Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#699324 Peugeot 308 1.6 hdi, αισίως 452.000χλμ. O ιμάντας είχε αλλαχθεί πριν 200.000χλμ και το είχα ξεχάσει οπότε το επίσπευσα αλλά μετά είδα ότι αλλάζεται ανά 240.000χλμ. Καλύτερα που έγινε τώρα γιατί βρέθηκε και τρύπιο ψυγείο.

Συνολικά αν εξαιρέσουμε τα τυπικά σέρβις λάδια-φίλτρα ήταν τα πρώτα 1300€ που δόθηκαν για πιο ''χοντρά'' αναλώσιμα. Δε μου φαίνονται άσχημα για αντιπροσωπία.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#699349 Σε τι φάση είναι το όχημα μετά από τόσα χιλιόμετρα; Για όσους δεν είναι επαγγελματίες, τέτοια νούμερα φαντάζουν τελείως αστρονομικά.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#699354 Νορμάλ θα έλεγα. Εσωτερικα με εξαίρεση το τιμόνι δεν έχει φθορές, ακόμα και τα καθίσματα δεν έχουνε ανοίξει χωρίς να έχει μπει ποτέ κάλυμμα, ούτε οι διακοπτες έχουν ξεθοριασει. Γενικά αποδείχθηκε άκρως ποιοτικό το εσωτερικό.
Εξωτερικά τα χει τα σημάδια του φυσικά αλλά όχι κάτι τραγικό.
Θα έλεγα ότι συνολικά η ποιότητα του ειναι εξαιρετική.
Από βλάβες μόνο ένα δυναμό και ίσως τώρα με το A/C.
Το προσέχουμε κι εμείς βέβαια, μόνο το οτιδήποτε πλαστικό έχει στο κάτω μέρος έχουμε ξηλώσει σε χωραφοδρομους.
Κατά τ αλλά το πάμε προσεγμένα.



< Note >
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#699774
panos2171 έγραψε:Το προσέχουμε κι εμείς βέβαια, μόνο το οτιδήποτε πλαστικό έχει στο κάτω μέρος έχουμε ξηλώσει σε χωραφοδρομους.
Κατά τ αλλά το πάμε προσεγμένα.



< Note >
Εικόνα



Μαλακωσά το πας μάστορα!

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#699789 πήγε ένας φίλος εδώ την C63 AMG 4 ετών για service.
Πέρυσι στα 28.000 χλμ άλλαξαν μόνο λάδια, 1000€.
Φέτος έπρεπε λάδια, μπουζί, υγρά φρένων. Σύνολο 2.000€. Έδωσε και 1.700€ για επέκταση εγγύησης κατά ένα έτος. Σύνολο 3.700€ για φέτος. :omg:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#699792 Εκτός των άλλων πρέπει να κοστίζει ακριβά η εργατοώρα εκεί. Γνωρίζεις πόσο περίπου πάει Πέτρο;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#699798
PeterPan έγραψε:Πέρυσι στα 28.000 χλμ άλλαξαν μόνο λάδια, 1000€.

:dizzy: , ε ρε ηλεκτρική σφαλιάρα που τους χρειάζεται.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#699804
panos2171 έγραψε:Εκτός των άλλων πρέπει να κοστίζει ακριβά η εργατοώρα εκεί. Γνωρίζεις πόσο περίπου πάει Πέτρο;
Θα τον ρωτήσω να μου πει.
Θα σου πω και πόσο έκανε και στο δικό μου που το πήγα έξω σε συνεργείο αλλά όχι αντιπροσωπία.


< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#699890
panos2171 έγραψε:Νορμάλ θα έλεγα. Εσωτερικα με εξαίρεση το τιμόνι δεν έχει φθορές, ακόμα και τα καθίσματα δεν έχουνε ανοίξει χωρίς να έχει μπει ποτέ κάλυμμα, ούτε οι διακοπτες έχουν ξεθοριασει. Γενικά αποδείχθηκε άκρως ποιοτικό το εσωτερικό.
Εξωτερικά τα χει τα σημάδια του φυσικά αλλά όχι κάτι τραγικό.
Θα έλεγα ότι συνολικά η ποιότητα του ειναι εξαιρετική.
Από βλάβες μόνο ένα δυναμό και ίσως τώρα με το A/C.
Το προσέχουμε κι εμείς βέβαια, μόνο το οτιδήποτε πλαστικό έχει στο κάτω μέρος έχουμε ξηλώσει σε χωραφοδρομους.
Κατά τ αλλά το πάμε προσεγμένα.



< Note >
Εικόνα


Αστεράκι εχει βγει. Το μοτέρ ως ντίζελ δεν το πολύμετράω, δεν ειναι τρελά χιλιόμετρα για ενα ντίζελ μοτέρ. Σημασία έχει οτι δεν εχει βγάλει τπτ απο περιφεριακά και οτι ως αίσθηση σου δίνει την εικόνα αυτοκινήτου κι οχι σκορποχώρι. Προσωπικά δε θα ασχολιόμουν να αλλάξω αμάξι αν είχα τέτοια εικόνα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#706830 Στο Focus 08.

Εμπρός σινεμπλόκ ψαλιδιών τα χοντρά.82€ τα εργοστασιακά από αντιπροσωπεία.
Αλλαγή στα 160.000 χλμ. Είχαν τζόγο στο ΚΤΕΟ πέρυσι.

Του χρόνου θα αλλάξω και τα πίσω τα είδαμε και κεινα κουρασμένα.

Άλλαξα και τα υγρά φρένων και τα λάδια και είμαστε έτοιμοι για καλοκαιρινές εξορμήσεις.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#707056 Τέσσερα αμορτισέρ Kayaba.
Μπροστινές δισκόπλακες και τακάκια.
Όλα τα μπροστινά σινεμπλόκ, τα τοπ μάουντς, οι βάσεις της ζαμφόρ και τα μπαράκια της.
Τα μπαλάκια των ψαλιδιών, όλο το μπροστινό σύστημα δηλαδή.
Όλα μαζί 840 ευρώ και δώρο καθαρισμός φαναριών.
Σε Corolla Verso 1.8 του 2005, 258Κ χιλιόμετρα.

Αφού θα το κρατήσουμε μέχρι τη μετάβαση στον ηλεκτρισμό, να είναι όσο πιο ασφαλές γίνεται.