Σελίδα 39 από 96

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 00:16
από sknipper
Συνήθως αυτό συμβαίνει επειδή στο κέντρο των πίσω δίσκων πρέπει να χωρέσει το χειρόφρενο.

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 01:48
από rx8_drifter
Eικάζω ότι έχει ταμπουροχειρόφρενα, οποτε...

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 14:27
από mirage
Μπα. Κοστιζουν αυτά

< >

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 18:40
από 21 quadra
Το Yaris φοράει μπροστά και 258 και 275 και οι δύο είναι με 22mm πάχος, πίσω φοράει 259 με ταμπούρο και 278 χωρίς ταμπούρο και οι δύο με 9mm πάχος, ο λόγος του μεγάλου φρένου πίσω υποθέτω ότι έχει να κάνει με την συχνή χρήση του esp ( λόγω στησίματος για να μην υπάρχει μεγάλη φθορά από αυξημένες θερμοκρασίες που προφανώς θα είχε ο μικρός δίσκος.

Συνήθως η ίδια διάμετρος πίσω με τους εμπρός δίσκους ή μεγαλύτερος πίσω δίσκος συναντά κανείς στα πισωκίνητα

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 19:20
από kostis20
To ΄χω προσέξει αυτο στα Yaris.Aπλά παρατηρησα οτι οι πίσω δίσκοι παρα τη μεγαλύτερη διάμετρο ,μοιαζουν να έχουν μικρότερη συνολική επιφάνεια τριβής σε σχέση με τους μπροστα...

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 20:36
από 21 quadra
Έτσι είναι, στον μεγάλο δίσκο εκμεταλλεύονται το μεγαλύτερο μοχλό έχοντας μικρότερη επιφάνεια τριβής για να μην μπλοκάρει εύκολα και μπαίνει σε ενέργεια συνέχεια το ABS, τους ενδιαφέρει όταν ενεργοποιείται το ESP να μαζεύει γρήγορα το πίσω μέρος σε μικρότερο χρόνο άρα και χαμηλότερη θερμοκρασία στα φρένα από ότι σε μικρό δίσκο με μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής, βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 20:53
από MONMAN
21 quadra έγραψε:Έτσι είναι... βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.


Επίσης μου έχει κάνει εντύπωση η αντοχή που έχουν τακάκια και δίσκοι (μηδενική φθορά μετα από 45000 χλμ.) μπορεί τα περισσότερα να είναι σε εθνική αλλά συνήθως παω από Δομοκό :metalo: και τις παρακάμψεις (δε λέει να καίς 30€ πετρέλαιο και να έχεις δώσει 32€ διόδια)

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 21:14
από 21 quadra
Τα 1ης τοποθέτησης ανταλλακτικά είναι ανώτερης ποιότητας από τα γνήσια 2η τοποθέτησης που αγοράζει κάποιος μετά, όταν έρθει η ώρα της συντήρησης, και τα οποία είναι ποιοτικότερα και από όλα τα aftermarket, δεν εννοώ ειδικά motosport εξαρτήματα.

Επίσης πρέπει κανείς να μπορεί να ελέγχει αν το γνήσιο κουτί περιέχει και γνήσιο ανταλλακτικό, όπως και πως είναι το γνήσιο κουτί, οι μαϊμούδες αντίγραφα έχουν πάντα μικροδιαφορές.

Ένα παράδειγμα fake ανταλλακτικού

http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf

https://www.google.gr/search?q=fake+den ... 80&bih=926

Η αγορά γέμισε με μαϊμούδες
Η αγορά έχει πλέον γεμίσει από fake αναλώσιμα ανταλλακτικά, βέβαια είναι δύσκολο έως αδύνατο όποιος πάει τα αμάξι του στο service να γνωρίζει τι του τοποθέτησαν, και ακόμα χειρότερα αν είναι και εξουσιοδοτημένο που είναι και πανάκριβο, σήμερα στα συνεργεία όλοι σκέφτονται πως θα βγάλουν τα έξοδα με οποιονδήποτε τρόπο, ότι γνωρίζαμε σαν έντιμο είναι πλέον σπάνιο είδος και δεν ισχύει στον χώρο των συνεργείων και εγώ δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για κανέναν αφού αυτά που ακούω να λέγονται στα συνεργεία από ανθρώπους του χώρου δεν είναι προς κοινοποίηση στα φόρουμ.

https://www.google.gr/search?q=fake+spa ... fwQpnHM%3A

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 21:19
από drdino
21 quadra έγραψε:Τα 1ης τοποθέτησης ανταλλακτικά είναι ανώτερης ποιότητας από τα γνήσια 2η τοποθέτησης που αγοράζει κάποιος μετά, όταν έρθει η ώρα της συντήρησης, και τα οποία είναι ποιοτικότερα και από όλα τα aftermarket, δεν εννοώ ειδικά motosport εξαρτήματα.


Αυτό πόθεν προκύπτει; Δηλαδή το μπουζί με τον κωδικό χχχ που φοράει το μοτέρ μου είναι ανώτερης ποιότητας από το μπουζί με κωδικό χχχ που θα πάρω από το εμπόριο;

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 21:30
από 21 quadra
Προκύπτει από την διάρκεια των πρώτων ανταλλακτικών και από την διάρκεια των επόμενων που αντικατέστησαν τα πρώτα, προκύπτει από την κατάσταση που ήταν τα 1ης τοποθέτησης όταν βγήκαν από το αυτοκίνητο και από την κατάσταση των επόμενων, προκύπτει από και τις τιμές, και στην περίπτωση του μπουζί που αναφέρεις και δεν δέχεσαι ότι υπάρχει διαφορά από τις μαϊμούδες προκύπτει και από την κατανάλωση και την απόδοση του μοτέρ.

Όλα αυτά για να αποδειχθούν βέβαια χρειάζεται φωτογραφικό αρχείο για το πρίν και το μετά, καταγραφή χλμ, μετρήσεις σε μηχανήματα, αλλά καλό είναι να το έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι μπορεί και να συμβεί και σε εμάς, η αναφορά αυτή έχει αυτόν τον σκοπό, της επαγρύπνησης και όχι την εκ προοιμίου συλλήβδην καταδίκη των πάντων, αν δεν το δέχεσαι δεν με αφορά, αλλά η μη παραδοχή ότι υπάρχουν μαϊμούδες αναλώσιμων ανταλλακτικών είναι κάπως δεν νομίζεις ?

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 21:31
από drdino
:dizzy:

Εγώ δεν είπα ότι δεν υπάρχουν μαϊμούδες.

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 22:11
από 21 quadra
Κωνσταντίνε για τα 1η τοποθέτησης και τα υπόλοιπα είναι κοινή διαπίστωση όλων στα συνεργεία αυτό, μόνο που κυκλοφορεί μεταξύ τους και δεν λέγεται στούς πελάτες ή προς τα έξω, θα τα ακούσεις αν είσαι του χώρου και είσαι βράδυμε την παρέα με κλειστές πόρτες και ουϊσκυ στο χέρι, καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, ούτε τρελός είμαι ούτε ξύπνησα το πρωί και είπα κάτσε να τους πω για τα 1ης τοποθέτησης, είμαι στον χώρο και ακούω πολλά και διάφορα μη ανακοινώσιμα ως επί το πλείστον.

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 23:32
από markvag
MONMAN έγραψε:
21 quadra έγραψε:Έτσι είναι... βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.


Επίσης μου έχει κάνει εντύπωση η αντοχή που έχουν τακάκια και δίσκοι (μηδενική φθορά μετα από 45000 χλμ.) μπορεί τα περισσότερα να είναι σε εθνική αλλά συνήθως παω από Δομοκό :metalo: και τις παρακάμψεις (δε λέει να καίς 30€ πετρέλαιο και να έχεις δώσει 32€ διόδια)


Λογικό τότε να σου αντέχουν πολλά χλμ τα τακάκια... Δεν πατάς σχεδόν καθόλου το φρένο... :s_yes

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 23:42
από dimviii
σε καποια ανταλλακτικα οντως εχουν παρατηρηθεί σε ΚΑΠΟΙΕΣ περιπτωσεις,τα πρωτης τοποθέτησης να αντεχουν παραπανω.
Δεν μπορει να θεωρηθεί βεβαια κανονας.

Re: Φρένα (Δισκόφρενα, τακάκια, υγρά φρένων, δαγκάνες κτλ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2017, 01:11
από rx8_drifter
^καζανάκι εξάτμισης στο Χόντα.

Το μαμά έβγαλε 10 χρόνια, αυθεντικό χόντα 5ετία και μετά παίζαμε με ιμιτασιόν που βγάζαν 2ετία

Τρόμπα νερού το ίδιο

Κατα τη διαρκεια ζωής του εκάστοτε μοντέλου δεν μου φαίνεται απίθανο να αλλάξει κάποιος προμηθευτής ή ακόμα να γίνει και καποια "εκπτωση" στην ποιότητα