Παίζει όμως να επισκευάζεται αν φταίει η βαλβίδα;
Πού να το πάμε; Γιατί φαντάζομαι πως η αντιπροσωπεία θα πει άλλαξέ το όλο.
Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Για κλειστό κύκλωμα δεν μιλάμε;
Εγώ σκέφτομαι να το ξαναπάω το Σάββατο, γιατί δεν μπορεί να μην το ξαναπαρουσιάσει, αυτή ήταν η δεύτερη φορά ήδη.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:Βασικά αυτό γίνεται και με τα πετρέλαια(όχι λόγω ρελαντί αλλά λόγω συμπίεσης), οταν πήρα το clio ,νόμιζα ότι είχε θέμα γιατί στις χαμηλές στροφές με ταχύτητα στο σαζμαν είχε την τάση να επιταχύνει αντί να κόβει οταν άφηνες το γκάζι
λογω μακρυτερης κλιμακωσης είναι πιο εντονο/ευκολα αντιληπτο στα διζελ,οταν πας να σταματήσεις με μεγαλη σχεση μεσα και πολύ χαμηλες στροφες.
xenos έγραψε:Μάλιστα. Αν και έτσι δεν κρίνεις ουσιαστικά τα φρένα αλλά το μη αρκετό φρενάρισμα από το μοτέρ.
όπως είπε και ο Μπελγκαριον, εάν το ρελαντί σου είναι 1700 στροφες,και εσυ επιβραδυνοντας με 4η πχ πρεπει να πεσουν οι στροφες στις 1400,θα νιωσεις σπρώξιμο=ταση προς επιταχυνση και όχι απλα μειωμενη επιβραδυνση.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Όταν όμως έχουμε πολύ υψηλό ρελαντί η υποπιεση είναι χαμηλή η καθόλου γιατί η πεταλούδα δεν είναι κλειστή, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε υποβοηθηση στα φρένα και το πεντάλ είναι πολύ σκληρό.
Πληροφοριακά, ένα σερβοφρενο με μεμβράνη Φ200mm με μοχλό πεντάλ / αντλία 7:1 μας δίνει υποβοηθηση 150kg, άντε τώρα χωρίς σερβοφρενο να σταματήσει το ρημάδι.
Σε παλαιότερα μοντέλα στις αρχές του Abs υπήρχε ηλεκτρική αντλία που σήκωνε την απαραίτητη πίεση στα υγρά για υποβοηθηση, η υπήρχε Υδραυλικού αντλία που έσπερνε κίνηση από την αντλία του τιμονιου.
Στα diesel που δεν υπάρχει πεταλούδα για την δημιουργία υπόπιεσης υπάρχει είτε αντλία κενού είτε υδραυλικη στο τιμόνι η μέσω ηλεκτρικής αντλίας.