0AM198140N » Repair set for multi-coupling 559,06 EUR (incl. VAT 19 %)
Άμα σου καλύψουν τα μισά θα τη βγάλεις με κάνα 500αρικό. Τι είναι ένα 500αρικο μπροστά στο μεγαλείο του dual clutch?
Deleted User 1 έγραψε:Έλα τσάμπα πράμα.
0AM198140N » Repair set for multi-coupling 559,06 EUR (incl. VAT 19 %)
Άμα σου καλύψουν τα μισά θα τη βγάλεις με κάνα 500αρικό. Τι είναι ένα 500αρικο μπροστά στο μεγαλείο του dual clutch?
Tζάμπα
Φίλος πλήρωσε 3700€ για το cvt multitronic του Audi Β8
dimik έγραψε:+Peugeot 3008 kilo φαντάζομαι το διάβασες το σχετικό τοπικό έτσι?
Έλα ζηλεύετε τη γαλλική φινέτσα και τα λέτε αυτα
< >
dimik έγραψε:
Πάντως ξανά DSG θα έπαιρνα
εννοειτε ,που αλλου θα βρεις τετοια τεχνολογια,που απογειωνει το οδηγειν.
Αλλά έχω οδηγήσει DSG σε διάφορα οχήματα (Golf, Tiguan). Και το θεωρώ εξαιρετικό κιβώτιο.
Στη χρήση είναι ανώτερο του αντίστοιχου 6αριου Powerdrive της Ford & Volvo.
Για το απλό αυτόματο του C3 (το έχει η αδερφή μου) και του Fiat Panda δεν έχω λόγια. Αργό, με μπερδέματα.
Αλλά από την άλλη αν θέλεις 1500 ευρώ κάθε 2-3 χρόνια με το VW, υπάρχει πράγματι θέμα...
Δεν θ' αγόραζα κανένα από τα δύο πάντως μάλλον...
dimik έγραψε:
Όλα κι όλα γρύλος δεν έχει σπάσει, νομίζω αυτό ήταν χούι του Golf IV.
< >
Νομίζεις!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα