Συμφέρει η μετατροπη οταν η καταναλωση βενζινης ειναι μεγαλη, πχ σε ενα μικρο καινουριο με καταναλωση γυρω στα 5λ ακομη και αν κανεις πολλα χλμ θες πολλα χλμ για αποσβεση. Επισης θα πρεπει να σκοπευεις να κρατησεις το αυτοκινητο για πολλα χρονια ή πολλα χλμ αν κανεις πολλα. Επισης ο κινητηρας σου να μην ειναι ευπαθεις γιατι οτι κερδιζεις θα το δινεις σε επισκευες. Να επιλεξεις καλο συστημα και καλο εγκαταστατη καθως τα επιπλεον κοστη για το συστημα και για τον εγκαστατη θα βγαλεις απο την καλη ρύθμισή και συνεπως μειωμενη καταναλωση και εως μηδενισμο των ζημιων.
Και εγω ειμαι ενας απο αυτους που δεν κανουν πολλα χλμ παροτι οταν το ειχα εγκαταστησει ημουν κοντα στις 15.000 ενω τωρα ειμαι γυρω στις 8.000χλμ. Παραυτά, κοντα στις 30.000χλμ και γυρω στα 3χρονια μετα , εκανα αποσβεση συμπεριλαμβανομενου και τα εξτρα κοστη που προεκυψαν (σερβις, αντλια βενζινης). Εχω κανει εως σημερα 55.000 και εχω το σημαντικο οφελος να μην σκεφτομαι τα χλμ που θα κανω. Οπου οταν εκανα την μετατροπη η βενζινη ηταν πανω απο 1.60€ και φλερταρε και το 1.70€ οπου για να γεμισει το 60αρι τεποζιτο με βενζινη ηθελες μια μικρη περιουσια.
Εχοντας σημερα συνολικο κερδος γυρω στο χιλιαευρω, αυτο μπορει να μου καλυψει και μια τυχον μελλοντικη ζημια. Βεβαια στη περιπτωση αυτη το κερδος εξανεμιζεται, αλλα και μετα παλι αρχιζεις να ξαναεχεις οφελος. Επισης το να πηγαινεις με 30ευρω στη τσεπη και να λες γεμισετο ειναι μεγαλο ψυχολογικο προτερημα , ενω με βενζινη ουτε στη μεση δεν θα πηγαινε το ρεζερβουαρ.
< Smart ultra >
Anonymous Founder έγραψε:Άρα, από εδώ και πέρα μετράει το κέρδος. Το μόνο παράγοντα που δεν μπορείς να υπολογίσεις είναι την όποια φθορά στις βαλβίδες και στο μοτέρ γενικότερα.
Σε αυτό (αν όχι η απάντηση) μια καλή εικόνα θα έχω αύριο
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Συμπληρωματικα να αναφέρω οτι έχει γινει πολύ χαλαρή χρηση του αερίου (γύρισμα ευλαβικά σε βενζίνη σε ζορίζματα κτλ) έως αρκετά χιλιομετρα και ώρες με βενζίνη (π.χ. στους -12 -13 βαθμούς κελσίου του χειμώνα που πέρασε, που απλά δεν κούμπωνε ποτέ το αέριο) + το ότι για 9 μηνες η αναλογία κόστους αερίου / βενζίνης ήταν απο τις ψηλότερες για ηπειρωτικό νομό, τα έχουμε πει κ στο τιμές καυσίμων)
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Στον έλεγχο που σήμερα ολοκληρώθηκε, 3-4 βαλβίδες πλησίαζαν στην επικίνδυνη ζώνη (όχι εντελώς "στο όριο") οπότε οι βαλβίδες φαγώθηκαν για να έρθουν στα σωστά διάκενα. Ήταν βέβαια η πρώτη εικόνα που είχαμε ... εδώ και 380000 χλμ. Οπότε σωστή εικόνα για την καταπόνηση, στον επόμενο έλεγχος 1 έτος μετά.
Το καλό είναι οτι ο κινητήρας έχει να δώσει αρκετά χλμ ακόμα, όπως έδειξε η συνολική εικόνα.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Το πήγα για έλεγχο και για αλλαγή τα φίλτρα lpg, τα ξέχασα πέρασαν 4 χρόνια..
Τελικά ήθελε αλλαγή και ο πνεύμονας. Αυτό έκανε τα κόλπα στην εκκίνηση του μοτέρ.
60 αυτό και 30 φίλτρα εργασία.
BRC lpg kit αλλά τώρα δε θυμάμαι ποιο μοντέλο είναι.
Είχε μπει στα 45K το 2012.
Τώρα έχει 155Κ χιλιόμετρα. Σε λίγο είναι να αλλάξει και η δεξαμενή ε.....
Προβλήματα δεν είχα. Αυτά είναι τα πρώτα που αλλάζω.
Όπως είπα, ξέχασα να αλλάξω τα φίλτρα lpg, τα είχα κανει το 2016 τελευταία φορά...
Και δε βάζω tunap....
Αχ θα τα δει καμία μέρα ο Βασίλης που το είχε στην πένα και θα με μαλώσει
Α στα 125Κ χιλιόμετρα έγινε έλεγχος και διόρθωση στα καπελοτα για σιγουριά.
Έφτασε ο καιρός να αλλάξω τη δεξαμενή υγραερίου στο Focus! 10 χρόνια λοιπόν εγκατάσταση υγραερίου.
Ευκαιρία να ξαναδώ σωστές ενδείξεις και στη στάθμη, μου έκανε κόλπα τα τελευταία χρόνια.
Κόστος δεξαμενής κάπου στα 200€ ...
glf έγραψε:Μόνο εγώ γράφω για υγραέριο;
Έφτασε ο καιρός να αλλάξω τη δεξαμενή υγραερίου στο Focus! 10 χρόνια λοιπόν εγκατάσταση υγραερίου.
Ευκαιρία να ξαναδώ σωστές ενδείξεις και στη στάθμη, μου έκανε κόλπα τα τελευταία χρόνια.
Κόστος δεξαμενής κάπου στα 200€ ...
Ενδιαφέρον έχει να πεις το σύστημά σου ποιο είναι, αν είχες βλάβες όλα αυτά τα χρόνια, αν ταλαιπωρήθηκες γενικώς ή ειδικώς, αν θα σύστηνες σε κάποιον να βάλει υγραέριο κλπ.
Γενικώς, επειδή πάλι έρχεται κρίση με τον κόσμο να μην έχει λεφτά, πολλοί ίσως θα το σκεφτούν ξανά να μετατρέψουν τα αυτοκίνητά τους σε υγραέριο.
Και καθε 40.000χλμ μετραμε βαλβίδες κεφαλής.
Βλέπω σήμερα 1,1€ το LPG και ακριβώς διπλάσια η βενζίνη..