Αυτό το Χ ποσό σε πόσα χρόνια θα το αποσβέσεις από την διαφορά στην κατανάλωση;
Αν το τωρινό αυτοκίνητο αντέχει, μένεις όπως είσαι.
Αν όχι, καλύτερα όσο πιο καινούργιο σε παίρνει χωρίς μετατροπές κλπ
.
Fiat Panda 7,6l/100km
και στα 5-6 χρόνια βάλε στην άκρη και ενα χιλιάρικο για μια επισκευή κινητήρα
Νίκος Παππάς έγραψε:Λεφτά αγοράς + λεφτά μετατροπής σε υγραέριο + λεφτά για συντήρηση του μεταχειρισμένου ( σέρβις, λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, ιμάντες, διότι κανείς δεν πουλάει αμάξι με όλα αυτά φτιαγμένα) = Χ ποσό.
Αυτό το Χ ποσό σε πόσα χρόνια θα το αποσβέσεις από την διαφορά στην κατανάλωση;
Αν το τωρινό αυτοκίνητο αντέχει, μένεις όπως είσαι.
Αν όχι, καλύτερα όσο πιο καινούργιο σε παίρνει χωρίς μετατροπές κλπ
.
Πραγματι,ειναι πιο συνθετο το θεμα και πρεπει να υπολογιστουν ολα οσα αναφερεις για ενα μεταχειρο που θα χρειαστει πρωτα απο ολα στα πρωτα 3 χρονια λεφτα για συντηρηση που ο προηγουμενος ισως θα εχει αφησει και εξ επιτηδες ασυντηρητα,αλλωστε κανω εως 10 χιλ/ετος,το τωρινο αυτοκινητο ειναι κοντα 25 ετων,δεν καιει λαδια,ουτε εχει προβλημα στον κινητηρα του,τα υπολοιπα ειναι λογικα που εχει βγαλει,δλδ συντηρηση φρενων,νεοι σιαγονες,ρουλεμαν,φουσκες ημιαξονιου,εχουν επισκευαστει.
Απλα το υγραεριο αυτη τη στιγμη ειναι η μεση λυση μεχρι να πεσουν οι τιμες στα νεας γενιας υβριδικα την επομενη 5ετια η 10ετια.
Sijune21 έγραψε:Μέχρι να πέσουν οι τιμές?Νίκος Παππάς έγραψε:Λεφτά αγοράς + λεφτά μετατροπής σε υγραέριο + λεφτά για συντήρηση του μεταχειρισμένου ( σέρβις, λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, ιμάντες, διότι κανείς δεν πουλάει αμάξι με όλα αυτά φτιαγμένα) = Χ ποσό.
Αυτό το Χ ποσό σε πόσα χρόνια θα το αποσβέσεις από την διαφορά στην κατανάλωση;
Αν το τωρινό αυτοκίνητο αντέχει, μένεις όπως είσαι.
Αν όχι, καλύτερα όσο πιο καινούργιο σε παίρνει χωρίς μετατροπές κλπ
.
Πραγματι,ειναι πιο συνθετο το θεμα και πρεπει να υπολογιστουν ολα οσα αναφερεις για ενα μεταχειρο που θα χρειαστει πρωτα απο ολα στα πρωτα 3 χρονια λεφτα για συντηρηση που ο προηγουμενος ισως θα εχει αφησει και εξ επιτηδες ασυντηρητα,αλλωστε κανω εως 10 χιλ/ετος,το τωρινο αυτοκινητο ειναι κοντα 25 ετων,δεν καιει λαδια,ουτε εχει προβλημα στον κινητηρα του,τα υπολοιπα ειναι λογικα που εχει βγαλει,δλδ συντηρηση φρενων,νεοι σιαγονες,ρουλεμαν,φουσκες ημιαξονιου,εχουν επισκευαστει.
Απλα το υγραεριο αυτη τη στιγμη ειναι η μεση λυση μεχρι να πεσουν οι τιμες στα νεας γενιας υβριδικα την επομενη 5ετια η 10ετια.
Τίποτα δε θα πέσει. Τελείωσαν αυτά που ξέραμε και όποιος δε το πιστεύει θα το δει στη πορεια
Άφησα σήμερα σε γνωστό εγκαταστάτη την Pandara για εγκατάσταση υγραερίου.
Περισσότερα από αύριο που θα παραλάβω
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
Obelix έγραψε:Για να ανεβάσουμε το υγραεριοθέμα ...
Άφησα σήμερα σε γνωστό εγκαταστάτη την Pandara για εγκατάσταση υγραερίου.
Περισσότερα από αύριο που θα παραλάβω
Νομίζω άφησες το αυτοκίνητο με τον πιο κατάλληλο κινητήρα για μετατροπή σε lpg.
Τελικά θα παραλάβω Δευτέρα, θα άρχιζαν την ρύθμιση 4 το απόγευμα και τους είπα να το αφήσουν για Δευτέρα. (Συναδελφική αλληλεγγύη )
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
Το πρώτο γέμισμα μόλις το πήρα.
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
Obelix έγραψε:
Το πρώτο γέμισμα μόλις το πήρα.
Καλες βολτες!
Για πες, εγκαταστατης, μαρκα, κοστος; Αν θες και με πμ δεν με πειραζει. Η δεξαμενη μπηκε στην θεση της ρεζερβας να υποθεσω;
Fiat Panda 7,6l/100km