Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#243309 Τα αυτοκίνητα που καίνε αέριο ΔΕΝ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟΥΣ. Δεν είναι θέμα εγκατάστασης αλλά καύσης. Δεν έχει να κάνει με τα λάδια ούτε σημαίνει ότι τα λάδια δεν φθείρονται ή ότι θα αντέξουν περισσότερα χλμ.
Άβαταρ μέλους
By glf
#257243 Εικόνα
Έβγαλα να τσεκάρω τα μπουζί στο focus lpg και τα βλέπω μια χαρά.
Δυο χρόνια βαλμένα και με λιγα χλμ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#257255 Το δεξί είναι καινούριο;
Άβαταρ μέλους
By glf
#257262 Ναι τα εβαλα διπλα διπλα γιατι ειχαν διαφορετικο κωδικο. Αλλα τελικα ειναι ιδια
Άβαταρ μέλους
By famas
#257268 Μας έλεγαν να βάζουμε ειδικά μπουζί για υγραέριο, αλλά τελικά τα μαμά ήταν επαρκή.

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#257269 τα μπουζι απο το υγραεριο και μετα απο 100κ χλμ καινουρια φαινονται.
Άβαταρ μέλους
By glf
#257359 Ναι, το αλλο που σκεφτηκα ειναι οτι και τα μπεκ λογικα θα ειναι πεντακαθαρα. Δε χρειαζεται να τα παω υπερηχο δηλαδη. Φτασανε 100.000 χλμ
Άβαταρ μέλους
By tzakos
#258135
sknipper έγραψε:Τα αυτοκίνητα που καίνε αέριο ΔΕΝ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟΥΣ. Δεν είναι θέμα εγκατάστασης αλλά καύσης. Δεν έχει να κάνει με τα λάδια ούτε σημαίνει ότι τα λάδια δεν φθείρονται ή ότι θα αντέξουν περισσότερα χλμ.


Τα δικά μου μαυρίζουν.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#305317 ρεπορτάζ 20ήμερου.

Έχοντας κάνει 4 γεμίσματα, έχω να παρατηρήσω την πολύ καλή, ως φαίνεται, συνεργασία υγραερίου / μηχανής. Ούτε κατά τη μόνιμη λειτουργία, ούτε κατά την εναλλαγή πραγματικά δεν καταλαβαίνω διαφορές σε ήχο, χροιά, σκαμπάσματα, κομπιάσματα, πόσο μάλλον να έχω αναμένα λαμπάκια, check engines κτλ

Στο δια ταύτα αυτό το διάστημα και σε χαλαρούς ρυθμούς είμαι κάπου σίγουρα 5 - το πολύ πολύ 10% κατανάλωση πάνω (βάλετε και το έξτρα βάρος).

Το μόνο αρνητικό είναι η ένδειξη στάθμης του καυσίμου, λόγω πίεσης δεν είναι συμμετρική.
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#305328 Αυτοκίνητο; σύστημα; εγκαταστάτης; συνολικό ποσό (κτεο, δήλωση)
Σκέφτομαι και εγώ να βάλω στο mercedes sc 230 1.8cc 192ps 2003,(προσανατολίζομαι στο brc p&d ή S32 με τιμές 1100-1000 αντίστοιχα) γιατί κάνω 85 κμ καθημερινά αλλά φοβάμαι την ευπάθεια των βαλβίδων στην συγκεκριμένη παρτίδα, την συνεργασία με τον κομπρέσορα, την πιθανή μεγάλη αυξηση του υγραερίου (ακούγεται και διαβάζω για +15 λεπτά έναντι 5 της βενζίνης), τα προβλήματα (είχα clio II 1.4cc 2004 με 100000 κμ λειτουργίς με αέριο), από κατανάλωση τώρα με 80-110κμ (90% αυτοκινητόδρομος) με βενζίνη είμαι στα 7lit/100km το trip δείχνει 7,4 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#305498 αυτοκίνητο δε λέω, θα με κρεμάσουν.

BRC, 1050 ευρώ με μέσα την αλλαγή κτέο, το 1ο γέμισμα και το 1ο σέρβις. Σέρβις 50 ευρώ ανα 15.000 και έλεγχος βαλβίδων κάθε 1 χρόνο. Το πέρασα Πυλαία στον Γεραντίδη. Κ σκέψου το έβαλα κ στα 333.000 χλμ με πολύ ανοιχτά χιλιόμετρα (δεν κάνω πόλη...)

με 85 χλμ τη μέρα έχεις απόσβεση σε 9 μηνες ακόμα κ σε χαλαρή χρήση (γω μέσα στην πόλη το έχω βενζίνη).

Το χρησιμοποιώ αποκλειστικά, όπως λέω κ εγώ, για "ως 50% πάτημα γκαζιού" και <4500 σ.α.λ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#305502
JimClark έγραψε:αυτοκίνητο δε λέω, θα με κρεμάσουν.


εχω γνωστο με εβο Χ και υγραεριο εδω και 3-4 χρονια.Δουλευει αψογα.
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#305512
JimClark έγραψε:αυτοκίνητο δε λέω, θα με κρεμάσουν.

BRC, 1050 ευρώ με μέσα την αλλαγή κτέο, το 1ο γέμισμα και το 1ο σέρβις. Σέρβις 50 ευρώ ανα 15.000 και έλεγχος βαλβίδων κάθε 1 χρόνο. Το πέρασα Πυλαία στον Γεραντίδη. Κ σκέψου το έβαλα κ στα 333.000 χλμ με πολύ ανοιχτά χιλιόμετρα (δεν κάνω πόλη...)

με 85 χλμ τη μέρα έχεις απόσβεση σε 9 μηνες ακόμα κ σε χαλαρή χρήση (γω μέσα στην πόλη το έχω βενζίνη).

Το χρησιμοποιώ αποκλειστικά, όπως λέω κ εγώ, για "ως 50% πάτημα γκαζιού" και <4500 σ.α.λ.

Το S32 έβαλες με τα πορκοκαλί μπεκ ; Και εγώ ανατολικά ψάχνω
Άβαταρ μέλους
By g8777
#305514 Jim γιατί το γυρνάς μέσα στην πόλη; :hmmm: