Πηγα και φουλαρα προηγουμενως και τελικα βενζινη δεν λειπει. Κατι αλλο εχει παιχτει και δε μετραει σωστα το φλοτερ. Εχει κολλησει ο δεικτης στη μεση σχεδον και το αμαξι ειναι φουλ.
Αρα μαλλον αποσυρω τα καλα σχολια για το μαστορα. Επρεπε να εχουν τσεκαριστει αυτα πριν μου παραδοσει το αμαξι. Τωρα πρεπει να ξανατρεχω.
< >
224v έγραψε:ισως πλεον οι βενζινες να ιναι καθαρες ωστε να μην εχουν τιποτα μεσα που να μπορουν να τα συγκρατουν... τα φιλτρα. Και εγω αλλαξα στο 2.24v το φιλτρο μετα απο 50-60 χλμ και ηταν πεντακαθαρο... που εντυπωσιαστηκε τοτε και ο μηχανικος μου....
Αυτο ελειπε να μην ηταν πεντακαθαρο μετα απο 50 - 60 χλμ!
Y.V έγραψε:224v έγραψε:ισως πλεον οι βενζινες να ιναι καθαρες ωστε να μην εχουν τιποτα μεσα που να μπορουν να τα συγκρατουν... τα φιλτρα. Και εγω αλλαξα στο 2.24v το φιλτρο μετα απο 50-60 χλμ και ηταν πεντακαθαρο... που εντυπωσιαστηκε τοτε και ο μηχανικος μου....
Αυτο ελειπε να μην ηταν πεντακαθαρο μετα απο 50 - 60 χλμ!
50-60 χιλιαδες χλμ!!! λαθος μου
Roulis έγραψε:Γεμισε ντεποζιτο μηδενισε μετρητη και οδηγα, λογικα θα ανεβοκατεβει φλοτερ και θα κανει adjustΑυτο εκανα και περιμενω.
< >
σε πολλα αυτοκινητα αργουν να ανεβουν οι δεικτες στο φουλ οταν γεμισεις.Το αντιμετωπιζω με πολλα νοικιαρικα που πρεπει να τα παραδοσω,στην σταθμη που τα παρελαβα.
παιζει να κουνησαν κατι στο φλοτερ οπως το μονταριζαν,και να σου δειχνει διαφορετικα.
Λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας, μπουζι, ιμαντας
320 €.
Ετσουξε αλλα ας οψεται. Μετα απο 127.600 χλμ. που εχει κανει, λογικο ειναι να αρχισουν να αυξανονται οι τιμες. Την Παρασκευη Κ.Τ.Ε.Ο. και συντομα θα χρειαστει μπαταρια και λάστιχα.
Focusman91 έγραψε:Σερβις 8ετιας στον Κακλαμανο για το Fiestaκι.
Λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας, μπουζι, ιμαντας
320 €.
Ετσουξε αλλα ας οψεται. Μετα απο 127.600 χλμ. που εχει κανει, λογικο ειναι να αρχισουν να αυξανονται οι τιμες. Την Παρασκευη Κ.Τ.Ε.Ο. και συντομα θα χρειαστει μπαταρια και λάστιχα.
ειχε και αντλια νερου αυτο μεσα η μονο το λουρι?
Λάδια, φ. λάδι, φ. καμπίνας. Αναβάθμιση λογισμικού και κάρτα καυσαερίων. Τα βρίσκω εξαιρετικά πολλά.
Η χρέωση στο λάδι είναι καλή (10 ευρώ το λίτρο χωρίς ΦΠΑ), αλλά στα υπόλοιπα είναι υψηλή ( 14 το φ.λαδιού και 30 το φ.καμπίνας).
Εργασία 90 ευρώ!!!! Αυτό είναι ΠΑΡΑ πολύ.
Παρεπιπτόντως το πήγα στο Volvo Παντόπικος που είχε και την καλύτερη τιμή σε σχέση με ΒΕΛΜΑΡ (240) και ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ (220).
Είχε αλλαχθεί πέρσι το φ. πετρελαίου (στα 30 χιλ χλμ).
Λάδι
Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο καμπίνας
Μπουζί
Υγρά φρένων
Πλύσιμο σπέσιαλ
δωρεάν
citastak έγραψε:Service v40 D2, τριετίας (50 χιλ χλμ), 180 ευρώ.
Λάδια, φ. λάδι, φ. καμπίνας. Αναβάθμιση λογισμικού και κάρτα καυσαερίων. Τα βρίσκω εξαιρετικά πολλά.
Η χρέωση στο λάδι είναι καλή (10 ευρώ το λίτρο χωρίς ΦΠΑ), αλλά στα υπόλοιπα είναι υψηλή ( 14 το φ.λαδιού και 30 το φ.καμπίνας).
Εργασία 90 ευρώ!!!! Αυτό είναι ΠΑΡΑ πολύ.
Παρεπιπτόντως το πήγα στο Volvo Παντόπικος που είχε και την καλύτερη τιμή σε σχέση με ΒΕΛΜΑΡ (240) και ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ (220).
Είχε αλλαχθεί πέρσι το φ. πετρελαίου (στα 30 χιλ χλμ).
Η εργασία είναι πάρα πολύ, θα έπρεπε να είναι τα μισά. Ούτε μια ώρα δεν χρειάζεται το συνεργείο γι' αυτά, δεν δικαιολογείται το κόστος.
Όσο για τα αναλώσιμα, αν το φίλτρο είναι ενεργού άνθρακα, η τιμή είναι ΟΚ. Αν όχι, είναι πανάκριβο.
Anonymous Founder έγραψε:citastak έγραψε:Service v40 D2, τριετίας (50 χιλ χλμ), 180 ευρώ.
Λάδια, φ. λάδι, φ. καμπίνας. Αναβάθμιση λογισμικού και κάρτα καυσαερίων. Τα βρίσκω εξαιρετικά πολλά.
Η χρέωση στο λάδι είναι καλή (10 ευρώ το λίτρο χωρίς ΦΠΑ), αλλά στα υπόλοιπα είναι υψηλή ( 14 το φ.λαδιού και 30 το φ.καμπίνας).
Εργασία 90 ευρώ!!!! Αυτό είναι ΠΑΡΑ πολύ.
Παρεπιπτόντως το πήγα στο Volvo Παντόπικος που είχε και την καλύτερη τιμή σε σχέση με ΒΕΛΜΑΡ (240) και ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ (220).
Είχε αλλαχθεί πέρσι το φ. πετρελαίου (στα 30 χιλ χλμ).
Η εργασία είναι πάρα πολύ, θα έπρεπε να είναι τα μισά. Ούτε μια ώρα δεν χρειάζεται το συνεργείο γι' αυτά, δεν δικαιολογείται το κόστος.
Όσο για τα αναλώσιμα, αν το φίλτρο είναι ενεργού άνθρακα, η τιμή είναι ΟΚ. Αν όχι, είναι πανάκριβο.
Δεν έχω ιδέα για το φ. καμπίνας και δεν ξέρω και πως να το ψάξω.
Συμφωνώ για τη χρέωση της εργασίας.
Θα πρέπει να βρω να πηγαίνω αλλού, που να έχουν όμως τα updates της Volvo.