Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By glf
#813347 Στο Focus 1.6Ti-VCT του 2008, φτάσαμε τα 190.00χλμ και θα πέσει έλεγχος διάκενα βαλβίδων λόγω LPG. Με την ευκαιρία πέφτει μεγάλο service με αλλαγή ιμάντα χρονισμού, του βοηθητικού και μια φλάντζα στο ψευτοκάπακο που τρέχει εδώ και καιρό.
Εκτός από λάδια φίλτρα μπουζί, αλλάζω προληπτικά 4 σινεμπλοκ πίσω άξονα και πίσω δίσκους τακάκια.
Κόστος θα βγει κοντά στα 550€ (εκτός από τα μπουζί που τα είχα από πριν στην άκρη).
Χαλάλι του μια χαρά μας πάει.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#813388
MONMAN έγραψε:@saxon_747
@224v

έχετε στα αυτοκίνητα σας ίδιο μοτερ με το iQ , τον 1KR-FE
βρείτε και αγοράστε αυτό
XADO καθαριστικό για τα ελατήρια του εμβόλου
Εικόνα

ενα φτάνει και για τους δυο σας είναι για 20 κυλίνδρους :)
θα καίει λιγότερη βενζίνη γιατί δεν θα λερώνονται πια μπουζί αισθητήρες καταλύτης απο λαδίλα , θα δουλεύει πιο όμορφα και φυσικά δεν θα καίει λάδια , σταγόνα , δοκιμασμένο απο μένα το εχω γράψει και στο τοπικό της Toyota
Έχει.ολόκληρη διαδικασία. Την έκανες μόνος σου ή σε μάστορα;
Άβαταρ μέλους
By thednick
#814063 Κάνουν όντως δουλειά αυτά τα καθαριστικά ή μπορεί να κάνουν την κατάσταση χειρότερη αν ο κινητήρας ειναι πολύ βρώμικος? Έβαλα πρόσφατα ένα της Wurth που είχα διαβάσει καλά σχόλια σε ένα Octavia 1.4 (BCA engine) που έκαιγε λάδια πριν την αλλαγή λαδιών. Ακολούθησα αυτά που έλεγε ο κατασκευαστής, δηλ. το προσθέτεις, 10 λεπτά ρελαντί και μετά αλλαγή λαδιών και φίλτρου.

Δεν ξέρω ακόμη αν έκανε κάτι, αλλά αυτό που μου είπε αυτός που χρησιμοποιεί το αμάξι είναι ότι με το που ζεστάθηκε στην πρώτη βόλτα μετά την αλλαγή λαδιών, όταν ζορίστηκε σε όπισθεν έβγαλε αρκετό καπνό (περισσότερο απο πριν). Του δίνω λίγο χρόνο γιατί το αμάξι κυκλοφόρησε μία φορά μονο μετά την αλλαγή λαδιών, οπότε ελπίζω να ήταν "η καθαριστική δράση" αυτή... Για να είμαι ειλικρινής φοβάμαι μήπως εν τέλει κατέβηκε από την κεφαλή όλη η μούγα και πήγε στα ελατήρια και τα φράκαρε, οπότε τώρα καίει περισσότερο απο πριν...
Άβαταρ μέλους
By thednick
#814270 Τελικά σήμερα που μίλησα ξανά μάλλον βοήθησε όντως το καθαριστικό... απιστευτο... ο καπνός μάλλον στην αρχή ήταν επίπτωση του καθαρισμού??? αλλά τωρα φαινεται να έχει εξαλειφθει...
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#815481 Ειχα παει για τυπικη αλλαγη λαδιων με κοστος 30-40 ευρω και εφυγα σε διαστημα 15 ημερων πληρωνοντας στο συνεργειο 180 ευρω,γιατι διαπιστωθη στον "γέρο" οτι επρεπε να γινει αλλαγη πισω ρουλεμαν,αλλαγη σιαγωνες που ηταν ραγισμενοι,ελατηρια,λιπανση και τα σχετικα,μια σκισμενη φουσκα μπροστα στο ημιαξονιο επισης.

Μεσα σε λιγοτερο απο 1 ετος,μου χαλασε παλι το κοντερ(τρεμοπαιγμα και νεκρωμα οι βελονες),απο βραχυκυκλωμα μου ειπε ο μαστορας,παροτι ομως ειχα πληρωσει για να εχω 1 χρονο εγγυηση,και καλα μου ειπε οτι ειχε προβλημα η αλλη η φυσα και οχι αυτη που ειχε επισκευαστει,οποτε με χρεωσε ναι μεν λιγοτερο,γυρω στα 40 ευρω και πηρα ανανεωση 1 ετους εγγυηση,αλλα χρεωθηκε ενω ειχα εγγυηση,οτι να ναι. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#818414 - Αλλαγή υγρών φρένων
- Φίλτρο καμπίνας
- Μάκτρα υαλοκαθαριστήρων μπροστά
- Προσθήκη αντιψυκτικού
- 1 ώρα εργασίας, περίπου.

Τι κόστος λέτε; Min - Max. Για BMW i3 BEV.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#818418 Την προηγούμενη φορά, πριν από 2 χρόνια, είχα πληρώσει για τα δύο πρώτα, στο ίδιο εξειδικευμένο, 115 €.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#818434
Scotch έγραψε:- Αλλαγή υγρών φρένων
- Φίλτρο καμπίνας
- Μάκτρα υαλοκαθαριστήρων μπροστά
- Προσθήκη αντιψυκτικού
- 1 ώρα εργασίας, περίπου.

Τι κόστος λέτε; Min - Max. Για BMW i3 BEV.

Σε ποιο συνεργειο το πας?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#818479
Scotch έγραψε:- Αλλαγή υγρών φρένων
- Φίλτρο καμπίνας
- Μάκτρα υαλοκαθαριστήρων μπροστά
- Προσθήκη αντιψυκτικού
- 1 ώρα εργασίας, περίπου.

Τι κόστος λέτε; Min - Max. Για BMW i3 BEV.

Κάνα 200άρι θα υπολόγιζα, ίσως λίγο παραπάνω, γιατί τα μάκτρα είναι ακριβά στο συγκεκριμένο.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#818483 Ρωτα τους ποσο παει χωρις φιλτρο και μακτρα, ετσι απο περιεργεια, γιατι αυτα τα 2 μαζι ειναι ουτε μιση ωρα για εναν επαγγελματια. Α, και μετα κατσε ενα σαββατο και αλλαξε τα μονος σου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#818484 Αγόρασε τα μάκτρα μόνος σου, μπορεί να είναι όντως πολύ ακριβά, αν δεν βγάζει κάποιος άλλος. Εγώ αγόρασα μια λάμπα Xenon γιατί κάηκε, η εργοστασιακή κάνει 200+ , η Osram λιγότερο από 70€.