Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#414034
Anonymous Founder έγραψε:Το Σάββατο ο κλιματισμός της BMW σταμάτησε να λειτουργεί! :rant:
Η :inlove: μου είπε πως είχε παρατηρήσει πως δεν έβγαζε αρκετή δροσιά τις τελευταίες μέρες, αλλά το Σάββατο δεν έβγαζε καθόλου! Δοκίμασα άνοιξε κλείσε, έπαιξα με θερμοκρασίες κλπ, τίποτε. Ούτε ακούω κάτι όταν ανοιγοκλείνω το κουμπί, αλλά δεν θυμάμαι και να άκουγα ποτέ είναι η αλήθεια (εννοώ τον συμπλέκτη του κομπρεσέρ...)
Παίζει να έχασε τόσο απότομα το φρέον; Φοβάμαι πως όχι... :help:
Κάτι μου λέει πως το πρόβλημα είναι αλλού και μάλλον στον συμπιεστή.
Έχει να προτείνει κάποιος κάποιο συνεργείο που ασχολείται με A/C στην ευρύτερη περιοχή Γαλατσίου (και πέριξ) για να ρίξει μια ματιά, πριν καταφύγω πάλι στην αντιπροσωπεία;
:help: :s_empathy

Σε ανάλογη περίπτωση σε μένα προ 3μήνου, είχα διαπιστώσει ότι δεν δούλευε το κομμάτι ψύξης του ηλεκτρονικού κλιματισμού στο αυτοκίνητό μου. Το συγκεκριμένο όχημα (12ετίας πλέον) έχει ηλεκτρονικό κλιματισμό και ο συμπιεστής κλιματισμού ήταν πάντα ΟΝ από το σχετικό μενού (ECO MODE OFF). Πρακτικά όταν διαπίστωσα το πρόβλημα, ότι θερμοκρασία και να ζητούσα στην καμπίνα (ακόμα και τη χαμηλότερη δυνατή - ένδειξη LOW στο μενού), το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού απλά ανέβαζε τις στροφές του ανεμιστήρα προσαγωγής αέρα, κυκλοφορώντας στο εσωτερικό της καμπίνας αέρα θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
Στο συνεργείο η διάγνωση ήταν ότι χρήζει αντικατάστασης το πηνίο του μαγνητικού συμπλέκτη του συμπιεστή. Έγινε αντικατάσταση με το γνήσιο (κόστος υλικού 100 ευρώ συν 60 ευρώ εργατικά) και από τότε το σύστημα ψύξης λειτουργεί όπως και πριν.
Μπορεί και σε σένα το κομμάτι πηνίο-τροχαλία-συμπλέκτης συμπιεστή να έχει θέμα. Είχε βάλει και ο Quadra21 πρόσφατα αν θυμάμαι ένα βίντεο που έδειχνε πως σταδιακά από φθορά/χρήση χάνεται η δυνατότητα σύμπλεξης του εξωτερικού της τροχαλίας που παίρνει κίνηση με ιμάντα από το μοτέρ με το εσωτερικό της που εμπλέκει μέσω του μαγνήτη τον άξονα του συμπιεστή. Βέβαια υπάρχουν και οι πιο σοφιστικέ συμπιεστές συνεχούς περιστροφής που είναι μόνιμα συμπλεγμένοι με τον κινητήρα και ο έλεγχός τους (από την άποψη της αποδιδόμενης στο κύκλωμα ψυκτικής ισχύος) γίνεται μέσω μιας βαλβίδας προσαρμοσμένης πάνω τους (τέτοιου τύπου συμπιεστές της Sanden αν δεν κάνω λάθος, φοράνε από όσο ξέρω τα Golf V και νεότερα) που πολλές φορές η αστοχία της δίνει τα προβλήματα που σχετίζονται με το κομμάτι του συμπιεστή. Ενδέχεται το δικό σου κύκλωμα ψύξης να χρησιμοποιεί τέτοιου τύπου συμπιεστή.
Πολύ καλό και αυτό το βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=DPuYF0eNK6M
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414045 Ευχαριστώ! Φαίνεται πάντως πως δουλεύει ο συμπλέκτης, θα το τσεκάρει και ο μάστορας όταν βρω ευκαιρία να το πάω.
:thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#414814 Το καλό το αυτοκίνητο του το έχει ήδη πάρει τι λέμε τώρα.... :lol:
Υπάρχει και περίπτωση να έχει χαλάσει/κομπλάρει κανένα εγκεφαλάκι και να μην δουλεύουν τα κλαπέτα ή απλά να σφηνώσανε. Οπότε ο συμπιεστής δουλεύει, βγάζει κρύο αλλά δεν περνάει ο αέρας από το παγωμένο ψυγείο για να δροσιστεί. Ψάχνεις τα σωληνάκια από τον συμπιεστή να δεις αν υπάρχει τίποτα κρύο....
Πες μας τι βρήκες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414826 Πήγε σήμερα στην αντιπροσωπεία και βρήκαν πως δεν είχε αρκετό ψυκτικό. Συμπλήρωσαν μια αμπούλα και τώρα θα το παρακολουθούμε να δούμε γιατί έχασε.
60€ με απόδειξη.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#414950
Anonymous Founder έγραψε:Πήγε σήμερα στην αντιπροσωπεία και βρήκαν πως δεν είχε αρκετό ψυκτικό. Συμπλήρωσαν μια αμπούλα και τώρα θα το παρακολουθούμε να δούμε γιατί έχασε.
60€ με απόδειξη.


Διπλοί πόντοι, διπλά λεφτά. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#415325
Anonymous Founder έγραψε:Πήγε σήμερα στην αντιπροσωπεία και βρήκαν πως δεν είχε αρκετό ψυκτικό. Συμπλήρωσαν μια αμπούλα και τώρα θα το παρακολουθούμε να δούμε γιατί έχασε.
60€ με απόδειξη.

Πανάκριβο, με 50 ευρώ γέμισα από το μηδέν το νέο AC όταν χτύπησα το σκυλί.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#415330 Ουσιαστικά στο μηδέν ήταν και το δικό μου, 60 ml βρήκαν μέσα μου είπαν.
Αλήθεια ή ψέμα, δεν με νοιάζει και τόσο, είχα φοβηθεί τα χειρότερα, αφού την γλίτωσα μόνον με τόσα, είμαι πολύ χαρούμενος.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#425688 Το ΣΚ λέω να κάνω ένα φρεσκάρισμα του a/c αν και είναι σε άψογη κατάσταση, χωρίς ίχνος από μυρωδιές. Το φίλτρο το είχα αλλάξει πέρσι τον Ιούνιο οπότε καλό είναι νομίζω να το ξαναλλάξω. Πήρα τα παρακάτω που βρήκα άμεσα διαθέσιμα σε κοντινό κατάστημα:

https://www.onparts.gr/audi-q5-8r-2-0-tfsi-quattro-211hp-211hp/antallaktika/antallaktika-service/filtro-aera-esoterikou-chorou/--1227157.html
https://www.onparts.gr/chimika/a-c/valeo-clim-pur-air-conditioning-cleaner-125-ml.html
https://www.onparts.gr/chimika/a-c/liqui-moly-a-c-150ml.html

Αυτά τα καινούρια φίλτρα με " Φίλτρο αιωρούμενων σωματιδίων (PM 2.5) / mit antibakterieller Wirkung / με μυκητοκτόνο δράση / Φίλτρο ενεργού άνθρακα με πολυφαινόλη" λένε τίποτα ή τσάμπα το πλήρωσα σε σχέση με το ενεργού άνθρακα? :hmmm:

Θα ακολουθήσω τον οδηγό του φίλου εδώ. Έχει νόημα να ψεκάσουμε το μοτεράκι?
Άβαταρ μέλους
By fot
#425692 Ψήθηκα και εγώ να κάνω μια τέτοια συντήρηση στον κλιματισμό των αυτοκινήτων.
Όλα αυτά τα απολυμαντικα είναι ασφαλή για τον άνθρωπο? Εννοώ πως κάτι θα μείνει μέσα στο κύκλωμα και θα το βγάλει - βγάζει στον αέρα τις πρώτες ώρες.

.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#425694 Ε προφανώς θα ειναι ασφαλή γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος συντήρησης του κλιματιστικού. Ότι θα βγάζει οσμή απολύμανσης για κάποιες μέρες είναι το μόνο σίγουρο αλλά και πάλι λειτουργείς το κλίμα με ανοιχτά παράθυρα για κάνα 5λεπτο κάθε φορά και δε θα έχεις θέμα.

Και οι ειδικοί πάντως δε νομίζω ότι κάνουν κάτι παραπάνω από αυτό. Ειδικά για ψέκασμα στο μοτεράκι κτλ σίγα μην κάθονται να βγάζουν ντουλαπάκι και να ψαχουλεύουν τα ενδότερα.
Άβαταρ μέλους
By fot
#425737 Για να αλλάξω φίλτρο καμπίνας νομίζω πως θέλει έτσι κ αλλιώς να βγάλω ντουλαπάκι. Αυτά τα μπουκαλάκια δουλεύουν μαζί Στέφανε? Τα παίρνω και τα 2?

.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#425839 Δεν ειναι υποχρεωτικο να παρεις καο τα δυο. Κανουν λιγο διαφορετικη δουλεια το καθενα.

Το Valeo ειναι κλασικο αντιβακτηριακο/αντιμουχλικο και γι αυτο εχει και το σωληνακι ωστε να το χωνεις οσο πιο βαθια στους αεραγωγους.

Το αλλο αφαιρει μυρωδιες. Ειτε απο το αντιβακτηριακο που εχει προηγηθει ειτε απο αλλες μυρωδιες, οπως πχ τσιγαρο, που μπορει να εχει μαζεψει το αμαξι.Εικόνα

<+
Άβαταρ μέλους
By pete30
#425866 Καλησπερα, για απολυμανση καμπινας προτιμηστε να την κανετε με οζον και μετα αν θελετε προαιρετικα χρησιμοποιητε καποιο απο τα χημικα, αν και δεν νομιζω μετα απο το οζον να χρειαζεστε χημικα.Μια φορα τον χρονο ειναι αρκετη μια απολυμαση με οζον και αλλαγη στο φιλτρο καμπινας.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#425924 pete30 αυτο που ειπες το κραταω, θα κατέβω σε λιγο καιρο, κανονισε. Και μεχρι τον γαμο βλέπουμε.