- Προηγούμενη
- 114 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 4 από 8
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- Επόμενο
Ηρθε η ωρα να βαλω μπρος και να ξεκινησω, κουμπωνω 1η ... σκαβει, σκαβει, σκαβει και με τους 4 τροχους ... τζιφος λεω, μειναμε. (πατιναρισμα στις 2-2500rpm)
Κανω ενα κλικ οπισθεν, τσιμπαω αμεσως φρενο, 1η απο την κορυφη στα λακκακια που εσκαψε και πατιναρισμα 2-3 δευτερολεπτα μεχρι να αρχισει να κινειται χωρις φοβο να κολλησω.
Ποτε δε θα μαθω αν μυριζε καμμενο το ελαστικο απο την τριβη με την αμμο ή ο συμπλεκτης, αλλα αλλαγη δεν χρειαστηκε ποτε!
.
Ας τσεκάρεις πρώτα μήπως θέλει κάποια ρύθμιση ο συμπλέκτης ή λίπανση.
Morx έγραψε:Ποτε δε θα μαθω αν μυριζε καμμενο το ελαστικο απο την τριβη με την αμμο ή ο συμπλεκτης, αλλα αλλαγη δεν χρειαστηκε ποτε!
Να είσαι βέβαιος ότι ήταν ο συμπλέκτης. Ακόμα και κολλημένος στην άμμο και με τους τροχούς να σκάβουν, δεν μυρίζει τίποτα.
sknipper έγραψε:Πιο σημαντικό από το παρκάρισμα σε ανηφόρα/κατηφόρα είναι η χρήση σε όλα τα υπόλοιπα χλμ....
Ας τσεκάρεις πρώτα μήπως θέλει κάποια ρύθμιση ο συμπλέκτης ή λίπανση.
Αν εχεις κακες συνηθειες ναι, αλλα ενας ανθρωπος που εχει βγαλει κοντα 200.000 προφανως δεν ανηκει σε αυτη την κατηγορια
sknipper έγραψε:Πιο σημαντικό από το παρκάρισμα σε ανηφόρα/κατηφόρα είναι η χρήση σε όλα τα υπόλοιπα χλμ....
Ας τσεκάρεις πρώτα μήπως θέλει κάποια ρύθμιση ο συμπλέκτης ή λίπανση.
Καλημέρα. ΄Οταν λέμε για ρύθμιση του συμπλέκτη σε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, τι ακριβώς ρύθμιση εννοούμε; Ρύθμιση στη διαδρομή του πεντάλ (εφόσον είναι με ντίζα φαντάζομαι, που εμένα δεν είναι) ή κάτι άλλο;
Παρελαβε ενα ματιζ σε αριστη κατασταση, παρελαβα πισω ενα που οταν εχω ταχυτητα μεσα και συμπλεκτη απατητο το αυτοκινητο τρεμει ολοκληρο.
Οταν αποσυμπλεκω σταματα.
Συνολο χιλιομετρων με τη μανα οδηγο καμια 50αρια. Μου λεει και οτι δεν εκανε τιποτα στο αυτοκινητο.
Τι διαολο μπορει να του εκανε η να επαθε οσο το οδηγουσε?
για πες,ποτε ακριβως το κανει.Με ολες τις ταχυτητες και αφημενο τον συμπλεκτη? σε ολα τα χλμ? μονο στο ξεκινημα? ή το κανει και στα 100χλμ πχ με 5η?