Ο opel μπορεί να είναι κορυφή αλλά δυστυχώς δε μου κάνει.
Ο opel μπορεί να είναι κορυφή αλλά δυστυχώς δε μου κάνει.
Deleted User 1 έγραψε:Stilskin έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Ναι το ξέρω ότι είναι όλα μαζί και έχοντας εικόνα του μπροστινού συστήματος, άπαξ και βγουν τα φρένα μετά μόνο βιδώνεις - ξεβιδώνεις, κουμπώνεις - ξεκουμπώνεις. Η δουλειά είναι στο πρεσάρισμα των σινεμπλοκ, 4 ψαλιδιών αν θυμάμαι καλά έχω πάρει και άλλα 2 που πάνε στην αντιστρεπτική. Ο γείτονας μάστορας προ 2μηνου μου χει πει 150€ και καλά ειδική τιμή αλλά δυστυχώς στο μεταξύ το κλεισε το μαγαζί.Σίγουρα είναι σωστά τα στοιχεία του συνεργείου; Γιατί σε αυτή την διεύθυνση είναι ο Κορωναίος Νίκος ο οποίος είναι πραγματικά πολύ καλός επαγγελματίας.
Στο 200αρι υπολογίζω και μία φούσκα του 10αρικου. Δεν ξαναπαίρνω oem με 50€ μιας που είτε έτσι είτε αλλιώς κάθε χρονο αλλάζω κι από μία. Τις τρώει το σύστημα έτσι όπως είναι.
Ο πλυντηριάς μου που είναι γάτος με μαστόρους και πρώην κάγκουρας, με έστειλε σ' αυτόν. Αν έχει κανείς πληροφόρηση, ενημερώνει.
< Note 4 >
Ένα εξειδικευμένο vag έχει εκεί γύρω σύμφωνα με το street view τουλάχιστον. Θα περάσω αύριο να δω.
rx8_drifter έγραψε:Μου αρέσει η μινιμαλ προσέγγιση
Με αφορμή κουβέντα με ανίδεο μέλος του φόρουμζ περι συντήρισης, σκεφτόμουν τα παρακάτω τα οποία εφάρμοσα στο δικό μου αμάξι, με σκοπό το να περιορίσω τα έξοδα, χωρίς όμως να διακινδυνεύσω την ποιότητα της συντήρησης,
1)Συχνότητα αλλαγής λαδιών: Η τουότα για τον 4AFE έλεγε κάθε 5000. Όταν το πήρα απ τον φάδερ με 100.000χλμ Εκανα 3 αναλύσεις λαδιών στα 100.000, 200.000 και 270.000 (μετά το παράτησα) με λάδια τα οποια τα είχα αφησει 10.000 και 15.000 χλμ To TBN ήταν ακόμα πολύ ψηλό (έβαζα σχεδόν πάντα Castrol GTX 5-40 ή 10-40) οπότε και αποφάσισα να μετακομίσω τις αλλαγές στα 10.000+. Εννοείται η συντριπτική πλειοψηφία των αλλαγών γινόταν backyard sessions. Mε εναν πρόχειρο υπολογισμό, έχω κάνει γύρω στις 30 λιγότερες αλλαγες, με ένα κόστος 40 ευρώ χοντρικά μιλάμε για 1200 ευρώ κέρδος σε σχέση με την ευλαβική τήρηση μάνουαλ
2)Ιμάντες (οχι εκκεντροφόρου προφανώς αν και μετά την τελευταία αλλαγή που είχα 115.000 βγήκε εντελώς καινούργιος). Η Τουοτα λέει αλλαγές κάθε 40.000 αν θυμάμαι καλά. Τους αλλαζω μαζί με του εκκεντροφόρου, εδώ μιλάμε για 3 αλλαγές χοντρικά αντί για 8, θα χουν κανα 100ρικο όλοι μαζι (χωρια τα εργατικά), ένα 500αρικο λιγότερο.
3)Μπουζι: αν και δε φοράει τα ακριβά ιριδίου, η Τουοτα λέει αλλαγή κάθε 20.000. Οπτικός έλεγχος και αν δε βαριόμουν κι ενα φιλερ για να δώ διάκενο, και αλλαγή κάθε 50.000 χοντρικά. 300 ευρώ λιγότερο περίπου
4)Φίλτρα. Λαδιού άλλαζα όχι φανατικά σε κα΄θε αλλαγη αν δε βαριόμου. Με κανα 8 ευρω το φίλτρο μας κάνει χοντρικά ενα 300€. Αέρα γενικά το άλλαζα στα 10.000 όπως στο πρόγραμμα. Βενζίνας είχε αρκετα μεγάλο διάστημα όποτε δεν ασχολούμαι.
5)Βαλβολίνες αλλάζοταν ευλαβικά στα 20.000 μιας και εδώ έχουμε ευαισθησία
6)Στα 300.000 αλλαξα υγρά κρεμαγιέρας κι ας μην υπάρχει πρόβλεψη στη συντήρηση. Να επισημάνω ότι τα υγρά βγήκαν καταμαυρα απο μέσα ( αυτή η αλλαγή είμαι σίγουρος ότι έδωσε σίγουρα έξτρα χρόνια σε τρόμπες τσιμουχάκια κλπ )
και ζήτησα να αλλαχθούν προληπτικά οι φούσκες των ημιαξονίων (δεν είχαν σημάδια πολυκαιρίας) αλλά με τόσα χλμ ήθελα να αλλάξω οπωσδήποτε γράσο στα ρουλεμαν.
7)Στα 200.000 και στα 400.000 καθαρίστηκαν τα μπεκ. Και τις δυο φορές ήταν απαραίτητο όπως έδειξε η νεκροψία
8)Το αυτοκίνητο σηκωνονταν τουλαχιστον 4-5 φορες το χρόνο σε αναβατώριο και εξεταζοταν εξονυχιστικά. Προφανώς το καπώ ανοίγει τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα.
rx8_drifter έγραψε:Μου αρέσει η μινιμαλ προσέγγιση
rx8_drifter έγραψε:Το αυτοκίνητο σηκωνονταν τουλαχιστον 4-5 φορες το χρόνο σε αναβατώριο και εξεταζοταν εξονυχιστικά. Προφανώς το καπώ ανοίγει τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα.
dimik έγραψε:Σιγά μην ανοίγω το καπώ κάθε βδομάδα, δεν αγόρασα αυτοκίνητο για να το φτιάχνω εγώ, αυτά τα έκαναν τότε με το Model T, τώρα λαμπάκι->ραντεβού συνεργείο->καφές και πλοουτσοπ με την γραμματέα->πληρωμή με κάρτα κι έφυγες
dimik έγραψε:Σπελλ ιτ γουιθ μι.....Πι Εμ Ττάπλγιου
bill33 έγραψε:The Cyprus way, κατά το κιαρπόξ...dimik έγραψε:Σπελλ ιτ γουιθ μι.....Πι Εμ Ττάπλγιου
PMW ?
dimik έγραψε:Σπελλ ιτ γουιθ μι.....Πι Εμ Ττάπλγιου
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]