Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#464526 |λογοκρισία| παίχτηκε. Πρέπει να ξαναρωτήσω τον πλυντηριά μου μήπως δεν κατάλαβα εγώ καλά.

Ο opel μπορεί να είναι κορυφή αλλά δυστυχώς δε μου κάνει.
Άβαταρ μέλους
By Stilskin
#464529 Ασχολείται και με άλλα αυτοκίνητα πάντως αν αυτό είναι το πρόβλημα σου. Εξειδικευμένο μεν σε Opel αλλά πάνε συνέχεια και κάτοχοι άλλων αυτοκινήτων. Αν περάσεις πάντως από εκεί κάνε μια στάση να μιλήσεις μαζί του. Εγώ 13 χρόνια τον Νίκο εμπιστεύομαι καθώς και ένα άλλο συνεργείο στο Μπουρνάζι.

< Note 4 >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#464587
Deleted User 1 έγραψε:
Stilskin έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Ναι το ξέρω ότι είναι όλα μαζί και έχοντας εικόνα του μπροστινού συστήματος, άπαξ και βγουν τα φρένα μετά μόνο βιδώνεις - ξεβιδώνεις, κουμπώνεις - ξεκουμπώνεις. Η δουλειά είναι στο πρεσάρισμα των σινεμπλοκ, 4 ψαλιδιών αν θυμάμαι καλά έχω πάρει και άλλα 2 που πάνε στην αντιστρεπτική. Ο γείτονας μάστορας προ 2μηνου μου χει πει 150€ και καλά ειδική τιμή αλλά δυστυχώς στο μεταξύ το κλεισε το μαγαζί.

Στο 200αρι υπολογίζω και μία φούσκα του 10αρικου. Δεν ξαναπαίρνω oem με 50€ μιας που είτε έτσι είτε αλλιώς κάθε χρονο αλλάζω κι από μία. Τις τρώει το σύστημα έτσι όπως είναι.

Ο πλυντηριάς μου που είναι γάτος με μαστόρους και πρώην κάγκουρας, με έστειλε σ' αυτόν. Αν έχει κανείς πληροφόρηση, ενημερώνει.
Σίγουρα είναι σωστά τα στοιχεία του συνεργείου; Γιατί σε αυτή την διεύθυνση είναι ο Κορωναίος Νίκος ο οποίος είναι πραγματικά πολύ καλός επαγγελματίας.

< Note 4 >

Ένα εξειδικευμένο vag έχει εκεί γύρω σύμφωνα με το street view τουλάχιστον. Θα περάσω αύριο να δω.

Δε ρωτάς και εδώ http://dralexautohaus.gr/1/
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#471334 Σέρβις διετίας στο Ατος της συντρόφου ( διετίας γιατί με 4.000χλμ το χρόνο απλά δεν ασχολούμαστε για συχνότερα). 6€ τα φίλτρα λαδιού και αέρα μαζί (tokyo filter) , λάδι 10w40 από τα lidl ( είχαμε από την προηγούμενη αλλαγή αλλά έχει 3€ το λίτρο οπότε 9€, να σημειωθεί ότι 4 χρόνια τώρα με αυτά τα λάδια δεν καίει σταγόνα), ενώ 20€ πήρε ο μάστορας αφου ασχολήθηκε τουλάχιστον μια ώρα, ανοίγοντας και καθαρίζοντας τα ταμπουρα πίσω, έλεγξε μπουζι, ρεγουλαρε τον ιμάντα που ακουγόταν λίγο και γενικά έλεγξε τα πάντα.

< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#471413 Μου αρέσει η μινιμαλ προσέγγιση :superman:

Με αφορμή κουβέντα με ανίδεο μέλος του φόρουμζ :shifty: περι συντήρισης, σκεφτόμουν τα παρακάτω τα οποία εφάρμοσα στο δικό μου αμάξι, με σκοπό το να περιορίσω τα έξοδα, χωρίς όμως να διακινδυνεύσω την ποιότητα της συντήρησης,

1)Συχνότητα αλλαγής λαδιών: Η τουότα για τον 4AFE έλεγε κάθε 5000. Όταν το πήρα απ τον φάδερ με 100.000χλμ Εκανα 3 αναλύσεις λαδιών στα 100.000, 200.000 και 270.000 (μετά το παράτησα) με λάδια τα οποια τα είχα αφησει 10.000 και 15.000 χλμ To TBN ήταν ακόμα πολύ ψηλό (έβαζα σχεδόν πάντα Castrol GTX 5-40 ή 10-40) οπότε και αποφάσισα να μετακομίσω τις αλλαγές στα 10.000+. Εννοείται η συντριπτική πλειοψηφία των αλλαγών γινόταν backyard sessions. Mε εναν πρόχειρο υπολογισμό, έχω κάνει γύρω στις 30 λιγότερες αλλαγες, με ένα κόστος 40 ευρώ χοντρικά μιλάμε για 1200 ευρώ κέρδος σε σχέση με την ευλαβική τήρηση μάνουαλ

2)Ιμάντες (οχι εκκεντροφόρου προφανώς αν και μετά την τελευταία αλλαγή που είχα 115.000 βγήκε εντελώς καινούργιος). Η Τουοτα λέει αλλαγές κάθε 40.000 αν θυμάμαι καλά. Τους αλλαζω μαζί με του εκκεντροφόρου, εδώ μιλάμε για 3 αλλαγές χοντρικά αντί για 8, θα χουν κανα 100ρικο όλοι μαζι (χωρια τα εργατικά), ένα 500αρικο λιγότερο.

3)Μπουζι: αν και δε φοράει τα ακριβά ιριδίου, η Τουοτα λέει αλλαγή κάθε 20.000. Οπτικός έλεγχος και αν δε βαριόμουν κι ενα φιλερ για να δώ διάκενο, και αλλαγή κάθε 50.000 χοντρικά. 300 ευρώ λιγότερο περίπου

4)Φίλτρα. Λαδιού άλλαζα όχι φανατικά σε κα΄θε αλλαγη αν δε βαριόμου. Με κανα 8 ευρω το φίλτρο μας κάνει χοντρικά ενα 300€. Αέρα γενικά το άλλαζα στα 10.000 όπως στο πρόγραμμα. Βενζίνας είχε αρκετα μεγάλο διάστημα όποτε δεν ασχολούμαι.

5)Βαλβολίνες αλλάζοταν ευλαβικά στα 20.000 μιας και εδώ έχουμε ευαισθησία

6)Στα 300.000 αλλαξα υγρά κρεμαγιέρας κι ας μην υπάρχει πρόβλεψη στη συντήρηση. Να επισημάνω ότι τα υγρά βγήκαν καταμαυρα απο μέσα ( αυτή η αλλαγή είμαι σίγουρος ότι έδωσε σίγουρα έξτρα χρόνια σε τρόμπες τσιμουχάκια κλπ )
και ζήτησα να αλλαχθούν προληπτικά οι φούσκες των ημιαξονίων (δεν είχαν σημάδια πολυκαιρίας) αλλά με τόσα χλμ ήθελα να αλλάξω οπωσδήποτε γράσο στα ρουλεμαν.

7)Στα 200.000 και στα 400.000 καθαρίστηκαν τα μπεκ. Και τις δυο φορές ήταν απαραίτητο όπως έδειξε η νεκροψία

8)Το αυτοκίνητο σηκωνονταν τουλαχιστον 4-5 φορες το χρόνο σε αναβατώριο και εξεταζοταν εξονυχιστικά. Προφανώς το καπώ ανοίγει τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471421
rx8_drifter έγραψε:Μου αρέσει η μινιμαλ προσέγγιση :superman:

Με αφορμή κουβέντα με ανίδεο μέλος του φόρουμζ :shifty: περι συντήρισης, σκεφτόμουν τα παρακάτω τα οποία εφάρμοσα στο δικό μου αμάξι, με σκοπό το να περιορίσω τα έξοδα, χωρίς όμως να διακινδυνεύσω την ποιότητα της συντήρησης,

1)Συχνότητα αλλαγής λαδιών: Η τουότα για τον 4AFE έλεγε κάθε 5000. Όταν το πήρα απ τον φάδερ με 100.000χλμ Εκανα 3 αναλύσεις λαδιών στα 100.000, 200.000 και 270.000 (μετά το παράτησα) με λάδια τα οποια τα είχα αφησει 10.000 και 15.000 χλμ To TBN ήταν ακόμα πολύ ψηλό (έβαζα σχεδόν πάντα Castrol GTX 5-40 ή 10-40) οπότε και αποφάσισα να μετακομίσω τις αλλαγές στα 10.000+. Εννοείται η συντριπτική πλειοψηφία των αλλαγών γινόταν backyard sessions. Mε εναν πρόχειρο υπολογισμό, έχω κάνει γύρω στις 30 λιγότερες αλλαγες, με ένα κόστος 40 ευρώ χοντρικά μιλάμε για 1200 ευρώ κέρδος σε σχέση με την ευλαβική τήρηση μάνουαλ

2)Ιμάντες (οχι εκκεντροφόρου προφανώς αν και μετά την τελευταία αλλαγή που είχα 115.000 βγήκε εντελώς καινούργιος). Η Τουοτα λέει αλλαγές κάθε 40.000 αν θυμάμαι καλά. Τους αλλαζω μαζί με του εκκεντροφόρου, εδώ μιλάμε για 3 αλλαγές χοντρικά αντί για 8, θα χουν κανα 100ρικο όλοι μαζι (χωρια τα εργατικά), ένα 500αρικο λιγότερο.

3)Μπουζι: αν και δε φοράει τα ακριβά ιριδίου, η Τουοτα λέει αλλαγή κάθε 20.000. Οπτικός έλεγχος και αν δε βαριόμουν κι ενα φιλερ για να δώ διάκενο, και αλλαγή κάθε 50.000 χοντρικά. 300 ευρώ λιγότερο περίπου

4)Φίλτρα. Λαδιού άλλαζα όχι φανατικά σε κα΄θε αλλαγη αν δε βαριόμου. Με κανα 8 ευρω το φίλτρο μας κάνει χοντρικά ενα 300€. Αέρα γενικά το άλλαζα στα 10.000 όπως στο πρόγραμμα. Βενζίνας είχε αρκετα μεγάλο διάστημα όποτε δεν ασχολούμαι.

5)Βαλβολίνες αλλάζοταν ευλαβικά στα 20.000 μιας και εδώ έχουμε ευαισθησία

6)Στα 300.000 αλλαξα υγρά κρεμαγιέρας κι ας μην υπάρχει πρόβλεψη στη συντήρηση. Να επισημάνω ότι τα υγρά βγήκαν καταμαυρα απο μέσα ( αυτή η αλλαγή είμαι σίγουρος ότι έδωσε σίγουρα έξτρα χρόνια σε τρόμπες τσιμουχάκια κλπ )
και ζήτησα να αλλαχθούν προληπτικά οι φούσκες των ημιαξονίων (δεν είχαν σημάδια πολυκαιρίας) αλλά με τόσα χλμ ήθελα να αλλάξω οπωσδήποτε γράσο στα ρουλεμαν.

7)Στα 200.000 και στα 400.000 καθαρίστηκαν τα μπεκ. Και τις δυο φορές ήταν απαραίτητο όπως έδειξε η νεκροψία

8)Το αυτοκίνητο σηκωνονταν τουλαχιστον 4-5 φορες το χρόνο σε αναβατώριο και εξεταζοταν εξονυχιστικά. Προφανώς το καπώ ανοίγει τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα.


ριπορτ για τρολαρισμα σε ιδιοκτητες Γερμανικων αυτοκινητων. :x
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#471707
rx8_drifter έγραψε:Μου αρέσει η μινιμαλ προσέγγιση :superman:


Περαν της εγγενους αξιοπιστιας που συνοδευει τα Toyota, το νοημα ειναι στην τελευταια φραση:

rx8_drifter έγραψε:Το αυτοκίνητο σηκωνονταν τουλαχιστον 4-5 φορες το χρόνο σε αναβατώριο και εξεταζοταν εξονυχιστικά. Προφανώς το καπώ ανοίγει τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα.


Εκανες αυτο που πολλοι βαριουνται να κανουν, και το αυτοκινητο σε ανταμειψε. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By dimik
#471720 Σιγά μην ανοίγω το καπώ κάθε βδομάδα, δεν αγόρασα αυτοκίνητο για να το φτιάχνω εγώ, αυτά τα έκαναν τότε με το Model T, τώρα λαμπάκι->ραντεβού συνεργείο->καφές και χουλιαμάς με την γραμματέα->πληρωμή με κάρτα κι έφυγες :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#471750
dimik έγραψε:Σιγά μην ανοίγω το καπώ κάθε βδομάδα, δεν αγόρασα αυτοκίνητο για να το φτιάχνω εγώ, αυτά τα έκαναν τότε με το Model T, τώρα λαμπάκι->ραντεβού συνεργείο->καφές και πλοουτσοπ με την γραμματέα->πληρωμή με κάρτα κι έφυγες :rtfm:


Στο σέρβις της πεμβε βρίσκεται η ποιηση :s_inlove
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#471856
dimik έγραψε:Σπελλ ιτ γουιθ μι.....Πι Εμ Ττάπλγιου

Eντελώς ΑΣΧΕΤΟ, αλλά μου θύμησες μία χημικό που είχα στο σχολείο που πρόφερε το w ντούμπλιγιου. :lol:
Υπάρχει και μία περιεκτικότητα κάτι τέλος πάντωνε w/w iirc και της το ζητάγαμε συνέχεια, είχε πέσει ΑΝΕΛΈΗΤΟ γέλιο.