Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#693901
rx8_drifter έγραψε:Βλέπω αυτά και σκέφτομαι οτι αν κάποια στιγμή χρειαστεί να αλλάξω αυτοκίνητο και το πάω για σέρβις, θα πάθω εγκεφαλικό :s_crazy


Εσύ έχεις καιρό ακόμα, καινούριο είναι το αμάξι... :rtfm: :x ακόμα δεν έστρωσε το μοτέρ καλά καλά... :x
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#695014 Service 120.000 χλμ χθες για το Nissan micra 18’ 1.5 dci!
Ανταλλακτικά λάδι 5l liqui moly 5w30
Φίλτρο λαδιού man
Φίλτρο αέρος
50€ αγορά δίκη μου από έξω
Είχα και τακάκια από παλιότερη αγορά που δεν χρειάζονταν να τα αλλάξω.
Αλλαγή μπροστά δεξιά ρουλεμάν τροχού
110€ αγορά το ανταλλακτικό γνήσιο από αντιπροσωπεία
10€ κάρτα καυσαερίων

Εργασία για αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού,αέρος,τακάκια και του ρουλεμάν 70€
Σε επίσημη αντιπροσωπεία Nissan

Συνολο service 50+110+10+70=240€
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#695032
mousatos έγραψε:
manoliossss έγραψε:10€ κάρτα καυσαερίων

άχρηστο , δεν το κοιτάει κανείς. εδώ το 10% τολμά και κυκλοφορεί ανασφάλιστο.
Και το ΚΤΕΟ δεν το κοιτάει κανείς αλλά νομίζω όλοι περνάνε τ αυτοκίνητα τους.Προτιμώ να πληρώσω δυο καφέδες(τότε που καθόμασταν σε καφετέριες) και να είμαι ήσυχος παρά να πέσω σε έναν στραβό και να φάω 200 κι αφαίρεση πινακίδων.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#695055
dimik έγραψε:
dimik έγραψε:Με τις υγείες μας, BMW 320i E90 127.000χλμΕικόνα

Sent from my IN2023 using Tapatalk
Επανέρχομαι με misfires στον 3ο κύλινδρο σήμερα, συνεργείο πάλι και αλλαγή ενός μπεκ τελικά.

+270 ευρώ

Sent from my IN2023 using Tapatalk
Σιγά μην έμενε στο 1 μπεκ.

Άλλα 3 στον λογαριασμό +820 euros.

Μένει μια βάση κιβωτίου που δεν υπάρχει σε στοκ και την περιμένω και επισκευή διαφορικού σύνολο 1000 ακόμα.

Προκαταβολή για καινούριο μας βγήκε



Sent from my IN2023 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#695068 η τεχνολογια αιχμης ποτε δεν ηταν φθηνη. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#695070 Η αλήθεια είναι πως με 160K, 70Κ στα χερια μου, μόνο 2 λάμπες DRL εχω αλλάξει και ενα προληπτικό service με αλλαγή ATF και φίλτρου, στα 100κ, στο κιβώτιο εχω κάνει. Αλλάχτηκαν επισης προληπτικά τα σωληνάκια πισω φρένων λογω επιφανειακής σκουριάς σε ορισμένα σημεία. Αυτο στην Ελβετία ειναι αιτια κοψίματος/επανελεγχου στο ΚΤΕΟ, ανάλογα ποσο αυστηρός ειναι ο ελεγκτής, οπότε αλλάχτηκαν στον προ-ελεγχο του συνεργείου.
Κατά τα άλλα το αμαξι περασε ΚΤΕΟ πετώντας. Απο κάτω ειναι στεγνό, χωρίς διαρροές και απολυτως καθαρό από σκουριές.
Επίσης τα γνωστά από αλλο θέμα, 1 λίτρο BMW 5w-30 ανα 10k αλλαγες ανα 30k ή διετία.
325i xdrive Ε90 lci
Άβαταρ μέλους
By markvag
#695088
mousatos έγραψε:ναι αλλά οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες BMW κάνουν μόκο .


Εάν πληρώσω τόσα ποτέ στη δικιά μου έχει βγει για πώληση. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#695143
mirage έγραψε:Η αλήθεια είναι πως με 160K, 70Κ στα χερια μου, μόνο 2 λάμπες DRL εχω αλλάξει και ενα προληπτικό service με αλλαγή ATF και φίλτρου, στα 100κ, στο κιβώτιο εχω κάνει. Αλλάχτηκαν επισης προληπτικά τα σωληνάκια πισω φρένων λογω επιφανειακής σκουριάς σε ορισμένα σημεία. Αυτο στην Ελβετία ειναι αιτια κοψίματος/επανελεγχου στο ΚΤΕΟ, ανάλογα ποσο αυστηρός ειναι ο ελεγκτής, οπότε αλλάχτηκαν στον προ-ελεγχο του συνεργείου.
Κατά τα άλλα το αμαξι περασε ΚΤΕΟ πετώντας. Απο κάτω ειναι στεγνό, χωρίς διαρροές και απολυτως καθαρό από σκουριές.
Επίσης τα γνωστά από αλλο θέμα, 1 λίτρο BMW 5w-30 ανα 10k αλλαγες ανα 30k ή διετία.
325i xdrive Ε90 lci
Άλλος κινητήρας, ο N43 δεν φημίζεται για την αξιοπιστία του.

@markvag να αλλάξεις σχεδόν ότι μπορεί να χαλάσει και να το πουλήσεις μετά δεν ξέρω αν έχει νόημα. Εκτός δώσεις 40-50 χιλιάδες για αντίστοιχο του κουτιού.

Προσωπικά τα θεωρώ φυσιολογικά τα περισσότερα, εκτός ίσως των μπεκ, μιας και το αυτοκίνητο έχει χτυπήσει και σκύλο στην εθνική με 120χλμ. Θα έλεγα ότι από τότε το πήρε η κάτω βόλτα συν ότι είμαι και λίγο σιδεροφαγος.

Αν τα θυμάμαι καλά έχω αλλάξει ή θα αλλάξω σύντομα τα παρακατω.

Ψυγείο γιατί τρύπησε

Αντλία νερού

Δυναμό (δεν είχε τίποτα το παλιό τελικά ήταν το ρουλεμάν που ακουγόταν)

Φλάντζα καπακιού γιατί είχε μικροδιαρροη

Αναρτήσεις γιατί κατάφερα και στραβωσα μια

Καδενα γιατί είχε ξεχειλωσει

Μπεκ κλασικό πρόβλημα του συγκεκριμένου κινητήρα

Βάσεις μηχανής και κιβωτίου

Επισκευή το διαφορικό περισσότερο προληπτικά γιατί άρχισαν να ακούγονται τα ρουλεμάν.

Αισθητηρες Ο2

Αισθητήρας NOx

Κατά τα άλλα έχει γίνει συντήρηση κιβωτίου και διαφορικού πριν έναν χρόνο.

Sent from my IN2023 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#695145
dimik έγραψε:
Προσωπικά τα θεωρώ φυσιολογικά τα περισσότερα, εκτός ίσως των μπεκ, μιας και το αυτοκίνητο έχει χτυπήσει και σκύλο στην εθνική με 120χλμ. Θα έλεγα ότι από τότε το πήρε η κάτω βόλτα συν ότι είμαι και λίγο σιδεροφαγος.

Αν τα θυμάμαι καλά έχω αλλάξει ή θα αλλάξω σύντομα τα παρακατω.

Ψυγείο γιατί τρύπησε

Αντλία νερού

Δυναμό (δεν είχε τίποτα το παλιό τελικά ήταν το ρουλεμάν που ακουγόταν)

Φλάντζα καπακιού γιατί είχε μικροδιαρροη

Αναρτήσεις γιατί κατάφερα και στραβωσα μια

Καδενα γιατί είχε ξεχειλωσει

Μπεκ κλασικό πρόβλημα του συγκεκριμένου κινητήρα

Βάσεις μηχανής και κιβωτίου

Επισκευή το διαφορικό περισσότερο προληπτικά γιατί άρχισαν να ακούγονται τα ρουλεμάν.

Αισθητηρες Ο2

Αισθητήρας NOx

Κατά τα άλλα έχει γίνει συντήρηση κιβωτίου και διαφορικού πριν έναν χρόνο.

Sent from my IN2023 using Tapatalk



α το βρωμοσκυλο! :x
Άβαταρ μέλους
By markvag
#695204
dimik έγραψε:
@markvag να αλλάξεις σχεδόν ότι μπορεί να χαλάσει και να το πουλήσεις μετά δεν ξέρω αν έχει νόημα. Εκτός δώσεις 40-50 χιλιάδες για αντίστοιχο του κουτιού.

Sent from my IN2023 using Tapatalk



Δεν δικαιολογώ τις βλάβες. ΟΚ, προφανώς μηχάνημα είναι και κάποια στιγμή κάτι θα χαλάσει, αλλά το να δώσω πχ 2,5Κ δεν το θεωρώ φυσιολογικό. Πόσα χλμ έχεις;

Στο δικό μου πχ ο άξονας είναι για αλλαγή κάποια στιγμή (έχει φαγωθεί ένα γρανάζι, να ξέρεις είναι γνωστό θέμα σε Ε90), αλλά φτιάχνεται με κανένα 300άρι max. Κάαααααποια στιγμή θα τον αλλάξω... :lol: Επίσης, έχει μία ψιλο-διαρροή λαδιού από τη φλάντζα κάρτερ και καπακιού βαλβίδων (κάτω από 200 ευρώ η αλλαγή και των δύο), αλλά μιας και μιλάμε για μισό λίτρο στα 15Κ χλμ, δεν ασχολούμαι... Απλά καμιά φορά (σπάνια) πετάγεται καμία σταγόνα στον προκαταλύτη και βγαίνουν καπνοί από το καπώ... :lol: Αυτά, τα οποία όμως δεν επηρρεάζουν την κινητικότητα του αμαξιού.

Αν συνεχίσει να μου βγάζει θεματάκια έχει φύγει. Σίγουρα, αν μου βγάλει κανέναν λογαριασμό στο διχίλιαρο, δεν θα μείνει.

Τώρα πχ έχω να αλλάξω δίσκους και τακάκια (στα 97Κ χλμ τώρα θα χρειαστούν αλλαγή τα τακάκια για πρώτη φορά :iconcool: , έχουν λίγο ψωμί ακόμα βέβαια... ), αλλά αυτό είναι φυσιολογική συντήρηση.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#695266 Σχεδόν 130.000 έχω αλλά εγώ είμαι και η περίπτωση που πάει στον μηχανικό και του λέει φτιαξτα όλα.
Δεν αντέχω στην ιδέα κάτι να μην είναι σωστό στο αυτοκίνητο από την μία αλλά δεν είμαι και από αυτούς που θα περιμένουν να ζεσταθεί καλά για να το πατήσουν ή θα κόψουν τελείως πριν από λακουβα-σαμαρακι.

Το ίδιο θέμα με τους καπνούς από το λάδι που έπεφτε στην πολλαπλή είχα κι εγώ και άλλαξα φλάντζα καπακιού.
Τα κόστη είναι σαφώς μεγαλύτερα εδώ όμως.
Ιδιαίτερα των ανταλλακτικών τα οποία αν θέλεις να βρεις σίγουρα και καλής ποιότητας αγοράζεις από την αντιπροσωπεία.

Πάντως μετά την αλλαγή μπεκ άλλαξε τελείως το αυτοκίνητο, σήμερα με ψιλοβροχο άναβε το DSC σε κάθε στροφή αν πατούσα γκάζι και έκανα τα λάστιχα μπρος πίσω.

Sent from my IN2023 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#695848 Όπως τα είχα υπολογίσει, αγορά όλων των ανταλλακτικών εκτός αντιπροσωπίας με αναρτήσεις kyb και εργασίες σε γενικό συνεργείο η διαφορά ήταν περίπου 80€ λιγότερα.

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#695903 Κάτι κουλά στο seicento:
Γνήσιο ρουλεμάν τροχού για αμάξι με ABS 220€
Γνήσιο φανάρι εμπρός 180€
KYB αμορτισερ 4αδα 350€

Sent from my SM-N970F using Tapatalk