Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 007
#47084 Ανοιγω αυτο το θεμα διοτι δεν εβρισκα αλλο παρομοιο. Αν υπαρχει συνδυαστε το.

Κατι με πολλες υποσχεσεις για το μελλον

Εικόνα

http://www.kurzweilai.net/a-magnetic-le ... rettyPhoto

Researchers from Universidad Carlos III de Madrid (UC3M) are developing a new gear transmission mechanism with no touching parts, based on magnetic forces that prevent friction and wear and make lubrication unnecessary.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#90714 Δεν ανοιγω θεμα απλα το γραφω εδω.

Εαν μπαινει πολυ δυσκολα η 1η στο κιβωτιο τι μπορει να παιζει?

Το φιεστα της κουτσουνας κανει πεισματα. Σε σημειο που μου λεει οτι αναγκαζεται μερικες φορες να ξεκιναει με 2α!!!

Το πηγε ο πατερας προχθες της σε εναν ξαδελφο ηλεκτρολογο αυτοκινητων (!) και ειπε για δισκο πλατο..
Δεν πατιναρει ομως..Να ειναι βαλβολινες? Νομιζω τις τσεκαραν και ειναι οκ..
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#91179 Μπορεί να δει ότι αν βάλει δευτέρα ή όπισθεν πρώτα η 1η μπαίνει εύκολα. Αν το μάθεις το κάνεις στιγμιαία, δεν χρειάζεται καν να βάλεις τελείως πχ 2α, απλά να πάει ο μοχλός εκεί και αμέσως στην πρώτη.
Αν είναι αυτό τότε πρόκειται για ρκετά συνηθισμένο "χαρακτηριστικό" παλιαιότερων ιταλικών κυρίως κιβωτίων. Συνήθως φταίνε τα συγχρονιζέ. Που είναι κάτι που μπορείς να αντικαταστήσεις αλλά τα εργατικά κοστίζουν γιατί πρέπει να κατέβει και να ανοιχτεί το κιβώτιο...
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#91325 Ο δίσκος-πλατώ είναι μια πιθανοτητα. Μπορεί να έχει φαγωθεί και να μην αποσυμπλέκει εντελώς ακόμα και με τέρμα πατημέτο το πεντάλ, γι αυτό να μήν μπαίνει η ταχύτητα.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#91345
Geo f1 έγραψε:Το φιεστα της κουτσουνας κανει πεισματα. Σε σημειο που μου λεει οτι αναγκαζεται μερικες φορες να ξεκιναει με 2α!!!


Και επειδή όταν πρόκειται για γυναίκες, θα πρέπει να εξετάζουμε και τα πιό απίθανα σενάρια, μήπως η κουτσούνα σου οδηγάει με ψηλοτάκουνα; :hmmm:

Το οδήγησες εσύ και διαπίστωσες το πρόβλημα;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#91347 Και χθες της το εκανε εντονα..

Και ναι πριν βαλει 1η βαζει μια αλλη ταχυτητα αλλα δεν βελτιωνεται πολυ η κατασταση.
Ισως να ηρθε η ωρα του για δισκο. Μοντελο του 2007 με 91.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#91445 Βεβαιώσου ότι το πατάκι δεν εμποδίζει τον συμπλέκτη να κατέβει μέχρι το πάτωμα.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#91549 Τι άλλο να του πούμε του μπαγάσα για να πάει να το δοκιμάσει?

Μετά από όσα διάβασα τον τελευταίο καιρό, έχω βάσιμες υποψίες ότι ποιεί την νήσσα επειδή δεν χωράει πλέον στο Fiesta...

Sent Through Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By gakost
#91956 Ερώτηση: Σε κιβώτιο της GM αυτό το σπαστικό με το δαχτυλίδι που σηκώνεις για όπισθεν, ανακάλυψα το εξής αν αποφασίσεις να βάλεις από 2α 4η απλά δεν μπαίνει, γρατσουνάει σαν να μην πατάς συμπλέκτη. Δοκίμασα και από 1η 4η έτσι για να δω αν θα μπει αλλά μπαααα γρατσουνάει. Όλες οι άλλες αλλαγες δεν έχουν θέμα. Μου έκανε εντύπωση γιατί δεν ξέρω άλλο αυτοκίνητο που να το κάνει αυτό. Είναι θέμα σχεδιασμού;
Άβαταρ μέλους
By xenos
#94418 Νομίζω ότι το 7αρι είναι που έχει τα θέματα.


< >
Άβαταρ μέλους
By arris
#94927
xenos έγραψε:Νομίζω ότι το 7αρι είναι που έχει τα θέματα.


< >


ok, αλλά βλέπω ότι βγαίνει από το 2008, αν πάρεις καινούργιο του 2014/2015 δεν υπάρχει καμια βελτίωση σε σχέση με τα παλαιότερα?