< >
Ποίος τα φτιάχνει, κανένα ξεχασμένο εργοστάσιο στην Κίνα;
< >
Σύνολο 44.5€.
Δευτέρα θα μπει μέσα για αλλαγή 2 ψαλιδιών με κόστος 250€.
Εκεί μάζεψα 2 πραγματάκια που ήθελε το αυτοκίνητο (αλλαγή τσιμούχας στη βάση του φ. λαδιού - έχανε) και καθαρισμό βαλβίδων με το γνήσιο μηχάνημα της BMW που χρησιμοποιεί ...καρυδότσουφλα. Επίσης έκανα και αλλαγή λάδια-φίλτρα καθώς πλησιάζαν τα 7 χιλ χλμ (δεν τα αφήνω παραπάνω).
Για τις ίδιες εργασίες το επίσημο ζήταγε:
250 για επισκευή τσιμούχας (πρέπει να βγεί το "μούτρο" που σημαίνει αρκετή εργασία)
750 για καθαρισμό βαλβίδων (με το ίδιο μηχάνημα που περιγράφω παραπάνω)
80 ευρώ για oil service.
Στο εξειδικευμένο έκανα τα παραπάνω, με τα ίδια λάδια, και με γνήσιο ανταλλακτικό (το είδα στο σακουλάκι του πριν ξεκινήσουν) και καθαρισμό με το γνήσιο μηχάνημα με ... (κρατηθείτε)... 460 (με ΦΠΑ). Δλδ, με λιγότερο από τα μισά χρήματα. Καταλαβαίνω ότι έχουν άλλα κόστη τα μεγάλα συνεργεία, αλλά τέτοιο markup εγώ δεν το υποστηρίζω.
NickTG έγραψε:
Δευτέρα θα μπει μέσα για αλλαγή 2 ψαλιδιών με κόστος 250€.
Μαζί με μια φούσκα κλείσαμε στα 260€.
Κέρασαν και freddo cappuccino.
Καμιά σχέση το αμάξι με πριν.
Τώρα μένουν τα αμορτισέρ και είναι έτοιμο για πούλημα.
citastak έγραψε:Μετά από ψάξιμο σε επίσημες αντιπροσωπείες ΜΙΝΙ και αφού διαπίστωσα από πρώτο χέρι πόσο κοστίζει η παροχή καφέ, κυριλέ περιβάλλοντος κτλ άρχισα να ψάχνομαι σε μη εξουσιοδοτημένα, αλλά εξειδικευμένα συνεργεία ΜΙΝΙ.
Εκεί μάζεψα 2 πραγματάκια που ήθελε το αυτοκίνητο (αλλαγή τσιμούχας στη βάση του φ. λαδιού - έχανε) και καθαρισμό βαλβίδων με το γνήσιο μηχάνημα της BMW που χρησιμοποιεί ...καρυδότσουφλα. Επίσης έκανα και αλλαγή λάδια-φίλτρα καθώς πλησιάζαν τα 7 χιλ χλμ (δεν τα αφήνω παραπάνω).
Για τις ίδιες εργασίες το επίσημο ζήταγε:
250 για επισκευή τσιμούχας (πρέπει να βγεί το "μούτρο" που σημαίνει αρκετή εργασία)
750 για καθαρισμό βαλβίδων (με το ίδιο μηχάνημα που περιγράφω παραπάνω)
80 ευρώ για oil service.
Στο εξειδικευμένο έκανα τα παραπάνω, με τα ίδια λάδια, και με γνήσιο ανταλλακτικό (το είδα στο σακουλάκι του πριν ξεκινήσουν) και καθαρισμό με το γνήσιο μηχάνημα με ... (κρατηθείτε)... 460 (με ΦΠΑ). Δλδ, με λιγότερο από τα μισά χρήματα. Καταλαβαίνω ότι έχουν άλλα κόστη τα μεγάλα συνεργεία, αλλά τέτοιο markup εγώ δεν το υποστηρίζω.
Πες και που.
xenos έγραψε:citastak έγραψε:Μετά από ψάξιμο σε επίσημες αντιπροσωπείες ΜΙΝΙ και αφού διαπίστωσα από πρώτο χέρι πόσο κοστίζει η παροχή καφέ, κυριλέ περιβάλλοντος κτλ άρχισα να ψάχνομαι σε μη εξουσιοδοτημένα, αλλά εξειδικευμένα συνεργεία ΜΙΝΙ.
Εκεί μάζεψα 2 πραγματάκια που ήθελε το αυτοκίνητο (αλλαγή τσιμούχας στη βάση του φ. λαδιού - έχανε) και καθαρισμό βαλβίδων με το γνήσιο μηχάνημα της BMW που χρησιμοποιεί ...καρυδότσουφλα. Επίσης έκανα και αλλαγή λάδια-φίλτρα καθώς πλησιάζαν τα 7 χιλ χλμ (δεν τα αφήνω παραπάνω).
Για τις ίδιες εργασίες το επίσημο ζήταγε:
250 για επισκευή τσιμούχας (πρέπει να βγεί το "μούτρο" που σημαίνει αρκετή εργασία)
750 για καθαρισμό βαλβίδων (με το ίδιο μηχάνημα που περιγράφω παραπάνω)
80 ευρώ για oil service.
Στο εξειδικευμένο έκανα τα παραπάνω, με τα ίδια λάδια, και με γνήσιο ανταλλακτικό (το είδα στο σακουλάκι του πριν ξεκινήσουν) και καθαρισμό με το γνήσιο μηχάνημα με ... (κρατηθείτε)... 460 (με ΦΠΑ). Δλδ, με λιγότερο από τα μισά χρήματα. Καταλαβαίνω ότι έχουν άλλα κόστη τα μεγάλα συνεργεία, αλλά τέτοιο markup εγώ δεν το υποστηρίζω.
Πες και που.
MINI Θωμαϊδης, στο Πέραμα.
Αλλαγή λαδιών και όλων των φίλτρων (λαδιού, πετρελαίου, καμπίνας, αέρα) κόστισε 125€.
Από κει και πέρα ζήτησαν:
240€ για τεντωτήρες start/stop (αλλάχτηκαν)
240€ για μπαταρία start/stop (δεν αλλάχτηκε)
730€ για refubished dpf ή 900 για καινούργιο (δεν αλλάχτηκε)
340€ για ιμάντα χρονισμού (δεν αλλάχτηκε)
Το αυτοκίνητο ήρθε με 180.000χλμ από Γερμανία. Όταν τον ρωτήσαμε αν μπορούν να δουν στο διαγνωστικό τα πραγματικά χιλιόμετρα είπαν ότι δεν γίνεται ωστόσο κοίταξε κάτι στον υπολογιστή και είπε ότι τόσα είναι. Στην ερώτηση που το είδε απάντησε ότι το βρήκε με άλλο τρόπο αλλά δε το συνέχισε.
panos2171 έγραψε:Σήμερα πήγαμε το C4 1.6 diesel (MY '14) για service στο Γιαννίρη συν γενικό έλεγχο για το τι θα χρειαστεί.
Αλλαγή λαδιών και όλων των φίλτρων (λαδιού, πετρελαίου, καμπίνας, αέρα) κόστισε 125€.
Από κει και πέρα ζήτησαν:
240€ για τεντωτήρες start/stop (αλλάχτηκαν)
240€ για μπαταρία start/stop (δεν αλλάχτηκε)
730€ για refubished dpf ή 900 για καινούργιο (δεν αλλάχτηκε)
340€ για ιμάντα χρονισμού (δεν αλλάχτηκε)
Το αυτοκίνητο ήρθε με 180.000χλμ από Γερμανία. Όταν τον ρωτήσαμε αν μπορούν να δουν στο διαγνωστικό τα πραγματικά χιλιόμετρα είπαν ότι δεν γίνεται ωστόσο κοίταξε κάτι στον υπολογιστή και είπε ότι τόσα είναι. Στην ερώτηση που το είδε απάντησε ότι το βρήκε με άλλο τρόπο αλλά δε το συνέχισε.
χολι φακ!!!!!!!!!!!
και γιατι να μην παρει κανεις ενα καινουργιο αμαξι?
elvet έγραψε:Εάν το κόστος συντήρησης του start/stop είναι τόσο υψηλό, + την μπαταρία, τί στο καλό κερδίζει κάποιος από την εφαρμογή του; όλη μέρα κάθε μέρα σε αστικό μποτιλιάρισμα πόσο κέρδος σε καύσιμο;
ακομα και κερδος να εχεις με απιστευτο μποτιλιάρισμα σε καθημερινη βαση,εχει διαφορα να δινεις 1 ευρω σε κάθε γεμισμα παραπανω από την εξτρα καταναλωση λογω μη σταρτστοπ,απο το να δινεις 240αρια μαζεμένα.
Αν και 240 ευρω είναι χοντρικα 200 λιτρα διζελ,για να τα καψεις σε μποτιλιάρισμα όλα αυτά τα λιτρα,πρεπει να αφησεις το αυτοκινητο στο ρελαντί κανα 6μηνο.