Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#50583 Αμέσως είναι τα 4 λεπτά;

Οι γραμμές δεν ενοχλούν. Πολύ το έχω λησμονήσει πάντως :-(
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#50586 Όλα τα ford δε νομίζω να το έχουν.Ίσως σε άλλες αγορές.
Το θερμαινόμενο παρμπριζ βοηθάει κυρίως να μην παγώνουν οι υαλοκαθαριστήρες.Αν δείτε τα forester to έχουν όλα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#50588
CARυοθραύστης έγραψε:Αμέσως είναι τα 4 λεπτά;

Οι γραμμές δεν ενοχλούν. Πολύ το έχω λησμονήσει πάντως :-(

Δεν μπορεις να φυγεις αμεσως γιατι πρεπει να καθαρισεις το αμαξι από τα χιονα. 2-4 λεπτα δεν είναι καθυστεριση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#50589 Πωπω γνώση όλοι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#50590
kostis20 έγραψε:Όλα τα ford δε νομίζω να το έχουν.Ίσως σε άλλες αγορές.
Το θερμαινόμενο παρμπριζ βοηθάει κυρίως να μην παγώνουν οι υαλοκαθαριστήρες.Αν δείτε τα forester to έχουν όλα.
Στην Αγγλια εχουν ολα. Gts οταν λεμε αμεσως εννοουμε αμεσως. Ενοχλουν ελαχιστα το βραδυ υπο συγκεκριμενες συνθηκες αλλα οχι κατι τραγικο. Αλλωστε δεν ειναι ιδιο setup με το πισω τζαμι, ισα, ισα που φαινονται οι αντιστασεις. Any who εγω τοσο χρονια με ξυστρα την βγαζω, κυριως γιατι ποτε δεν χρειαστηκε να το κανω καθημερινα αλλιως θα ειχα αγορασει το καλλυμα που προτεινα στο kilomeater. 5 λεπτα υποθεση ειναι και οσο καθαριζεις ζεστενεται και το αμαξι.

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#50591
GTS έγραψε:
johnkyr έγραψε:στα volvo, υπάρχει extra θερμαινόμενο μπροστινό παρπριζ

Δεν χρειαζεται γιατι όταν βαλεις μπροστα το αμαξι και ζεσταθεί η καμπινα και με λιγο αντιφριζ ξεπαγωνει αμεσως (2-4 λεπτα) ο παγος στο παπριζ. Και φανταζομαι οι γραμμες θα ενοχλουν. Κανενα αμαξι δεν εχει θερμαινομενο παπριζ από ότι θυμαμαι.


Το αβένσις έχει, χαμηλά στους υαλοκαθαριστήρες.

ΤΟ βασικό πρόβλημα με τέτοιες πολικές θερμοκρασίες είναι ότι δεν μπορείς να κάτσεις μες στο αυτοκίνητο στην αρχή, γι αυτό και τα winter packets. Φυσικά παίζει και το ανάβω το αμάξι με τηλεχειρισμό ενα μισάωρο πριν :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#50602 Αύτο που βοηθάει πολύ είναι το θερμαίνομενο τιμόνι ,αλλα και τα καθίσματα.Μού ελειπαν κατι τέτοιες μέρες....
Εικόνα
Μετά το νοίκιασα garage στο -2...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#50605
rx8_drifter έγραψε:
GTS έγραψε:
johnkyr έγραψε:στα volvo, υπάρχει extra θερμαινόμενο μπροστινό παρπριζ

Δεν χρειαζεται γιατι όταν βαλεις μπροστα το αμαξι και ζεσταθεί η καμπινα και με λιγο αντιφριζ ξεπαγωνει αμεσως (2-4 λεπτα) ο παγος στο παπριζ. Και φανταζομαι οι γραμμες θα ενοχλουν. Κανενα αμαξι δεν εχει θερμαινομενο παπριζ από ότι θυμαμαι.


Το αβένσις έχει, χαμηλά στους υαλοκαθαριστήρες.

ΤΟ βασικό πρόβλημα με τέτοιες πολικές θερμοκρασίες είναι ότι δεν μπορείς να κάτσεις μες στο αυτοκίνητο στην αρχή, γι αυτό και τα winter packets. Φυσικά παίζει και το ανάβω το αμάξι με τηλεχειρισμό ενα μισάωρο πριν :lol:

Δεν γνωριζω. Όταν αγορασα το αμαξι δεν θυμαμαι να το ειχαν αλλα περασαν 15 χρονια από τοτε.
Στο αμαξι εχεις θερμαινόμενα καθίσματα οποτε από την κατω πλευρα μπορεις να καθησεις, από πανω δεν μπορεις αλλα αντεχεις για 3-4 λεπτα που κανει να ζεσταθεί το αμαξι. Σε κάθε περιπτωση το αμαξι πρεπει να καθαρίζεται από τα χιονα οποτε αμεσως δεν μπορεις να φυγεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#50622 Στις κρύες χώρες υπάρχουν επιπλέον πράματα που προσφέρονται στάνταρ ή σαν εργοστασιακό έξτρα του τύπου ηλεκτρική κουβέρτα ή θερμάστρα μπλοκ κινητήρα, θερμάστρα εσωτερικού χώρου, υπολειπόμενη θερμότητα, θερμαινόμενα κόλπα κλπ.
Η θερμάστρα έχει χρονοδιακόπτη ή τηλεχειριστήριο και καίει καύσιμο από το ντεπόζιτο. Έτσι όταν βάλεις μπρος η καμπίνα είναι ζεστή και ο κινητήρας είναι σχεδόν ζεστός. Πιο οικονομικό και πιο αποτελεσματικό από το να ανάψεις ολόκληρο τον κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#50633 Η Audi έχει δύο τύπους. Κα οι δύο καινε καυσιμο και δουλευουν με τηλεκοντρολ.Προοριζονται για να ζεσταίνουν το αμάξι πριν μπει σε λειτουργία ο κινητήρας.Ο ένας τύπος ζεσταίνει και το αντιψυκτικο του κινητηρα ενω ο αλλος μόνο το θάλαμο επιβατών, απο οτι θυμαμαι.
Εικόνα
Επίσης ειδικά για τα diesel μπαινει electric heater ,που δουλευει με το κινητήρα σε λειτουργία.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#50637 Fuel Fired Heater (FFH): καλοριφέρ που τροφοδοτείται με καύσιμο και μπορεί να ζεστάνει καμπίνα ή/και μπλοκ.
PTC (Positive Thermal Coefficient) Heater: ηλεκτρική αντίσταση που μπαίνει εν σειρά με το κανονικό κύκλωμα θέρμανσης ώστε να ζεσταίνει την καμπίνα γρηγορότερα στα ντίζελ, μιας κι αργούν πολύ περισσότερο από την βενζίνη να ανεβάσουν θερμοκρασία. Πολύ συνηθισμένο.

Το FFH στην Ευρώπη επιτρέπεται να ενεργοποιείται κι από μακριά ή με προγραμματισμό. Remote engine start στην Ευρώπη απαγορεύεται, στις ΗΠΑ ή στον Καναδά πχ επιτρέπεται κι είναι πιο συνηθισμένο.

Τα μπροστινά θερμαινόμενα τζάμια δεν είναι μόνο για τον πάγο, είναι και για την υγρασία. Δεν τα έχει μόνο η Volvo, τα έχουν πολλές εταιρείες κι είναι αρκετά συνηθισμένα στα Ford (Quick Clear). Πρέπει να συγκεντρωθείς πολύ για να ξεχωρίσεις τα συρματάκια, δεν έχουν καμία σχέση με τις αντιστάσεις του πίσω τζαμιού σε πάχος και δεν ενοχλούν καθόλου στην οδήγηση. Λόγω δουλειάς έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με Ford που το έχουν κι κανονικά με ενοχλεί ακόμα και το παραμικρό στίγμα στο τζάμι.

Winter packs φυσικά και προσφέρουν μερικοί κατασκευαστές, αλλά χωρίς αυτά δεν πρόκειται να κάνει μπαμ το μοτέρ, αρκεί να υπάρχει σωστό συνθετικό λιπαντικό και παραφλού. Το θέμα της άνεσης είναι άλλου παπά ευαγγέλιο :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#56482 Επειτα απο λιγο καιρο σε κρυο και χιονια με το αυτοκινητο, μερικές παρατηρήσεις.

Η κουβερτουλα στο παρμπριζ κανει πολυ καλη δουλεια, αλλα θελει λιγο πειθαρχια το προηγουμενο βραδυ
Οι υαλοκαθαριστηρες πρεπει να φθειρονται πολυ ευκολα, εκει που λες ξεπαγωσε ολο το τζαμι και προχωρας , ολο καποια κρυσταλλακια εχουνε μεινει και γρατζουνανε.. ειδικα σε πορεια με -5 και ψιλοχιονι, δε το γλυτωνεις.
Αλλα προβληματα για τα οποια δεν εχω βρει λυσεις, το οτι κολλανε οι πορτες (τα λαστιχα) με το πολυ κρυο, το οτι θες να κατεβασεις το πλαινο παραθυρο να παρεις εισητηριο για παρκινγκ και που να κατεβει με τον παγο.
Το σπρει το αντιπαγωτικο κανει καλη δουλεια με αμεσα αποτελεσματα στα τζαμια.
Πηγα να παρω ενα μωρομαντηλο απο το ντουλαπακι συνοδηγου χθες και δεν εβγαινε τιποτα ειχανε παγωσει ολα σαν ενα τουβλο ειχε γινει, το ιδιο και ενα μπουκαλι νερο που ειχα, κοκκαλο.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#56489
KiloMeater έγραψε:Αλλα προβληματα για τα οποια δεν εχω βρει λυσεις, το οτι κολλανε οι πορτες (τα λαστιχα) με το πολυ κρυο, το οτι θες να κατεβασεις το πλαινο παραθυρο να παρεις εισητηριο για παρκινγκ και που να κατεβει με τον παγο.

σπραίη σιλικόνης στα λάστιχα για να μην παγώνουν;
Άβαταρ μέλους
By bill33
#56547
KiloMeater έγραψε:Παίζει αυτό; οκ, άμα βρω κάνα τέτοιο θα ρίξω να δούμε

Bρήκα και το http://www.amazon.co.uk/Wurth-Rubber-Se ... _cp_auto_3 που λέει PREVENTS DOOR RUBBERS FROM FREEZING IN WINTER. :s_biggrin
Αν και εγώ είχα στο μυαλό μου το http://www.wurth.com.au/index.php?q=con ... cone-spray