Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800690 Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια αλλά από αυτά που διάβασα στο MSDS του προϊόντος:

από τα 425ml, το μεγαλύτερο μέρος του προϊόντος (50-70%) είναι υγρά Fischer-Tropsch που μετατρέπουν το μονοξείδιο του άνθρακα και το υδρογόνο σε υγρά καύσιμα υδρογονάνθρακα.

10-25% είναι αρωματικοί υδρογονάνθρακες.

1-2,5% είναι ορυκτέλαιο.

0,1-1% είναι ναφθαλίνιο.

Όλα αυτά, αν δεν κάνω λάθος, είναι εύφλεκτα υλικά / διαλύτες ή αντιδρούν με τις επικαθήσεις τις οποίες τις μετατρέπουν σε καύσιμη ύλη.

Κάποια από αυτά περιέχονται ήδη στα λάδια. (Δε γνωρίζω σε τι ποσότητες)

Τα 425ml του προϊόντος είναι περίπου το 13% του λαδιού στο οποίο προστέθηκε οπότε μιλάμε για πολύ μικρές ποσότητες χημικών πρόσθετων που, χωρίς να είμαι ειδικός, πιστεύω δεν μπορούν να κάνουν ζημιά στις ποσότητες που τυχόν έμειναν εντός του κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#800697
George_Prix έγραψε:
Πλεον εβαλα σε μια σειρα τα οχηματα σου. Συνολικα 4, απο τα οποια το 1 ειναι Ζ4 :s_yes

Τωρα θα αρχισω να μετραω σπιτια και λοιπα περιουσιακα στοιχεια :shifty:


Δεν έχει μόνο μεγάλη προίκα, είναι και καλό παιδί :inlove:

Για σπίτι. :inlove:


:s_biggrin :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#800706
224v έγραψε:εάν τα λάδια τα τραβήξεις, με την αντλία που κυκλοφορεί στην αγορά θα μεινουν πάλι λίγα μέσα στο Κάρτερ??? στο φίλτρο??

.
Λογικά θα μείνουν περισσότερα από ότι να στραγγίσουν. Δε θα μπω στη διαδικασία, ας μείνει λίγο υγρό να καθαρίζει as we go.
Άβαταρ μέλους
By otso
#800709 Εξαρταται την ταπα Τα παλιοτερα αυτοκινητα πχ φορντ ειχαν την ταπα στο πλαι και με κλιση ετσι στραγγιζε ολο το λαδι . Νεοτερα πχ σιτροεν που εχω οι βολτες που βιδωνει η ταπα ειναι υπεριψωμενες στην εσωτερικη πλευρα της λαμαρινας του καρτερ . Ετσι στο δικο μου παραμενουν 400ml λαδιου. Παρ ολα αυτα η οδηγια της σιτροεν λεει αδειασμα απο την ταπα γιατι η σωληνα της αντλιας βρισκει στο φιλτρο της αντλιας λαδιου και ετσι παραμενει πανω απο ενα λιτρο στο καρτερ.
Παρ ολα αυτα τα περισσοτερα συνεργεια το κανουν ετσι ακομη και εξουσιοδοτημενα και προσπαθουσαν να με βγαλουν τρελο , οτι τοσο λαδι ειχε μεσα και δεν το ειχα κοιταξει . Αποφασισα λοιπον και τα αλλαζω μονος , με χοντρο προβλημα να βγαλω την ποδια απο κατω . Το οποιο ελυσα με πατεντα , της εκανα ταπα κατω ακριβως απο την ταπα λαδιου ωστε να μην χρειαζεται να βγαζω-βαζω.
Οποτε αγαπητε Θρασυβουλε ελεγχεις πριν πας στο συνεργειο ακριβως την σταθμη λαδιου τους λες να ελεγξουν και οι ιδιοι , τα βγαζεις με την αντλια ,που φαινεται ομως ποσο εβγαλε και με το μανιουαλ ανα χειρας που λεει ποσο λαδι περνει το αμαξι κοιτας αν εχουν μεινει μεσα περισσοτερο απο 400ml ζητας να ανοιξουν και την ταπα .
Τοτε θα εχεις πληρη εικονα .
Άβαταρ μέλους
By 224v
#800728 ευχαριστώ φίλτατε, στο Aygo, που καιει λαδακι απλώς συμπληρώνω!!! 150.000 χλμ, και δεν αξίζει να το Πολυκούραζω!!! από το 2015 που το έχω στα χέρια μου, μόνο λάδι συμπληρώνω, άλλαξα τακάκια 45 ευρώ, μια βάση μηχανής μτχ από 107, γιατί δεν είχε η toyota, είναι το 2006 πρώτη παραγωγή και διαφέρει από τις κατοπινές, και το μπουτόν εμπλοκής του A/C.

.
Άβαταρ μέλους
By otso
#800792 Θρασυβουλε αν την εβλεπα απ την αλλη μερια και ειχα διαστασεις θα σου ελεγα ποσο κραταει .
Αν και δεν βλεπω βολτες για ταπα και υπολογιζοντας το υψος
ΑΛΛΑ και να κανω την ζωη σου πιο ενδιαφερουσα , μιας και οι βολτες και οι εκδρομες σε κανουν να πλητεις
Υπολογιζω 1 με 1,5 λιτρο να παραμενει μεσα .
Άβαταρ μέλους
By otso
#800794
224v έγραψε:ευχαριστώ φίλτατε, στο Aygo, που καιει λαδακι απλώς συμπληρώνω!!! 150.000 χλμ, και δεν αξίζει να το Πολυκούραζω!!! από το 2015 που το έχω στα χέρια μου, μόνο λάδι συμπληρώνω, άλλαξα τακάκια 45 ευρώ, μια βάση μηχανής μτχ από 107, γιατί δεν είχε η toyota, είναι το 2006 πρώτη παραγωγή και διαφέρει από τις κατοπινές, και το μπουτόν εμπλοκής του A/C.

.

Μου θυμιζεις τον συχωρεμενο τον Σαφακα τον σιδεροφαγο . Ειχε ενα landini τρακτερ και απο οταν αρχισε να του καιει αρκετα λαδια , μονο συμπλήρωνε . Προς το τελος δε συμπληρωνε μονο με λαδια απο αλλαγη απο αλλο τρακτερ . Παραδοξως το τρακτερ εζησε ο Σαφακας απεβιωσε.
Αν οντως 5 χρονια μονο συμπληρωνεις
Άβαταρ μέλους
By Chris
#800898 Ρε σεις, με τα digital service books τι κανουμε? Εχω εναν μηχανικο εδω στη γειτονια που εμπιστευομαι και βολευει, αλλα δεν εχει προσβαση στο συστημα της audi για να περασει το σερβις. Σε αυτον θα το κανω, δε μου αρεσει το νταβατζιλικι της αντιπροσωπειας, αλλα απορω σε περιπτωση μεταπωλησης πχ τι γινεται? Εγω αν ημουν αγοραστης παντως και μου εξηγουσαν την κατασταση και μου εδειχναν πληρη τιμολογια, λαδια ξυδια ελεγχοι στην ωρα τους δε θα ειχα θεμα

Ρωτουσα τις προαλλες για λαστιχα τραμπα μπρος πισω, σκεφτομουν και να αλλαξω λαδια μονος μου γιατι ηθελε 10 χιλ χλμ για ακομα για την αλλαγη κι ελεγα να κανω μια ενδιαμεση, αλλα ξεχασα το χρονικο οριο, οποτε αυτες τις μερες χτυπησε ειδοποιηση γιατι εκλεισε τα δυο χρονια. Θελει και κτεο μεχρι το μαρτιο, οποτε θα το παω εδω στον τυπο να τα κανει ολα, να μου τραμπαρει και τα λαστιχα να τελειωνω
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#800916 πηγαινε τον στο δικο σου,και κρατα τα τιμολογια των αναλωσιμων/ανταλλακτικων.Βαζει και μια σφραιδα στο βιβλιο και εισα κομπλε. Εγω ετσι κανω στα δικα μου.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#800925
Chris έγραψε:Ναι, αυτο ειναι το πλανο. Εκτος της σφραγιδας, γιατι δεν υπαρχει καπου να τη βαλει :s_biggrin

εαν κοψει αποδειξη την κρατας.
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#800939 Εγώ σε Mercedes Πήγαινα στο γνωστό μου κ τα έκανα όλα κ τα αγόραζα όλα, εκτός από αλλαγή λαδιών
Μετά στο επίσημο έδινα λάδια κ φίλτρο κ έκανα το υπόλοιπο service έκανε κ Αναβάθμιση κλπ καταχώρηση ηλεκτρονική. Πάλι κερδισμένος έβγαινα.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#801102 @saxon_747
@224v

έχετε στα αυτοκίνητα σας ίδιο μοτερ με το iQ , τον 1KR-FE
βρείτε και αγοράστε αυτό
XADO καθαριστικό για τα ελατήρια του εμβόλου
Εικόνα

ενα φτάνει και για τους δυο σας είναι για 20 κυλίνδρους :)
θα καίει λιγότερη βενζίνη γιατί δεν θα λερώνονται πια μπουζί αισθητήρες καταλύτης απο λαδίλα , θα δουλεύει πιο όμορφα και φυσικά δεν θα καίει λάδια , σταγόνα , δοκιμασμένο απο μένα το εχω γράψει και στο τοπικό της Toyota