μου έβγαλαν οτι θέλει και τεντωτηρα δυναμό και με κοστος 230€. Τελικά στο χρονο πανω και ενω ήμουν έτοιμος για σερβίς σε εξωτερικο συνεργειο ακινητοποίητε το αυτοκίνητο και η διάγνωση ηταν η τροχαλία του δυναμό το οποίο στοίχισε 90€ επειδή το πήγα σε αυτους γιατί φοβήθηκα μην είναι τίποτα αλλο σοβαρο δηλαδή τίποτα ηλεκτρονικό, εγκεφαλος κλπ. Ευτυχώς δηλαδή μου με άφησε η τροχαλία πριν το σερβις γιατί η αλλαγή του τεντωτηρα θα πήγαινε τζάμπα και τα 230€ που ζητούσαν αυτοι ή γύρω στο 100αρικο αμα το εκανα εξω με δικά μου ανταλλακτικά.


< Smart ultra >
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#376094 Mια χαρά το συνολικό κόστος που σου βγήκε το μαλλί γιαυτές τις δουλειές. Ανάλογα λειτουργώ κι εγώ τα τελευταία 4 χρόνια σε ότι αφορά το δικό μου άστρα. Αγορά όλα τα ανταλλακτικά/αναλώσιμα από μένα και τοποθέτηση σε συνεργείο (εξουσιοδοτημένο είναι η αλήθεια, αλλά οι συγκεκριμένοι είναι κάπως πιο ρεαλιστικοί στις χρεώσεις τους σε σχέση με άλλους. Και πάλι βέβαια, είναι ένα 15-20% παραπάνω τα εργατικά τους από τους "φτηνούς" ανεξάρτητους, αλλά προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να δώσω αυτή τη διαφορά σε κάποιον που αποδεδειγμένα "γνωρίζει" τα Όπελ σε σχέση με το να ψάχνω στους άπειρους το πλήθος συνοικιακούς για τον τυπικά γνώστη. Όχι ότι θα με χάλαγε βέβαια αν γνώριζα κάποιο ανάλογο ανεξάρτητο συνεργείο).
Πάντως η αλήθεια είναι ότι μεγάλο μέρος των υπέρογκων χρημάτων που ζητούν οι εξουσιοδοτημένοι ακόμα και για τυπικές εργασίες (πλην λαδιών όπου συνήθως είναι έτσι κι αλλιώς απαράδεκτοι με τα λεφτά που ζητάνε), είναι η παρανοική τιμή των γνήσιων ανταλλακτικών που συνήθως τοποθετούν. Μιλάω πάντα για το δίκτυο της GM Hellas/Opel που έχω εικόνα. Κι όταν λέω παρανοική εννοώ και σε σχέση με τις τιμές ανάλογης ποιότητας επώνυμων aftermarket αλλά (κυρίως, δυστυχώς) σε σχέση με τις τιμές που χρεώνονται τα ίδια ακριβώς ανταλλακτικά σε άλλες χώρες της ΕΕ (πχ Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία κλπ). Ενδεικτικά από την εμπειρία μου. Σετ γνήσιες μπροστάδισκόπλακες με τακάκια (πακέτο) τιμή καταλόγου Ελλάδας περί τα 265 ευρώ, αγορά τα ίδια από Γερμανία 105 ευρώ μαζί με τα ταχυδρομικά. Πολλαπλασιαστής γνήσιος, τιμή καταλόγου Ελλάδας 341 ευρώ, τιμή Γερμανίας 115 ευρώ με τα ταχυδρομικά. Αντλία νερού γνήσια, τιμή καταλόγου Ελλάδας 134 ευρώ, τιμή Γερμανίας 65 ευρώ με τα ταχυδρομικά για Ελλάδα. Ακόμα και μετά την εφαρμογή έκπτωσης 20-25% στις πιο πάνω τιμές καταλόγου, η διαφορά ως προς τις αντίστοιχες τιμές εξωτερικού για τα ίδια ανταλλακτικά είναι εντελώς παράλογη, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη και την παράμετρο μισθών εργαζομένων στην Ελλάδα του σήμερα.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#376616 Scoda Octavia:αλλαγή λαδιών κ φίλτρου αέρα
Ford Fiesta : αλλαγή λαδιών ,υγρών τιμονιού,φίλτρου καμπίνας..
Επίσης στο scoda έλυσε τροχό, έλεγξε ρουλεμάν κ καθαρισε αισθητήρα abs (τις ενδείξεις που συζηταγαμε...)..

Κόστος για όλα τα ανωτέρω :70€..
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#376618
Scotch έγραψε:Μη σας κουράζω. 480 στοίχισε συνολικά. Τα 80 για λάδια και φίλτρο καμπίνας, τα οποία πήγα εγώ. Το συνεργείο χρέωσε για τα υπόλοιπα 400. Και εννοείται ήμουν παρών (όπως σε κάθε service).
Οπότε καλά είμαστε.
Γενικώς τους έχω εμπιστοσύνη, αλλά αυτή τη φορά πήγα λίγο αδιάβαστος (και η ανάγκη αντικατάστασης δίσκων και ιμάντα προέκυψαν εκεί).
Οι δίσκοι άντεξαν 68.000km, με καμιά 35.000 τουλάχιστον σε ΕΟ. Λίγα δεν είναι;

< >


Σε τι αμαξι αντεξαν 68.000χλμ οι δισκοπλακες?
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#376621
Mad_Max_Geo έγραψε:Σε τι αμαξι αντεξαν 68.000χλμ οι δισκοπλακες?

Πολλά είναι; :hmmm: Mercedes B170, my 2008.

Το lexus έχει 82.000, το smart 80.000, το TT στα 78.000 που το πούλησε δεν είχε αλλάξει. Και πολλές άλλες περιπτώσεις με 100.000+ που δεν έχει χρειαστεί (π.χ. η Ε39 της οικογένειας με 120.000km, ένα rover 416 κι ένα vitara του 1996 με πάνω από 100.000κμ)
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#376623
Scotch έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Σε τι αμαξι αντεξαν 68.000χλμ οι δισκοπλακες?

Πολλά είναι; :hmmm: Mercedes B170, my 2008.

Το lexus έχει 82.000, το smart 80.000, το TT στα 78.000 που το πούλησε δεν είχε αλλάξει. Και πολλές άλλες περιπτώσεις με 100.000+ που δεν έχει χρειαστεί (π.χ. η Ε39 της οικογένειας με 120.000km, ένα rover 416 κι ένα vitara του 1996 με πάνω από 100.000κμ)


Οχι ειναι λιγα για αυτο και σε ρωταω. Εγω στο focus μου αλλαξα στα 138.000χλμ (δηλαδη το πηγα μεχρι τελους). Αλλα μπορει να ειναι πιο ελαφρυ το κραμα που χρησιμοποιει η mercedes, για να εχει καλυτερες επιδοσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#376627
Mad_Max_Geo έγραψε:Οχι ειναι λιγα για αυτο και σε ρωταω. Εγω στο focus μου αλλαξα στα 138.000χλμ (δηλαδη το πηγα μεχρι τελους). Αλλα μπορει να ειναι πιο ελαφρυ το κραμα που χρησιμοποιει η mercedes, για να εχει καλυτερες επιδοσεις.

Παίζει και να βιάστηκα να τις αλλάξω. Δεν ξέρω αν διακρίνεται τίποτα στην τελευταία φωτογραφία.
Πάντως και στο lexus μου είπαν για αλλαγή. Θα μάθω σίγουρα αν χρειάζεται όταν βρω χρόνο να επισκεφτώ τον κατάλληλο άνθρωπο :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#376641
Scotch έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Οχι ειναι λιγα για αυτο και σε ρωταω. Εγω στο focus μου αλλαξα στα 138.000χλμ (δηλαδη το πηγα μεχρι τελους). Αλλα μπορει να ειναι πιο ελαφρυ το κραμα που χρησιμοποιει η mercedes, για να εχει καλυτερες επιδοσεις.

Παίζει και να βιάστηκα να τις αλλάξω. Δεν ξέρω αν διακρίνεται τίποτα στην τελευταία φωτογραφία.
Πάντως και στο lexus μου είπαν για αλλαγή. Θα μάθω σίγουρα αν χρειάζεται όταν βρω χρόνο να επισκεφτώ τον κατάλληλο άνθρωπο :shifty:


Εχουνε ψωμι ακομα, μπορει να εβγαζαν και 10.000χλμ ακομα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#376644
Mad_Max_Geo έγραψε:Εχουνε ψωμι ακομα, μπορει να εβγαζαν και 10.000χλμ ακομα.

Δε βαριέσαι, αν είναι μόνο τόσα. Θα μου έτρωγαν πιο γρήγορα τα τακάκια όμως ή/και θα είχα σφυρίγματα. Κι αυτοί μου είπαν ότι άλλα 5.000 βγάζουν άνετα, εγώ επέμεινα να τους αλλάξω επειδή δε μου άρεσε η πατούρα που είχαν κάνει :oops:
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#376648
Scotch έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Εχουνε ψωμι ακομα, μπορει να εβγαζαν και 10.000χλμ ακομα.

Δε βαριέσαι, αν είναι μόνο τόσα. Θα μου έτρωγαν πιο γρήγορα τα τακάκια όμως ή/και θα είχα σφυρίγματα. Κι αυτοί μου είπαν ότι άλλα 5.000 βγάζουν άνετα, εγώ επέμεινα να τους αλλάξω επειδή δε μου άρεσε η πατούρα που είχαν κάνει :oops:


Ημουν κοντα 2 χρονια με αυτη τη πατουρα που λες... Οταν εβαλα καινουριες δισκοπλακες νομιζα πως πηρα αλλο αυτοκινητο. :lol: :lol: :lol: