Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#752038 Μετά από απουσία 10 ημερών, μπαίνω στο αυτοκίνητο και παρατηρώ μεγάλη ενδοτικότητα στο πετάλι των φρένων. Δεν τερματίζει, αλλά έχει ένα νεκρό αρχικό διάστημα και φυσικά μειωμένη αποτελεσματικότητα, και όταν το πατώ κάνει φσστ-φσστ. Επί 3-4 μέρες τα ίδια.
Πέρασα από εξουσιοδοτημένο συνεργείο, δεν είδαν φθορά σε τακάκια-δίσκους, ούτε απώλεια υγρών. Προ 6 μηνών άλλωστε είχα περάσει σέρβις.
Ωστόσο είπε ο τεχνικός ότι το υγρό έχει μαυρίσει. Πότε το άλλαξες τελευταία; Κοιτάζω τα αναλυτικά κιτάπια μου και βλέπω ...ποτέ!
Megane III, 10 ετών, 85k km, η εταιρεία προτείνει κάθε 4 χρόνια.. Απορώ γιατί τόσα χρόνια δε μου το άλλαξε κανείς εξουσιοδοτημένος.
Θα επανέλθω αύριο για αλλαγή, αν δεν, μου είπε θα πάμε για αντλία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#752043 αλλαξε υγρα,θα γινει και εξαερωση σωστη,και βλεπεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#752057
JarnoT έγραψε:δε μου το άλλαξε κανείς εξουσιοδοτημένος.


:dizzy:

Κάποτε, νομίζω ο Quadra21, είχε γράψει πως οι μηχανικοί, απο τις κατάρες των πελατών, δεν λιώνουν όταν πεθαίνουν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#752058
saxon_747 έγραψε:
JarnoT έγραψε:δε μου το άλλαξε κανείς εξουσιοδοτημένος.


:dizzy:

Κάποτε, νομίζω ο Quadra21, είχε γράψει πως οι μηχανικοί, απο τις κατάρες των πελατών, δεν λιώνουν όταν πεθαίνουν.


δεν ειχε αδικο.
Παντως αυτο που εχω παρατηρησει ειναι, οτι αλλαγες αντιψυκτικου/υγρα φρενων στα προβλεπομενα διαστηματα πολυ λιγοι κανουν.
Εξω τα προσεχουν περισσοτερο αυτα.Πχ το Γερμανικο που ειναι 7/2017 αλλαξε παραφλου τον 2/2020 στα 62κ χλμ.
Μαλιστα ειχαν γραψει και την μαρκα και τους βαθμους του αντιψυκτικου(-37)
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#752067 Μου άλλαξαν κι εμένα υγρά ψυγείου πέρυσι, στο προβλεπόμενο διάστημα.
Δεν ξέρω τι πήγε στραβά με τα υγρά φρένων. Κρατάω μια επιφύλαξη μη τυχόν και τα άλλαξαν κάποτε και δε γράφτηκε στο τιμολόγιο, αν και χλωμό, τα γράφουν όλα.
dimviii έγραψε:αλλαξε υγρα,θα γινει και εξαερωση σωστη,και βλεπεις.

Έτσι πιστεύω, θα έρθει στα καλά του με την αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#752078 Ελπιζω να κανω λαθος, αλλά φοβαμαι για σερβο ή και αντλια , ειδικα οταν ειπες κανει φσσσ και φσσσ
Δε νομιζω οτι ειναι απο υγρα αυτο
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#752087 καποια αυτοκινητα κανουν φς φς και χωρις προβλημα.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#752091 Ναι το εχω παρατηρησει , αλλά για να το προσεξε τωρα, πιστευω θα το κανει πιο πολυ σε σχεση με πριν
Θα δειξει.....
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#752113 Τελικά αλλαγή υγρών, πλύσιμο κυκλώματος, εξαέρωση και είναι κομπλέ, η φυσιολογική αίσθηση και αποτελεσματικότητα.

"Στο εξής να τα αλλάζεις κάθε 4-5 χρόνια", τεχνικός speaking.
"Είσαι τυχερός που δεν ήταν η αντλία", ο υπεύθυνος συνεργείου.
Δε με παρατάτε λέω εγώ.. εγώ θα το αλλάζω κάθε δίσεκτο; Εγώ είμαι τυχερός; 'Ή εσείς ανεύθυνοι που δεν κάνετε τα proper services; Γιατί όταν πηγαίνω και με ρωτάτε τι θέλετε να κάνουμε σέρβις, πάντα λέω ό,τι προβλέπεται. Έχετε καμι΄αάλλη παρατήρηση; Όχι, το αμάξι είναι άψογο.
Έχε χάρη που στο νησί δεν έχω σοβαρές επιλογές (που να γνωρίζω).
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#752191
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#752364
JarnoT έγραψε:Μετά από απουσία 10 ημερών, μπαίνω στο αυτοκίνητο και παρατηρώ μεγάλη ενδοτικότητα στο πετάλι των φρένων. Δεν τερματίζει, αλλά έχει ένα νεκρό αρχικό διάστημα και φυσικά μειωμένη αποτελεσματικότητα, και όταν το πατώ κάνει φσστ-φσστ. Επί 3-4 μέρες τα ίδια.
Πέρασα από εξουσιοδοτημένο συνεργείο, δεν είδαν φθορά σε τακάκια-δίσκους, ούτε απώλεια υγρών. Προ 6 μηνών άλλωστε είχα περάσει σέρβις.
Ωστόσο είπε ο τεχνικός ότι το υγρό έχει μαυρίσει. Πότε το άλλαξες τελευταία; Κοιτάζω τα αναλυτικά κιτάπια μου και βλέπω ...ποτέ!
Megane III, 10 ετών, 85k km, η εταιρεία προτείνει κάθε 4 χρόνια.. Απορώ γιατί τόσα χρόνια δε μου το άλλαξε κανείς εξουσιοδοτημένος.
Θα επανέλθω αύριο για αλλαγή, αν δεν, μου είπε θα πάμε για αντλία.

αλλαγή υγρών φρένων γίνεται κάθε 2 χρόνια...
Πολλοί νομίζω πως δεν αλλάζουν όλο το κύκλωμα, απλώς βλέπουν αν είναι καθαρά και συμπληρώνουν.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#752373
popolaros έγραψε:


Ωραίος ποπολάρε. Το είδα και άκουσα με προσοχή και μου έλυσαν απορίες.

Με αφορμή την παρέμβαση στην ανάρτηση που έκανα, το αμάξι σηκώθηκε στη ράμπα και τσέκαρα και τα 4 φρένα. Έχω δίσκους και τακάκια για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη. Οπότε τα πλάνα για αλλαγές πάνω παρακάτω.
Από ότι βλέπω όμως θα βάλω μπροστά την αλλαγή σε μαρκούτσια υψηλής πίεσης.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#756474 Είπα να αλλάξω και εγώ τακάκια στο Daihatsu μας.
Μπαίνω στο online store, βάζω το μοντέλο, κάνω την παραγγελία, έρχονται τα τακάκια, τσεκάρω πάλι από τον κωδικό και μέσα από τη σελίδα της εταιρείας ότι κάνουν για Sirion 1.3 με 91 άλογα και όλα καλά.

Πάμε λοιπόν σήμερα να τα περάσουμε τα καινούρια τακάκια, βγάζουμε ότι πρέπει να βγει, ανοίγουμε το κουτί, κοιτάμε, μικρότερο το τακάκι από όσο πρέπει.
Μπαίνω πάλι στη σελίδα της εταιρείας να ελέγξω κωδικούς, μεγέθη και λοιπά όπου πάλι βρίσκω πως όλα είναι εντάξει όμως το τακάκι παραμένει μικρότερο από όσο χρειάζομαι.

Μου έρχεται λοιπόν μια σκέψη και ελέγχω τις διαστάσεις από το 1.5 όπου και ταιριάζουν ακριβώς!
Έτσι λοιπόν έμαθα μετά από 200+ χιλιάδες χιλιόμετρα ότι το Sporty, μιας και αυτή είναι η διαφορά του δικού μας από ένα απλό 1.3, έχει τα φρένα μπροστά από το 1.5.

Άντε τώρα να πάρουν τα άλλα πίσω και να πάρω αυτά που θέλω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#756478 με τα τκακια θελει πολυ προσοχη οταν τα παραγγελνεις.
Καποια μοντελα ιδιας χρονιας /κινητηρα κλπ μπορει να φορανε δαγκανες απο αλλον κατασκευαστη πχ TRW αντι Lucas,και να φορανε διαφορετικο τακακι.