Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#676116
Anonymous Founder έγραψε:Το κόστος της ευθυγράμμιση και των εργατικών είναι τρομακτικό σε σύγκριση με τις ελληνικές τιμές.


αυτο μου εκανε εντυπωση και εμενα.30-40 ευρω ειναι στην Ελλαδα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#676119 Σε οριακές συνθήκες με διαφορετικά λάστιχα εμπρός πίσω , θα έχεις διαφορετική συμπεριφορά.
Με ESP on δε θα ανησυχούσα ιδιαίτερα αλλά και πάλι θα το απέφευγα αν μπορούσα.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#676156
Anonymous Founder έγραψε:Το κόστος της ευθυγράμμιση και των εργατικών είναι τρομακτικό σε σύγκριση με τις ελληνικές τιμές.
Πάντως δείχνει προσεκτική η δουλειά που σου έκανε και μελετημένη κρίνοντας από αυτά που άλλαξε.
Εγώ πάντως ανάρτηση δεν έχω πειράξει ακόμη αν και κάποια στιγμή έρχεται και για μένα η σειρά. Τα ψαλίδια αυτός τα πρότεινε;

Την ανάρτηση έπρεπε να την αλλάξω, είχα δει τελευταία πως είχαν φύγει κ λίγα υγρά πίσω. Και πολύ το καθυστέρησα. Τα ψαλίδια αυτός μου το πρότεινε. Βασικά μου είχε πει πως μάλλον θα θέλουν, μου τα έδειξε επίσης στην παραλαβή του αυτοκινήτου. Είχαν ένα μικρό τζόγο μερικών χιλιοστών μπροστά και στα πίσω είχε φθαρεί η βάση. Είναι γνωστό πρόβλημα στις BMW λένε, μιας κ είναι από αλουμίνιο.

Το κόστος εργασίας είναι μεγάλο, αλλά αυτός κάνει καλή δουλειά όπως φαίνεται κ από τις δουλειές του, πράγμα που για 100-200€ έχεις λιγότερο πονοκέφαλο. Εγώ είχα κ το θέμα με την οροφή, έπρεπε να βγει ένα πλαστικό με κάποια μέρη που είχαν να κάνουν με τον μηχανισμό της οροφής, κ αν είχα εκεί πρόβλημα θα έκλαιγα τη μοίρα μου.

Μεγάλη διαφορά έχουν κ τα ανταλλακτικά. Εγώ που τα βρίσκω online σε μισή και χαμηλότερη τιμή προσπαθώ να τα έχω πριν πάω για service. Αλλά όλο κ κάτι θα τύχει αν ανεβεί το αμάξι, οπότε εκεί σε βαρούν κυριολεκτικά.
π.χ. αυτό το άλλαξε επίσης, τα ακρόμπαρα δεν είναι? Είχαν ένα τζόγο κάτι χιλιοστά.

https://www.daparto.de/Spurstange/BMW-3 ... 22DE%22%7D

Αλλά μετά από 185.000 χλμ δεν το θεωρώ και τόσο τραγικό. Μέχρι τώρα έχω αλλάξει μόνο δίσκους-τακάκια μπροστά και πίσω μία φορά συν τα φίλτρα ανά service (φτου-φτου-σκόρδα!).
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#676158
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Το κόστος της ευθυγράμμιση και των εργατικών είναι τρομακτικό σε σύγκριση με τις ελληνικές τιμές.

αυτο μου εκανε εντυπωση και εμενα.30-40 ευρω ειναι στην Ελλαδα.

Eυθυγραμμιση καπου τοσο ειναι, με αποδειξη
Αλλαγη αμορτσισερ ομως, αρκετα πανω απο 40€
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#676160
PeterPan έγραψε:π.χ. αυτό το άλλαξε επίσης, τα ακρόμπαρα δεν είναι? Είχαν ένα τζόγο κάτι χιλιοστά.

https://www.daparto.de/Spurstange/BMW-3 ... 22DE%22%7D

Ναι ακρομπαρο ειναι
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#678498 Πρώτο σέρβις στο Grandland (1.2/130) σύνολο 110 ευρώ, στα Μεγάλα Μοτορια
Not great, not terrible :s_wink
λάδια 5-30,φίλτρο,ροδέλα τάπας καρτερ, o-ring, κάρτα καυσαερίων

ενδιαφέρον θα είχε αν υπάρχει κανένας με 3008 εδώ να δούμε τι ζητάει αντίστοιχα η Peugeot
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#681236 Ανεβάζω φωτογραφίες με το κόστος 2 εργασιών που έγιναν στο αμάξι μου εντός εγγύησης.


Α) Η πρώτη είναι για την εργασία με τη διαρροή σε ελαττωματικό εξάρτημα.

Εικόνα


Β) Η δεύτερη είναι για την αλλαγή μπαταρίας σε ένα αυτοκίνητο με stop-start

Εικόνα


Όταν περνούν κάτι σε εγγύηση, δεν βάζουν εκπτώσεις.
Ντίμη τσέκαρε τιμές. Ειδικά εργασιών. :vava:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#681241 θερμοστατης 265 ευρω :omg:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#681242 Δεν βλέπω κάτι εξωπραγματικό στις τιμές για επίσημο συνεργείο. Ο δε θερμοστάτης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος μαζί με το καβούκι κλπ κλπ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#681243 550 ευρω για αλλαγη θερμοστατη και μπαταριας θεωρουνται λιγα δλδ?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#681244 Αν τα έκανα σαν πελάτης εκτός εγγύησης, θα είχαν ένα 15-20% έκπτωση σε ανταλλακτικό και εργασία.
Αλλά και πάλι μου φαίνονται πολλά.
Βέβαια δεν έχω μέτρο σύγκρισης.
Τα ίδια ανταλλακτικά σε VW/Audi πόσο να τα χρεώνουν άραγε;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#681260
GTS έγραψε:Γιατι να τα χρεωνουν διαφορετικα αφου τα ιδια ειναι. Νομιζω και τα κουτια κοινα ειναι.


Με το ίδιο σκεπτικό που χρεώνουν διαφορετικά την εργατοώρα ανάλογα τη μάρκα.
Αναφέρομαι στο ίδιο συνεργείο. Άλλη τιμή για Seat, άλλη για Volvo, άλλη για Opel.