- 16 Ιαν 2018, 17:33
#474800
Περισσότερο δεν μπορώ να βοηθήσω, εξ άλλου στα συνεργεία επειδή έχουν δεί πράγματα και θαύματα τα μάτια μου, δεν γνωρίζει ο πελάτης αν αυτά που λένε και χρεώνουν ότι βάζουν όντως ισχύουν, εκεί εγώ κρατάω μικρό καλάθι, η συζήτηση είναι μεγάλη για το θέμα και δεν θα ήθελα να επεκταθώ για προφανείς λόγους.
Επίσης ένα θέμα που δεν το ξέρει κανείς είναι τι πάστα είναι το εκάστοτε γνήσιο τακάκι, κανείς δεν λέει και ίσως κανείς δεν γνωρίζει εκτός από το ίδιο το εργοστάσιο του αυτοκινήτου που κατά τις δοκιμές με πολλές πάστες και δίσκους έκανε την επιλογή και παραγγέλνει τα γνήσια στον κατασκευαστή των τακακιών, ότιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σαν aftermarket εκτός από γνήσιο είναι κάτι διαφορετικό, καλύτερο ή χειρότερο δεν το εξετάζω, απλά λέω ότι είναι διαφορετικής σύνθεσης.
Ο οδηγός που γνωρίζει τις ανάγκες του καλείται να επιλέξει, ίσως και μετά από δοκιμές, τι του ταιριάζει αφού δεν κάνουν όλα τα τακάκια για όλες τις χρήσεις, απλά πρέπει να βρεθεί κάποιο που να καλύπτει το μέσο όρο ή και παραπάνω της χρήσης του αυτοκινήτου, και πρέπει να θυμόμαστε ότι ο κινητήρας ντήζελ δεν βοηθάει στο φρενάρισμα, αν είναι και αυτόματο τότε υπάρχουν μόνο τα φρένα για την επιβράδυνση τα οποία περνάνε δύσκολες στιγμές, αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με το στο αντίστοιχο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο τα φρένα του ντήζελ πρέπει να είναι αναβαθμισμένα σε μέγεθος και υλικά αλλιώς κάθε λίγο θα χρειαζόμαστε υλικά τριβής ( τακάκια / δίσκους ) σχετικά πρόσφατο παράδειγμα τα Renault Clio / Megane DCI με τις μικρές ζάντες των15/16¨ των οποίων τα τακάκια κρατάνε από 7 - 20.000 χλμ ανάλογα με τους ρυθμούς οδήγησης και τα φορτία τους, η Renault έκανε λάθος επιλογή βάζοντας πολύ μικρό τακάκι το οποίο δεν είναι και πολύ ανθεκτικό, έτσι καταστρέφεται γρήγορα από τις υψηλές θερμοκρασίες.