Εκτός από λάδια φίλτρα μπουζί, αλλάζω προληπτικά 4 σινεμπλοκ πίσω άξονα και πίσω δίσκους τακάκια.
Κόστος θα βγει κοντά στα 550€ (εκτός από τα μπουζί που τα είχα από πριν στην άκρη).
Χαλάλι του μια χαρά μας πάει.
MONMAN έγραψε:@saxon_747Έχει.ολόκληρη διαδικασία. Την έκανες μόνος σου ή σε μάστορα;
@224v
έχετε στα αυτοκίνητα σας ίδιο μοτερ με το iQ , τον 1KR-FE
βρείτε και αγοράστε αυτό
XADO καθαριστικό για τα ελατήρια του εμβόλου
ενα φτάνει και για τους δυο σας είναι για 20 κυλίνδρους
θα καίει λιγότερη βενζίνη γιατί δεν θα λερώνονται πια μπουζί αισθητήρες καταλύτης απο λαδίλα , θα δουλεύει πιο όμορφα και φυσικά δεν θα καίει λάδια , σταγόνα , δοκιμασμένο απο μένα το εχω γράψει και στο τοπικό της Toyota
Scotch έγραψε:- Αλλαγή υγρών φρένων
- Φίλτρο καμπίνας
- Μάκτρα υαλοκαθαριστήρων μπροστά
- Προσθήκη αντιψυκτικού
- 1 ώρα εργασίας, περίπου.
Τι κόστος λέτε; Min - Max. Για BMW i3 BEV.
Scotch έγραψε:Τι κόστος λέτε;
Scotch έγραψε:- Αλλαγή υγρών φρένων
- Φίλτρο καμπίνας
- Μάκτρα υαλοκαθαριστήρων μπροστά
- Προσθήκη αντιψυκτικού
- 1 ώρα εργασίας, περίπου.
Τι κόστος λέτε; Min - Max. Για BMW i3 BEV.
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]