Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#588152
fot έγραψε:Το air condition του αυτοκινήτου τώρα το καλοκαιρι μέσα στην πόλη δεν παλευεται να το κλείνω λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, αφού έτσι κ αλλιώς οι διαδρομές είναι μικρές.

Υπάρχει θέμα αν δεν το κλείνω καθόλου κ σβήνω το αυτοκινητο με το a/c ενεργοποιημένο;


< >
Έχει νόημα να το κλείνεις τον συμπιεστή και όχι τον ανεμιστήρα, μερικά δευτερόλεπτα, το πολύ 1 λεπτό πριν σταματήσεις για να στεγνώσει η εβαπορέ τα πλήρως. Μέχρι να στεγνώσει, έχεις κανονικά κρύο αέρα. Είσαι επιτυγχάνεις να αποφύγεις μυρωδιές από μύκητες που θα αναπτύσσονταν εκεί.
Αλλά από την άλλη, αν βαριέσαι, απλώς το κλείνεις όπως σε βολεύει και κάνεις καθαρισμό όταν έχεις μυρωδιά από το σύστημα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#588415 Νομίζω ότι τα απλά κλιματιστικά (on-off που εσύ προσθέτεις ζέστη αν είναι πολύ κρύο) μπορούν να βγάλουν πιο κρύο από τους αεραγωγούς ενώ τα πιο προηγμένα (αυτά που διαλέγεις θερμοκρασία) δεν βγάζουν τόσο χαμηλή.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#589392 Γνωρίζουμε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο για έλεγχο κλιματισμού ενός Tiguan (1.400cc, 11/2009); Αργεί να βγάλει κρύο αέρα (το πρώτο 5λεπτο βγάζει ζεστό) και τελικά και ο αέρας που θα βγάλει δεν είναι και τόσο κρύος.
Συμπληρώθηκε φρέον (είχε μικρή απώλεια), αλλά δεν άλλαξε κάτι. Επίσης, πριν από αυτό, είχε τρυπήσει το ψυγείο του καλοριφέρ (?) και έχανε παραφλού, αλλά αντικαταστάθηκε και υπήρξε μικρή βελτίωση στην ψύξη.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#589400 Είχα αντίστοιχο θέμα στο Golf περίπου ίδιας σοδειάς( χθες κλείσαμε 10 χρόνια!! :inlove: :lol: ). Είχα λίγη ψύξη μόνο στον ανοιχτό δρόμο, ενώ μέσα στη κίνηση είχε μηδενική απόδοση.

Στη δική μου περίπτωση, μετά την προσπάθεια απλά να μπεί φρέον (που δεν είχε αποτέλεσμα) , το διαγνωστικό έδειξε ότι τράβαγε ζόρια η βαλβίδα του κομπρεσέρ και δεν άνοιγε. Μετά από αρκετά άνοιξε κλείσε μέσω του διαγνωσιτκού, ξεκόλλησε.
Μου είπαν ότι μπορεί να κρατήσει χρόνια, ή αύριο να ξανακολλήσει, οπότε θα πρέπει να αλλάξει το κομπρεσέρ ( :slap: ) και όλα τα περιφερειακά του.
Άβαταρ μέλους
By fot
#589481
Anonymous Founder έγραψε:
fot έγραψε:Το air condition του αυτοκινήτου τώρα το καλοκαιρι μέσα στην πόλη δεν παλευεται να το κλείνω λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, αφού έτσι κ αλλιώς οι διαδρομές είναι μικρές.

Υπάρχει θέμα αν δεν το κλείνω καθόλου κ σβήνω το αυτοκινητο με το a/c ενεργοποιημένο;


< >
Έχει νόημα να το κλείνεις τον συμπιεστή και όχι τον ανεμιστήρα, μερικά δευτερόλεπτα, το πολύ 1 λεπτό πριν σταματήσεις για να στεγνώσει η εβαπορέ τα πλήρως. Μέχρι να στεγνώσει, έχεις κανονικά κρύο αέρα. Είσαι επιτυγχάνεις να αποφύγεις μυρωδιές από μύκητες που θα αναπτύσσονταν εκεί.
Αλλά από την άλλη, αν βαριέσαι, απλώς το κλείνεις όπως σε βολεύει και κάνεις καθαρισμό όταν έχεις μυρωδιά από το σύστημα.

Ευχαριστώ ηταφι. Κάπως έτσι το είχα κ εγώ στο μυαλό μου. Μυρωδιές δεν έχω αλλά πως θα μπορούσα να κάνω καλή συντήρηση κ απολύμανση στον κλιματισμό του αυτοκινήτου;


< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#589540
pierce21 έγραψε:Είχα αντίστοιχο θέμα στο Golf περίπου ίδιας σοδειάς( χθες κλείσαμε 10 χρόνια!! :inlove: :lol: ). Είχα λίγη ψύξη μόνο στον ανοιχτό δρόμο, ενώ μέσα στη κίνηση είχε μηδενική απόδοση.
Στη δική μου περίπτωση, μετά την προσπάθεια απλά να μπεί φρέον (που δεν είχε αποτέλεσμα) , το διαγνωστικό έδειξε ότι τράβαγε ζόρια η βαλβίδα του κομπρεσέρ και δεν άνοιγε. Μετά από αρκετά άνοιξε κλείσε μέσω του διαγνωσιτκού, ξεκόλλησε.
Μου είπαν ότι μπορεί να κρατήσει χρόνια, ή αύριο να ξανακολλήσει, οπότε θα πρέπει να αλλάξει το κομπρεσέρ ( :slap: ) και όλα τα περιφερειακά του.

Τελικά μου φαίνεται είναι να μην μπλέξεις με θέματα στον κλιματισμό, γιατί δεν είναι απλή υπόθεση η διάγνωση/θεραπεία :hmmm:
Οπότε ίσως είναι προτιμότερο να βρει κάποιον με διαγνωστικό (αντιπροσωπεία, εξουσιοδοτημένο, εξειδικευμένο VAG) παρά κάποιο εξειδικευμένο σε κλιματισμούς συνεργείο; Από Gratsias ούτε απ' έξω δεν περνάει πάντως...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#589544
fot έγραψε:Δεν έχω κάτι απο μυρωδιές. Όταν το κλείνω, μερικές φορές, όμως έχω υγρασία με αποτέλεσμα να θολώνουν τα τζάμια. Εκεί τι κάνω;

Αν αυτο συμβαινει τον χειμωνα με βροχη, ειναι φυσιολογικο. Τωρα το καλοκαιρι ομως οχι.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#589587
Scotch έγραψε:
pierce21 έγραψε:Είχα αντίστοιχο θέμα στο Golf περίπου ίδιας σοδειάς( χθες κλείσαμε 10 χρόνια!! :inlove: :lol: ). Είχα λίγη ψύξη μόνο στον ανοιχτό δρόμο, ενώ μέσα στη κίνηση είχε μηδενική απόδοση.
Στη δική μου περίπτωση, μετά την προσπάθεια απλά να μπεί φρέον (που δεν είχε αποτέλεσμα) , το διαγνωστικό έδειξε ότι τράβαγε ζόρια η βαλβίδα του κομπρεσέρ και δεν άνοιγε. Μετά από αρκετά άνοιξε κλείσε μέσω του διαγνωσιτκού, ξεκόλλησε.
Μου είπαν ότι μπορεί να κρατήσει χρόνια, ή αύριο να ξανακολλήσει, οπότε θα πρέπει να αλλάξει το κομπρεσέρ ( :slap: ) και όλα τα περιφερειακά του.

Τελικά μου φαίνεται είναι να μην μπλέξεις με θέματα στον κλιματισμό, γιατί δεν είναι απλή υπόθεση η διάγνωση/θεραπεία :hmmm:
Οπότε ίσως είναι προτιμότερο να βρει κάποιον με διαγνωστικό (αντιπροσωπεία, εξουσιοδοτημένο, εξειδικευμένο VAG) παρά κάποιο εξειδικευμένο σε κλιματισμούς συνεργείο; Από Gratsias ούτε απ' έξω δεν περνάει πάντως...


Από τη στιγμή που συμπληρώθηκε φρέον και δεν άλλαξε κάτι, αυτό θα πρότεινα.
Ας περάσει μια βόλτα από το συνεργείο του (φαντάζομαι κάποιο εξειδικευμένο) να του βάλουν πάνω το διαγνωστικό να δούν αν έχει θέμα το κομπρεσέρ και μετά βλέπει.
Αντιπροσωπεία VAG σε αμάξι 10ετιας, είναι επικίνδυνο σπόρ :ninja: .
Άβαταρ μέλους
By mirage
#589693
fot έγραψε:Δεν έχω κάτι απο μυρωδιές. Όταν το κλείνω, μερικές φορές, όμως έχω υγρασία με αποτέλεσμα να θολώνουν τα τζάμια. Εκεί τι κάνω;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που άλλαξες φίλτρο καμπίνας, καθάρισες την γυρω περιοχή και έκανες απολύμανση;
Άβαταρ μέλους
By fot
#589719 Αν είχε διαρροή το ψυγείο του καλοριφέρ δεν θα φαινότανε κ από άλλου;
Φίλτρο αλλάζω κάθε 6μηνο συνήθως λόγω έντονης χρήσης σε σκόνη.

Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα όταν κλείνω τον κλιματισμό αφήνουν από κάτω στάμπα με νερά. Σε αυτό ελάχιστα.
Υπάρχει περίπτωση να είναι βουλωμένη η υδρορροή από την εβαπορετα και να εξατμίζει όλη την υγρασία της μέσα; Υφίσταται κάτι τέτοιο;

Επίσης κ απολύμανση, πέρα από μια φορά με αυτές τις βόμβες, που βάζεις αέρα σε ανακύκλωση κ ανοίγεις, δεν έχω κάνει. Για την ακρίβεια φοβάμαι να βάλω αυτούς τους αφρούς μέσα στους αεραγωγούς. Αν έχετε να προτείνετε κάτι για απολύμανση όμως θα το δοκιμάσω.


< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#590178 Στο Aygo τελικά ο διακόπτης του ΑC έκαψε και την ασφάλεια...
Οπότε διακόπτης 35 ευρώ... Της Τουοτα.... Μτχ δεν υπάρχει γιατί είναι κάτι που χαλάει συχνά...

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#590183 Αν τον δουλεύεις στο τέρμα, καίγεται πιο εύκολα. Το είχα πάθει και στην Lancia Y κάποτε. Όταν είναι γυρισμένος στο μέγιστο, διαρρέεται από το μέγιστο ρεύμα. Οπότε υπερθερμαίνεται και καίγεται (βραχυκυκλώνει). Γι' αυτό και σου έκαψε και την ασφάλεια.