Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#91300 πηρα τηλ . ειναι τιμη για μια οχι σετ ,και ειναι δισκος με το ρουλεμαν
ο http://www.mister-auto.gr/el/piso-disko ... 00008.html
παλι η τιμη ειναι για μια , προσεξτε διαφορα τιμης , γενικα παντα ειναι πολυ ακριβοτεροι απο τα ελληνικα σιτε απορω πως πουλανε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#100136
Billopoulos έγραψε:Τι καλα και κακα εχουν αυτου του τυπου οι δισκοι;

Εικόνα


1. Φιγούρα στις καφετέριες
2. Μείωση του βάρους του δίσκου, ελάχιστο αλλά σημαντικό αφού είναι μη φερόμενο βάρος.
3. Αποφυγή συντονισμού του χείλους του δίσκου στην περιφέρεια λόγω ανομοιομορφίας σχήματος, αφορά περισσότερο τους δίσκους μεγάλης διάστασης 350 - 380mm
4. Μείωση της πιθανότητας κράκ που ξεκινάει από την περιφέρεια του δίσκου όταν ο δίσκος έχει ξεπεράσει τα όρια διαστολής του από υπερβολική θερμοκρασία.

Μειονέκτημα η τιμή του και η μειωμένη επιφάνεια τριβής αφού το τακάκι πατάει μέχρι την άκρη της περιφέρειας του δίασκου.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#100998 @21: ενδιαφεροντα αυτα.
@HF: Τους ειδα χαζευοντας ενα How it's made στην τιβι, απο τα επεισοδια που ειχαν κανει για "dream cars" (ή κατι αντιστοιχο το ελεγαν), σε εκεινο το επεισοδιο για το Audi R8.
Άβαταρ μέλους
By apav
#101084
Anonymous Founder έγραψε:Δεν τους έχω δει σε καμία σοβαρή εφαρμογή, ούτε σε αγώνες, άρα ειλικρινά δεν βλέπω το λόγο.


Τους έχω δει σε καθημερινό station το οποίο όμως το έκανες και λίγο της υπερβολής

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#107571 Λοιπόν, επανέρχομαι για μια τελική άποψη μιας και πήρα τιμές και θα πάω αύριο για αλλαγή στα τακάκια σε Polo 1.2 tsi. Έχουμε και λέμε:

1. ΑΤΕ 53€ μπροστά, 50€ πίσω
2. TRW 43€ μπροστά, 35€ πίσω
3. Lucas ίδιες τιμές με trw
4. Bosch 37 € μπροστά, 30€ πισω
5. Vector 20€ μπροστά, 18€ πισω

Τα μαμά βγάλανε 76.000 χλμ τα εμπρός, τα πίσω αντέχουν λίγο ακόμα αλλά θα τα αλλάξω τώρα μια και καλή. Τα vector τα πουλάει συνεχώς αυτός που ρώτησα, σήμερα μάλιστα τα τοποθετούσε σε Leon 20vt. Αξίζει να πάω σε κάτι τόσο φθηνό ή θα το μετανιώσω μακροπρόθεσμα; (σε απόδοση, αντοχή σε χλμ κλπ). Αν δεν πάω σε αυτά, ανάμεσα σε ΑΤΕ και TRW να προτιμήσω κάποιο από τα 2 ή δεν θα δω διαφορά;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#107574 Εγω θα πηγαινα για τα TRW. Η τιμη ειναι καλυτερη απο τα ΑΤΕ και η ποιοτητα τους πολυ καλη.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#107776 Εγω εβγαλα τα μαμα off στα 43.000 χλμ... Τι διαολο?
Εβαλα ΑΤΕ και εδω και 8.000 χλμ ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Λιγο καλυτερο φρεναρισμα σε ολες τις συνθηκες, ανυπαρκτος θορυβος, και λιγοτερη σκονη απο τα μαμα. Θα τα ξαναπροτιμησω αν παω παλι σε πολιτικο τακακι.
Α επισης ειναι ΧΟΝΤΡΑ. Πολυ ΧΟΝΤΡΑ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#108187
Orestis.D έγραψε:Εγω εβγαλα τα μαμα off στα 43.000 χλμ... Τι διαολο?
Εβαλα ΑΤΕ και εδω και 8.000 χλμ ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Λιγο καλυτερο φρεναρισμα σε ολες τις συνθηκες, ανυπαρκτος θορυβος, και λιγοτερη σκονη απο τα μαμα. Θα τα ξαναπροτιμησω αν παω παλι σε πολιτικο τακακι.
Α επισης ειναι ΧΟΝΤΡΑ. Πολυ ΧΟΝΤΡΑ.



Για 1.2 tsi, τρως πολύ τακάκι :lol:
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#108193 Μπήκαν τελικά τα TRW στην τιμή που ανέφερα πιο πάνω συν 20€ εργασία (όλες οι τιμές με Φ.Π.Α.). Πρώτη εντύπωση είναι πως υπάρχει μια μαλακή, πιο προοδευτική αίσθηση στο πεντάλ. Με τα μαμά ήταν πιο on off η αίσθηση αλλά ήταν πολύ δυνατά σε αποτέλεσμα. Τα συγκεκριμένα δε μου φαίνονται οτι ακινητοποιούν το αυτοκίνητο οπως τα μαμά αλλά ξαναλέω δεν πίεσα ακόμη, μόλις 50 χλμ έκανα. Τελικά άλλαξα και υγρά φρένων αν και ειχαν αλλαχθει σχετικά πρόσφατα, για να είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.

Υ.Γ. τα μαμά ήταν Galfer, και αν με ρωτούσε κανείς τώρα, αν τα εβρισκά ξανά θα τα προτιμούσα. Ελπίζω να στρώσουν και αυτά που έβαλα τώρα και να αλλάξω γνώμη.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#108320 Σίγουρα θέλουν στρώσιμο στην αρχή και προσοχή.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#108338
red_monster έγραψε:
Orestis.D έγραψε:Εγω εβγαλα τα μαμα off στα 43.000 χλμ... Τι διαολο?
Εβαλα ΑΤΕ και εδω και 8.000 χλμ ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Λιγο καλυτερο φρεναρισμα σε ολες τις συνθηκες, ανυπαρκτος θορυβος, και λιγοτερη σκονη απο τα μαμα. Θα τα ξαναπροτιμησω αν παω παλι σε πολιτικο τακακι.
Α επισης ειναι ΧΟΝΤΡΑ. Πολυ ΧΟΝΤΡΑ.



Για 1.2 tsi, τρως πολύ τακάκι :lol:


Ε θα φταινε τα βουνα... :superman:
Να φανταστεις καταλαβα οτι δεν ειχα τακακι οταν κατεβαινα ενα βουνο της Ανδρου και εκτος απο το ιιιιι σε καθε πεταλο, ειχε βρωμισει ο τοπος... Δε το περιμενα ουτε εγω τοση πολλη φθορα τοσο συντομα.. :innocent:

koubeast έγραψε:Μπήκαν τελικά τα TRW στην τιμή που ανέφερα πιο πάνω συν 20€ εργασία (όλες οι τιμές με Φ.Π.Α.). Πρώτη εντύπωση είναι πως υπάρχει μια μαλακή, πιο προοδευτική αίσθηση στο πεντάλ. Με τα μαμά ήταν πιο on off η αίσθηση αλλά ήταν πολύ δυνατά σε αποτέλεσμα. Τα συγκεκριμένα δε μου φαίνονται οτι ακινητοποιούν το αυτοκίνητο οπως τα μαμά αλλά ξαναλέω δεν πίεσα ακόμη, μόλις 50 χλμ έκανα. Τελικά άλλαξα και υγρά φρένων αν και ειχαν αλλαχθει σχετικά πρόσφατα, για να είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.

Υ.Γ. τα μαμά ήταν Galfer, και αν με ρωτούσε κανείς τώρα, αν τα εβρισκά ξανά θα τα προτιμούσα. Ελπίζω να στρώσουν και αυτά που έβαλα τώρα και να αλλάξω γνώμη.


50 χλμ ειναι υπερβολικα λιγα για συμπερασματα, εγω μετα τα 300 αρχισα να "σκαβω" το τακακι, και μετα τα 500 εκανα καλα φρεναρισματα. Πρεπει να κανει προσωπο η νεα επιφανεια με την ηδη ζαρωμενη του δισκου για να φρεναρεις σαν ανθρωπος.