Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#50011 Μερικες συμβουλες για αντιμετωπιση συνηθισμενων προβληματων σε ιδιαιτερα κρυες συνθηκες.

Τα πρωινα που θελω να φυγουμε για σχολεια-δουλεια το αμαξι το βρισκω με ενα στρωμα παγου στο παρμπριζ, απο την πρωινη δροσια. Αρχικα προσπαθησα να το καθαρισω με τις ξυστρες που εχουνε εδω αρκετοι, αλλα ειναι πολυ κουραστικο , θελει ωρα και φοβαμαι μηπως κανω και τιποτα γρατζουνιες. Κατεληξα σε 2 λυσεις που παιζουν καλα

1) ειδικο αντιπαγωτικο σπρει
Βγαινεις το πρωι, ψεκαζεις μερικες (σαν αζαξ) και μεσα σε λιγα δευτερολεπτα ο παγος γινεται νερακι
Απο οτι ειδα δεν εχει καποια χημικα ιδιαιτερα, καποιο διαλυμα με αλατα που κανουν εξωθερμη αντιδραση ειναι .
Εξαιρετική λυση, πολυ γρηγορη, χωρις κοπο

2) βαζεις αποβραδυς μια κουβερτουλα μονωτικη και την αλλη μερα εισαι κυριος, την αφαιρεις και το το τζαμι ειναι καθαρο
Εικόνα
Δουλεψε μια χαρα αλλα καλο ειναι να εχεις ζεστανει το αμαξι πρωτα γιατι αρχιζει να σχηματιζεται γρηγορα θολουρα (μικροι παγοκρυσταλλοι) μολις αφαιρεσεις την κουβερτα. Σε συνδιασμο με το σπρει ομως το κρατας ανετα καθαρο.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#50127
KiloMeater έγραψε:
2) βαζεις αποβραδυς μια κουβερτουλα μονωτικη και την αλλη μερα εισαι κυριος, την αφαιρεις και το το τζαμι ειναι καθαρο
Εικόνα
Δουλεψε μια χαρα αλλα καλο ειναι να εχεις ζεστανει το αμαξι πρωτα γιατι αρχιζει να σχηματιζεται γρηγορα θολουρα (μικροι παγοκρυσταλλοι) μολις αφαιρεσεις την κουβερτα. Σε συνδιασμο με το σπρει ομως το κρατας ανετα καθαρο.


ελα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου :lol:

Και ακομα καλυτερη λύση ειναι το πλαστικο αυτο πανι που πιανει ολα τα τζαμια περιμετρικα και την οροφη. Στις 4 ακρες εχει θεσεις για ελαστικους γαντζους που ασφαλιζεις στις ζαντες η φτερά... Θα το βρειτε στα LIDL συνηθως η και αλλου...

Παντως μεγαλυτερο προβλημα ειναι η θερμοκρασια που αργεί να πιασει το καλοριφερ παρα οτιδηποτε αλλο. Τουλάχιστον στα ποιο κοινά αμάξια.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#50161 Ο τίτλος είναι παραπλανητικός, εννοείς ξεπάγωμα τζαμιών, όχι αυτοκινήτου. Γιατί με ξεπάγωμα αυτοκινήτου ο νους μου πήγε σε ιστορίες που έχω ακούσει από κατοίκους κρύων χωρών (βόρεια Σκανδιναβία, Καναδά). Το να έχεις γκαράζ κλειστό εκεί είναι πολύ σημαντικό, θερμαινόμενο φυσικά με μονώσεις κλπ. Φίλος που μετακόμισε στο Edmonton (βόρειος Καναδάς) μου έλεγε ότι κακώς τσιγκουνεύτηκε και δεν έκανε θερμαινόμενο το γκαράζ του και θα πρέπει να το κάνει το συντομότερο. Αλλιώς αν δεν έχεις μπριζώσει το αυτοκίνητο ώστε η έξτρα ενσωματωμένη ηλεκτρική κουβέρτα κινητήρα ή ανάλογη θερμάστρα να προστατεύσει τον κινητήρα τότε αυτός παγώνει και αν είσαι τυχερός και δεν σπάσει στο πάγωμα θα σπάσει στο ξεπάγωμα που είναι μια διαδικασία που θέλει πολύ προσοχή σε ελεγχόμενο περιβάλλον για πολλές ώρες.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#50176 Δεν παιζει αυτό που λες για μοντερνα αυτοκίνητα. Το δικο μου στο -25 ποτε δεν παγωσε. Θερμαινομενο γκαραζ στον Καναδα θα σου στοιχιζει 100 δολαρια τον μηνα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#50200
GTS έγραψε:Δεν παιζει αυτό που λες για μοντερνα αυτοκίνητα. Το δικο μου στο -25 ποτε δεν παγωσε. Θερμαινομενο γκαραζ στον Καναδα θα σου στοιχιζει 100 δολαρια τον μηνα.
Μη θερμαινόμενο γκαράζ στην Αθήνα κοστίζει περισσότερο!
Πάντως Σουηδία είχα δει πολλά αυτοκίνητα στην μπρίζα το βράδυ και δεν ήμουν κάν πολύ βόρεια .... μέχρι -18 είδαμε, ήταν ζεστή χρονιά, δεν πάγωσε η θάλασσα...
Οι φίλοι μου στον Καναδά -29 είχαν τις προάλλες. Βάλε και wind chill factor... Άστο όλη νύχτα και βάλε μπρος το πρωί... Δεν θα σπάει κάθε μέρα μια φορά θα σπάσει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#50213 Τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για πολύ χειρότερες συνθήκες από το -20. Δεν θα σπάσει το μοτέρ φυσικά. Το πολύ πολύ να μην δίνει ρεύμα η μπαταρία, για αυτό και τα μπριζώνουν.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#50488 Τι λες βρε Δια; Τα αυτοκίνητα που προορίζονται για αγορές με τέτοια κλιματα έχουν αρκετές διαφορές και στα βαριά οχήματα και πετρέλαια ακόμη περισσότερες. Προφανώς δεν σπάει το μοτέρ αν έχεις σωστό αντιψυκτικό στο ψυγείο αλλά δεν είναι μόνο εκεί τα προβλήματα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#50510 Τα βαρέα οχήματα έχουν αντιστάσεις που θερμαίνουν το ντίζελ και την τροφοδοσία. Κατά τα άλλα, το ίδιο ΙΧ που πωλείται στην Ελλάδα, πωλείται και στην Σιβηρία! Διαφορές υπάρχουν στα λάδια, καύσιμα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#50516
sknipper έγραψε:
GTS έγραψε:Δεν παιζει αυτό που λες για μοντερνα αυτοκίνητα. Το δικο μου στο -25 ποτε δεν παγωσε. Θερμαινομενο γκαραζ στον Καναδα θα σου στοιχιζει 100 δολαρια τον μηνα.
Μη θερμαινόμενο γκαράζ στην Αθήνα κοστίζει περισσότερο!
Πάντως Σουηδία είχα δει πολλά αυτοκίνητα στην μπρίζα το βράδυ και δεν ήμουν κάν πολύ βόρεια .... μέχρι -18 είδαμε, ήταν ζεστή χρονιά, δεν πάγωσε η θάλασσα...
Οι φίλοι μου στον Καναδά -29 είχαν τις προάλλες. Βάλε και wind chill factor... Άστο όλη νύχτα και βάλε μπρος το πρωί... Δεν θα σπάει κάθε μέρα μια φορά θα σπάσει.

Δεν καταλαβες. 100 το μηνα θα είναι το κοστος της θερμανσης μονο γιατι τα γκαραζ δεν είναι μονωμένα. Σχεδόν κανενας δεν εχει θερμαινομενο γκαραζ στον Καναδα εκτος φανταζομαι από καποιους πλουσιους.

Κανενα μοντερνο αμαξι δεν ειχε block heater, μιλαμε για καταστασεις 80ς.

Τα αυτοκίνητα εχουν θερμενομενες κλειδαριες και θερμενομενα πιτσιλιστιρια. Τα υγρα τους είναι για το συγκεκριμενο κλιμα. Δεν προκειται να παγωσουν από το κρυο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#50575
johnkyr έγραψε:στα volvo, υπάρχει extra θερμαινόμενο μπροστινό παρπριζ

Δεν χρειαζεται γιατι όταν βαλεις μπροστα το αμαξι και ζεσταθεί η καμπινα και με λιγο αντιφριζ ξεπαγωνει αμεσως (2-4 λεπτα) ο παγος στο παπριζ. Και φανταζομαι οι γραμμες θα ενοχλουν. Κανενα αμαξι δεν εχει θερμαινομενο παπριζ από ότι θυμαμαι.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#50582
Thomas_C200K έγραψε:Στις Μέρκ είναι στον έξτρα εξοπλισμό.

Από ότι θυμαμαι δεν το εβαζαν αυτό.