-> Εκτός αντιπροσωπείας: €395
- Ανταλλακτικά: €275 από online κατάστημα (τα ίδια που τοποθετεί το εργοστάσιο)
- Εργασία (συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης): €120
-> Αντιπροσωπεία (ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ): €725
- Ανταλλακτικά: €520 (συμπεριλαμβανομένης έκπτωσης 20%)
- Εργασία: €140 (2,5ώρες * €56,5/ώρα)
- Ευθυγράμμιση: €65 (1ώρα περίπου * €56,5/ώρα)
(Οι τιμές είναι στρογγυλοποιημένες)
Ο Σαρακάκης χρεώνει 3,5+ ώρες εργασίας!!! Ούτε Bentley να έφτιαχναν... απορώ ποιος πάει εκεί το αυτοκίνητό του... Μην πω για τα ανταλλακτικά...
popolaros έγραψε:δεν ακους, δεν ακους....
Μιλάς για σχεδόν διπλάσιο κόστος... είπα να μην το τολμήσω αυτή την φορά...
Serf έγραψε:Ο Σαρακάκης χρεώνει 3,5+ ώρες εργασίας!!! Ούτε Bentley να έφτιαχναν... απορώ ποιος πάει εκεί το αυτοκίνητό του... Μην πω για τα ανταλλακτικά...
Ο Σ χρεώνει τις προβλεπόμενες εργατοώρες για την εκάστοτε εργασία. Τόσο του λέει η μαμά HONDA, τόσο χρεώνει. Και είναι λογικό όταν από αυτές τις εργατοώρες έχουν να πληρωθούν γραμματείες, ταμεία, υπεύθυνοι συνεργείου, αυτοκίνητα αντικατάστασης και δεν ξέρω γω τι άλλο. Εκτός δικτύου, μπορεί ένας μάστορας να κάνει όλες τις παραπάνω δουλειές μόνος του.
Στα ανταλλακτικά κάνει τα μαγικά του
antallaktikaonline.gr
ειχα ψωνισει πριν καποιους μηνες
Λάδια Castrol Edge 5W-30 (5lt): 60 euros
Φίλτρο αέρα Mann: 12 euros
Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα Mann: 20 euros
Φίλτρο λαδιού Mann: 9 euros
Εργατικά: 0 (φίλος)
-----------------------------------------------------------------
Σύνολο: 101 euros
Θα αλλάξω και μπουζί - NGK (4 τεμ): 16 euros και είμαι κομπλέ.
Suzuki στον Γέρακα 450€ δίσκος + εργατικά.
Γενικό συνεργείο στα γλυκα νέρα (καλογρίτσας γκρουπ) 311€ δίσκος + εργατικά + βαλβολίνες σε κιβώτιο, βοηθητικό, εμπρός πίσω διαφορικα.
Serf έγραψε:Σύγκριση κόστους αλλαγής αμορτισέρ σε Type R FN2 του 2007 (παραγγέλθηκαν κι αναμένονται):
-> Εκτός αντιπροσωπείας: €395
- Ανταλλακτικά: €275 από online κατάστημα (τα ίδια που τοποθετεί το εργοστάσιο)
- Εργασία (συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης): €120
[...]
Τελικά η εργασία έγινε με €100. Από τα "ευτράπελα" η δήλωση του τεχνικού περί της αξιοπιστίας των γιαπωνέζικων κι ότι δικαιολογείται αφού "έχουν κινητήρες από το 1800" Α, και ότι "για ποια γιαπωνέζικα αυτοκίνητα μιλάμε" επειδή τα αμορτισέρ ήταν made in spain/germany
Amen and a-women!
Serf έγραψε:Serf έγραψε:Σύγκριση κόστους αλλαγής αμορτισέρ σε Type R FN2 του 2007 (παραγγέλθηκαν κι αναμένονται):
-> Εκτός αντιπροσωπείας: €395
- Ανταλλακτικά: €275 από online κατάστημα (τα ίδια που τοποθετεί το εργοστάσιο)
- Εργασία (συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης): €120
[...]
Τελικά η εργασία έγινε με €100. Από τα "ευτράπελα" η δήλωση του τεχνικού περί της αξιοπιστίας των γιαπωνέζικων κι ότι δικαιολογείται αφού "έχουν κινητήρες από το 1800" Α, και ότι "για ποια γιαπωνέζικα αυτοκίνητα μιλάμε" επειδή τα αμορτισέρ ήταν made in spain/germany
Χωρίς ουδεμία διάθεση τρολαρίσματος και δηλώνοντας εκ των προτέρων φαν της honda, δε νομίζω ότι ο τεχνικός είχε και πολύ άδικο, αν κρίνουμε την καθυστέρηση με την οποία εν τέλει και οι Ιάπωνες κατασκευαστές υιοθέτησαν πάλι τα τούρμπο. Ενδεικτικά και τα τούρμπο των Honda (1500 ή 1600 κ.εκ αν θυμάμαι αλλά και το μοτέρ του επερχόμενου Type R) αλλά και της Toyota (1200 κ.εκ στο τελευταίο Auris) όταν το group VAG έκανε την κίνηση σχεδόν 10 χρόνια πριν, από το 2006 ενώ και οι υπόλοιποι ευρωπαίοι άργησαν λίγο αλλά ακολούθησαν στα χρόνια που ακολούθησαν.