Anonymous Founder έγραψε:Το Σάββατο ο κλιματισμός της BMW σταμάτησε να λειτουργεί!
Η μου είπε πως είχε παρατηρήσει πως δεν έβγαζε αρκετή δροσιά τις τελευταίες μέρες, αλλά το Σάββατο δεν έβγαζε καθόλου! Δοκίμασα άνοιξε κλείσε, έπαιξα με θερμοκρασίες κλπ, τίποτε. Ούτε ακούω κάτι όταν ανοιγοκλείνω το κουμπί, αλλά δεν θυμάμαι και να άκουγα ποτέ είναι η αλήθεια (εννοώ τον συμπλέκτη του κομπρεσέρ...)
Παίζει να έχασε τόσο απότομα το φρέον; Φοβάμαι πως όχι...
Κάτι μου λέει πως το πρόβλημα είναι αλλού και μάλλον στον συμπιεστή.
Έχει να προτείνει κάποιος κάποιο συνεργείο που ασχολείται με A/C στην ευρύτερη περιοχή Γαλατσίου (και πέριξ) για να ρίξει μια ματιά, πριν καταφύγω πάλι στην αντιπροσωπεία;
Σε ανάλογη περίπτωση σε μένα προ 3μήνου, είχα διαπιστώσει ότι δεν δούλευε το κομμάτι ψύξης του ηλεκτρονικού κλιματισμού στο αυτοκίνητό μου. Το συγκεκριμένο όχημα (12ετίας πλέον) έχει ηλεκτρονικό κλιματισμό και ο συμπιεστής κλιματισμού ήταν πάντα ΟΝ από το σχετικό μενού (ECO MODE OFF). Πρακτικά όταν διαπίστωσα το πρόβλημα, ότι θερμοκρασία και να ζητούσα στην καμπίνα (ακόμα και τη χαμηλότερη δυνατή - ένδειξη LOW στο μενού), το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού απλά ανέβαζε τις στροφές του ανεμιστήρα προσαγωγής αέρα, κυκλοφορώντας στο εσωτερικό της καμπίνας αέρα θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
Στο συνεργείο η διάγνωση ήταν ότι χρήζει αντικατάστασης το πηνίο του μαγνητικού συμπλέκτη του συμπιεστή. Έγινε αντικατάσταση με το γνήσιο (κόστος υλικού 100 ευρώ συν 60 ευρώ εργατικά) και από τότε το σύστημα ψύξης λειτουργεί όπως και πριν.
Μπορεί και σε σένα το κομμάτι πηνίο-τροχαλία-συμπλέκτης συμπιεστή να έχει θέμα. Είχε βάλει και ο Quadra21 πρόσφατα αν θυμάμαι ένα βίντεο που έδειχνε πως σταδιακά από φθορά/χρήση χάνεται η δυνατότητα σύμπλεξης του εξωτερικού της τροχαλίας που παίρνει κίνηση με ιμάντα από το μοτέρ με το εσωτερικό της που εμπλέκει μέσω του μαγνήτη τον άξονα του συμπιεστή. Βέβαια υπάρχουν και οι πιο σοφιστικέ συμπιεστές συνεχούς περιστροφής που είναι μόνιμα συμπλεγμένοι με τον κινητήρα και ο έλεγχός τους (από την άποψη της αποδιδόμενης στο κύκλωμα ψυκτικής ισχύος) γίνεται μέσω μιας βαλβίδας προσαρμοσμένης πάνω τους (τέτοιου τύπου συμπιεστές της Sanden αν δεν κάνω λάθος, φοράνε από όσο ξέρω τα Golf V και νεότερα) που πολλές φορές η αστοχία της δίνει τα προβλήματα που σχετίζονται με το κομμάτι του συμπιεστή. Ενδέχεται το δικό σου κύκλωμα ψύξης να χρησιμοποιεί τέτοιου τύπου συμπιεστή.
Πολύ καλό και αυτό το βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=DPuYF0eNK6M