Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#475427 Αν τα άκρα είναι ίδια, βρίσκεις κάτι τέτοιο και κάνεις την τράμπα. Δίσκοι και τακάκια είναι σε αστείες τιμές οπότε δεν είναι καμιά κοστοβόρα μετατροπή.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#475479
theo13 έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Δύσκολο η ίδια δαγκάνα να χωράει απλό και αεριζόμενο δίσκο.


Το σκέφτηκα και εγώ. Θα ρωτήσω κιόλας τον τεχνικό. Σε ευχαριστώ


Η δαγκάνες σου είναι με ολισθαίνουσες, αν μεγαλώσεις κατά 8mm σε μήκος τους πείρους χωράνε οι δίσκοι. Αν δεν υπάρχουν σαν ανταλλακτικά μαζί με τις φούσκες προστασίας μπορείς να φτιάξεις 4 πείρους σε τόρνο, και βρίσκεις σαν ανταλλακτικά τις φούσκες από τις δαγκάνες που φοράνε τον αεριζόμενο δίσκο, ακόμα καλύτερα να βρείς στα παλιά τις δαγκάνες που χρειάζεσαι, ο Στέφανος σου έβαλε ένα σίτε.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα σου είναι ότι αυτά τα 8mm του φαρδύτερου δίσκου θα τα πάρει το κινητό μέρος της δαγκάνας, δηλαδή 8mm προς την έξω πλευρά της ζάντας, υπάρχει αυτός ο χώρος από τις ακτίνες της ζάντας ? Αν τα δύο μοντέλα που φοράνε τους δίσκους αυτούς φοράνε και τις 'ίδιες ζάντες τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα, οι μεταχειρισμένες θα μπούν plug in και με μια αλλαγή υγρών και εξαέρωση είναι ΟΚ αρκεί οι δαγκάνες που θα βρείς να είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση.

Σου βάζω αυτά τα σχέδια για να δείς ότι το όφσετ των δύο δίσκων είναι ίδια οπότε η διαφορά θα πάει όλη προς τα έξω.

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By theo13
#475649 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Και το 1,4 και η 1,7 φοράνε ίδια ζάντα οπότε θα κάνω και την αλλαγή στις δαγκάνες για να είμαι οκ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#475699
theo13 έγραψε:Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Και το 1,4 και η 1,7 φοράνε ίδια ζάντα οπότε θα κάνω και την αλλαγή στις δαγκάνες για να είμαι οκ.


Οι δαγκάνες να είναι μαζί με τις βάσεις τους.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#487996 Παρήγγειλα τακάκια εμπρός για την 120i από τα antalaktikaonline.gr :tomato: :help:
Ξέρω πως είναι λίγο ρίσκο, αλλά είχαν τα Textar για τα οποία διάβασα πολύ καλές κριτικές, στην μισή τιμή από το onparts.gr.
Μιλάω για τον ίδιο κωδικό ανταλλακτικού.
Θα δοκιμάσω και αυτά και αν ούτε με αυτά μείνω ευχαριστημένος, θα βάλω πάλι τις... μονοπίστονες! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#488020 Δεν ξέρω, σε κάποια άλλα έχει τιμές αντίστοιχες με τους γερμανούς, αλλά στην περίπτωσή μου, ήταν διπλά λεφτά. Σύνολο 67€ με την αποστολή, για τακάκια εμπρός και αισθητήρα φθοράς.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#488788 Τελικά άλλαξα στο πεζώ τακάκια, τα παλιά δεν είναι ότι είχαν απλά φαγωθεί, άκουγα σίδερο με σίδερο και εγώ νόμιζα ότι είναι το λαμάκι προειδοποίησης φθοράς :lol:

Τα πίσω ιδίως τα ρήμαξε, είχαν τελειώσει εντελώς.

Τορνιρίστικαν (οκ ναι το ξέρω, πήγαν στο όριο) οι μπροστά, οι πίσω έμειναν στην ησυχία τους και μπήκαν καινούρια τακάκια (remsa?) γύρω γύρω.

Από τότε έχουμε το εξής πρόβλημα: Αφού πάτησαν τα τακάκια (τα πρώτα ~300 χιλιόμετρα, χάλια φρένο) τώρα γίνεται το αντίθετο: Αισθάνομαι ότι δεν ξεφρενάρει εντελώς ποτέ. Ανέβηκε η κατανάλωση και ώρες ώρες κάνει θόρυβο σαν να ακούγεται ρουλεμάν τροχού (βουητό/τρίξιμο) που σταματάει άμα τσιμπίσεις το φρένο. Άρα κάτι δεν πάει καλά και δεν τραβιούνται τα τακάκια πίσω όταν ξεφρενάρεις.

Τι μ@λακία μπορεί να έκανε ο μάστορης;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#488822 Μάλλον θέλουν service οι δαγκάνες αλλά σίγουρα καλό καθάρισμα και γρασάρισμα με γράσο σιλικόνης ( μόνο αυτό ) οι γλύστρες, αν δεν τις έχει καθαρίσει ή αν έχει βάλει άλλο γράσο ή ακόμα χειρότερα γράσο χαλκού τότε να αλλάξεις μάστορη.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#491798 Εγώ με τη βοήθεια του κ. Παναγιώτη μετά από πολύ καιρό δεν είχα κανένα θέμα με θερκοκρασίες. Επίσης από τα σχεδόν 170 κοντερίσια φρέναρα στην πινακίδα των 50 μέτρων χωρίς δράματα (και τα τακάκια μου είναι τα εργοστασιακά των cayman S, αλλά έχω σοβαρά υγρά κι αλουμινένια κέντρα


< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#495496 Οι κλασσικοί μαντεμένιοι δίσκοι της νέας Porsche Cayenne έχουν μια ( μυστική ) προς το παρόν τεχνική επικάλυψης από tungsten carbide που αυξάνει τον συντελεστή τριβής και μειώνει την φθορά των δίσκων κατά 30% σύμφωνα με την Porsche, κοστολογικά τοποθετείται ανάμεσα στους απλούς δίσκους από μαντέμι και στους κεραμικούς, μετά από 600-700 χλμ η επιφάνεια των δίσκων γυαλίζει σαν καθρέφτης, η ιστορία θα δείξει αν η επίστρωση αυτή είναι λειτουργική και συμφέρουσα οικονομικά, ενδιαφέρουσα είναι επίσης και η νέα μπροστινή δαγκάνα με τα 10 έμβολα, η τοποθέτηση τους είναι κάτι νέο αφού τοποθετούνται σε σχεδόν 2 σειρές, από ότι φαίνεται τους το επιτρέπει το φάρδος της λειτουργικής επιφάνειας του δίσκου και το μέγεθος σε πλάτος του τακακιού, το μέγεθος τους πλησιάζει φορτηγήσια δεδομένα, όπως και το βάρος του αυτοκινήτου, εννοείται ότι και τα τακάκια θα είναι με πάστα ειδικής σύνθεσης αφού η επιφάνεια καθρέφτη των δίσκων δεν θα επιτρέπει να λειτουργήσει μια συνηθισμένη πάστα τακακιών, άλλο ένα ατού ( χρήμα ) στα ταμεία των Γερμανών, είναι τελικά μάγκες.

Και μιας και μιλάμε για φορτηγά ετοιμάζω κάτι τελείως κουφό, πρός το τέλος της εβδομάδος θα υπάρχουν φωτό και μικρή ανάλυση.

http://www.thedrive.com/tech/15489/taki ... new-brakes

https://newsroom.porsche.com/en/christo ... 14589.html
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#497951 Η Πρόκληση ήρθε με ένα τηλεφώνημα, έχω ένα EVO 7 που το βάζω και στην πίστα, θέλω να βάλω δίσκους διαιρούμενους στις εργοστασιακές διαστάσεις γιατί δεν θέλω να αλλάξω δαγκάνες και να βάλω βάσεις και ούτε να αγοράσω έτοιμο κίτ σε αυτής τη διάσταση γιατί είναι ακριβό, υπάρχει περίπτωση να βρούμε δίσκους να ταιριάξουμε ?

Να πω εδώ ότι οι δαγκάνες του EVO είναι τύπου LUG, δηλαδή με αυτιά, οι απλοί δίσκοι σε αυτή την διάσταση αλλά και του EVO οι εργοστασιακοί δίσκοι δεν γίνεται να μετατραπούν για να μπούν καμπάνες αλουμινίου λόγω της βύθισης που κάνει ο δίσκος στο σημείο της καμπάνας, οπότε δεν υπάρχει τρόπος να στηριχθεί ξεχωριστή καμπάνα. Οι δίσκοι του EVO είναι 320Χ32 με βάρος 9.7 kg

Δίσκοι σε αυτή την διάσταση δεν υπάρχουν που να έχουν χώρο για την στερέωση της νέας καμπάνας, δίσκοι 330Χ32 υπάρχουν αρκετοί αλλά κανένας δεν έχει το ωφέλιμο πάτημα για το τακάκι του EVO, οπότε η μοναδική λύση ήταν ένας δίσκος από φορτηγό 11 Τ μικτό βάρος.

Η ιδιαιτερότητα του είναι ότι έχει 111 βάνες αερισμού αντί 93 του EVO, αυτό είναι καλό νέο γιατί τα πυκνότερα χωρίσματα προσδίδουν στον δίσκο καλύτερο αερισμό, μεγαλύτερη αντοχή στη συμπίεση του στα δυνατά παρατεταμένα φρεναρίσματα, μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα και μικρότερες αποστάσεις μεταξύ των εσωτερικών χωρισμάτων ώστε κατά την ψύξη του δίσκου μετά από υψηλές θερμοκρασίες να μην υπάρχουν υποχωρήσεις του υλικού προς το εσωτερικό κάνοντας τον δίσκο ruflles.

Με αυτό το σκεπτικό προτιμήθηκε ο δίσκος αυτός που εξ ορισμού είναι για μεγάλα θερμικά φορτία, αφαιρέθηκε η δική του καμπάνα με την φλάτζα που είχε και από 17.9 kg έγινε 9.7 όσο είναι και ο εργοστασιακός δίσκος του eVO

O δίσκος του EVO

Εικόνα

ο δίσκος του φορτηγού, στο σχέδιο φαίνεται διαχωρισμένος στο σημείο που έγινε το κόψιμο

Εικόνα

Η φωτό του δίσκου πριν κοπεί

Εικόνα

Και το αποτέλεσμα έτοιμο για βίδωμα, έγιναν και από 5 χαρακιές σε κάθε πλευρά του δίσκου, συνολικά 20, έγινε και ζυγοστάθμιση στους δίσκους αφού οι δίσκοι έγιναν από 330mm 320.

Εικόνα