Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#183401
21 quadra έγραψε:Έχει πλάκα πάντως ένα SUV με κεραμικά τακάκια φορτωμένο σε κατάβαση από βουνό που δουλεύει υπερωρίες το ESP χωρίς ο μέσος οδηγός να καταλαβαίνει ότι το πίσω μέρος δεν γλυστράει γιατί είναι εκεί ο φύλακας άγγελος το ESP και μένει από φρένα και δεν ξέρει γιατί έμεινε


Στο yaris για μπει το esp πρέπει να πηγαίνεις γυρεύοντας. Δυο-τρεις φορές μου έχει ενεργοποιηθεί και το κατάλαβα πολύ καλά αφού πήγαινα αέρα-πατέρα και μου φαίνεται αδιανόητο να μη καταλαβαίνει κάποιος πότε ενεργοποιείται. Ίσως σε κάποιο Suv με παρωχημένα ηλεκτρονικά που επεμβαίνουν πολύ κάτω από το όριο;;; Σε αυτή την περίπτωση βέβαια το πίσω μέρος δεν υπάρχει λόγος να γλιστράει αφού είναι μακριά από το όριο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#183405
GTS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Με όλα αυτά εγώ μπερδεύτηκα κι άλλο πάντως!
Τα εργοστασιακά Brembo εμπρός τακάκια μου άντεξαν 40Κ χλμ. Και κοστίζουν πάνω από 200€!
Όταν τα άλλαξα, έβαλα κάποια του ομίλου Honeywell δεν θυμάμαι ακριβώς τύπο, ήταν πολύ φθηνά (70€ περίπου) και είπα πως θα τα δοκιμάσω και αν δεν κάνουν, τα πετάω.
Τελικά είναι στα ίδια με τα Brembo της BMW.
Στην επόμενη αλλαγή δεν ξέρω τι θα βάλω πάντως. Κάποιοι ορκίζονται αυτά Carbotech, οι δίσκοι πάντως (330mm) δείχνουν μια χαρά και έχουν μπόλικη ζωή ακόμη.


Τα πισω φρενα τα ειχες αλλαξει;

Όχι, δεν έχει νόημα στο δικό μου. Μόνον στα πιο γρήγορα που έχουν αεριζόμενους δίσκους πίσω.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#183485 Εχω δει και νιωσει με τα ματια μου στην νεα σειρα των Merc το esp να κανει μικροδιορθωσεις συνεχεια, τοσο που μονο απολυτα συγκεντρωμενος σε δρομο που ξερεις τις νιωθεις. Εκτος κι αν εισαι ψειρας. Esp απο Esp διαφερει...
Επισης μην ξεχνατε τα torque vectoring και τα xds που εχουν ολα τα νεα αυτοκινητα πλεον. Οποτε το τακακι κανει πολλες δουλειες εκτος απο το να σταματαει το αυτοκινητο οταν πατας φρενο.
Στο δικο μου αυτοκινητο παρατηρησα ανομοιομορφη φθορα στην προηγουμενη αλλαγη τακακιων, και ισως φταιει μια πιστα που ειχα παει, που ειχε δυνατο φρεναρισμα σε καμπη, ή μαλλον ειμαι πιο επιθετικος στις δεξιες στροφες και το xds μαζευει τον εσωτερικο, ή και τα δυο μαζι.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#183624 . κάνε οικονομία και δώσε σε μένα τα 6πίστονα. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#186244 Αλλαγή δισκόπλακες (κ τακάκια βεβαίως-βεβαίως) μπροστά-πίσω, φίλτρο αέρος+λάδια, υγρά φρένων+αλλαγή ακρόμπαρο

εργατικά έδωσα 130€ (με δικό του υγρό φρένων), ανταλλακτικά (ATE, Bosch φιλτρα, Castrol Edge FST 5w/30, Lemförder ακρόμπαρο) 260€

Γκολφ 5 του 2005 :lol:

ΥΓ: του πήρα κ λίγο ρεύμα για να τρίψω τα φώτα πάλι :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#188904 η τιμή ήταν καλή γιατί δεν είναι αντιπροσωπία...

πήγε ένας συνάδελφος στη mercedes να αλλάξει δισκόπλακες μπρος πίσω για μια c coupe 2013 κ του έβγαλαν ένα κουστούμι 1200€ :lipsealed:
ένας άλλος πήγε να κάνει αλλαγή λαδιών κ φίτρων για μια E-Klasse Cabrio 2011 και του το έραψαν με 850€ :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#188979 Δισκόπλακες σε 2 χρόνια; Τί έκανε ; έκοβε βόλτες κάθε Κυριακή στην πράσινη κόλαση;
Άβαταρ μέλους
By xenos
#190115 Γνωρίζει κάποιος τι μεταφορικά έχει περίπου το mr auto; Θέλω φ.αέρος/λαδιού/καμπίνας, μπουζί και τακάκια μπροστινά. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#190145
xenos έγραψε:Γνωρίζει κάποιος τι μεταφορικά έχει περίπου το mr auto; Θέλω φ.αέρος/λαδιού/καμπίνας, μπουζί και τακάκια μπροστινά. :hmmm:


10κατι ευρω αν θυμαμαι καλα, και γω παρομοια παραγγελια με τακακια ειχα κανει.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#190162
Orestis.D έγραψε:
xenos έγραψε:Γνωρίζει κάποιος τι μεταφορικά έχει περίπου το mr auto; Θέλω φ.αέρος/λαδιού/καμπίνας, μπουζί και τακάκια μπροστινά. :hmmm:


10κατι ευρω αν θυμαμαι καλα, και γω παρομοια παραγγελια με τακακια ειχα κανει.


Σε πόσες μέρες παρέλαβες; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#190163
xenos έγραψε:
Orestis.D έγραψε:
xenos έγραψε:Γνωρίζει κάποιος τι μεταφορικά έχει περίπου το mr auto; Θέλω φ.αέρος/λαδιού/καμπίνας, μπουζί και τακάκια μπροστινά. :hmmm:


10κατι ευρω αν θυμαμαι καλα, και γω παρομοια παραγγελια με τακακια ειχα κανει.


Σε πόσες μέρες παρέλαβες; :hmmm:


Δε θυμαμαι παει καιρος, αλλα δεν ειχα παραπονο, εχω παρει 2-3 φορες απο αυτους. Οσο λενε, δε καθυστερησαν.
Με νταλικα ερχονται, απο νοτια Γαλλια-Ιταλια-καραβακι Ελλαδα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#191245 Το κόστος αποστολής του mr auto Ελλάδα είναι στα 10 ευρώ ακόμα και για αρκετά ογκώδη/βαριά ανταλλακτικά. Είχα παραγγείλει τον περασμένο Απρίλιο 4άδα αμορτισέρ και μου ήρθαν σε 5 εργάσιμες με ΕΛΤΑ κούριερ με 10 ευρώ. Παλιότερα συνεργάζονταν με UPS. O χρόνος αποστολής τυπικά κυμαίνεται μεταξύ 5-10 ημερών.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#192943 Έγινε το service των 140kkm στο TypeR (FN2 του 2007) σε γενικό συνεργείο. Το κόστος ανταλλακτικών/εργασίας ήταν €115 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Χοντρικά (δεν έχω την ανάλυση μαζί μου):
- Λάδια 5lt: €65
- Φίλτρο A/C: €12
- Φίλτρο λαδιού: €13
- Εργασία: €25