Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alex
#683716
mousatos έγραψε:
rocsta έγραψε:Εγω όλους Θαλή τους στέλνω
https://ex-motors.gr/website/index.php?lang=el

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ BWM MINI PORCHE :roll: μα περκέ ;
EXECUTIVE CARS


γιατι ειναι τα καλυτερα :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#683725
alex έγραψε:μηπως την εχουν δει λιγο στο οικονομικο ,εσυ που τους ξερεις?

Την 1η φορα που τους γνωρισα, τους παω ενα MinI R56:
Rocsta: Φέρνει χτύπο από μπροστινό σύστημα στο τιμόνι. Έχω πάει ήδη σε άλλα 2 μαστόρια που φτιαχνουν mini, ο ένας μου ειπε θελει κρεμαγιέρα, ο άλλος θέλει αμορτισέρ.
Θαλής: Έχω και μεταχειρισμένη κρεμαγιερα, και αμορτισερ να δοκιμασουμε.
R: να χαρω το φιλαράκι μου, κρατα το μια βδομαδα και οποτε μπορείς δες το.

Μετα απο 2-3 μέρες:
Θ: Έλα να το πάρεις είναι έτοιμο
R: Τι χρωστάω;
Θ: 60€. Εκτός αν θες να γίνει τέλειο θέλει κατέβασμα ολη η γεφυρα για να φτασουμε στα σινεμπλοκ βάσης και μιλάμε για 250€.

Τι θελω να πω: στις περιπτωσεις που δεν το πηγαινα εκει θα ειχα πληρωσει χρηματα κ δουλεια δε θα ειχε γινει. Οπότε για εμενα το κοστος ειναι δευτερεύον και κάτι σχετικό.
Αν μιλαμε για κοστος ενός τυπικου σερβις (λαδια-φιλτρα) πιθανως με κάποιες εκπτωσεις που κατα καιρούς βγαζει η ΒΕΛΜΑΡ να σε συμφέρει κιολας. Αλλα για βλάβες εκτός των τυπικών, δεν πιστευω ότι ειναι ακριβότεροι. Και ακριβώς επειδή ξηγιούνται έτσι στα έκτακτα, τους παω και στα σερβισακια που είναι πολυ πιο ευκολο χρημα για αυτους.



< >
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#683752 +1 Χωρίς να ξέρω τους συγκεκριμένους.
Το καλό συνεργείο το χρειάζεσαι για να δώσει λύσεις σε προβλήματα που η αντιπροσωπεία θα πετούσε χαρταετό.

Στα της BMW, σίγουρα δεν το πας Παπαδόπουλο ούτε για τα βασικά, η εμπειρία μου είναι καλύτερα να μείνεις χωρίς συντήρηση παρά να περάσει από αυτούς το αυτοκίνητο. :lol: :help:
Άβαταρ μέλους
By alex
#683836 @rocsta σαυτο που λες εχεις δικιο και το ψαχνω και εγω.το σερβις του φιλου μου στον προηγουμενο ασσο πριν 5 χρονια ηταν κανονικο.μετα του εφτιαξε και ενα βανος σε καλη τιμη και δεν ξαναχαλασε.αυτο εμενα μου λεει οτι ξερουν τι κανουν.εχω μαθει οτι εχουν μαθει την δουλεια στην πηγη δλδ. γερμανια και αν δεις φωτο συνεχιζουν να πηγαινουν για εκπαιδευση.αυτο τους το εχω.
φετος ομως πηγε τον νεο ασσο που πηρε και του πηρε οτι και η αντιπροσωπεια.αυτο δεν με πειραζει αλλα η δικαιολγια ηταν ..οτι πρεπει να συνδεθει με γερμανια για να δηλωσει λαδια και μπουζι,που ειναι ασχετο για οσους γνωριζουν.ο φιλος μου δεν γνωριζε παροτι εμπειρος με παλιο ασσο,δεν ασχολειται και πολυ γιαυτο.
μακρια απο βελμαρ,εχουν φυγει οι αρχιτεχνιτες που δουλευαν εκει και εγινε οτιναναι.καμμια σχεση με τον τρικαλιωτη που ηταν.και πανακριβοι πλεον.

@socratesn οχι οτι δεν συμφωνω μαχι σου αλλ για πες τι τραγικο σου εκαναν :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By alex
#683838 αν πηγαινα απο την αλλη πλευρα,ολοι μου λενε για καζακο.απο εδω θαλη και γεραντιδη.δεν εχω προβλημα ομως να πω και σε καποιον που κανει και αλλες μαρκες οχι εξειδικευμενο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#683857
alex έγραψε:η δικαιολγια ηταν ..οτι πρεπει να συνδεθει με γερμανια για να δηλωσει λαδια και μπουζι,που ειναι ασχετο για οσους γνωριζουν

Είσαι σίγουρος οτι δεν ισχύει αυτό; Εννοείται οτι δεν εχω καμια διαθεση να γινω δικηγόρος κανενος.
Ο funky πχ οταν εκανε σερβις στο Renault του εκτός δικτύου, επικοινώνησε η μαστόρισσα με εξουσιοδοτημένο για να δηλωθούν οι εργασίες και να συνεχίσει η εγγυηση. Μηπως στη BMW χρειαζεται επικοινωνια με AG;


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#683858 Για να περαστεί το ιστορικό στον σέρβερ χρειάζεται δήλωση σε ηλεκτρονικό portal με συνδρομή νομίζω (BMW AOS). Για idrive χρειάζεται εργαλείο και για το κλειδί το σχετικό reader.
Άβαταρ μέλους
By alex
#683917 στου γερμανους περνας οτι χρειαζεται να δηλωθει.αν εσυ κανεις καθε 10.000 σερβις ,το κανεις αλλα δεν το δηλωνεις γιατι για να το δηλωσεις πρεπει να μηδενησεις οπως θελουν αυτοι.και αν μηδενησεις στα 10,000 και οχι στα 25.000 που θελουν αυτοι ζητανε τον λογο απο το σερβις.οποτε να θελεις 10.000 μπορει να σο κανει και να μην το περασει εκει ,να περιμενει να κανει 2-3 αλαλγες και μετα μηδενιζεις και δηλωνεις.

τα μπουζι και τα φιλτρα δεν δηλωνονται,ουτε βαλβολινες κιβωτιου κλ.π.γιαυτα μιλαω.αν ειναι κατι πιο σοβαρο τοτε ναι
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#685966 Πλησιάζει το 7ο service του YARIS diesel '14 , μια και δεν υπάρχει βιασύνη για προτείνετε κάποιο εξειδικευμένο Θεσσαλονίκη που να ξέρει απο diesel γιατί θέλω να καθαρίσω και τίποτα egr - προληπτικά - ή αν χρειαστεί κάτι άλλο , αντιπροσωπεία δεν θέλω να παω γιατί δεν εχει πια εγγύηση και αρκετά €€€ τους ακούμπησα τόσα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#688309 Dodge Caliber 1800cc του 2006
219.000km - service κάθε Γενάρη

Φίλτρα λαδιού-αέρα-καμπίνας (όλα MANN): €38
5 λίτρα λάδι Castrol 5W-30 Titanium Edge LL: €45 (παίρνει 4.3λτ περίπου)
4 μπουζί NGK: €15
Βίδα κάρτερ (τάπα): €6
Εργατικά: €0 τα έκανα μόνος

τα παλιά λάδια πήγαν σε φίλο μηχανικό με συνεργείο, που θα μου αλλάξει φούσκα ημιαξονίου, που δε μπορώ εγώ.
Μόλις μαλακώσει ο καιρός θα αλλάξω τακάκια (Ferodο), δισκόπλακες (Brembo) και υγρά φρένων (δε θυμάμαι μάρκα).
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#690090 Έχω την εντύπωση οτι με επακουμβησαν ελαφρώς;

Σε συνεργείο Όπελ (όχι αντιπροσωπεία, αλλά εξειδικευμένο)
Φίλτρα (αέρος, καμπίνας, λαδιού)
Λάδια 5-30
Πολλαπλός τραπεζοειδής ιμάντας
Υγρά φρένων
Τακάκια μπροστά

260€ (170€ υλικά+90 εργασία)
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#690097 Τακάκια εάν θυμάμαι καλά στο Corsa μου (που έχει 2 επιλογές) πρέπει να είναι γύρω στα 80€. Τα φίλτρα σου πρέπει να ήταν συνολικά γύρω στα 50€ από τιμές που βλέπω σε παλιές μου αποδείξεις. Άρα από τιμές ανταλλακτικών νομίζω είσαι κομπλέ

Τα εργατικά είναι όπως το δει κανείς