Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#608053 https://pmmonline.co.uk/technical/timin ... -rx-400-h/

Σε λιγότερο από ώρα χλωμό, εκτός αν δούλεψαν πάνω από ένα άτομο. Θα δω μετά το autodata πόση ώρα δίνει για την αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#608059

Όταν έκλεισα το ραντεβού μου είχαν πει ότι η διάρκεια του service θα ήταν γύρω στις 5 ώρες (μαζί με τις βαλβολίνες του διαφορικού, που τελικά δεν άλλαξαν). Γι αυτό και πρότειναν αυτοκίνητο αντικατάστασης (το οποίο παρέλαβα μισή ώρα αφότου είχε ξεκινήσει το service, επειδή άργησε να το φέρει κάποιος). Και βλέπω από την κάμερα ότι μία ώρα μετά είχαν τελειώσει (ενώ εμένα με πήραν μεσημέρι να μου πουν ότι είναι έτοιμο...). Δηλαδή μισή ώρα αφότου έφυγα από το συνεργείο, το πολύ μεγάλο service, όπως χαρακτηρίστηκε, είχε ήδη τελειώσει.
Όλα αυτά είναι ενδείξεις. Αλλά αν τελικά οι χρόνοι είναι άκυροι, θα το ψάξω περαιτέρω.

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#608076
mousatos έγραψε:στην αλλαγή αντιψυκτικού δε θα πρέπει να δουλέψει ο κινητήρας κάνα μισάωρο στο ρελαντί για να κυκλοφορήσουν σωστά τα νερά;
να ανοίξει και ο θερμοστάτης δηλαδή.


Πολλά μου φαίνονται. Εγώ θυμάμαι λιγότερο από δεκάλεπτο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#608146
drdino έγραψε:https://pmmonline.co.uk/technical/timing-belt-kit-installation-lexus-rx-400-h/

Σε λιγότερο από ώρα χλωμό, εκτός αν δούλεψαν πάνω από ένα άτομο. Θα δω μετά το autodata πόση ώρα δίνει για την αλλαγή.


RX400h:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#608200 Ευχαριστώ!

Άρα, πού λέτε καταλήγουμε; Όντως κάποια μαϊμουδιά πρέπει να παίζει ή μπορεί να το "πλάκωσαν" δυο-τρεις και να άλλαξαν μπαταρία, αντλία νερού και ιμάντες σε 1 ώρα; :ninja: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#608319
g8777 έγραψε:Οταν εφυγες στο μισαωρο σε ποιο σταδιο βρισκόταν οι εργασίες;


Ξαναείδα το video.

08:41 το αυτοκίνητο φεύγει από τα χέρια μου και παίρνει θέση στο αναβατόριο (χαμηλωμένο). Παραμένει αναμμένο (με μπαταρίες), στην ίδια θέση (κλειστό καπό), χωρίς καμία κίνηση σε κιβώτιο ή τιμόνι, μέχρι τις 08:51 (οπότε και σβήνει η κάμερα).
Η οθόνη επανέρχεται 09:37 (46 λεπτά μετά), στην ίδια θέση ακριβώς (το τιμόνι δεν έχει γυρίσει καθόλου από τη θέση του), σαν να μην είχε μεσολαβήσει τίποτα στο διάστημα αυτό. Εγώ στις 09:21 έφυγα με το αυτοκίνητο αντικατάστασης (που περίμενα μέχρι εκείνη τη στιγμή).
Μέχρι τις 09:44:42 το αυτοκίνητο παραμένει αναμμένο (βενζίνη), χωρίς καμία εμφάνιση μάστορα (τότε σβήνει η κάμερα... προφανώς και το αυτοκίνητο), στο ίδιο σημείο (με κλειστό το καπό).
Εμφανίζεται ξανά εικόνα στις 09:45:20, οπότε το αυτοκίνητο μετακινείται σε άλλο χώρο του συνεργείου, όπου για τα επόμενα 8 λεπτά (09:53 φεύγει) γίνονται τα εξής:
- Αλλάζονται οι καθαριστήρες
- Προστίθεται λάδι μηχανής
- Αλλάζεται μία λάμπα/ψείρα μπροστά

Και εκεί ολοκληρώνεται το service και το αυτοκίνητο πηγαίνει στη θέση από την οποία το παρέλαβα την επομένη το πρωί (αφού ειδοποιήθηκα στις 15:55 ότι το service είναι έτοιμο και μπορώ να πάω να το πάρω μέχρι τις 16:30 που κλείνει το συνεργείο....).

Δηλαδή σε 45 λεπτά άλλαξαν λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, μπαταρία, ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού....
Άβαταρ μέλους
By theo13
#608392 "Μεγάλο" service στο μοσχάρι (aka Passat) στα 150.000 χλμ.
Έχουμε και λέμε : Λάδια (Aral SuperTronic LongLife III 5w 30), φ. λαδιού, φ. καμπίνας, φ. αέρα, τακάκια μπροστά (brembo), δισκόπλακες μπροστά (bosch).
Συνολικό κόστος 250 euro.
Νομίζω κομπλέ τιμή.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#608393
Scotch έγραψε:Any comment? Και εις βάρος μου να είναι (π.χ. "είσαι καχύποπτος") θα το αντέξω

< >


Νομίζω δικαίως αναρωτιέσαι αν τα πρόλαβαν όλα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#608397 10 λεπτά για να αλλάξεις λάδια, μπαταρία, φίλτρο λαδιού και φίλτρο καμπίνας; Τα του ιμάντα τα έβαλα παραπάνω, το autodata δίνει 2μιση ώρες.