Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#813770 Ποια αποψη υπαρχει για αγορα μεταχειρισμενου και μετατροπη του σε υγραεριο,πχ ενα super mini με εως 100 χιλ χιλιομετρα,δεδομενου οτι ειμαστε σε μεταβατικη περιοδο,τα καινουρια υβριδικα κοστιζουν μια ολοκληρη περιουσια,η βενζινη και το πετρελαιο παραμενουν και θα παραμεινουν για καιρο στα 2€/λιτρο,αξιζει καποια τετοια κινηση για βαθος χρονου 6-8 ετων?
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#813902 Το πλανο που εχω,ειναι να δωσω ενα ποσο για ενα εως 8-10 ετων μεταχειρισμενο super mini,ατμοσφαιρικο κατα προτιμηση ισως,με νορμαλ χιλιομετρα και να το εκανα μετατροπη σε υγραεριο,μετα απο 5-6 χρονια,να εβλεπα πως εχει η κατασταση στην αγορα και ποσο θα εχουν πεσει οι τιμες στα καινουρια υβριδικα.Τωρα οτι δωσεις,θα ειναι πανακριβο,με φτωχο basic εξοπλισμο και θα εχει χασει αρκετη αξια σε συντομο διαστημα θεωρω,δεν εχω καταληξει,απλες σκεψεις κανω,δεν παλευται αλλο το 1.8-2.0€/λιτρο,για οχημα παλιο που καιει εντος πολης και περιφερειακα >7,5 λιτρα/100 χιλιομετρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#813904 Λεφτά αγοράς + λεφτά μετατροπής σε υγραέριο + λεφτά για συντήρηση του μεταχειρισμένου ( σέρβις, λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, ιμάντες, διότι κανείς δεν πουλάει αμάξι με όλα αυτά φτιαγμένα) = Χ ποσό.

Αυτό το Χ ποσό σε πόσα χρόνια θα το αποσβέσεις από την διαφορά στην κατανάλωση;

Αν το τωρινό αυτοκίνητο αντέχει, μένεις όπως είσαι.
Αν όχι, καλύτερα όσο πιο καινούργιο σε παίρνει χωρίς μετατροπές κλπ

.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#813927 Μετατροπή σε lpg σημαίνει μαξ 30% οικονομία με το πιο ευνοϊκό σενάριο
και στα 5-6 χρόνια βάλε στην άκρη και ενα χιλιάρικο για μια επισκευή κινητήρα
Άβαταρ μέλους
By glf
#813934 Εγώ προχθές ελεγξα βαλβίδες στο focus και ήταν μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#813970
Νίκος Παππάς έγραψε:Λεφτά αγοράς + λεφτά μετατροπής σε υγραέριο + λεφτά για συντήρηση του μεταχειρισμένου ( σέρβις, λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, ιμάντες, διότι κανείς δεν πουλάει αμάξι με όλα αυτά φτιαγμένα) = Χ ποσό.

Αυτό το Χ ποσό σε πόσα χρόνια θα το αποσβέσεις από την διαφορά στην κατανάλωση;

Αν το τωρινό αυτοκίνητο αντέχει, μένεις όπως είσαι.
Αν όχι, καλύτερα όσο πιο καινούργιο σε παίρνει χωρίς μετατροπές κλπ

.

Πραγματι,ειναι πιο συνθετο το θεμα και πρεπει να υπολογιστουν ολα οσα αναφερεις για ενα μεταχειρο που θα χρειαστει πρωτα απο ολα στα πρωτα 3 χρονια λεφτα για συντηρηση που ο προηγουμενος ισως θα εχει αφησει και εξ επιτηδες ασυντηρητα,αλλωστε κανω εως 10 χιλ/ετος,το τωρινο αυτοκινητο ειναι κοντα 25 ετων,δεν καιει λαδια,ουτε εχει προβλημα στον κινητηρα του,τα υπολοιπα ειναι λογικα που εχει βγαλει,δλδ συντηρηση φρενων,νεοι σιαγονες,ρουλεμαν,φουσκες ημιαξονιου,εχουν επισκευαστει.

Απλα το υγραεριο αυτη τη στιγμη ειναι η μεση λυση μεχρι να πεσουν οι τιμες στα νεας γενιας υβριδικα την επομενη 5ετια η 10ετια.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#813998
Sijune21 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Λεφτά αγοράς + λεφτά μετατροπής σε υγραέριο + λεφτά για συντήρηση του μεταχειρισμένου ( σέρβις, λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, ιμάντες, διότι κανείς δεν πουλάει αμάξι με όλα αυτά φτιαγμένα) = Χ ποσό.

Αυτό το Χ ποσό σε πόσα χρόνια θα το αποσβέσεις από την διαφορά στην κατανάλωση;

Αν το τωρινό αυτοκίνητο αντέχει, μένεις όπως είσαι.
Αν όχι, καλύτερα όσο πιο καινούργιο σε παίρνει χωρίς μετατροπές κλπ

.

Πραγματι,ειναι πιο συνθετο το θεμα και πρεπει να υπολογιστουν ολα οσα αναφερεις για ενα μεταχειρο που θα χρειαστει πρωτα απο ολα στα πρωτα 3 χρονια λεφτα για συντηρηση που ο προηγουμενος ισως θα εχει αφησει και εξ επιτηδες ασυντηρητα,αλλωστε κανω εως 10 χιλ/ετος,το τωρινο αυτοκινητο ειναι κοντα 25 ετων,δεν καιει λαδια,ουτε εχει προβλημα στον κινητηρα του,τα υπολοιπα ειναι λογικα που εχει βγαλει,δλδ συντηρηση φρενων,νεοι σιαγονες,ρουλεμαν,φουσκες ημιαξονιου,εχουν επισκευαστει.

Απλα το υγραεριο αυτη τη στιγμη ειναι η μεση λυση μεχρι να πεσουν οι τιμες στα νεας γενιας υβριδικα την επομενη 5ετια η 10ετια.
Μέχρι να πέσουν οι τιμές?
Τίποτα δε θα πέσει. Τελείωσαν αυτά που ξέραμε και όποιος δε το πιστεύει θα το δει στη πορεια
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#814001 Αν δεν πεσουν οι τιμες η δεν αυξηθει η επιδοτηση για υβριδικα η αμιγως ηλεκτρικα σταδιακα,τοτε θα μεινουμε με τα σαπακια 25-30 ετων,οποιος θα εχει αποθεμα να αποταμιευει 30-40 χιλιαρικα τοτε θα παιρνει,οι υπολοιποι θα τρωνε προστιματα λογω παλαιοτητας.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#862119 Για να ανεβάσουμε το υγραεριοθέμα :lol: ...
Άφησα σήμερα σε γνωστό εγκαταστάτη την Pandara για εγκατάσταση υγραερίου.
Περισσότερα από αύριο που θα παραλάβω :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#862275
Obelix έγραψε:Για να ανεβάσουμε το υγραεριοθέμα :lol: ...
Άφησα σήμερα σε γνωστό εγκαταστάτη την Pandara για εγκατάσταση υγραερίου.
Περισσότερα από αύριο που θα παραλάβω :s_drinks


Νομίζω άφησες το αυτοκίνητο με τον πιο κατάλληλο κινητήρα για μετατροπή σε lpg.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#862282 Ε μάλλον, ο συγκεκριμένος έβγαινε και με lpg και με cng.
Τελικά θα παραλάβω Δευτέρα, θα άρχιζαν την ρύθμιση 4 το απόγευμα και τους είπα να το αφήσουν για Δευτέρα. (Συναδελφική αλληλεγγύη :s_roses )
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#862487 Εικόνα
Το πρώτο γέμισμα μόλις το πήρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#862489
Obelix έγραψε:Εικόνα
Το πρώτο γέμισμα μόλις το πήρα.

Καλες βολτες!

Για πες, εγκαταστατης, μαρκα, κοστος; Αν θες και με πμ δεν με πειραζει. Η δεξαμενη μπηκε στην θεση της ρεζερβας να υποθεσω;