Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#485631 ισως πλεον οι βενζινες να ιναι καθαρες ωστε να μην εχουν τιποτα μεσα που να μπορουν να τα συγκρατουν... τα φιλτρα. Και εγω αλλαξα στο 2.24v το φιλτρο μετα απο 50-60 χλμ και ηταν πεντακαθαρο... που εντυπωσιαστηκε τοτε και ο μηχανικος μου....
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485756 Update.

Πηγα και φουλαρα προηγουμενως και τελικα βενζινη δεν λειπει. Κατι αλλο εχει παιχτει και δε μετραει σωστα το φλοτερ. Εχει κολλησει ο δεικτης στη μεση σχεδον και το αμαξι ειναι φουλ.

Αρα μαλλον αποσυρω τα καλα σχολια για το μαστορα. Επρεπε να εχουν τσεκαριστει αυτα πριν μου παραδοσει το αμαξι. Τωρα πρεπει να ξανατρεχω. :x

< >
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#485757
224v έγραψε:ισως πλεον οι βενζινες να ιναι καθαρες ωστε να μην εχουν τιποτα μεσα που να μπορουν να τα συγκρατουν... τα φιλτρα. Και εγω αλλαξα στο 2.24v το φιλτρο μετα απο 50-60 χλμ και ηταν πεντακαθαρο... που εντυπωσιαστηκε τοτε και ο μηχανικος μου....


Αυτο ελειπε να μην ηταν πεντακαθαρο μετα απο 50 - 60 χλμ! :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#485778
Y.V έγραψε:
224v έγραψε:ισως πλεον οι βενζινες να ιναι καθαρες ωστε να μην εχουν τιποτα μεσα που να μπορουν να τα συγκρατουν... τα φιλτρα. Και εγω αλλαξα στο 2.24v το φιλτρο μετα απο 50-60 χλμ και ηταν πεντακαθαρο... που εντυπωσιαστηκε τοτε και ο μηχανικος μου....


Αυτο ελειπε να μην ηταν πεντακαθαρο μετα απο 50 - 60 χλμ! :lol:


:lol: 50-60 χιλιαδες χλμ!!! λαθος μου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485785
Roulis έγραψε:Γεμισε ντεποζιτο μηδενισε μετρητη και οδηγα, λογικα θα ανεβοκατεβει φλοτερ και θα κανει adjust
Αυτο εκανα και περιμενω.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485811 Στεφανε αργουσε να ανεβει η βελονα οταν φουλαριζες απο μισογεματο?
σε πολλα αυτοκινητα αργουν να ανεβουν οι δεικτες στο φουλ οταν γεμισεις.Το αντιμετωπιζω με πολλα νοικιαρικα που πρεπει να τα παραδοσω,στην σταθμη που τα παρελαβα.
παιζει να κουνησαν κατι στο φλοτερ οπως το μονταριζαν,και να σου δειχνει διαφορετικα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485845 Όχι στο Audi ανεβαίνει καρφί η βελόνα. Σίγουρα κάτι έχει παιχτεί με το φλοτέρ. Όταν το πήρα το αμάξι έγραφε 270χλμ αυτονομία και λίγο πάνω από το 1/4 καύσιμο. Τι επόμενες μέρες η βελόνα ανέβηκε σχεδόν στη μέση και η αυτονομία ανέβαινε παρόλο που έγραφα χλμ. Σήμερα φούλαρα και η βελόνα και η αυτονομία έμειναν στο ίδιο σημείο.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#492263 Σερβις 8ετιας στον Κακλαμανο για το Fiestaκι.
Λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας, μπουζι, ιμαντας
320 €.
Ετσουξε αλλα ας οψεται. Μετα απο 127.600 χλμ. που εχει κανει, λογικο ειναι να αρχισουν να αυξανονται οι τιμες. Την Παρασκευη Κ.Τ.Ε.Ο. και συντομα θα χρειαστει μπαταρια και λάστιχα.
Άβαταρ μέλους
By Roulis
#496006
Focusman91 έγραψε:Σερβις 8ετιας στον Κακλαμανο για το Fiestaκι.
Λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας, μπουζι, ιμαντας
320 €.
Ετσουξε αλλα ας οψεται. Μετα απο 127.600 χλμ. που εχει κανει, λογικο ειναι να αρχισουν να αυξανονται οι τιμες. Την Παρασκευη Κ.Τ.Ε.Ο. και συντομα θα χρειαστει μπαταρια και λάστιχα.



ειχε και αντλια νερου αυτο μεσα η μονο το λουρι?
Άβαταρ μέλους
By citastak
#496828 Service v40 D2, τριετίας (50 χιλ χλμ), 180 ευρώ.
Λάδια, φ. λάδι, φ. καμπίνας. Αναβάθμιση λογισμικού και κάρτα καυσαερίων. Τα βρίσκω εξαιρετικά πολλά.
Η χρέωση στο λάδι είναι καλή (10 ευρώ το λίτρο χωρίς ΦΠΑ), αλλά στα υπόλοιπα είναι υψηλή ( 14 το φ.λαδιού και 30 το φ.καμπίνας).
Εργασία 90 ευρώ!!!! Αυτό είναι ΠΑΡΑ πολύ.
Παρεπιπτόντως το πήγα στο Volvo Παντόπικος που είχε και την καλύτερη τιμή σε σχέση με ΒΕΛΜΑΡ (240) και ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ (220).
Είχε αλλαχθεί πέρσι το φ. πετρελαίου (στα 30 χιλ χλμ).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#496837
citastak έγραψε:Service v40 D2, τριετίας (50 χιλ χλμ), 180 ευρώ.
Λάδια, φ. λάδι, φ. καμπίνας. Αναβάθμιση λογισμικού και κάρτα καυσαερίων. Τα βρίσκω εξαιρετικά πολλά.
Η χρέωση στο λάδι είναι καλή (10 ευρώ το λίτρο χωρίς ΦΠΑ), αλλά στα υπόλοιπα είναι υψηλή ( 14 το φ.λαδιού και 30 το φ.καμπίνας).
Εργασία 90 ευρώ!!!! Αυτό είναι ΠΑΡΑ πολύ.
Παρεπιπτόντως το πήγα στο Volvo Παντόπικος που είχε και την καλύτερη τιμή σε σχέση με ΒΕΛΜΑΡ (240) και ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ (220).
Είχε αλλαχθεί πέρσι το φ. πετρελαίου (στα 30 χιλ χλμ).

Η εργασία είναι πάρα πολύ, θα έπρεπε να είναι τα μισά. Ούτε μια ώρα δεν χρειάζεται το συνεργείο γι' αυτά, δεν δικαιολογείται το κόστος.
Όσο για τα αναλώσιμα, αν το φίλτρο είναι ενεργού άνθρακα, η τιμή είναι ΟΚ. Αν όχι, είναι πανάκριβο.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#496865
Anonymous Founder έγραψε:
citastak έγραψε:Service v40 D2, τριετίας (50 χιλ χλμ), 180 ευρώ.
Λάδια, φ. λάδι, φ. καμπίνας. Αναβάθμιση λογισμικού και κάρτα καυσαερίων. Τα βρίσκω εξαιρετικά πολλά.
Η χρέωση στο λάδι είναι καλή (10 ευρώ το λίτρο χωρίς ΦΠΑ), αλλά στα υπόλοιπα είναι υψηλή ( 14 το φ.λαδιού και 30 το φ.καμπίνας).
Εργασία 90 ευρώ!!!! Αυτό είναι ΠΑΡΑ πολύ.
Παρεπιπτόντως το πήγα στο Volvo Παντόπικος που είχε και την καλύτερη τιμή σε σχέση με ΒΕΛΜΑΡ (240) και ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ (220).
Είχε αλλαχθεί πέρσι το φ. πετρελαίου (στα 30 χιλ χλμ).

Η εργασία είναι πάρα πολύ, θα έπρεπε να είναι τα μισά. Ούτε μια ώρα δεν χρειάζεται το συνεργείο γι' αυτά, δεν δικαιολογείται το κόστος.
Όσο για τα αναλώσιμα, αν το φίλτρο είναι ενεργού άνθρακα, η τιμή είναι ΟΚ. Αν όχι, είναι πανάκριβο.


Δεν έχω ιδέα για το φ. καμπίνας και δεν ξέρω και πως να το ψάξω.
Συμφωνώ για τη χρέωση της εργασίας.
Θα πρέπει να βρω να πηγαίνω αλλού, που να έχουν όμως τα updates της Volvo.