Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#378243 Δύσκολο να το δεχτεί ο πατέρας το μεταχειρισμένο για κάτι τόσο σημαντικό όπως τα φρένα... Ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο δεν έχει ζητήσει κάτι ιδιαίτερο, αν χάλασε και θέλει πέταμα, θα μπει καινούριο.
Παίζει όμως να επισκευάζεται αν φταίει η βαλβίδα;
Πού να το πάμε; Γιατί φαντάζομαι πως η αντιπροσωπεία θα πει άλλαξέ το όλο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#378502 Το αυτοκίνητο πήγε σήμερα συνεργείο (το πήγε ο αδερφός μου) και ο μηχανικός έκανε απλώς εξαέρωση και του είπε πως ήταν από την ακινησία. :help:
Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Για κλειστό κύκλωμα δεν μιλάμε;
Εγώ σκέφτομαι να το ξαναπάω το Σάββατο, γιατί δεν μπορεί να μην το ξαναπαρουσιάσει, αυτή ήταν η δεύτερη φορά ήδη.
:s_no
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#378506 Δεν το οδήγησα ακόμη, αλλά ο αδερφός μου είπε πως δεν ξεφυσάει πια. Είναι δυνατόν όλο αυτό να έγινε επειδή ήταν το αυτοκίνητο ακίνητο για 3 μήνες; Μου φαίνεται τελειως λάθος η διάγνωση!
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#378527 Τελικά στο Nissan δέν έχουν τίποτα τα φρένα. Το πρόβλημα είναι οτι όταν ζεσταθεί κρατά ψηλά τις στροφές, γύρω στις 2500 και γι αυτό δυσκόλευε το φρενάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#378541 Πως σχετίζονται οι στροφές με τα φρένα; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#378543 εχεις 4η ταχυτητα και ρολαρεις για το φαναρι για να ακινητοποιηθείς,σε αυτή τη φαση οι ταχύτητες στα 30-40χλμ/ωρα θα πεσουν πολύ χαμηλα.Εαν οι στροφες του κινητηρα επιβραδυνοντας,πρεπει να πεσουν κατω από τις στροφες του υψηλου ρελαντί,δεν θα μπορει,και ο κινητήρας θα ''σπρωχνει'' το αυτοκινητο .Αυτό ο οδηγος το αισθανθηκε σαν κακη αποδοση φρενων,οταν το αυτοκινητο ηταν κοντα για να ακινητοποιηθεί.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#378549 Μάλιστα. Αν και έτσι δεν κρίνεις ουσιαστικά τα φρένα αλλά το μη αρκετό φρενάρισμα από το μοτέρ. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#378557 Βασικά αυτό γίνεται και με τα πετρέλαια(όχι λόγω ρελαντί αλλά λόγω συμπίεσης), οταν πήρα το clio ,νόμιζα ότι είχε θέμα γιατί στις χαμηλές στροφές με ταχύτητα στο σαζμαν είχε την τάση να επιταχύνει αντί να κόβει οταν άφηνες το γκάζι
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#378559
belgarion έγραψε:Βασικά αυτό γίνεται και με τα πετρέλαια(όχι λόγω ρελαντί αλλά λόγω συμπίεσης), οταν πήρα το clio ,νόμιζα ότι είχε θέμα γιατί στις χαμηλές στροφές με ταχύτητα στο σαζμαν είχε την τάση να επιταχύνει αντί να κόβει οταν άφηνες το γκάζι


λογω μακρυτερης κλιμακωσης είναι πιο εντονο/ευκολα αντιληπτο στα διζελ,οταν πας να σταματήσεις με μεγαλη σχεση μεσα και πολύ χαμηλες στροφες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#378561
xenos έγραψε:Μάλιστα. Αν και έτσι δεν κρίνεις ουσιαστικά τα φρένα αλλά το μη αρκετό φρενάρισμα από το μοτέρ. :hmmm:


όπως είπε και ο Μπελγκαριον, εάν το ρελαντί σου είναι 1700 στροφες,και εσυ επιβραδυνοντας με 4η πχ πρεπει να πεσουν οι στροφες στις 1400,θα νιωσεις σπρώξιμο=ταση προς επιταχυνση και όχι απλα μειωμενη επιβραδυνση.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#378570 Καλά μερικές φορές σε κινηση στην πόλη έχεις την εντύπωση ότι το αμάξι όχι απλά δεν φρενάρει αλλά ότι επιταχύνει προς τον.μπροστινό αν φρενάρεις για το φανάρι και δεν έχεις πατήσει από νωρίς συμπλέκτη
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#378576 Τα φρένα ( συνήθως όχι πάντα) λειτουργούν με το σερβοφρενο μέσω της υππιεσης του κινητήρα. Ο κινητήρας έχει υποπιεση όταν είναι κλειστή η πεταλούδα, όταν δηλαδή αφήσουμε το γκάζι.

Όταν όμως έχουμε πολύ υψηλό ρελαντί η υποπιεση είναι χαμηλή η καθόλου γιατί η πεταλούδα δεν είναι κλειστή, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε υποβοηθηση στα φρένα και το πεντάλ είναι πολύ σκληρό.

Πληροφοριακά, ένα σερβοφρενο με μεμβράνη Φ200mm με μοχλό πεντάλ / αντλία 7:1 μας δίνει υποβοηθηση 150kg, άντε τώρα χωρίς σερβοφρενο να σταματήσει το ρημάδι.

Σε παλαιότερα μοντέλα στις αρχές του Abs υπήρχε ηλεκτρική αντλία που σήκωνε την απαραίτητη πίεση στα υγρά για υποβοηθηση, η υπήρχε Υδραυλικού αντλία που έσπερνε κίνηση από την αντλία του τιμονιου.

Στα diesel που δεν υπάρχει πεταλούδα για την δημιουργία υπόπιεσης υπάρχει είτε αντλία κενού είτε υδραυλικη στο τιμόνι η μέσω ηλεκτρικής αντλίας.