Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#447021
KonTaz έγραψε:Μήπως γνωρίζετε κανένα δυνατό εξειδικευμένο συνεργείο για Toyota(εντός Αθηνών) γιατί οι τύποι στην αντιπροσωπεία έχουν κουράσει με τις τιμές τους?



Μεσογειων 300 απεναντια πο το νομισματοκοπειο....
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#457745 Peugeot 107 (2008)

Λάδια 5w-40
Φίλτρο λαδιού
Φιλτρο αέρα
Φίλτρο καμπίνας
Ψυκτικο υγρό
Μπουζί

Αλλαγή γρύλου παραθύρου (refurbished)

Αλλαγή βάσης πισω προφυλακτηρα

Σύνολο 240€
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#460420 Λιπαντικό σέρβις στο clio σήμερα. Υπόψιν αλλάζω λάδια κάθε 15.000χλμ και όχι 30.000 που λέει η Renault.
5 Λίτρα λάδι Elf FE full tech 5w30
Φίλτρο λαδιού purflux , σύνολο με την εργασία 55€ σε εξειδικευμένο συνεργείο.
Το κακό είναι ότι θέλω και τακακια , ξανά, αλλά δεν είχε διαθέσιμα οπότε θα μου παραγγείλει hella-pagint και θα τα βάλουμε από εβδομάδα.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#460442 hella & pagid είναι γερμανικες εταιριες Δημητρη.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#460495
dimviii έγραψε:hella & pagid είναι γερμανικες εταιριες Δημητρη.
Και τι να βαλω Δημήτρη μου , με αυτό το μπουρδελο που τρώει τακακια γρηγορότερα από ότι πετρέλαιο? Οι εναλλακτικές( εκτός από τα εργοστασιακα που συνήθως είναι ΑΤΕ) ήταν bosch, Delphi και Brembo. Τα 2 πρώτα τα απέρριψε ο μηχανικός, για τα brembo που είναι και λίγο ακριβότερα μου είπε ότι όπως θα αρχίσουν να τρώγονται ίσως γίνουν λίγο απότομα. Λέω να δοκιμάσω τα pagid και αν δεν , σε κάνα χρόνο τα brembo.

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#460497
belgarion έγραψε:
dimviii έγραψε:hella & pagid είναι γερμανικες εταιριες Δημητρη.
Και τι να βαλω Δημήτρη μου , με αυτό το μπουρδελο που τρώει τακακια γρηγορότερα από ότι πετρέλαιο? Οι εναλλακτικές( εκτός από τα εργοστασιακα που συνήθως είναι ΑΤΕ) ήταν bosch, Delphi και Brembo. Τα 2 πρώτα τα απέρριψε ο μηχανικός, για τα brembo που είναι και λίγο ακριβότερα μου είπε ότι όπως θα αρχίσουν να τρώγονται ίσως γίνουν λίγο απότομα. Λέω να δοκιμάσω τα pagid και αν δεν , σε κάνα χρόνο τα brembo.

< >


Η λύση είναι να βρείς μεταχειρισμένες δαγκάνες από το clio 3 που ταιριάζουν και έχουν μεγαλύτερο τακάκι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#460545
21 quadra έγραψε:
belgarion έγραψε:
dimviii έγραψε:hella & pagid είναι γερμανικες εταιριες Δημητρη.
Και τι να βαλω Δημήτρη μου , με αυτό το μπουρδελο που τρώει τακακια γρηγορότερα από ότι πετρέλαιο? Οι εναλλακτικές( εκτός από τα εργοστασιακα που συνήθως είναι ΑΤΕ) ήταν bosch, Delphi και Brembo. Τα 2 πρώτα τα απέρριψε ο μηχανικός, για τα brembo που είναι και λίγο ακριβότερα μου είπε ότι όπως θα αρχίσουν να τρώγονται ίσως γίνουν λίγο απότομα. Λέω να δοκιμάσω τα pagid και αν δεν , σε κάνα χρόνο τα brembo.

< >


Η λύση είναι να βρείς μεταχειρισμένες δαγκάνες από το clio 3 που ταιριάζουν και έχουν μεγαλύτερο τακάκι.
Δηλαδή απλά αλλάζω δαγκάνες? Δίσκοι οι ίδιοι? Να περιμένω ότι θα βγάζω περισσότερα χιλιόμετρα μόνο ή θα έχω και καλύτερο φρενάρισμα? Το Abs/Esp συνεργάζεται εντάξει ή μπορεί να έχω θέμα από εκεί?

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#460554 Οι δίσκοι είναι ίδιοι, αλλού αναφέρονται σαν 258mm, αλλού σαν 259mm και αλλού σαν 260mm αλλά είναι ίδιοι σε όφσετ κλπ, το φρενάρισμα θα είναι καλύτερο, η φθορά πιο αργή και υπάρχουν και καλύτερης ποιότητας πάστες, το αμάξι σου αφού διαμαρτύρεσαι για γρήγορη φθορά πρέπει να είναι με 15 ή 16¨ ζάντες, τα ίδια αυτοκίνητα με 17¨ζάντες είχαν άλλες δαγκάνες και μεγαλύτερα τακάκια από το Clio 3 που σου λέω.

Τα πρώτα στις φωτό είναι αυτά που τρώγονται εύκολα γιατί είναι μικρά σε μέγεθος και τα φοράνε τα Clio με 15 και 16¨ ζάντες, αυτά με τις 17¨φοράνε τα άλλα τακάκια με τους ίδιους δίσκους.

Αυτά που σου λέει ο μηχανικός σου που απορρίπτει κάποιες μάρκες ή όταν φαγωθούν θα πιάνουν απότομα είναι μπούρδες, το λέει γιατί θέλει να προωθήσει συγκεκριμένη μάρκα, σε αυτά τα τακάκια και σε ίδια φτηνά τακάκια όλα είναι στην ίδια χάλια ποιότητα και σώζονται λίγο όσα είναι κάποιου μεγέθους, αυτά τα αστεία τακάκια της Renault είναι η πατάτα του αιώνα στα φρένα, τα πήραν από τα dacia που και εκεί είναι κακή επιλογή και τα έβαλαν στα Clio που είναι σκάλες ανώτερα αυτοκίνητα από τα Dacia. Τακάκια με 20 και 30€ δεν είναι για diesel αυτοκίνητα και για ορεινές καταστάσεις.

https://postimg.org/gallery/2qsquo3g2/
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#460567
21 quadra έγραψε:Οι δίσκοι είναι ίδιοι, αλλού αναφέρονται σαν 258mm, αλλού σαν 259mm και αλλού σαν 260mm αλλά είναι ίδιοι σε όφσετ κλπ, το φρενάρισμα θα είναι καλύτερο, η φθορά πιο αργή και υπάρχουν και καλύτερης ποιότητας πάστες, το αμάξι σου αφού διαμαρτύρεσαι για γρήγορη φθορά πρέπει να είναι με 15 ή 16¨ ζάντες, τα ίδια αυτοκίνητα με 17¨ζάντες είχαν άλλες δαγκάνες και μεγαλύτερα τακάκια από το Clio 3 που σου λέω.

Τα πρώτα στις φωτό είναι αυτά που τρώγονται εύκολα γιατί είναι μικρά σε μέγεθος και τα φοράνε τα Clio με 15 και 16¨ ζάντες, αυτά με τις 17¨φοράνε τα άλλα τακάκια με τους ίδιους δίσκους.

Αυτά που σου λέει ο μηχανικός σου που απορρίπτει κάποιες μάρκες ή όταν φαγωθούν θα πιάνουν απότομα είναι μπούρδες, το λέει γιατί θέλει να προωθήσει συγκεκριμένη μάρκα, σε αυτά τα τακάκια και σε ίδια φτηνά τακάκια όλα είναι στην ίδια χάλια ποιότητα και σώζονται λίγο όσα είναι κάποιου μεγέθους, αυτά τα αστεία τακάκια της Renault είναι η πατάτα του αιώνα στα φρένα, τα πήραν από τα dacia που και εκεί είναι κακή επιλογή και τα έβαλαν στα Clio που είναι σκάλες ανώτερα αυτοκίνητα από τα Dacia. Τακάκια με 20 και 30€ δεν είναι για diesel αυτοκίνητα και για ορεινές καταστάσεις.

https://postimg.org/gallery/2qsquo3g2/
Εγώ συμφωνώ, είναι το μεγαλύτερο φάουλ του αυτοκινήτου κατά τη γνώμη μου. 16" έχω , τα τωρινά τακακια έχουν 23.000χλμ . Δυστυχώς, επειδή ήδη σφυρίζουν, μάλλον θα βάλω τα ίδια προς το παρόν, και θα ψάχνω να βρω δαγκάνες για την επόμενη αλλαγή.

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#460600 Πρίν 2 χρόνια ένα παιδί που έχει κατάστημα ανταλλακτικών στην Ηγουμενίτσα μου ζήτησε και του έφτιαξα δίσκους διαιρούμενους και μετά από τέστ ταλαιπωρίας που έκανε είπε ότι ησύχασε επιτέλους από το πρόβλημα και δεν μένει από φρένα πια.

Πάντως για πάνω - κάτω στο ίδιο κόστος εγώ προτείνω την αλλαγή στις δαγκάνες και μετά αν κάποιος θέλει το κάτι παραπάνω τότε ας προχωρήσει σε διαιρούμενους.

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#460616 Φαγαμε καλα σημερα :s_yummy :s_yummy :s_yummy :s_yummy

Η τιμημενη σειρα Comline παρουσιαζει σε αβαντ πρεμιερ:

Φιλτρο Λαδιου---->8 ευρω

Φιλτρο αερα ----->12 ευρω

Φιλτρο καυσιμων------>14 ευρω :s_omg

Φιλτρο καμπινας-----> 24 ευρω

Αποδειξη; Οχι βεβαια, τι ειμαστε, ΤΙΤΙΚΕΣ;;; :s_sarcastic

Σερβις υγραεριου: 50 ευρω

Εργατικα: 60 ευρω

:eat: :eat: :eat:


Αλλα


drum roll






DRUM ROLL ΕΙΠΑ KOUBEAST :x











50 ΕΥΡΩ

:s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic


Συμπερασμα:

-Χρωσταω ενα 50αρικο ακομα για το φιλτρο βενζινης. :(

- Δεν με φιλησε οταν εφυγα :( :( :(
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#460625
g8777 έγραψε:Φαγαμε καλα σημερα :s_yummy :s_yummy :s_yummy :s_yummy

Η τιμημενη σειρα Comline παρουσιαζει σε αβαντ πρεμιερ:

Φιλτρο Λαδιου---->8 ευρω

Φιλτρο αερα ----->12 ευρω

Φιλτρο καυσιμων------>14 ευρω :s_omg

Φιλτρο καμπινας-----> 24 ευρω

Αποδειξη; Οχι βεβαια, τι ειμαστε, ΤΙΤΙΚΕΣ;;; :s_sarcastic

Σερβις υγραεριου: 50 ευρω

Εργατικα: 60 ευρω

:eat: :eat: :eat:


Αλλα


drum roll






DRUM ROLL ΕΙΠΑ KOUBEAST :x











50 ΕΥΡΩ

:s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic


Συμπερασμα:

-Χρωσταω ενα 50αρικο ακομα για το φιλτρο βενζινης. :(

- Δεν με φιλησε οταν εφυγα :( :( :(
Εντάξει και ο δικός μου έβαλε λάθος φίλτρο, αλλά τουλάχιστον με χρέωσε λογικά για τα σωστά λάδια και καλή μάρκα φίλτρου, εσένα το τερμάτισε. Αλλά καλά να πάθουμε και οι δύο αφού αψηφισαμε την σοφία του koubeast....

< >
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#460629
belgarion έγραψε:Εντάξει και ο δικός μου έβαλε λάθος φίλτρο, αλλά τουλάχιστον με χρέωσε λογικά για τα σωστά λάδια και καλή μάρκα φίλτρου, εσένα το τερμάτισε. Αλλά καλά να πάθουμε και οι δύο αφού αψηφισαμε την σοφία του koubeast....


Την επόμενη φορά δεν θα σας αφήσω, θα σας εχω υπό την αιγίδα μου!