Απο ανάλογη εμπειρία σε φίλο, είχε διαρροή ψυκτικού, να πάω να το κοιτάξω?
Δικαιολογείται ακόμα η τόσο μεγάλη διαφορά στη τιμή?
Amen and a-women!
Αρχικά αφού έβαλα μπροστά τον κινητήρα, ρύθμισα την επιθυμητή θερμοκρασία καμπίνας (ηλεκτρονικός κλιματισμός) στο ελάχιστο (16 βαθμούς), επέλεξα χειροκίνητα να βγαίνει ο κρύος αέρας από τους κεντρικούς αεραγωγούς κι έβαλα τη σκάλα του ανεμιστήρα αέρα καμπίνας στη θέση 3 (μέγιστο το 7).
Μετά από 5-6 λεπτά το θερμόμετρο κατέβηκε στους 9 βαθμούς. Πιο κάτω δεν πήγαινε παρότι το άφησα τουλάχιστον άλλα 5 λεπτά. Σε όλο αυτό το χρόνο το αμάξι ήταν ακίνητο με τις στροφές κινητήρα στο ρελαντί.
Είναι σωστή η θερμοκρασία που μέτρησα ή θα έπρεπε να κατέβει αρκετά πιο κάτω, ακόμα και παρόλο που δούλευε ο κινητήρας ρελαντί;
Πληροφοριακά αναφέρω ότι το αμάξι κοντεύει 14 ετών και πέρα από τις αλλαγές φίλτρων καμπίνας που γίνονται από την αρχή ανελλιπώς (σχεδόν κάθε χρόνο), δεν έχω κάνει ποτέ μέχρι σήμερα καμία απολύτως συντήρηση στον κλιματισμό.
Μπορεις παντως να πας να κανεις τον αυτοματοποιημενο ελεγχο σε συνεργειο με αναλογο εξοπλισμο. Ελεγχει διαροες, αλλαζει τα λαδια και συμπληρωνει "φρεον" αν χρειαζεται. Καπου στα 25€ το κοστος αν θυμαμαι καλα.
Fiat Panda 7,6l/100km
Απλά επειδή κατά καιρούς διαβάζω για θερμοκρασίες αέρα κάτω από τους 7 βαθμούς (ακόμα και κάτω από 4-5 βαθμούς) σκέφτηκα μήπως δεν είναι τόσο καλή η τιμή των 9 βαθμών.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Επειδή κατά καιρούς έχω διαβάσει για το σκέλος του κλιματισμού διάφορα, του τύπου, κάθε Χ χρόνια το φρέον στο κύκλωμα χάνεται με έναν α ρυθμό (παράλογο μου φαίνεται εκ πρώτης για κλειστό κύκλωμα) οπότε αντίστοιχα κάποιοι θεωρούν εκ των ουκ άνευ ότι πχ στη 10ετία θα έχει χάσει το κύκλωμα μια σχετικά σεβαστή ποσότητα φρέον και κατά συνέπεια ότι θα έπρεπε κι εγώ τόσα χρόνια να έχω κάνει συμπλήρωση φρέον γιατί σίγουρα έχω χάσει κι εγώ κάποια ποσότητα κλπ.
Εν τω μεταξύ στο συνεργείο που κάνουν τα σέρβις έχουν και το μηχάνημα που ελέγχει συμπληρώνει το κύκλωμα κλιματισμού αλλά ούτε κι αυτοί μου χουν πει ποτέ για προληπτικό έλεγχο. Πριν μάλιστα 2 χρόνια που άλλαξα μαγνητικό κόμπλερ στο συμπιεστή και λογικά έλεγξαν τη λειτουργία του κυκλώματος, δεν μου είπαν τίποτα για τυχόν συμπλήρωμα κλπ. Αν ήθελε, λεφτά θα έπαιρναν, είχαν λόγο να μη μου αναφέρουν τίποτα;
Αν θες, μπορείς να κάνεις μια προληπτική συντήρηση (εκκένωση κυκλώματος, γέμισμα με ψυκτικό + λιπαντικό, αλλαγή του dryer).
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Η octy μοντ.2011 εχει clima.Δεν του εχω κανει τπτ τοσα χρονια ,φυσιολογικη χρηση τα καλοκαιρια ...
Να του κανω η οχι service (δουλευει αψογα..);;;;
.
gianik έγραψε:Το εχω ξαναγραψει αλλα δεν θυμαμαι ...
Η octy μοντ.2011 εχει clima.Δεν του εχω κανει τπτ τοσα χρονια ,φυσιολογικη χρηση τα καλοκαιρια ...
Να του κανω η οχι service (δουλευει αψογα..);;;;
.
Όπως είπε και drdino, αν βγάζει κρύο αέρα άστο στην ησυχία του.
Υπάρχει θέμα αν δεν το κλείνω καθόλου κ σβήνω το αυτοκινητο με το a/c ενεργοποιημένο;
< >
< Note 6 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal