Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#498302 Έλα τσάμπα πράμα.

0AM198140N » Repair set for multi-coupling 559,06 EUR (incl. VAT 19 %)

Άμα σου καλύψουν τα μισά θα τη βγάλεις με κάνα 500αρικό. Τι είναι ένα 500αρικο μπροστά στο μεγαλείο του dual clutch? :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#498313
Deleted User 1 έγραψε:Έλα τσάμπα πράμα.

0AM198140N » Repair set for multi-coupling 559,06 EUR (incl. VAT 19 %)

Άμα σου καλύψουν τα μισά θα τη βγάλεις με κάνα 500αρικό. Τι είναι ένα 500αρικο μπροστά στο μεγαλείο του dual clutch? :inlove:



Tζάμπα :omg:

Φίλος πλήρωσε 3700€ για το cvt multitronic του Audi Β8 :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#498317
dimik έγραψε:+Peugeot 3008 kilo φαντάζομαι το διάβασες το σχετικό τοπικό έτσι?


Έλα ζηλεύετε τη γαλλική φινέτσα και τα λέτε αυτα :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#498334 Αυτο ειναι το λεγομενο πολυδισκο. Και ειναι κανονικο ανταλλακτικο (σα να λεμε δισκοπλατο στα manual). Θεωρειται αναλωσιμο στα dsg και σε καποια μοντελα τους δυστυχως δε φτουραει πανω απο 70-80Κ χλμ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#498335 To multi-coupling είναι το πολύδισκο, σύμφωνοι. Αλλά όταν λέει, "Repair set for multi-coupling" εννοεί καινούριο πολύδισκο, ή κιτ επισκευής του παλιού;
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#498336 Γιατί κάποιος να μην πάρει ένα αμάξι με κανονικό αυτόματο (ξέρω γω το ΕΑΤ πως το λένε της PSA) και να πάρει αυτό το μπουρδελο; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#498343
dimik έγραψε:
Πάντως ξανά DSG θα έπαιρνα


εννοειτε ,που αλλου θα βρεις τετοια τεχνολογια,που απογειωνει το οδηγειν. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#498405 Δεν έχω VW.
Αλλά έχω οδηγήσει DSG σε διάφορα οχήματα (Golf, Tiguan). Και το θεωρώ εξαιρετικό κιβώτιο.
Στη χρήση είναι ανώτερο του αντίστοιχου 6αριου Powerdrive της Ford & Volvo.
Για το απλό αυτόματο του C3 (το έχει η αδερφή μου) και του Fiat Panda δεν έχω λόγια. Αργό, με μπερδέματα.

Αλλά από την άλλη αν θέλεις 1500 ευρώ κάθε 2-3 χρόνια με το VW, υπάρχει πράγματι θέμα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#498409 Δεν συγκρίνονται κιβώτια διπλού συμπλέκτη (DSG, Powershift) με αυτά με μονό και απλό ρομποτικό μηχανισμό (C3, Panda). Τα πρώτα θα είναι καλύτερα στην χρήση σε κάθε περίπτωση, τα δεύτερα συνήθως (όχι πάντα) είναι πιο αξιόπιστα και κυρίως αν χαλάσουν, μάλλον είναι φθηνότερη η επισκευή τους.
Δεν θ' αγόραζα κανένα από τα δύο πάντως μάλλον... :oops:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#498416 Η παγίδα με τα DSG ήταν ότι τα πρώτα που βγήκαν, τα 6αρια, ήταν διαστημικά σε απόδοση και παράλληλα αρκετά αξιόπιστα. Στη δεύτερη γενιά τους βγήκαν τριμπούρδελα και πλέον είχε ψωνίσει πολύς κόσμος. Όταν δουλεύει σωστά πάντως, δεν έχει αντίπαλο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#498427
dimik έγραψε:
Όλα κι όλα γρύλος δεν έχει σπάσει, νομίζω αυτό ήταν χούι του Golf IV.

< >


Νομίζεις! :svivhaha: :svivhaha: