Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#194945 Μόλις ανακάλυψα το http://infopart.org. Μη βαρέσετε αν το ξέρατε ήδη :tomato: Δίνει τη δυνατότητα να βρείτε ποια ανταλλακτικά βγαίνουν ακριβώς με τις προδιαγραφές των OEM ανταλλακτικών, και ενδεχομένως είναι και τα OEM που χρησιμοποιεί και το εκάστοτε εργοστάσιο. Το μόνο κακό είναι ότι δεν "παίζει" καλά ούτε η δενδρική δομή αναζήτησης ανταλλακτικών ανά μοντέλο ούτε και η αναζήτηση βάσει OEM κωδικού. Όμως, με αναζήτηση στο google infopart.org "OEM κωδικό" βρίσκουμε απευθείας τις εναλλακτικές που μας ενδιαφέρουν. Το ανταλλακτικό που επιλέγουμε από τα αποτελέσματα και όλα όσα αναφέρονται ως Cross Numbers είναι που μας ενδιαφέρουν. Ελπίζω να τα έχω καταλάβει σωστά. Κάθε παρατήρηση δεκτή!!

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Serf
#195670 Σύγκριση κόστους αλλαγής αμορτισέρ σε Type R FN2 του 2007 (παραγγέλθηκαν κι αναμένονται):

-> Εκτός αντιπροσωπείας: €395
- Ανταλλακτικά: €275 από online κατάστημα (τα ίδια που τοποθετεί το εργοστάσιο)
- Εργασία (συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης): €120

-> Αντιπροσωπεία (ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ): €725
- Ανταλλακτικά: €520 (συμπεριλαμβανομένης έκπτωσης 20%)
- Εργασία: €140 (2,5ώρες * €56,5/ώρα)
- Ευθυγράμμιση: €65 (1ώρα περίπου * €56,5/ώρα)

(Οι τιμές είναι στρογγυλοποιημένες)

Ο Σαρακάκης χρεώνει 3,5+ ώρες εργασίας!!! Ούτε Bentley να έφτιαχναν... απορώ ποιος πάει εκεί το αυτοκίνητό του... Μην πω για τα ανταλλακτικά...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#195679
popolaros έγραψε:δεν ακους, δεν ακους....


Μιλάς για σχεδόν διπλάσιο κόστος... είπα να μην το τολμήσω αυτή την φορά... :oops:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#195682
Serf έγραψε:Ο Σαρακάκης χρεώνει 3,5+ ώρες εργασίας!!! Ούτε Bentley να έφτιαχναν... απορώ ποιος πάει εκεί το αυτοκίνητό του... Μην πω για τα ανταλλακτικά...

Ο Σ χρεώνει τις προβλεπόμενες εργατοώρες για την εκάστοτε εργασία. Τόσο του λέει η μαμά HONDA, τόσο χρεώνει. Και είναι λογικό όταν από αυτές τις εργατοώρες έχουν να πληρωθούν γραμματείες, ταμεία, υπεύθυνοι συνεργείου, αυτοκίνητα αντικατάστασης και δεν ξέρω γω τι άλλο. Εκτός δικτύου, μπορεί ένας μάστορας να κάνει όλες τις παραπάνω δουλειές μόνος του.
Στα ανταλλακτικά κάνει τα μαγικά του :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#195684 Διαφωνώ. Κόστος γραμματέων και φαρισαίων θα έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη στο κόστος της εργατοώρας! Γιατί είναι κοροϊδία να σου λένε ότι θέλουν 3,5 ώρες για αλλαγή αμορτισέρ. Ας πουν ότι θέλουν δύο ώρες με το διπλό κόστος ανά ώρα. Κι όποιος θέλει, πάει!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#195686 Nαι οκ, δε διαφωνώ, αλλά φαντάζομαι θα παίζει μέσα το marketing. Είναι άλλο να πουν πχ 3 ώρες x 60 ευρώ = 180 Ευρώ και άλλο 2 ώρες x 90 ευρώ = 180 Ευρώ. "wtf 90 ευρώ" θα κάνει ο πελάτης. Βγάζει πιο πολύ μάτι το κόστος εργατοώρας, γιατί μπορείς πιο εύκολα να το συγκρίνεις.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#196950 Έχω ψωνίσει κι εγώ 1 φορά πριν 8 μήνες από το antallaktikaonline.gr. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία. Έκανε γύρω στις 10 μέρες για παραλαβή. Πάντως θέλει ψάξιμο ως προς τις τιμές αν συμφέρει γιατί σε αρκετά ανταλλακτικά ήταν ακριβότερο από ελληνικά eshops.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#199285 Dodge Caliber 1.8 2006:

Λάδια Castrol Edge 5W-30 (5lt): 60 euros
Φίλτρο αέρα Mann: 12 euros
Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα Mann: 20 euros
Φίλτρο λαδιού Mann: 9 euros
Εργατικά: 0 (φίλος)
-----------------------------------------------------------------
Σύνολο: 101 euros

Θα αλλάξω και μπουζί - NGK (4 τεμ): 16 euros και είμαι κομπλέ.
Άβαταρ μέλους
By htanso21
#199459 Για το Jimny δίσκο πλατό.
Suzuki στον Γέρακα 450€ δίσκος + εργατικά.
Γενικό συνεργείο στα γλυκα νέρα (καλογρίτσας γκρουπ) 311€ δίσκος + εργατικά + βαλβολίνες σε κιβώτιο, βοηθητικό, εμπρός πίσω διαφορικα.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#201209
Serf έγραψε:Σύγκριση κόστους αλλαγής αμορτισέρ σε Type R FN2 του 2007 (παραγγέλθηκαν κι αναμένονται):

-> Εκτός αντιπροσωπείας: €395
- Ανταλλακτικά: €275 από online κατάστημα (τα ίδια που τοποθετεί το εργοστάσιο)
- Εργασία (συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης): €120

[...]


Τελικά η εργασία έγινε με €100. Από τα "ευτράπελα" η δήλωση του τεχνικού περί της αξιοπιστίας των γιαπωνέζικων κι ότι δικαιολογείται αφού "έχουν κινητήρες από το 1800" :lol: Α, και ότι "για ποια γιαπωνέζικα αυτοκίνητα μιλάμε" επειδή τα αμορτισέρ ήταν made in spain/germany :metalo:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#203070
Serf έγραψε:
Serf έγραψε:Σύγκριση κόστους αλλαγής αμορτισέρ σε Type R FN2 του 2007 (παραγγέλθηκαν κι αναμένονται):

-> Εκτός αντιπροσωπείας: €395
- Ανταλλακτικά: €275 από online κατάστημα (τα ίδια που τοποθετεί το εργοστάσιο)
- Εργασία (συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης): €120

[...]


Τελικά η εργασία έγινε με €100. Από τα "ευτράπελα" η δήλωση του τεχνικού περί της αξιοπιστίας των γιαπωνέζικων κι ότι δικαιολογείται αφού "έχουν κινητήρες από το 1800" :lol: Α, και ότι "για ποια γιαπωνέζικα αυτοκίνητα μιλάμε" επειδή τα αμορτισέρ ήταν made in spain/germany :metalo:

Χωρίς ουδεμία διάθεση τρολαρίσματος και δηλώνοντας εκ των προτέρων φαν της honda, δε νομίζω ότι ο τεχνικός είχε και πολύ άδικο, αν κρίνουμε την καθυστέρηση με την οποία εν τέλει και οι Ιάπωνες κατασκευαστές υιοθέτησαν πάλι τα τούρμπο. Ενδεικτικά και τα τούρμπο των Honda (1500 ή 1600 κ.εκ αν θυμάμαι αλλά και το μοτέρ του επερχόμενου Type R) αλλά και της Toyota (1200 κ.εκ στο τελευταίο Auris) όταν το group VAG έκανε την κίνηση σχεδόν 10 χρόνια πριν, από το 2006 ενώ και οι υπόλοιποι ευρωπαίοι άργησαν λίγο αλλά ακολούθησαν στα χρόνια που ακολούθησαν.