Έβγαλα να τσεκάρω τα μπουζί στο focus lpg και τα βλέπω μια χαρά.
Δυο χρόνια βαλμένα και με λιγα χλμ.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
.
sknipper έγραψε:Τα αυτοκίνητα που καίνε αέριο ΔΕΝ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟΥΣ. Δεν είναι θέμα εγκατάστασης αλλά καύσης. Δεν έχει να κάνει με τα λάδια ούτε σημαίνει ότι τα λάδια δεν φθείρονται ή ότι θα αντέξουν περισσότερα χλμ.
Τα δικά μου μαυρίζουν.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Έχοντας κάνει 4 γεμίσματα, έχω να παρατηρήσω την πολύ καλή, ως φαίνεται, συνεργασία υγραερίου / μηχανής. Ούτε κατά τη μόνιμη λειτουργία, ούτε κατά την εναλλαγή πραγματικά δεν καταλαβαίνω διαφορές σε ήχο, χροιά, σκαμπάσματα, κομπιάσματα, πόσο μάλλον να έχω αναμένα λαμπάκια, check engines κτλ
Στο δια ταύτα αυτό το διάστημα και σε χαλαρούς ρυθμούς είμαι κάπου σίγουρα 5 - το πολύ πολύ 10% κατανάλωση πάνω (βάλετε και το έξτρα βάρος).
Το μόνο αρνητικό είναι η ένδειξη στάθμης του καυσίμου, λόγω πίεσης δεν είναι συμμετρική.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Σκέφτομαι και εγώ να βάλω στο mercedes sc 230 1.8cc 192ps 2003,(προσανατολίζομαι στο brc p&d ή S32 με τιμές 1100-1000 αντίστοιχα) γιατί κάνω 85 κμ καθημερινά αλλά φοβάμαι την ευπάθεια των βαλβίδων στην συγκεκριμένη παρτίδα, την συνεργασία με τον κομπρέσορα, την πιθανή μεγάλη αυξηση του υγραερίου (ακούγεται και διαβάζω για +15 λεπτά έναντι 5 της βενζίνης), τα προβλήματα (είχα clio II 1.4cc 2004 με 100000 κμ λειτουργίς με αέριο), από κατανάλωση τώρα με 80-110κμ (90% αυτοκινητόδρομος) με βενζίνη είμαι στα 7lit/100km το trip δείχνει 7,4 lit/100km.
BRC, 1050 ευρώ με μέσα την αλλαγή κτέο, το 1ο γέμισμα και το 1ο σέρβις. Σέρβις 50 ευρώ ανα 15.000 και έλεγχος βαλβίδων κάθε 1 χρόνο. Το πέρασα Πυλαία στον Γεραντίδη. Κ σκέψου το έβαλα κ στα 333.000 χλμ με πολύ ανοιχτά χιλιόμετρα (δεν κάνω πόλη...)
με 85 χλμ τη μέρα έχεις απόσβεση σε 9 μηνες ακόμα κ σε χαλαρή χρήση (γω μέσα στην πόλη το έχω βενζίνη).
Το χρησιμοποιώ αποκλειστικά, όπως λέω κ εγώ, για "ως 50% πάτημα γκαζιού" και <4500 σ.α.λ.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
JimClark έγραψε:αυτοκίνητο δε λέω, θα με κρεμάσουν.
εχω γνωστο με εβο Χ και υγραεριο εδω και 3-4 χρονια.Δουλευει αψογα.
JimClark έγραψε:αυτοκίνητο δε λέω, θα με κρεμάσουν.
BRC, 1050 ευρώ με μέσα την αλλαγή κτέο, το 1ο γέμισμα και το 1ο σέρβις. Σέρβις 50 ευρώ ανα 15.000 και έλεγχος βαλβίδων κάθε 1 χρόνο. Το πέρασα Πυλαία στον Γεραντίδη. Κ σκέψου το έβαλα κ στα 333.000 χλμ με πολύ ανοιχτά χιλιόμετρα (δεν κάνω πόλη...)
με 85 χλμ τη μέρα έχεις απόσβεση σε 9 μηνες ακόμα κ σε χαλαρή χρήση (γω μέσα στην πόλη το έχω βενζίνη).
Το χρησιμοποιώ αποκλειστικά, όπως λέω κ εγώ, για "ως 50% πάτημα γκαζιού" και <4500 σ.α.λ.
Το S32 έβαλες με τα πορκοκαλί μπεκ ; Και εγώ ανατολικά ψάχνω