Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509494 Peugeot 208 1.2T Puretech EAT6, δεύτερο ετήσιο service στα 21.200χλμ στο Γκάλλο. Το αμάξι έχει πρόγραμμα service 4ετίας οπότε χωρίς κόστος αλλάχθηκαν τα εξής:

1) λάδια
2) φίλτρο λαδιού
3) φίλτρο καμπίνας ενερ. άνθρακα
4) υγρά φρένων

Με επιπλέον κόστος 80€:

1) ιμάντας a/c
2) έκδοση κάρτας καυσαερίων
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509514 Αυτή είναι μία καλή ερώτηση και το χω και γω απορία και τους γκρίνιαξα αρκετά. Δυστυχώς το αμάξι το πήγε η μάνα μου και δε μπορούσα να δω σε τι κατάσταση ήταν ο ιμάντας. Αυτοί είπαν ότι είδαν μία κάποια φθορά και ότι θεωρείται αναλώσιμο.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#509522 Σε όλα τα αμάξια οι ιμάντες είναι μέρος της προγραμματισμένης συντήρησης και αμφιβάλω αν υπάρχει αμάξι που να ζητάει ιμάντα κάθε 20.000.

Άνοιξε το βιβλίο σέρβις και δες τί λέει και πράξε αναλόγως
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509524 Στο servicebox εάν βάλεις την ηλικία και τα χλμ του οχήματος δίνει τα παρακάτω ως συμπληρωματικές εργασίες:

ΈΛΕΓΧΟΣ PH ΥΓΡΟΎ ΨΎΞΗΣ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΙΜΆΝΤΑ ΚΊΝΗΣΗΣ ΑΞΕΣΟΥΆΡ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΚΙΤ ΔΙΑΝΟΜΉΣ / ΧΡΟΝΙΣΜΟΎ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΚΙΤ ΙΜΆΝΤΑ ΑΞΕΣΟΥΆΡ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΜΠΟΥΖΊ ΑΝΆΦΛΕΞΗΣ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΙΤ ΧΡΟΝΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΛΊΑΣ ΝΕΡΟΎ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΓΓΊΟΥ ΑΦΎΓΡΑΝΣΗΣ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΦΊΛΤΡΟΥ ΑΈΡΑ


Υποθέτω ότι αυτά τα έχουν γράψει για να είναι καλυμμένοι σε αντίστοιχη περίπτωση και ότι αποτελούν στην ουσία προληπτικό έλεγχο. Αλλιώς είναι απλά ένας τρόπος να βγάλουν το κόστος του "δωρεάν" service.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#509543 Kάθε χρόνο έχεις τα παράκατω:

ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΙΜΆΝΤΑ ΚΊΝΗΣΗΣ ΑΞΕΣΟΥΆΡ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΚΙΤ ΔΙΑΝΟΜΉΣ / ΧΡΟΝΙΣΜΟΎ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΚΙΤ ΙΜΆΝΤΑ ΑΞΕΣΟΥΆΡ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΜΠΟΥΖΊ ΑΝΆΦΛΕΞΗΣ
ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΙΤ ΧΡΟΝΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΛΊΑΣ ΝΕΡΟΎ


:dizzy:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509544 Προφανώς και όχι αλλά αναγράφονται ως "συμπληρωματικές εργασίες". Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι τα αναφέρουν ως σημεία ελέγχου ώστε να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση που χρειάζεται κάτι αλλαγή πιο νωρίς από το προβλεπόμενο και να μην το περνάνε στην εγγύηση.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#511031 Σήμερα έβγαλα κάρτα καυσαερίων (άργησα λίγο λόγω ακινησίας του οχήματος) στο Astra. Δεν ξέρω αν οι τιμές είναι πραγματικές, αν δηλαδή το μηχάνημα μετρούσε κανονικά, αλλά τα νούμερα ήταν εκπληκτικά για αμάξι με 290.000+ km.

Χαμηλές στροφές
CO/HC = 0/12
Υψηλές στροφές
CO/HC = 0/15
λ = 1.024

Συγκρίνοντας και με τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας (κάπου 15-20), από ίδιας ηλικίας μέχρι εντελώς καινούργια, το Astra είχε διαχρονικά τις καλύτερες (πολύ πολύ καλύτερες) τιμές στα καυσαέρια. Αν βρω κάπου τις παλιές τιμές θα τις ανεβάσω (νομίζω ότι τις είχα ανεβάσει κάπου στους 4Τροχούς).

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#511038 Κανένα μηχάνημα δεν μετράει κανονικά, τσάμπα τους δίνεις σημασία.
Σε τρεις μετρήσεις ήχου στο ΚΤΕΟ, η Ducati γράφει σταθερά 90dB. Περιττό να πω πως στο ενδιάμεσο άλλαξα και εξάτμιση (original Termignoni).
To αυτό και για τα καυσαέρια, απλώς δεν θέλουν να κόβουν κανέναν.
Δεν θέλω να πως πως θα έπρεπε να κοπεί προφανώς, αλλά δεν είναι να παίρνεις τέτοιες μετρήσεις στα σοβαρά.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#511071 Δεν είναι μέτρηση ΚΤΕΟ αυτή που έγραψα. ΚΤΕΟ περνάω του χρόνου. Τώρα, αν είναι πειραγμενα τα μηχανήματα δεν το ξέρω. Και στο ΚΤΕΟ πάντως ίδιες τιμές μου βγάζουν εδώ και χρόνια, εκτός από πέρυσι, που έβγαλαν παραπάνω. Μου άναψες φωτιές τώρα. Θα κοιτάξω τιμές διαχρονικά και θα επανέλθω.

Για το θέμα θορύβου θα σου πω τι συμβαίνει και περνάς. Υπάρχει συγκεκριμένη μεθοδολογία μέτρησης (απόσταση, γωνία, θόρυβος υποβάθρου κτλ) η οποία είναι δεδομένο ότι δεν είναι δυνατόν να τηρηθεί. Αν βάλεις πιο μακριά το μικρόφωνο και αυξήσεις τον θόρυβο υποβάθρου πέρασες πανηγυρικά με ό,τι εξάτμιση θες. Για αυτόν τον λόγο σπανίως θα δεις (έχω να δω πάνω από 10 χρόνια) μετρήσεις στον δρόμο από ΕΛ.ΑΣ. Παλιά, μετρούσαν στον Φλοίσβο, στο κλασσικό μπλόκο ή ακόμη και στο Μικρολίμανο στην στροφή με το περίπτερο και την καντίνα. Τώρα... Απολύτως τίποτε.

Ευχαριστώ.

* Πολλές φορές γράφω για το bloka. Θυμήθηκα πάλι ότι είχα γράψει ένα καλό άρθρο σχετικό με τον θόρυβο και τις μετρήσεις αυτού. Ήταν και θέμα της διπλωματικής μου και τότε, μιλάμε για εποχές 2000, είχαμε φέρει κάτι νέες μεθοδολογίες, που χρησιμοποιούνται σήμερα παντού στο Δημόσιο (μελέτες κτλ). Κρίμα που έχει χαθεί όλη αυτή η πληροφορία και δεν έχω κρατήσει αυτά τα κείμενα αναφοράς.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#511187 Για το τελευταίο που γράφεις, μπορεί και να το έχω κρατήσει στον υπολογιστή, δεν υπόσχομαι τίποτα όμως. Όταν επιτέλους ξεμπερδέψω από το Τελ Αβίβ και γυρίσω πίσω θα του ρίξω μια ματιά (δεν μπορώ από εδώ, δεν είναι συνδεδεμένος στο ίντερνετ για λόγους ασφαλείας.)
Άβαταρ μέλους
By otso
#511235
g8777 έγραψε:Για το τελευταίο που γράφεις, μπορεί και να το έχω κρατήσει στον υπολογιστή, δεν υπόσχομαι τίποτα όμως. Όταν επιτέλους ξεμπερδέψω από το Τελ Αβίβ και γυρίσω πίσω θα του ρίξω μια ματιά (δεν μπορώ από εδώ, δεν είναι συνδεδεμένος στο ίντερνετ για λόγους ασφαλείας.)


Για το κοστοσ σερβισ της σακαρακας που σου εχει χρεωσει η υπηρεσια δεν μας γραφεις τιποτα ομως .
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#511518 Αφού αυτόν τον καιρό ανακατασκευάζω το quadra είπα μήπως βρώ τα 2 εμπρός φανάρια του να τα άλλαζα με καινούργια που έχουν καινούργιους καθρέφτες, το εξωτερικό είναι γυαλί οπότε δεν έχω πρόβλημα θολώματος, ήξερα ότι είναι δυσεύρετα και δεν βρίσκονται εύκολα γιατί τα έφτιαξε μόνο η Valeo και φτιάχτηκαν μόνο 875 αυτοκίνητα, παιδεύτικα αλλά βρήκα, δείτε τιμή τεμαχίου :lol:

https://www.subito.it/accessori-auto/fa ... 376540.htm